ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Συγκίνηση στο δικαστήριο της Σύρου: Με λυγμούς προσπάθησε να καταθέσει η αδερφή της Μυρτούς

myrto-paros-570
Τραγικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο δικαστήριο της Σύρου όπου πραγματοποιήθηκε η δίκη του Πακιστανού, Αχμέτ Βάκας, για την κακοποίηση της 15χρονης Μυρτούς το 2012 στην Πάρο.
Η Ελεαννα Παπαδομιχελάκη, αδερφή της Μυρτούς, έπρεπε σήμερα να εκτελέσει ένα πολύ δύσκολο καθήκον. Να μιλήσει για την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της ενώπιον του δικαστηρίου και ενώπιον του ανθρώπου που άλλαξε τη ζωή της οικογένειάς της.
Η νεαρή κοπέλα προσπάθησε να μιλήσει αλλά δεν τα κατάφερε. Ξέσπασε σε λυγμούς και ολόκληρο το δικαστήριο συγκλονίστηκε. Όπως δημοσιεύει το protothema.gr, η κοπέλα έκανε διαρκώς παύσεις, δεν μπορούσε να μιλήσει καθαρά, το κλάμα την «έπνιγε». Ειδικά τη στιγμή που ομολόγησε ότι «τρόμαξε» να αντικρίσει την αδερφή της κατέρρευσε μη μπορώντας να συνεχίσει.
Την κατάθεση της Μαίρης Κοτρώτσου κατέγραψε το syrostoday.gr: «Πήγαμε στην Πάρο επειδή η μεγάλη μου κόρη είχε ψυχικά κουραστεί από τις Πανελλαδικές εξετάσεις! Ήθελε να πάει με τις φίλες της διακοπές αλλά εγώ φοβόμουν! Έτσι αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί για να προσέχω τη μεγάλη μου κόρη! Είχα και το αυτοκίνητο μαζί μου οπότε ο,τι κ αν χρειαζόταν και τα άλλα παιδιά, θα ήμουν δίπλα τους! Εκείνη την ήμερα καθόμασταν στην παραλία, η Μυρτώ ως υστερικά συντηρητικό και μη κοινωνικό άτομο δεν ήθελε να βγάλει τα ρούχα της και να κολυμπήσει! Μου ζήτησε να πάει μια βόλτα! Όχι της είπα! -Γιατί μαμά; είπε η Μυρτώ.
- Γιατί παιδί μου είναι ένας μαυριδερός και συνέχεια κοιτάζει προς τα εδώ και με φοβίζει. Και θα φύγουμε σε λίγο.
- Πού είναι τώρα, δεν τον βλέπω, είπε η Μυρτώ
- Εφυγε προς τα επάνω παιδί μου, της είπα
- Εντάξει, θα είμαι εδώ στα βράχια και θα ακούω μουσική. Μόλις μαζέψεις τα πράγματα φώναξε με ή τηλεφώνησε μου και θα έρθω... Λίγο αργότερα όμως όταν η μητέρα της, της τηλεφώνησε, διαπίστωσε ότι το κινητό της τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο. Αμέσως ξεκίνησα να την ψάχνω μαζί με τη μεγάλη μου κόρη. Φτάσαμε στα βράχια και μου λέει η κόρη μου: - Μαμά, είναι ένας περίεργος άνθρωπος εδώ κάτω. - Μήπως είναι η Μυρτω;" είπα - Οχι δεν νομίζω, είπε το κορίτσι μη μπορώντας να αναγνωρίσει την ίδια της την αδερφη!