ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Η μητέρα του Αλέξανδρου Γέροντα συγκινεί ξανά: Και ο Παύλος Φύσσας είναι παιδί μου…

Η μητέρα του Αλέξανδρου Γέροντα συγκινεί ξανά: Και ο Παύλος Φύσσας είναι παιδί μου...
Το επίπεδο, την παιδεία και την ανθρωπιάς της δείχνει κάθε στιγμή η μητέρα του άτυχου νέου Αλέξανδρου Γέροντα - που έπεσε αιμόφυρτος από τις σφαίρες αγνώστων έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Νέο Ηράκλειο - Όλγα Βλάχου. Η μητέρα του 29χρονου βαριά τραυματισμένου νέου από την επίθεση της Παρασκευής – με τραγικό απολογισμό εκτός από την σοβαρή κατάσταση του Αλέξανδρου και την δολοφονία ακόμη δύο νέων - εκπλήσσει και πάλι.
Από την πρώτη στιγμή έδειξε έναν άνθρωπο με επίπεδο που πονούσε για την κατάσταση του παιδιού της το ίδιο και για τον χαμό των άλλων δύο. Όχι μόνο δεν εκμεταλλεύτηκε την ιδιαίτερα τεταμένη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας αλλά παρακαλούσε δημόσια να σταματήσει εδώ ο κύκλος αίματος που έχει ξεκινήσει πλέον στην Ελλάδα.
Σήμερα η τραγική μητέρα προχώρησε σε νέες δηλώσεις σε ραδιοφωνική εκπομπή αφού ο 29χρονος νέος νοσηλεύεται για τέταρτη ημέρα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γ. Γεννηματάς. Ανάμεσα σε άλλα η κυρία Βλάχου έκανε αναφορά και στην τραγική δολοφονία του Παύλου Φύσσα που έγινε καιρό πριν, στο Κερατσίνι.
«Και ο Παύλος Φύσσας είναι παιδί μου... Δεν μπορεί να υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα σε δολοφονίες. Η βία πρέπει να σταματήσει με κάθε τρόπο. Εγώ είμαι πάνω απ' όλα είμαι μάνα».
Κλείνοντας μίλησε και για το δύο ετών παιδί του 29χρονου Αλέξανδρου. «Ο μπαμπάς μου είναι», φωνάζει κάθε φορά που χτυπάει το κουδούνι στο σπίτι τους, περιμένοντας με αγωνία να το δει ξανά.