ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΛΙΝΤΟΝ! ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΣΕ Η ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ;
Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος αποκάλυψε μόνος του μέσω των κοινωνικών δικτύων (όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία) ότι η απουσία του από τον ΣΚΑΙ, οφείλεται στο γεγονός ότι ήταν προσκεκλημένος στο ετήσιο συνέδριο Clinton Global Initiative της Νέας Υόρκης… Στο οποίο συμμετείχαν πέρα του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον, ο...
έλληνας πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι, ο νομπελίστας Τζόζεφ Στίγκλιτς, ο διεθνής επενδυτής Τζόρτζ Σόρος… Η Γιάννα Αγγελοπούλου και πολλοί άλλοι…
Μάλιστα σύμφωνα με το ρεπορτάζ πολλών Διαδικτυακών Μέσων, στη Γιάννα Αγγελοπούλου ανήκει και η πρωτοβουλία να καλέσει 4 με 5 έλληνες δημοσιογράφους, μεταξύ των οποίων ο Παύλος Τσίμας, ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος, ο εκδότης του «Πρώτου Θέματος» Θέμος Αναστασιάδης κ.ά… Επιπλέον, τα συγκεκριμένα ρεπορτάζ ισχυρίζονται ότι τα έξοδα μετάβασης και διαμονής των εν λόγω δημοσιογράφων καλύφθηκαν από την κυρία Γιάννα Αγγελοπούλου που πήρε και την πρωτοβουλία… Στην περίπτωση που ισχύει κάτι τέτοιο, μοιραία προκύπτουν και οι εξής απορίες (αφορμή για συζήτηση):
Είναι σωστό ένας δημοσιογράφος και μάλιστα με εξαιρετικά μεγάλη επιρροή στην κοινή γνώμη να δέχεται δώρα από επιχειρηματίες; Το δώρο προϋποθέτει αντάλλαγμα; Ή ισχύει μόνο για τις περιπτώσεις μεταξύ φίλων (που ανταλλάσσουν δώρα); Το δώρο μπορεί να γίνει δωρο-δοκία;
«Τραυματίζεται» η αξιοπιστία του δημοσιογράφου που δέχεται δώρο από κάποιον επιχειρηματία; Παύει να είναι αντικειμενικός; Κινδυνεύει να μεταλλαχθεί σε «υπάλληλο» συμφερόντων; Η αποδοχή ενός δώρου από κάποιον δημοσιογράφο, σημαίνει απαραίτητα και την εξαγορά του; Δηλαδή, στόχος είναι η σιωπή του; Ή ανάποδα η προβολή του επιχειρηματία;
Γιατί ένας επιχειρηματίας κάνει δώρο σε έναν δημοσιογράφο; Ποιες είναι οι προθέσεις του; Τι γίνεται όταν η αξία του προσφερόμενου δώρου στο δημοσιογράφο, υπερβαίνει σε χρήματα (κατά πολύ) το μέσο όρο του μισθού του;
Ποιος ορίζει τι είναι ακριβό ή φθηνό δώρο;
Ο δημοσιογράφος κατά την επαφή και το συγχρωτισμό του με οικονομικούς παράγοντες και επιχειρηματίες, αλλοτριώνεται, όταν κατά τη διαδικασία αυτή, μεσολαβούν, ανταλλάγματα ή άλλες παροχές; Αμβλύνεται η δημοσιογραφική του υπόσταση, όταν τα δώρα που αποδέχεται, αντικείμενα ή υπηρεσίες, αδυνατεί να τις προσφέρει ο ίδιος στον εαυτόν του; Στην περίπτωση που ο δημοσιογράφος είναι σε θέση να τα προσφέρει όλα αυτά στον εαυτόν του, είναι λιγότερο επιρρεπής;
Εάν ο επιχειρηματίας που κάνει δώρα σε δημοσιογράφους, βλάψει κατά τη διαδικασία των δραστηριοτήτων του, μικρό ή μεγάλο αριθμό πολιτών, προκαλέσει βλάβη στο φυσικό περιβάλλον ή αλλού… ο δημοσιογράφος αποδέκτης των δώρων του επιχειρηματία που «ελέγχεται», πώς πρέπει να αντιδράσει; Να τον υπερασπιστεί; Να τον καταγγείλει; Να αδιαφορήσει για το γεγονός; Ή να το αποκρύψει;
Είναι επιλήψιμη και κατακριτέα η οποιαδήποτε μορφή επαφής, κοινωνική, φιλική ή επαγγελματική, δημοσιογράφων με επιχειρηματίες;
Το να αποδεχθεί ένας δημοσιογράφος το δώρο κάποιου επιχειρηματία, είναι εξ ορισμού πράξη εξαγοράς;
Δεν έχει δικαίωμα ένας επιχειρηματίας να είναι γενναιόδωρος με τους ανθρώπους του Τύπου; Τι θα πρέπει να κάνει ένας δημοσιογράφος που δέχεται δώρο από κάποιον επιχειρηματία; Να το επιστρέψει ή να το δεχθεί; Ένας επιχειρηματίας μπορεί να έχει φίλους δημοσιογράφους;
Συμπέρασμα: σε αντίθεση με την πληθώρα των ερωτημάτων που γεννήθηκαν, με αφορμή το ποιος κάλυψε τα έξοδα των δημοσιογράφων στο συνέδριο του ιδρύματος Κλίντον… Η απάντηση επιβάλλεται να είναι μόνο μία!
diktiospartakos, μέσω "wwwdias1"
Είναι σωστό ένας δημοσιογράφος και μάλιστα με εξαιρετικά μεγάλη επιρροή στην κοινή γνώμη να δέχεται δώρα από επιχειρηματίες; Το δώρο προϋποθέτει αντάλλαγμα; Ή ισχύει μόνο για τις περιπτώσεις μεταξύ φίλων (που ανταλλάσσουν δώρα); Το δώρο μπορεί να γίνει δωρο-δοκία;
«Τραυματίζεται» η αξιοπιστία του δημοσιογράφου που δέχεται δώρο από κάποιον επιχειρηματία; Παύει να είναι αντικειμενικός; Κινδυνεύει να μεταλλαχθεί σε «υπάλληλο» συμφερόντων; Η αποδοχή ενός δώρου από κάποιον δημοσιογράφο, σημαίνει απαραίτητα και την εξαγορά του; Δηλαδή, στόχος είναι η σιωπή του; Ή ανάποδα η προβολή του επιχειρηματία;
Γιατί ένας επιχειρηματίας κάνει δώρο σε έναν δημοσιογράφο; Ποιες είναι οι προθέσεις του; Τι γίνεται όταν η αξία του προσφερόμενου δώρου στο δημοσιογράφο, υπερβαίνει σε χρήματα (κατά πολύ) το μέσο όρο του μισθού του;
Ποιος ορίζει τι είναι ακριβό ή φθηνό δώρο;
Ο δημοσιογράφος κατά την επαφή και το συγχρωτισμό του με οικονομικούς παράγοντες και επιχειρηματίες, αλλοτριώνεται, όταν κατά τη διαδικασία αυτή, μεσολαβούν, ανταλλάγματα ή άλλες παροχές; Αμβλύνεται η δημοσιογραφική του υπόσταση, όταν τα δώρα που αποδέχεται, αντικείμενα ή υπηρεσίες, αδυνατεί να τις προσφέρει ο ίδιος στον εαυτόν του; Στην περίπτωση που ο δημοσιογράφος είναι σε θέση να τα προσφέρει όλα αυτά στον εαυτόν του, είναι λιγότερο επιρρεπής;
Εάν ο επιχειρηματίας που κάνει δώρα σε δημοσιογράφους, βλάψει κατά τη διαδικασία των δραστηριοτήτων του, μικρό ή μεγάλο αριθμό πολιτών, προκαλέσει βλάβη στο φυσικό περιβάλλον ή αλλού… ο δημοσιογράφος αποδέκτης των δώρων του επιχειρηματία που «ελέγχεται», πώς πρέπει να αντιδράσει; Να τον υπερασπιστεί; Να τον καταγγείλει; Να αδιαφορήσει για το γεγονός; Ή να το αποκρύψει;
Είναι επιλήψιμη και κατακριτέα η οποιαδήποτε μορφή επαφής, κοινωνική, φιλική ή επαγγελματική, δημοσιογράφων με επιχειρηματίες;
Το να αποδεχθεί ένας δημοσιογράφος το δώρο κάποιου επιχειρηματία, είναι εξ ορισμού πράξη εξαγοράς;
Δεν έχει δικαίωμα ένας επιχειρηματίας να είναι γενναιόδωρος με τους ανθρώπους του Τύπου; Τι θα πρέπει να κάνει ένας δημοσιογράφος που δέχεται δώρο από κάποιον επιχειρηματία; Να το επιστρέψει ή να το δεχθεί; Ένας επιχειρηματίας μπορεί να έχει φίλους δημοσιογράφους;
Συμπέρασμα: σε αντίθεση με την πληθώρα των ερωτημάτων που γεννήθηκαν, με αφορμή το ποιος κάλυψε τα έξοδα των δημοσιογράφων στο συνέδριο του ιδρύματος Κλίντον… Η απάντηση επιβάλλεται να είναι μόνο μία!
diktiospartakos, μέσω "wwwdias1"