ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

«Που είναι το κράτος Δικαίου» αναρωτιέται ο Πηλαδάκης – Η ανακοίνωση για την σύλληψη του

kostas-piladakhs-570
Συνελήφθη ο επιχειρηματίας Κώστας Πηλαδάκης για χρέη προς το Δημόσιο τα οποία αφορούν δύο εταιρείες στις οποίες ήταν νόμιμος εκπρόσωπος.
Το συνολικό χρέος, όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, σε 4 εκατομμύρια ευρώ. Ο επιχειρηματίας οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.
Ο Κώστας Πηλαδάκης προέβη σε ανακοίνωση σχετικά με την σύλληψη του:
«Πέρασα όπως προβλέπει ο νόμος της επίπονη αυτόφωρων διαδικασία για ρυθμισμένες όμως -τονίζω-υποχρεώσεις προς το ελληνικό δημόσιο. Η μοναδική αιτία αυτών των υποχρεώσεων είναι ότι εργοδοτώ 600 περίπου άτομα 5 συναπτά ζημιογόνα έτη, με πτώση τζίρου 60-70%, χωρίς να έχει απολυθεί ούτε ένας υπάλληλος! Εάν απολύονταν ή απολυθούν αύριο 140 άτομα και διασωθούν οι υπόλοιποι θα πάψουν οι οφειλές και η ταλαιπωρία μου! Και όλα αυτά στην ελληνική περιφέρεια που μαστίζεται από ανεργία! Εγώ πλήρωσα το τίμημα της παραπάνω απόφασής μου, ποιος από το ελληνικό κράτος θα πληρώσει το αντίστοιχο τίμημα για το πιστοποιημένο ΦΠΑ που μου οφείλεται σε άλλη εταιρεία ιδιοκτησίας μου από το 2009 ύψους 6.250.000 πλέον τόκων (άνω του 1.500.000 ευρώ οι τόκοι), ενώ αντίστοιχα έχω πληρώσει και χρεωθεί τόκους και προσαυξήσεις για το αντίστοιχο διάστημα άνω των 3.000.000!! Δηλαδή σχεδόν το σύνολο των ποσών που με ταλαιπώρησαν! Πού είναι το κράτος δικαίου; Πόσοι Έλληνες επιχειρηματίες θα μείνουν στη χώρα;»