ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ



  Εγώ ο ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΛΙΚΑΣ (πρώην ποδοσφαιριστής του ΒΑΤΑΝΙΑΚΟΥ) την ποδοσφαιρική περίοδο 2010-2011 κατά την οποία η ομάδα κέρδισε την άνοδο στην Γ' Εθνική καταγγέλλω ότι μετά την συμφωνία μου με την ομάδα και τον πρόεδρο του ΒΑΤΑΝΙΑΚΟΥ δεν μου έχουν καταβληθεί τα δεδουλευμένα.
Δυστυχώς είναι λυπηρό να συμβαίνουν τέτοια πράγματα και κάποιοι παραγοντίστικοι που το ψέμα, τους έχει γίνει καθημερινή συνήθεια να ζουν και να βασιλεύουν σε βάρος άλλων σε αυτό το έρμο το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Όπως πληροφορήθηκα δεν είναι λίγοι οι συμπαίκτες μου που δεν τους καταβλήθηκαν τα δεδουλευμένα.
Για όσους με γνωρίζουν δεν έχω δώσει το παραμικρό δικαίωμα όλα τα χρόνια που αγωνίστηκα σε διάφορους συλλόγους.
Δηλώνω επίσης ότι πουθενά δεν συνάντησα πότε τόσο ψέμα και τόση υποκρισία.
Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση σε όποιους θα θελήσουν να συνεργαστούν με τέτοιου είδους παραγοντίστικους που ζουν και βασιλεύουν στο Ελληνικό ποδόσφαιρο σε βάρος άλλων.