ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ζήνα Αβραμίδη: Η Ελληνίδα του Game of Thrones

zina-avramidis-570
Όταν την περασμένη Τετάρτη σας δείξαμε σε εικόνες τη σκηνή του Game of Thrones με το όργιο του πρίγκιπα Όμπεριν, όπου συμμετείχε και μία Ελληνίδα, κάναμε το λάθος να υποθέσουμε ότι ήταν η μικροκαμωμένη κοκκινομάλλα. Ευτυχώς όμως, μας ενημέρωσε η ίδια ότι επρόκειτο για την ψηλή και πανέμορφη ξανθιά. Φυσικά, δεν χάσαμε την ευκαιρία να την ρωτήσουμε μερικά πράγματα για την παρουσία της σε αυτή τη μυθική σειρά.
Από τον Στέργιο Πουλερέ
Η Ζήνα Αβραμίδη είναι βέρα Ελληνίδα και ζει έξι μήνες στην Ελλάδα και τους υπόλοιπους μήνες στην Ουαλία. Με την υποκριτική ασχολείται ούτε και η ίδια ξέρει πόσο, όπως μας λέει χαρακτηριστικά, αλλά σίγουρα το Game of Thrones είναι ένα σκαλοπάτι για εκείνη. Όσο για το μέλλον της σειράς και το δικό της σε αυτή μας άφησε με την αγωνία.
-Γεια σου Ζήνα...Πόσον καιρό ασχολείσαι με την υποκριτική;
Αρκετό καιρό. Να σου πω την αλήθεια μου δεν ξέρω ακριβώς πόσο καιρό!
Η καταγωγή σου είναι μόνο από Ελλάδα; Κι αν ναι από που;
Η καταγωγή μου είναι μόνο από Ελλάδα, απλώς μένω έξι μήνες εδώ και τους άλλους έξι στην Ουαλία, στο Κάρντιφ, όπου σπουδάζω Αγγλική Φιλολογία και παράλληλα κάνω μαθήματα υποκριτικής. Το χωριό μου είναι τα Τρίκαλα.
-Πώς προέκυψε η συμμετοχή σου στη σειρά;
Τυχαία. Μια κοπέλα που είχε παίξει σε παλαιότερα επεισόδια, η Μέζι Ντι, είδε μια φωτογραφία μου και με ρώτησε αν ήθελα να παίξω. Μετά από λίγες ώρες μου στέλνει mail, Τετάρτη θυμάμαι ήταν, και μου λέει «Το Game of Thrones» θέλει να σε κλείσει για αυτή την Παρασκευή, πετάς αύριο». Ε, το μετά το ξέρετε...
-Έβλεπες τη σειρά πριν σε καλέσουν για κάστινγκ;
Εννοείται, λατρεύω το Game of Thrones πρώτα σαν τηλεθεατής και πλέον και ως κομμάτι του.
Πώς ένιωσες το κλίμα στα γυρίσματα;
Τέλεια, η παρουσία μου και η συνεργασία με τους υπόλοιπους ηθοποιούς ήταν εξαιρετική.
Αν μπορείς να μας μιλήσεις για μερικούς χαρακτήρες όπως τον πρίγκιπα Όμπεριν με τον οποίο έχεις κοινές σκηνές ή με όποιους άλλους έχεις έρθει σε επαφή π.χ. τον Τζόφρι, τον Τίριον Λάνιστερ…
Είχα επαφές με τον Πέδρο Πασκαλ (Όμπεριν), τον Τσαρλς Ντανς (Τάιγουιν Λάνιστερ) και την Ίντιρα Βάρμα (Ελάρια). Ήταν όλοι τους πολύ καλοί και ευγενικοί. Γενικώς, πέρασα πολύ ωραία.
-  Έχεις εμφανιστεί σε κάποια άλλη σειρά ή ταινία;
Έχω παίξει σε μια σειρά στην Αγγλία, σε μια μικρή ταινία, σε ένα επεισόδιο του Doctor Who, μια φορά στο θέατρο και σε ένα βίντεο για High Cross Society, το Every Time I Look.
-Σε φοβίζει μήπως σε λένε «το κορίτσι που εμφανίστηκε γυμνό στο Game of Thrones»; Ένιωσες άβολα σε αυτές τις σκηνές;
Ήμουν λίγο άβολα, ναι, δεν ήταν εύκολο. Αλλά δεν είμαι το «το κορίτσι που εμφανίστηκε γυμνό στο Game of Thrones», επειδή έχω παίξει σε άλλα πράγματα και επειδή πρόκειται για το Game of Thrones, μια σειρά με διαπιστευτήρια που σε στιγματίζει ούτως ή άλλως. Ελπίζω να με κοιτάξουν με σεβασμό και να μη με δούνε ως το γυμνό κορίτσι του GoT.
Έχεις να μας αποκαλύψεις κάτι για τα επόμενα επεισόδια;
Δεν μπορώ να πω τίποτα για το μέλλον της σειράς. Just watch and see.