ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Δήλωση Σάββα Χιονίδη για το αποτέλεσμα των εκλογών



Πολίτες του Δήμου Κατερίνης

Αγαπητοί μου συνδημότες και συνδημότισσες

σήμερα εκλέξατε Δήμαρχο Κατερίνης για την νέα δημοτική θητεία 2019-2023 τον Κώστα Κουκοδήμο.

Ο νέος Δήμαρχος αξίζει τα συγχαρητήρια όλων μας και τις ευχές μας για μια δημιουργική θητεία.

Ακόμα περισσότερο, οφείλουμε όλοι να του προσφέρουμε αμέριστη συμπαράσταση για να πετύχει καλό και αγαθό έργο.

Έως σήμερα ενωμένοι πετύχαμε πολλά. Οι αντιπαραθέσεις των εκλογικών αναμετρήσεων ανήκουν στο χθες. Γιατί ενωμένοι μπορούμε ακόμα περισσότερα και καλύτερα.

Σας ζητώ να στηρίξετε με την καθημερινή σας συμμετοχή και την καλόπιστη κριτική το νέο Δημοτικό Συμβούλιο και το νέο Δήμαρχο Κατερίνης.

Προσωπικά έχω για όλους σας ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Σας χρωστώ ευγνωμοσύνη για την ευκαιρία που μου δώσατε 12 χρόνια να σας εκπροσωπώ ως Δήμαρχος Κατερίνης και να δουλεύω καθημερινά για το κοινό καλό.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και για τους συνοδοιπόρους μου, την οικογένειά μου, τους συνεργάτες μου και όλους όσους τόσα χρόνια στάθηκαν δίπλα μου σύμμαχοι.

Κρατώ μέσα μου την αγάπη σας, οδηγό για τα επόμενα βήματα μου.

Ο Δήμος Κατερίνης πρωταγιστεί σε Μακεδονία και Ελλάδα.

Μπορεί ακόμα καλύτερα και σε αυτή τη προσπάθεια με τη βοήθεια του Θεού θα συνεχίσω να συμμετέχω με όλες μου τις δυνάμεις.

Η δουλειά για το καλό του τόπου μας δεν τελειώνει ποτέ, όπως άλλωστε και η αγάπη κάθε καλού πατριώτη.

Σας ευχαριστώ



Σάββας Χιονίδης