Προσοχή μην κάνετε καμία ρύθμιση τώρα εκτός αν σας προτείνουν κούρεμα του δανείου σας.
Για να σας δελεάσουν θα ζητήσουν από εσάς να καθορίσετε το ύψος της δόσης και χωρίς πολλές-πολλές χαρτούρες.
Να ξέρετε ότι αν κάνετε τώρα ρύθμιση και αύριο γίνει ……..
Για να σας δελεάσουν θα ζητήσουν από εσάς να καθορίσετε το ύψος της δόσης και χωρίς πολλές-πολλές χαρτούρες.
Να ξέρετε ότι αν κάνετε τώρα ρύθμιση και αύριο γίνει ……..
…………γενικό κούρεμα κόκκινων δανείων το δικό σας δάνειο δεν θα περιλαμβάνετε στο κούρεμα καθώς θα είναι πρόσφατη η ρύθμιση που έχετε κάνει.
Για να επιβεβαιώσω το παρακάτω ρεπορτάζ σήμερα μετά από πάρα πολύ καιρό με πήραν τηλέφωνο από την Γιουρομπανκ για να μου προτείνουν,ευγενικά και όχι εκβιαστικά όπως άλλες φορές,τα όσα ανέφερα παραπάνω.
ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ!!
ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ!!
Από www.makeleio.gr
Περίπου 2 εκατ. δανειολήπτες εντός λίγων ημερών…. σε σύντομο μάλιστα διάστημα όπως λένε οι πηγές, θα λάβουν επιστολή από τις τράπεζες, στην οποία θα περιγράφονται οι εναλλακτικές λύσεις διευθέτησης ή ρύθμισης των “κόκκινων” δανείων τους.
Σύμφωνα με δημοσίευμα απογευματινής εφημερίδας πρόκειται για δανειολήπτες στεγαστικών, καταναλωτικών, αλλά και επαγγελματικών ή μικρών επιχειρηματικών δανείων, οι οποίοι έχουν καθυστερήσει τις οφειλές τους πάνω από ένα μήνα. Μεταξύ τους επίσης οφειλέτες που έχουν δάνεια με την εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου, όσοι είναι εγγυητές σε δάνεια, οφειλές από κατάπτωση εγγυητικών επιστολών, αλλά και δάνεια που έχουν χορηγηθεί από τις τράπεζες στους υπαλλήλους τους,
Σύμφωνα με εγκύκλιο της ΤτΕ, εξαίρεση από τις διατάξεις του κώδικα αποτελούν όσοι έχουν υποβάλει αίτηση υπαγωγής στο νόμο Κατσέλη αλλά και όσοι επαγγελματίες ή μικροεπιχειρηματίες κάνουν χρήση του πρόσφατου νόμου 4307, που επιτρέπει τη ρύθμιση των επιχειρηματικών οφειλών.
Από τη διαδικασία της ενημέρωσης αναμένεται να ξεκαθαρισθεί το ποιοι από τους οφειλέτες θα χαρακτηριστούν συνεργάσιμοι και ποιοι όχι. Η διάκριση αυτή σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση του δανειολήπτη και τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης θα αποτελέσει κριτήριο για την εφαρμογή των λύσεων ρύθμισης του δανείου ή οριστικής διευθέτησης της οφειλής, που μπορεί να οδηγήσει και στο “κούρεμα”.
Προκειμένου να χαρακτηριστεί συνεργάσιμος ένας οφειλέτης, υποχρεούται σε γνωστοποίηση όλων των πληροφοριών που αφορούν την οικονομική του κατάσταση ή την οποιαδήποτε μεταβολή της. Ο οφειλέτης θα πρέπει να ανταποκρίνεται «με ειλικρίνεια και σαφήνεια σε κλήσεις και επιστολές του δανειστή εντός 15 εργάσιμων ημερών».
Εάν ο δανειολήπτης επιδείξει συνεργάσιμη συμπεριφορά, η τράπεζα οφείλει να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο, δηλαδή να συγκεντρώσει τις αναγκαίες οικονομικές πληροφορίες για τον οφειλέτη, να αξιολογήσει την οικονομική του κατάσταση και να προτείνει αιτιολογημένα και εγγράφως την κατάλληλη λύση για τη ρύθμιση ή την οριστική διευθέτηση της οφειλής, στη βάση των λύσεων που προβλέπονται για τα φυσικά πρόσωπα ή τις επιχειρήσεις αντίστοιχα.
Μεταξύ των λύσεων που μπορούν να επιλεγούν για τη διευθέτηση μιας οφειλής, είτε αυτή είναι ληξιπρόθεσμη είτε όχι, είναι οι παραδοσιακοί τρόποι όπως η ρύθμιση του δανείου με καταβολή μικρότερης δόσης, η πληρωμή μόνο τόκων, το πάγωμα της οφειλής, ή η διαγραφή μέρους του δανείου, αλλά και λύσεις όπως η εθελοντική παράδοση του ακινήτου στην τράπεζα ή η μετατροπή του δανείου σε χρηματοδοτική μίσθωση και η δυνατότητα του δανειολήπτη να μείνει στο ακίνητο έναντι ενοικίου, κ.ά.