Το εργοστάσιο της Boeing Co. στο North Charleston, S.C., ένα από τα δύο εργοστάσια που παράγει το 787 Dreamliner, αντιμετώπισε προβλήματα με την παραγωγή και παραλείψεις που έγιναν, τα οποία δημιουργούν απειλή για την ασφάλεια, ανέφεραν οι New York Times.
Οι Times επικαλούνται εσωτερικά e-mails, εταιρικά έγγραφα και ομοσπονδιακά αρχεία, καθώς και συνεντεύξεις με περισσότερους από δώδεκα τωρινούς και πρώην υπαλλήλους.
Ελαττωματικά τμήματα έχουν εγκατασταθεί σε ορισμένα από τα αεροπλάνα και μεταλλικά ρινίσματα παρέμειναν μέσα στα αεροσκάφη σε ορισμένες περιπτώσεις. Ένας τεχνικός του εργοστάσιου, ο Joseph Clayton, δήλωσε ότι έβρισκε συχνά ρινίσματα και απομεινάρια επικίνδυνα κοντά στην καλωδίωση κάτω από τα πιλοτήρια.
Ο Brad Zaback, υπεύθυνος του εργοστασίου της Boeing στη Νότια Καρολίνα, απέρριψε το δημοσίευμα, λέγοντας ότι οι διαδικασίες κατασκευής είναι υγιείς και η παραγωγή εκτελείται με βάση τις μετρήσεις ποιότητας. Η εφημερίδα απέρριψε την πρόσκληση της Boeing να επισκεφθεί το εργοστάσιο, πρόσθεσε.
Το ρεπορτάζ «περιγράφει μια στρεβλωμένη και ανακριβή εικόνα του προγράμματος και της ομάδας μας εδώ στη Boeing στη Νότια Καρολίνα», είπε. «Αυτό το άρθρο περιέχει παραμορφωμένες πληροφορίες, ανανέωση παλιών ιστοριών και φήμες που έχουν απορριφθεί εδώ και πολύ καιρό», ανέφερε ο Zaback.
Μόλις ένα μήνα μετά τη συντριβή ενός του αεροσκάφους 737 Max των Ethiopian Airlines στις 10 Μαρτίου, η οποίο ήρθε πέντε μήνες μετά από ένα άλλο Boeing 737 Max που συνετρίβη στην Ινδονησία, η Boeing κάλεσε τους εργαζόμενους του North Charleston σε μια συνάντηση και τους είπε ότι οι πελάτες τους βρίσκουν τυχαία αντικείμενα μέσα σε νέα αεροπλάνα.
Το 2014, η Qatar Airways σταμάτησε να αγοράζει μοντέλα 787 Dreamliners από το εργοστάσιο του North Charleston, όταν το εξωτερικό των αεροπλάνων είχε υποστεί ζημιά. Ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας διαπληκτίστηκε με τους εργαζόμενους στο North Charleston, λέγοντας ότι δεν ήταν διαφανείς σχετικά με το μέγεθος ή την αιτία των καθυστερήσεων. Η Qatar Airways έκτοτε προμηθεύεται τα Dreamliners που κατασκευάζονται μόνο στο Everett της Ουάσινγκτον. Το Κατάρ δήλωσε στους New York Times ότι «εξακολουθεί να είναι μακροπρόθεσμος υποστηρικτής της Boeing και έχει πλήρη εμπιστοσύνη σε όλα τα αεροσκάφη και τις εγκαταστάσεις παραγωγής».
Ο επικεφαλής των εμπορικών αεροπλάνων της Boeing, Kevin McAllister, υπερασπίστηκε την ομάδα της Νότιας Καρολίνας και δήλωσε ότι παράγει τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας. «Είμαι υπερήφανος για την εξαιρετική δέσμευση των ομάδων μας για ποιότητα και για την υποστήριξη του έργου που κάνουν κάθε μέρα», δήλωσε ο McAllister.
Ο επικεφαλής των εμπορικών αεροπλάνων της Boeing, Kevin McAllister, υπερασπίστηκε την ομάδα της Νότιας Καρολίνας και δήλωσε ότι παράγει τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας. «Είμαι υπερήφανος για την εξαιρετική δέσμευση των ομάδων μας για ποιότητα και για την υποστήριξη του έργου που κάνουν κάθε μέρα», δήλωσε ο McAllister.
Το δημοσίευμα της εφημερίδας έρχεται, καθώς η Boeing είναι κοντά στο να κυκλοφορήσει το διορθωμένο λογισμικό της που συνδέεται με τα δύο θανατηφόρα 737 Max ατυχήματα. Μόλις ολοκληρωθεί η προτεινόμενη διόρθωση της Boeing, θα εξεταστεί από τις ρυθμιστικές αρχές (FAA) των ΗΠΑ. Οι δοκιμές της FAA θα μπορούσαν να κρατήσουν έως και πέρα από τον Ιούνιο.