ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Άκρως οι-κωλο-γικό το νέο αυτοκίνητο της Σοφίας Βούλτεψη! ...για τη δύσκολη συνέχεια που αναμένεται να έχουμε όλοι με τους κομμουνιστές του ΣΥΡΙΖΑ!


to.amaxi.tis.voultepsi
Με ένα ολοκαίνουργιο αμάξι την πρωκτο-πoριακή διακόσμηση του οποίου θα ζήλευε σίγουρα κάθε συνειδητοποιημένος οι-κω-λόγος της εποχής μας, έκανε το πρωί της Τετάρτης την εμφάνισή της η Σοφία Βούλτεψη κατά την παρθενική της δημόσια εμφάνιση μετά την...
μεγάλη εκλογική ήττα του κόμματός του.
Και ενώ όλοι ανυποψίαστοι διερχόμενοι πολίτες βλέποντας την διακόσμηση του νέου αυτοκινήτου της άρχιζαν να πιστεύουν πως θα ξεκινούσε διανομή χαρτιών υγείας και ξέσπασαν σε επευφημίες, η επανεκλεγείσα βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας εξέπληξε αρνητικά το πλήθος επισημαίνοντας πώς επρόκειτο απλά για το πρώτο οι-κωλο-γικό αμάξι που κυκλοφορεί στην χώρα και του οποίου έχει την τιμή να είναι οδηγός!
«Σας ευχαριστώ πολύ για την ένθερμη στήριξή σας!
Είναι άκρως συγκινητική και με γεμίζει δύναμη για τη δύσκολη συνέχεια που αναμένεται  να έχουμε όλοι με τους κομμουνιστές του ΣΥΡΙΖΑ!
Πώς είναι τα μαλλιά μου;
Πώς είναι τα μαλλιά μου;
Δυστυχώς όμως θα σας στενοχωρήσω.
Δεν είναι αυτό που νομίζετε.
Το νέο μου αμάξι είναι απλά οι-κωλο-γικό.
Δεν πρόκειται να τα μοιράσω τα χαρτιά υγείας με τα οποία επέλεξα να το στολίσω!
Ζήτησα απλά από την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων να διακοσμήσει το αμάξι μου με τον δέοντα οι-κωλο-γικό τρόπο. 
Γνωρίζω απόλυτα τον φόβο που σας έχει πιάσει τώρα που βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ και συμπάσχω απόλυτα.
Να γνωρίζετε όμως πώς μόλις ολοκληρωθεί η προφητεία μου και αδειάσουν από κωλό-χαρτα τα super markets, δεν θα σας ξεχάσω!
Απεναντίας, δεσμεύομαι πως θα βάλω πλάτη για το καλό όλων των Ελλήνων!
Θα βγω στους δρόμους και στις πλατείες της χώρας και θα αρχίσω ναμοιράζω εντελώς δωρεάν όλο το πρωκτογενές πλεόνασμα από τα εκατομμύρια ρολά χαρτιών υγείας που έχω εγκαίρως φροντίσει να συγκεντρώσω στο σπίτι μου!»
δήλωσε χαρακτηριστικά η Σοφία Βούλτεψη κατά τη διάρκεια της σημερινής μετεκλογική της βόλτας στην περιφέρεια που κατάφερε να επανεκλεγεί βουλευτής!
"komikotragiko