ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 29 Μαΐου 2023

Ο Όλιβερ Καν για την εκδίωξή του από την Μπάγερν: Δεν φρίκαρα όταν μου ανακοίνωσαν την απόλυση



 O  Ολιβερ Καν διαψεύδει ότι το διαζύγιό του με την Μπάγερν Μονάχου ήταν έντονο, επεισοδιακό και μάλιστα με απειλές για αποκαλύψεις.

Με ανάρτησή του στο twitter o Ολιβερ Καν αναφέρει:

«Ο ισχυρισμός ότι «φρίκαρα» όταν ενημερώθηκα για την απόλυσή μου σίγουρα δεν ισχύει. Μου τηλεφώνησε ο Χέρμπερτ Χάινερ την Παρασκευή και μου είπε για την απόφαση. Ήταν μια ήρεμη και ουσιαστική συζήτηση. Απλώς αναρωτήθηκα για αυτον τον ‘ακτιβισμό’, γιατί αυτή η απόφαση προωθήθηκε τώρα. Το πρωί του Σαββάτου έλαβα το μήνυμα ότι δεν μπορώ να παραβρεθώ στο παιχνίδι. Αποδέχτηκα αυτή την απόφαση με ψυχραιμία. Φυσικά και είμαι απογοητευμένος, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το πρωτάθλημα και είμαι χαρούμενος για την ομάδα, τον προπονητή και τους φιλάθλους μας».

Χθες, η Μπάγερν Μονάχου κατέκτησε το 11ο συνεχόμενο πρωτάθλημα και 33ο της ιστορίας της μετά την αυτοκτονία της Ντόρτμουντ κόντρα στη Μάιντς και το πρώτο πράγμα που γνωστοποίησε η διοίκηση αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα ήταν η απόλυση του Όλιβερ Καν και τον Χασάν Σαλιχάμιτζιτς στοςυ οποίους δεν επετράπη ούτε να λάβουν μέρος στους πανηγυρισμούς,.

Ο Καν, μία από τις μεγαλύτερες μορφές στην ιστορία του κλαμπ, είχε τη θέση του CEO ενώ ο Σαλιχάμιτζιτς, ο οποίος είχε προσφέρει πάρα πολλά ως παίκτης, ήταν ο τεχνικός διευθυντής.

Με τον Τύπο και τους οπαδούς να ασκούν έντονη κριτική και στους δύο σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, το κλίμα είχε βαρύνει και όλοι θεωρούσαν σίγουρο ότι θα υπήρχαν αλλαγές, αφού άπαντες υπολόγιζαν ότι η Ντόρτμουντ θα κατακτούσε το πρωτάθλημα και η Μπάγερν θα έμενε με άδεια χέρια για πρώτη φορά έπειτα από πολλά χρόνια.

Τελικά δεν έγινε έτσι, αφού οι Βαυαροί στέφθηκαν ξανά πρωταθλητές, αλλά οι αλλαγές έγιναν

Ο Γιαν Κρίστιαν Ντρίσεν θα είναι ο αντικαταστάτης του Καν, ενώ ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό το ποιος θα διαδεχθεί τον Σαλιχάμιτζιτς.