ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Η ερώτηση



Κοινοβουλευτική Ομάδα


Λεωφ. Ηρακλείου 145, 14231 ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ,

τηλ.: 2102592213, 2102592105, 2102592258, fax: 2102592155                        Αρ. Πρωτ. 9038
e-mail: ko@vouli.kke.gr, http://www.kke.gr                      Ημ. Κατ. 01.04.2013
Γραφεία Βουλής: 2103708168, 2103708169, fax: 2103707410




  ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό  Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού


Θέμα:  Σοβαρές ελλείψεις στην εφαρμογή της παράλληλης στήριξης μαθητών στην Π.Ε. Πιερίας.

Σοβαρά προβλήματα στην εφαρμογή του μέτρου της παράλληλης στήριξης  μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, συνεχίζουν να παραμένουν στην Π.Ε. Πιερίας.
Να τονιστεί δε ότι για το θέμα αυτό το Κόμμα μας είχε καταθέσει σχετική ερώτηση (αρ. πρ. 5832/14.01.2013) η οποία παρέμεινε αναπάντητη από το αρμόδιο Υπουργείο.
Συγκεκριμένα για την φετινή χρονιά κατατέθηκαν από την περιοχή στο αρμόδιο Υπουργείο 38 αιτήσεις για παράλληλη στήριξη. Αρχικά, με μεγάλη καθυστέρηση από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, καλέστηκαν μόνο 13 εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής για να εξυπηρετήσουν τους μαθητές αυτούς. Στη συνέχεια στα τέλη του Φεβρουαρίου 2013 καλέστηκαν περίπου 8 εκπαιδευτικοί ακόμη, καλύπτοντας κάποια κενά, όμως οι ώρες που αφιερώνονται σε κάθε παιδί εξακολουθούν να είναι αναντίστοιχες των αναγκών.
Επιπλέον το σύνολο των εκπαιδευτικών αυτών πρόκειται να παρακολουθήσει εκπαιδευτικό σεμινάριο διάρκειας δύο εβδομάδων, με αποτέλεσμα για ακόμη μια φορά τα παιδιά αυτά να μένουν στα σπίτια τους ή στο σχολείο να γίνεται απλά η φύλαξη τους.
Για την κατάσταση αυτή το Υπουργείο επικαλείται και φέτος την έλλειψη πόρων ή ακόμα και την έλλειψη εκπαιδευτικών, αποκλείοντας ουσιαστικά τους μαθητές αυτούς από την εκπαιδευτική διαδικασία.
Επειδή όμως οι μαθητές αυτοί έχουν ανάγκη από στήριξη και παιδαγωγική βοήθεια για την προσωπική τους ανάπτυξη και την όσο το δυνατόν καλύτερη κοινωνική τους ένταξη.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός ποια μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση για να γίνουν άμεσα οι απαραίτητοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής ώστε να καλύπτονται πλήρως και χωρίς κενά οι ανάγκες των μαθητών για παράλληλη στήριξη.