ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

Πως οι διαφημίσεις από φαρμακευτικές εταιρίες και κρατικές επιχορηγήσεις, εξαγοράζουν τα ΜΜΕ για να εξαπατούν τον κόσμο

Από το 2020,
προσπαθούσαμε να λύσουμε τον γρίφο της “συνομωσίας” των ΜΜΕ και των διαφόρων ιατρικών (κυρίως), ιδρυμάτων, οργανισμών ή εταιριών, που πλάσαραν στο κοινό τις μάσκες ή εξαπολούσαν μύδρους κατά των “ανεύθυνων” και “ψεκασμένων” συνομωσιολόγων.

Απο τότε καταλήγαμε πάντα στο ίδιο συμπέρασμα – ψάχνοντας τους χορηγούς ή τις διαφημίσεις(αν αφορούσε κάποιο ΜΜΕ). Απο πίσω σχεδόν πάντα υπήρχε η Big Pharma (πχ Pfizer) κι αν δεν βρίσκαμε την Big Pharma, τοτε σίγουρα βρίσκαμε κρατικές διαφημίσεις η επιχορηγήσεις της λίστας Πέτσα.

Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για την εξαγορά και την χειραγώγιση τους.

Οι άνθρωποι του μάρκετινγκ εταιρειών φαρμάκων έχουν συνηθίσει να εργάζονται πολύ σκληρά για την προώθηση προϊόντων, αλλά τώρα υπάρχουν ενδείξεις ότι ορισμένα μεγάλα τηλεοπτικά πρακτορεία ειδήσεων των ΗΠΑ τους δίνουν χείρα βοηθείας – μεταδίδοντας ρεπορτάζ «ψευδών ειδήσεων», που γράφτηκαν και παράγονται με ευγένεια από τη βιομηχανία.

Το Centre for Media and Democracy, μια ομάδα δημοσίου συμφέροντος που εδρεύει στο Μάντισον του Ουισκόνσιν, που εκθέτει «περιστροφές και προπαγάνδα στις δημόσιες σχέσεις», εξέδωσε μια αναφορά την περασμένη εβδομάδα που παρακολουθούσε τη χρήση 36 δελτίων ειδήσεων βίντεο (VNR) που μεταδόθηκαν από ειδησεογραφικά πρακτορεία τελευταίους 10 μήνες ( www.prwatch.org/fakenews/execsummary ). Τα VNR έχουν σχεδιαστεί για να μοιάζουν με ειδήσεις που παράγονται ανεξάρτητα, αλλά στην πραγματικότητα είναι προσυσκευασμένες προωθητικές ενέργειες που περιέχουν πλάνα ταινιών που έχουν δημιουργηθεί από εταιρικούς δημοσιογράφους ή εταιρείες δημοσίων σχέσεων τους.

Η Diane Farsetta και ο Daniel Price, συντάκτες της έκθεσης, μελέτησαν VNR και δορυφορικές περιοδείες στα μέσα ενημέρωσης (οι SMT παρέχουν συνεντεύξεις για ειδησεογραφικούς σταθμούς) και διαπίστωσαν ότι 47 από τις 49 πηγές ήταν εταιρείες «που επωφελήθηκαν οικονομικά από την ευνοϊκή κάλυψη «ειδήσεων». Από τις 87 περιπτώσεις χρήσης VNR που τεκμηριώθηκαν από το κέντρο, μόνο μία παρείχε αποκάλυψη. Αυτή η αποκάλυψη, ωστόσο, εντόπισε την εταιρεία δημοσίων σχέσεων αλλά όχι τον εταιρικό χορηγό.

Ένα αγαπημένο βήμα που χρησιμοποιούν οι φαρμακευτικές εταιρείες για να τοποθετήσουν τα VNR τους, είπε ο Price, είναι να ανακοινώσει την έγκριση ενός νέου φαρμάκου από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA). Τα VNR, που παρέχονται δωρεάν στα newsroom, χρησιμεύουν ως οικονομικό δώρο στα ειδησεογραφικά πρακτορεία, καθώς ο σταθμός δεν χρειάζεται να πληρώσει για την παραγωγή του τμήματος «ειδήσεων».

Το φαινόμενο αυτό ενταθηκε το 2021, όπου κυκλοφόρησαν και τα εμβόλια. Τότε έβλεπες το λογότυπο της Pfizer κυριολεκτικά παντού! Σε παιδιατρικά σωματεία, ιδιωτικές κλινικές, σε οργανισμούς που αφορούσαν τις εγκυμονούσες μητέρες, ακόμα και σε φιλοζωικούς οργανισμούς. Όλοι είχαν έναν κοινό σκοπό, να προωθήσουν τα εμβόλια!

Αυτές οι διαφημίσεις φαρμακευτικών προϊόντων που μπαίνουν σχεδόν σε κάθε τηλεοπτικό και διαδικτυακό ΜΜΕ “ειδήσεων” δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Προβάλλεται σε όλες τις χώρες της δύσης όπως τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Big Pharma κυριολεκτικά εξαγόραζε τα πάντα, ακόμα και τις κυβερνήσεις.

Αυτό το είδαμε και στην πρόσφατη εκπομπή του Tucker Carlson σε μια ιδιαίτερη εκπομπή που έκανε, σχετικά με το τρόπο που χειραγωγούνται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Το είχαμε ανεβάσει στο youtube αλλα δυστυχώς το κατέβασαν. όμως το βρίκαμε στο Χ, και παραθέτουμε ένα στιγμιότυπο.

Στο βίντεο ένα πρώην μέλος της Big Pharma λέει στον Tucker Carlson ότι ο πραγματικός στόχος των διαφημίσεων δεν είναι η πώληση φαρμάκων αλλά η εξαγορά των μέσων ενημέρωσης. Αυτό περιγράφεται ως «ανοιχτό μυστικό» στη φαρμακοβιομηχανία.

Ο πρώην εκπρόσωπος της φαρμακευτικής βιομηχανίας Calley Means είπε ότι η Big Pharma αγοράζει τα ΜΜΕ με όλες αυτές τις διαφημίσεις, κάτι που επιτρέπει στη βιομηχανία να ελέγχει τι μεταδίδεται στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο.

Η συζήτηση σε αυτό το στιγμιότυπο έχει ως εξής:

TUCKER: Λέτε ότι η φαρμακευτική βιομηχανία αγοράζει τηλεοπτικά σποτ, όχι για να πείσει τους ανθρώπους να ζητήσουν συγκεκριμένα φάρμακα από τους γιατρούς τους, αλλά για να χειραγωγησουν τις ειδήσεις;

CALLEY MEANS: Αυτό είναι ένα ανοιχτό μυστικό που δουλεύει για τις φαρμακευτικές.

TUCKER: Δεν το σκέφτηκα ποτέ.

CALLEY MEANS: Το είδος των ανόητων διαφημίσεων που βλέπετε ανάμεσα στα ρεπορτάζ των ειδήσεων, είναι στην ουσία η εξαγορά του μέσου. Με τον ίδιο τρόπο, έχουν ήδη εξαγοράσει τους γιατρούς. Η δαπάνες διαφήμισης των ειδήσεων από τη φαρμακευτική βιομηχανία είναι μια τακτική λόμπι δημοσίων σχέσεων, ουσιαστικά για την εξαγορά των ειδήσεων. Έτσι η βιομηχανία γίνεται ο διαιτητής για το τι θα προβληθεί. Αν κάνεις παράδειγμα την ερώτηση, γιατί τα παιδιά μας να κάνουν το εμβόλιο, αφού αλλάζει θεμελιωδώς το ανοσοποιητικό σύστημα τους για μια ζωή… Αυτό είναι επιβεβαιωμένο αλλα αν κάνεις αυτή την ερώτηση, οι “διαιτητές” ειδήσεων θα σε αποκαλέσουν ως άτομο που στρέφεται κατά της επιστήμης.

Όταν οι δύο μεγαλύτεροι κατασκευαστές εμβολίων στη χώρα είναι κυριολεκτικά εγκληματικές επιχειρήσεις, η GlaxoSmithKline και η Merck, τα τελευταία πέντε χρόνια, έχουν διευθετήσει δύο από τις μεγαλύτερες ποινικές κυρώσεις στην αμερικανική εταιρική ιστορία για δωροδοκία γιατρών και δημιουργία παραπλανητικών ερευνών, αυτό αφορά τους δύο μεγαλύτερους κατασκευαστές εμβολίων. Οπότε έχεις κυριολεκτικά αγοράσει τα ΜΜΕ να παίζουν διαιτητή σε κάθε άβολη για την βιομηχανία ερώτηση.

TUCKER: Εάν έχετε τραυματισμό από εμβόλιο και πολλοί άνθρωποι έχουν, συμπεριλαμβανομένων μερικών που γνωρίζω πολύ καλά, ακόμη και έναν σοβαρό τραυματισμό από εμβόλιο, δεν επιτρέπεται να παραπονεθείτε για αυτό.

CALLEY MEANS: Όχι, είσαι «κατά της επιστήμης».

TUCKER: Ακόμα κι αν μπορεί να αποδειχθεί μέσω της επιστήμης ότι πρόκειται για τραυματισμό από το εμβόλιο;

CALLEY MEANS: Τα ΜΜΕ παίζουν διαιτητή σε όλα τα επίπεδα.

TUCKER: Αυτό είναι πολύ σκοτεινό, Calley.

Τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης ελέγχονται από την Big Pharma

Λειτουργώντας ως διαιτητές, τα ΜΜΕ που ελέγχονται από την Big Pharma βασικά κατευθύνουν τη συζήτηση για ένα αφήγημα υπέρ των φαρμάκων και των εμβολίων, ενώ δυσφημούν οποιονδήποτε το αμφισβητήσει, συμπεριλαμβανομένων άλλων μέσων ενημέρωσης, προσωπικοτήτων ακόμα και πολιτικών που στρέφονται κατά της φαρμακοβιομηχανίας.

Τα εκατομμύρια ανθρώπων που τραυματίστηκαν από τα «εμβόλια» του κορωνοϊού δεν μπορούν να πουν τις ιστορίες τους στις «ειδήσεις» για αυτόν ακριβώς τον λόγο – Στις περισσότερες χώρες, η διαφήμιση φαρμάκων απευθείας στους καταναλωτές είναι παράνομη, γι’ αυτό και οι ειδήσεις εκτός των δυτικών μέσων είναι συνήθως πιο πλουραλιστικές. Αυτό το έχουμε διαπιστώσει πολλές φορές απο ρεπορτάζ καναλιών, που δεν ανήκουν στις αυτοαποκαλούμενες προοδευτικές χώρες του πρώτου κοσμου.

Για παράδειγμα η Bangkok Post, μια δημοφιλή πηγή μέσων ενημέρωσης από την Ταϊλάνδη που δημοσίευσε πρόσφατα μια ιστορία σχετικά με τους κινδύνους των εμβολίων COVID. Μια τέτοια ιστορία δεν θα δημοσιευόταν ποτέ «στα δικά μας» μέσα ενημέρωσης, δηλαδή της ΕΕ και των Ηνωμένων Πολιτείων, επειδή οι φαρμακευτικές εταιρείες πιθανότατα θα ανταπαντούσαν αποχρηματοδοτώντας αυτές τις πηγές με τις διαφημήσεις αλλα με τις κρατικές χρηματοδοτήσεις ως αντίποινα.

Πριν απο λίγες μερες, δύο τραυματισμένοι απο τα εμβόλια Covid κυριολεκτικά “τρύπωσαν” σε μια εκπομπή στο Ηνωμένο Βασίλειο για να συναντήσουν τον Ρίσι Σουνάκ, πρωθυπουργό της χώρας, ώστε να του παρουσιάσουν το πρόβλημα τους. Λέγοντας, πως τους έχουν φιμώσει απο παντού, ακόμα και απο το διαδίκτυο.

Ο διάλογος που ακολούθησε ήταν συγκλονιστικός, με τον Ρίσι Σουνάκ να δηλώνει δήθεν σοκαρισμένος με τα όσα του έλεγαν.

Δείτε το βίντεο με υπότιτλους, γιατί είναι πολύ πιθανό να το κατεβάσουν κι αυτό κάποια στιγμή…

Πηγή: Αναζητήσεις