Η Pfizer προειδοποίησε την Ευρωπαϊκή Ένωση ότι το εμβόλιό της «ταχύτατα» και ότι οι παρενέργειές του ήταν «άγνωστες». Ωστόσο, η ΕΕ προχώρησε και το πούλησε στο ευρωπαϊκό κοινό ως «ασφαλές και αποτελεσματικό» ούτως ή άλλως…
Στο τελευταίο του βίντεο στο YouTube, το οποίο έχει ήδη 200.000 προβολές, ο Γερμανός συγγραφέας Marc Friedrich, ο οποίος έχει κάνει μπεστ σέλερ, αναφέρει πώς η πρόσφατη διαρροή της σύμβασης παραγωγής και προμήθειας του εμβολίου mRNA μεταξύ της Pfizer και της ΕΕ δείχνει ότι η ΕΕ παραπλάνησε κατάφωρα τους ίδιους τους πολίτες της.
«Ταχέως αναπτυγμένο», άγνωστες παρενέργειες
Στη σελίδα 48 της Συμφωνίας Παραγωγής και Προμήθειας – η οποία είχε κρατηθεί κρυφή από το κοινό – η Pfizer προειδοποίησε την Ευρώπη ότι το “εμβόλιο” της “αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς” και ότι εναπόκειται στα κράτη μέλη της ΕΕ να μελετήσουν τις επιπτώσεις του εμβολίου μόλις αυτό παρασχεθεί:
Το κείμενο συνεχίζεται στην επόμενη σελίδα, όπου η Pfizer προειδοποιεί ρητά ότι, ως εκ τούτου, “οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις δεν είναι επί του παρόντος γνωστές” και ότι δεν ήταν γνωστό αν το “εμβόλιο” θα είχε οποιεσδήποτε “παρενέργειες“.
Ο Marc Friedrich χαρακτηρίζει την όλη υπόθεση τεράστιο σκάνδαλο και «πανδημία ψεύδους»
Η συμφωνία παραγωγής και προμήθειας που έγινε με την ΕΕ είναι παρόμοια με εκείνη μεταξύ της Pfizer και της Νότιας Αφρικής, η οποία επίσης διέρρευσε στη δημοσιότητα. Ο αγοραστής (Νότια Αφρική) “αναγνωρίζει ότι οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις και η αποτελεσματικότητα του εμβολίου δεν είναι επί του παρόντος γνωστές”.
Το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι: Εφόσον η ίδια η Pfizer δεν γνώριζε πόσο ασφαλές και αποτελεσματικό ήταν το εμβόλιο, και είπε στην ΕΕ ότι ήταν αδύνατο να το γνωρίζει, τότε γιατί η ΕΕ προχώρησε στο να πει στο κοινό ότι ήταν ασφαλές και αποτελεσματικό; Δεν υπήρχε τρόπος να το γνωρίζει.
Κακόβουλο
Αυτό δεν είναι κάτι πολύ δύσκολο να το καταλάβετε. Φανταστείτε την Boeing να προειδοποιεί τις αεροπορικές εταιρείες ότι το νέο της αεροπλάνο είχε “αναπτυχθεί ταχύτατα” και έτσι ήταν άγνωστο αν το αεροπλάνο θα έμενε άθικτο στη μέση της πτήσης. Την ίδια στιγμή οι ρυθμιστικές αρχές θα έδιναν απλώς το πράσινο φως και στη συνέχεια θα έλεγαν στο κοινό ότι το αεροπλάνο ήταν ασφαλές και οι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να ανησυχούν για την επιβίβασή τους σε αυτό. Ακόμη χειρότερα, η κυβέρνηση και οι εργοδότες θα έδιναν ακόμη και εντολή να πετάξουν σε αυτό.
Αργότερα, μετά από πολλαπλές συντριβές, οι κυβερνητικές ρυθμιστικές αρχές δεν κρατούσαν στατιστικά στοιχεία για την ασφάλεια και απλώς ισχυρίζονταν ότι τα περιστατικά ήταν “εξαιρετικά σπάνια” και ότι συνολικά το προϊόν απέδιδε περισσότερο καλό παρά κακό. Τα άθλια αεροπλάνα θα χρησιμοποιούνταν επίσης στη θέση όλων των άλλων μέσων μεταφοράς.
Δεν είναι να απορεί κανείς που οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο δεν βιάζονται να διερευνήσουν τα εκατομμύρια των θανάτων και των τραυματισμών από το εμβόλιο COVID. Δεν μπορείτε να περιμένετε από τους ενόχους να ασκήσουν δίωξη στον εαυτό τους.