Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ετοίμασε νέα καμπάνια προβολής του προορισμού στους επισκέπτες που διασχίζουν καθημερινά την πλατεία Leicester Square του Λονδίνου. Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του νέου project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο ‘’The Super Duper City Break ” παρουσιάζοντας την πόλη ως τον τέλειο city break προορισμό για διακοπές μικρής διάρκειας στο Βρετανικό κοινό. Ένα κοινό που αναζητά διαρκώς ψυχαγωγία, διασκέδαση, ενώ δεν παραλείπει να σχεδιάζει από νωρίς τις διακοπές του. Την καμπάνια του ΟΤΘ συνοδεύουν δύο Digital Panel στην Leicester Square, που απεικονίζουν τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα, την ξέφρενη νυχτερινή ζωή της πόλης, αλλά και δυο χαρακτηριστικά γνωρίσματά της όπως είναι το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης και η μαγευτική παραλία της. Η Leicester Square είναι ένας παγκόσμιος πολιτιστικός κόμβος και επίκεντρο ψυχαγωγίας με επισκεψιμότητα πάνω από 2.5 εκατομμύρια κάθε εβδομάδα. Εκεί βρίσκονται τα καλύτερα Θέατρα του Λονδίνου, και πραγματοποιούνται 52 Red Carpet πρεμιέρες κάθε χρόνο. Ημερησίως την Leicester Square επισκέπτονται 250.000 Λονδρέζοι μόνο για διασκέδαση, σε μεγάλα καζίνο, clubs, ξενοδοχεία και εστιατόρια.
Αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη διάρκεια της προβολής της Θεσσαλονίκης στην Leicester Square πραγματοποιείται το National Geographic Traveler Food Festival στις 15 και 16 Ιουλίου 2023 όπου συμμετέχει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: To Λονδίνο αποτελεί βασικό «στόχο» της στρατηγικής προβολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Δεν συγκεντρώνει μόνο τους Βρετανούς αλλά ανθρώπους απ’ όλη τη γη. Το περσινό project άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Επανερχόμαστε φέτος…καλύτεροι! Όλος ο κόσμος θα μιλάει για τη Θεσσαλονίκη!
|