Εντελώς νέο είναι το Tiger 1200 που παρουσιάστηκε το 2022, με ανανεωμένη σχεδίαση, νέο πλαίσιο, νέο κινητήρα, άλλο ψαλίδι, είκοσι πέντε κιλά ελαφρύτερο απ’ το απερχόμενο μοντέλο. Μια πρόταση που στοχεύει την κορυφή της κατηγορίας και θα έλεγα ότι βρίσκεται στις πρώτες επιλογές για όσους επιθυμούν μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερο χαρακτήρα και πολλές αρετές. Η κατηγορία των adventure bikes ή των on-off όπως συνήθως τα αποκαλούμε εμείς στη χώρα μας είναι πλέον οι ναυαρχίδες των μεγάλων εταιριών, εξοπλισμένες με ό,τι μπορεί να φανταστεί ο νους σας. Η συγκεκριμένη έκδοση του Tiger 1200 είναι η πιο «ασφάλτινη», με ζάντες 18 ιντσών πίσω και 19 εμπρός – ασυνήθιστος συνδυασμός για την κατηγορία που όμως λειτουργεί άψογα, γεμάτη με ηλεκτρονικά καλούδια όπως traction control που επεμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι. Ακόμα: ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ιδιαίτερα αποτελεσματικές αλλά και άνετες ακόμα και στη sport επιλογή, παραμετροποίηση της απόδοσης του κινητήρα, cruise control, cornering abs, εξαιρετικό shifter, όρεξη να χει κανείς να ασχολείται… Το δια ταύτα όμως, ποιο είναι; Τί αίσθηση αποκομίζει ο αναβάτης; Πώς συμπεριφέρεται η μηχανή στο ταξίδι, στη γρήγορη οδήγηση, όταν υπάρχει συνεπιβάτης; Aυτή η μηχανή έχει ως κύριο συστατικό τον τρικύλινδρο κινητήρα της που βρίσκεται μεταξύ του boxer της BMW και του V4 της Ducati.
Οδηγώντας την Tiger 1200 σκεφτόμουν πόσο σημαντικό είναι να