Κάνουμε έναν αντικειμενικό υπολογισμό βασισμένο σε λογιστικούς αριθμούς για να τελειώνουμε με τους σύγχρονους τυράννους του έθνους μας που μας έχουν φυλακίσει μέσω της κλοπής του ιδρώτα μας με τους φόρους !
Κατά μέσον όρο στην Ελλάδα τα αυτοκίνητο κάνουν περίπου 20.000 χιλιόμετρα τον χρόνο
Με έναν οικονομικό υπολογισμό ανά 100 χιλιόμετρα = 8 λίτρα στα 20.000 χιλιόμετρα ξοδεύουμε 1600 λίτρα τον χρόνο
Αν υπολογίσουμε ότι σήμερα 1 λίτρο βενζίνης έχει περίπου στα 1,35 ευρώ τότε για τα 1600 λίτρα πληρώνουμε 2160 ευρώ
Ένα βαρέλι πετρελαίου έχει 159 λίτρα και κοστίζει σήμερα περίπου 30 $, έτσι τα 1000 λίτρα κοστίζουν 188 $ = 172 ευρώ ! Τα 1600 λίτρα πετρελαίου αναλογικά κοστίζουν στο κράτος 275 ευρώ, και ας υποθέσουμε ότι η επεξεργασία, το εμπορικό κέρδος των πρατηρίων και μεσαζόντων αυξάνει την παραπάνω τιμή κατά 50% δηλαδή και φτάνει στα περίπου 412 ευρώ το κόστος για τα 1600 λίτρα !
Ο καταναλωτής πληρώνει όπως είπαμε 2160 ευρώ τα 1600 λίτρα και προκύπτει μια σημαντική διαφορά 2160 – 412 = 1748 ευρώ που πάνε αυτά τα χρήματα ;
Και η απάντηση εδώ είναι μια και μοναδική ότι: Τα 1748 ευρώ κάθε χρόνο πάνε στην Τσέπη του ΚΡΑΤΟΣ καθώς είναι οι ΑΜΕΣΗ ΦΟΡΟΙ ! Και τώρα ερωτούμε τους απατεώνες του υπουργείου οικονομικών: Γιατί ζητάτε τέλη κυκλοφορίας διόδια από έναν αυτοκίνητο από το το οποίο εισπράττετε τον χρόνο ήδη 1748 ευρώ κατά μέσον όρο;;;
Οι άνθρωποι της Δικαιοσύνης στην χωρά μας αν θέλανε θα λέγανε την αλήθεια στον ελληνικό λαό και θα έβγαζαν τα διόδια παράνομα και καταστροφικά για τον τόπο, γιατί πολύ άπλα ο ελληνικός λαός ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ τους δρόμους (που ούτε καν έχουν ολοκληρωθεί):με ένα σωρό φόρους,τόσα χρονιά τέλη κυκλοφορίας (τα ακριβότερα παγκοσμίως), τόσα χρονιά πληρώνει ένα σωρό διόδια κάθε 20 χιλιόμετρα δρόμο που διανύει (επίσης είναι οι ακριβότερες τιμές διοδίων παγκοσμίως, αν και είναι ελάχιστες οι χώρες που έχουν διόδια),και τέλος,
είμαστε η μοναδική χωρά παγκοσμίως που οι εργολάβοι ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ τα ΔΙΟΔΙΑ για καμιά δεκαριά χρόνια χωρίς ούτε καν να διαβεβαιώνουν ότι θα ολοκληρώσουν το έργο που έχουν αναλάβει. Έτσι κερδίζουν Εργολάβοι-Τράπεζες δισεκατομμύρια απ το υστέρημα σας
Στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου που δεν υπάρχουν διόδια υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας πολύ φθηνά, και αντίστροφα, εάν δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας υπάρχουν διόδια με ελάχιστα ποσά! Στην Ελλάδα με τους χαμηλότερους μισθούς παν Ευρωπαικά και με τους υψηλότερους φόρους παγκοσμίως έχουμε και τέλη κυκλοφορίας πανάκριβα και διόδια