Στο UNFOLLOW 36 (τεύχος Δεκεμβρίου), που κυκλοφορεί στα περίπτερα, στο ρεπορτάζ «Ακριβέ μου πατριδοκάπηλε!» του Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου και του Παναγιώτη Θεοδωρόπουλου, γράφουμε:
«Δεν χρειάζεται να είσαι υπουργός Εθνικής Άμυνας για να έχεις μερίδιο στη μοιρασιά. Αρκούν λίγοι βουλευτές όπως ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Θανάσης Πλεύρης, που ασκούν με ζήλο το καθήκον του κοινοβουλευτικού ελέγχου. Και ποιο είναι το καλύτερο προκάλυμμα για μια τέτοια μπίζνα από τη “βιτρίνα” ενός κόμματος που αγωνίζεται για το καλό “του έθνους και της πατρίδας”; Η δικαστική έρευνα γύρω από τις συναλλαγές της off shore του προέδρου του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρη με εταιρείες πώλησης οπλικών συστημάτων, έφερε (ξανά) στο προσκήνιο τους ρόλους που κατά καιρούς αναλαμβάνουν πολιτικά πρόσωπα, στα σκοτεινά, σκανδαλώδη, αλλά άκρως κερδοφόρα παζάρια των εξοπλιστικών προγραμμάτων.»
Οι βουλευτές...
Α. Γεωργιάδης και Θ. Πλεύρης, τα δύο πρώην καμάρια του ΛΑΟΣ και νυν της ΝΔ, απάντησαν μέσω του twitter: «Δεν έχουμε καταθέσει ούτε μία ερώτηση εκ μέρους του Καρατζαφέρη. Και είμαστε περήφανοι για κάθε ερώτησή μας».
Πόσο «περήφανοι» μπορούν να είναι οι βουλευτές ενός κόμματος τους αποδεδειγμένα πλέον λειτουργούσε ως πλυντήριο για μίζες από εξοπλιστικά προγράμματα;
Πόσο «ξεχασιάρηδες» μπορεί να είναι για τις απανωτές ερωτήσεις που κατέθεταν για τα εξοπλιστικά προγράμματα, από τα υποβρύχια που γέρνουν ως τα γερμανικά άρματα Leopard, ερωτήσεις που τις περισσότερες φορές σχετίζονταν με συμφέροντα συγκεκριμένων εταιρειών;
Επειδή λοιπόν μπορεί να μη θυμούνται, ας τους φρεσκάρουμε λίγο τη μνήμη για τις ερωτήσεις τους που αφορούσαν υποθέσεις στις οποίες εμπλεκόταν άμεσα η εταιρεία Kestrel, συμφερόντων Αλ. Τσάτσου και Στ. Κομνόπουλου, που ήταν ο «δωρητής» των εμβασμάτων ύψους 1.650.000 ευρώ στην υπεράκτια εταιρεία του Γ. Καρατζαφέρη, τότε προέδρου του ΛΑΟΣ και αρχηγού των «περήφανων» βουλευτών…
Αντιγράφουμε από το UNFOLLOW 36: Στις 14/9/2010 οι Γεωργιάδης και Πλεύρης, με την με αριθμό 2779 ερώτησή τους, εξέφραζαν τις ενστάσεις τους γιατί τα δύο ελικόπτερα Super Puma αποκτήθηκαν με διακρατική συμφωνία μεταξύ των κυβερνήσεων Ελλάδας – Γαλλίας. Υποστήριξαν ότι στην συμφωνία δεν υπήρχαν αντισταθμιστικά ωφελήματα και ζήτησαν την αναθεώρηση ή την επαναδιαπραγμάτευσή της. Να σημειώσουμε ότι στις διακρατικές συμφωνίες, δεν υπάρχουν μεσάζοντες. Στην προκειμένη περίπτωση αν εμπλεκόταν μεσάζοντας, αυτή θα ήταν η εταιρεία Kestrel, συμφερόντων Αλ. Τσάτσου και Στ. Κομνόπουλου που εκπροσωπούσε τότε τα συμφέροντα των γαλλικών ελικοπτέρων στην Ελλάδα και σύμφωνα με την έρευνα της δικαιοσύνης το διάστημα 2007 – 2008, μέσω δικής τους οff shore είχαν καταθέσει εμβάσματα 1,65 εκατ. ευρώ στην off shore του Γ. Καρατζαφέρη…
Άλλη μια ερώτηση με «ειδικό βάρος» του δίδυμου Γεωργιάδη- Πλεύρη έγινε στις 23/7/2010 (αρ. 297). Με αυτήν ζητούσαν την επίσπευση της υπογραφής συμφωνίας “τεχνητής υποστήριξης FOS (Follow On Support)” που αφορούσε την αναβάθμιση των γαλλικών μαχητικών Mirage 2000/2000-5 που διέθετε η ελληνική αεροπορία. Σύμφωνα με πληροφορίες, από την συγκεκριμένη συμφωνία θα επωφελούνταν αντιπρόσωποι γαλλικών εταιρειών στην Ελλάδα, ανάμεσα τους και η Kestrel.
Το φλερτ με τις γαλλικές εταιρείες…
Οι παρτίδες που είχε ανοίξει ο Καρατζαφέρης με τις γαλλικές εταιρείες, φαίνεται ότι αποτέλεσαν «πυξίδα» για την κοινοβουλευτική δράση των βουλευτών του. Στις 23/4/2009 με την ερώτηση με αριθμό 18148, οι βουλευτές Γεωργιάδης και Πλεύρης ζητούσαν να πληροφορηθούν αν θα υπάρξει ανταλλαγή των μαχητικών Μιράζ με τα επίσης γαλλικά αεροσκάφη Ραφάλ, καθώς και αν θα υπάρξει νέα παραγγελία αεροπλάνων Ραφάλ από την ελληνική κυβέρνηση. Η ερώτηση έγινε σε μια περίοδο που η κυβέρνηση Καραμανλή συζητούσε την προμήθεια νέων μαχητικών, με υποψήφια τα γαλλικά Ραφάλ και τα αμερικανικά F -16. Στις 4/5/2009, με την ερώτηση αρ. 18705, και πάλι οι ίδιοι ασκούν κριτική στην κυβέρνηση γιατί προχώρησε στην υπογραφή διακρατικής συμφωνίας με τη γαλλική κυβέρνηση για την προμήθεια των γαλλικών φρεγατών τύπου FREMM.
Στις 23/7/2010 με την με αριθμό 299 ερώτησή τους αναφέρονται στον παροπλισμό των αμερικανικών αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας Ρ-3, ασκούν κριτική γιατί δεν προχωρά ο διαγωνισμός που έχει προκηρυχθεί για την προμήθεια τεσσάρων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας και ειδικότερα σημείωναν: “Ποια είναι η πλέον συμφέρουσα, οικονομικά και επιχειρησιακά λύση;”. Εκείνη την περίοδο, οι Γάλλοι μαζί με τις φρεγάτες FREMM επιδίωκαν να πουλήσουν στο ίδιο πακέτο και τα γαλλικής κατασκευής αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας Breguet Atlantique.
Νωρίτερα, στις 22 Απριλίου 2008, συναντάμε και πάλι τους δυο βουλευτές (ερώτηση με αρ. 17927) να εκφράζουν την αντίθεσή τους στην απόφαση της κυβέρνησης να προκρίνει την αγορά αεροσκαφών έρευνας και διάσωσης SAR και όχι την προμήθεια ελικοπτέρων. Σημειώνεται ότι τα αεροσκάφη θα αγοράζονταν με διακρατικές συμφωνίες, σε αντίθεση με τα ελικόπτερα που η κυβέρνηση θα τα προμηθευόταν από τη γαλλική “Eurocopter”, τα συμφέροντα της οποίας, όπως προείπαμε, εκπροσωπούσε η Kestrel των …εμβασμάτων.»
Ελπίζουμε αυτά να φρεσκάρουν τη… μνήμη των δύο βουλευτών. Κι επειδή εμείς δεν θέλουμε να αμφισβητούμε τα λεγόμενα των βουλευτών, ούτε να αφήσουμε υπόνοιες ότι ψεύδονται, θα πάρουμε κατά γράμμα αυτά που μας είπαν. Αφού λοιπόν αυτές τις ερωτήσεις δεν τις έκαναν «εκ μέρους του Καρατζαφέρη», εκ μέρους ποιου τις έκαναν;
Μήπως απευθείας εκ μέρους της εταιρείας Kestrel; Αναρωτιόμαστε…
"unfollow"