ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

52 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΛΕΕΙ "ΟΧΙ" ΣΤΙΣ 52 ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ 42 – 105 63 ΑΘΗΝΑ

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
16ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2 – 60100 ΚΑΤΕΡΙΝΗ

 1. Γιατί το διευρυμένο ωράριο είναι εδώ και πολύ καιρό πραγματικότητα, αφού είναι απελευθερωμένο από το 2005 και τα καταστήματα μπορούν να λειτουργούν 96 ώρες εβδομαδιαίως από τις 5.00 το πρωί έως τις 21.00 το βράδυ από Δευτέρα έως Σάββατο. 
2. Γιατί είναι μύθος ότι παντού στην Ευρώπη τα καταστήματα παραμένουν ανοικτά τις Κυριακές, όταν τις καθημερινές ανοίγουν στις 10 και κλείνουν στις 6 το απόγευμα.
3. Γιατί οι 72 έως 96 ώρες λειτουργίας των καταστημάτων εβδομαδιαίως, προ κρίσης, εντός κρίσης,  όσο και μετά την κρίση εποχή ήταν, είναι και θα είναι υπεραρκετές και οι περισσότερες στην Ευρώπη των 27.
4. Γιατί σε όλους τους καλοκαιρινούς και χειμερινούς τουριστικούς προορισμούς, τις εποχιακές αγορές, τα λιμάνια κρουαζιέρας και στο τουριστικό κέντρο της Αθήνας, Μοναστηράκι, Πλάκα και γύρω από την Ακρόπολη, τα εμπορικά καταστήματα είναι ανοικτά τις Κυριακές με απόφαση του Περιφερειάρχη.
5. Γιατί είναι ώρα  να καθοριστούν επακριβώς οι τουριστικές και παραθεριστικές περιοχές καθώς και οι λιμενικές ζώνες της χώρας μας και επιτέλους να νομιμοποιηθούν όσοι σήμερα λειτουργούν παράνομα αλλά και όσοι επιθυμούν να είναι ανοικτά στις συγκεκριμένες περιοχές τις Κυριακές.
6. Γιατί είναι απορίας άξιο πως και γιατί επελέγη ο περιορισμός των 250 τμ που προφυλάσσει τους μικρομεσαίους, όταν ο μέσος όρος των εμπορικών  καταστημάτων στην Ελλάδα είναι 80 τμ.
7. Γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 4 του Συντάγματος περί ίσης μεταχείρισης, ο περιορισμός των 250 τ.μ. θα αμφισβητηθεί συνταγματικά και με ασφαλιστικά μέτρα θα ανοίξουν τα εμπορικά κέντρα, τα πολυκαταστήματα, οι πολυχώροι και οι υπερχώροι 52 Κυριακές.
8. Γιατί το όλο εγχείρημα δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα με λάθος προσέγγιση και με περίεργη εμμονή.
9. Γιατί ο καταναλωτής δεν έχει να κερδίσει τίποτα.  Οι ώρες λειτουργίας δεν λείπουν, αυτό που σίγουρα λείπει είναι η αγοραστική δύναμη από τους καταναλωτές και τα λεφτά από την τσέπη του.
10. Γιατί Δόξα τω Θεώ, υπάρχει ακόμη στην Ελληνική οικογένεια η σύνδεση της Κυριακής με τη Εκκλησία και την θρησκευτικότητά μας.
11. Γιατί η Κυριακή στην Ελλάδα είναι αφιερωμένη στην οικογένεια και η συνοχή της ελληνικής οικογένειας κινδυνεύει να διαρραγεί, αφού οι παραδοσιακές επισκέψεις σε συγγενείς και φίλους θα εκλείψουν.
12. Γιατί χωρίς προσωπικό χρόνο εργοδότες και εργαζόμενοι οδηγούνται στην ψυχική ερήμωση και πνευματική ένδεια, αφού χωρίς την κυριακάτικη αργία χαλαρώνουν οι κοινωνικοί δεσμοί και ενισχύεται η αποξένωση.
13. Γιατί το κόστος για μια μητέρα-σύζυγο-έμπορο-εργαζόμενη- γυναίκα που αποτελούν το 42% του δυναμικού στο λιανικό εμπόριο, από την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας, θα διογκωθεί με εκθετικό ρυθμό.
14. Γιατί σε καμία περίπτωση οι Έλληνες δεν είμαστε τεμπέληδες, ούτε φοβόμαστε τη δουλειά, αλλά παντού στον κόσμο η Κυριακή είναι ημέρα σωματικής και ψυχικής ξεκούρασης, περισυλλογής και ανασύνταξης.
15. Γιατί τα ποσοστά κατάθλιψης στην ελληνική κοινωνία είναι ήδη πολύ υψηλά και η αδυναμία να αγοράσεις τα απαραίτητα τα αυξάνουν συνεχώς. Το άλλοτε περίφημο shopping therapy έχει γίνει οικογενειακός εφιάλτης.
16. Γιατί τα αυξημένα κόστη λειτουργίας 52 Κυριακές που υπολογίζονται στα 1,82 δις € θα μπορούν να αναληφθούν μόνο από τις Πολυεθνικές, αφού τόσα χρήματα δεν υπάρχουν σήμερα ούτε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ούτε στην κατανάλωση.
17. Γιατί το αυξημένο κόστος λειτουργίας που συνεπάγεται το άνοιγμα της επιχείρησης κάθε Κυριακή θα διογκώσει αντί να μειώσει τις τιμές, ακυρώνοντας κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.
18. Γιατί η ρευστότητα σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά έχει ουσιαστικά διακοπεί εδώ και καιρό και η κατανάλωση έχει καταρρακωθεί.
19. Γιατί κανείς δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί ούτε και να ισχυρίζεται πως η λειτουργία τις Κυριακές θα αυξήσει ξαφνικά την καταναλωτική δαπάνη σε μία περίοδο σκληρής οικονομικής λιτότητας.
20. Γιατί αντί να μεγεθυνθεί ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων θα διανεμηθεί στις 7 αντί τις 6 ημέρες, θα διογκωθεί η αλληλοεξόντωση των Ελλήνων εμπόρων, με κατάληξη την ολιγοπωλιακή διάρθρωση της αγοράς.
21. Γιατί η υπεραπασχόληση 365 ημέρες το χρόνο θα εξουθενώσει τον Έλληνα έμπορο. Στην Ελλάδα το 98% των εμπόρων επιχειρηματιών είναι μικρομεσαίοι εργοδότες, ενώ 200.000 είναι οι αυτοαπασχολούμενοι.
22. Γιατί δεν ενισχύεται ο ανταγωνισμός αλλά εντείνεται  η πίεση στους μικρομεσαίους εμπόρους, που τελικά δεν θα αντέξουν, αφήνοντας την αγορά στο έλεος όσων επιθυμούν την συγκέντρωση του εμπορίου.
23. Γιατί δεν αναμένεται να μειωθεί η ανεργία και να ενισχυθεί η απασχόληση στο εμπόριο, αλλά αντίθετα θα συρρικνωθεί εξαιτίας του κλεισίματος πολλών μικρών καταστημάτων.
24. Γιατί οι εξουθενωτικοί ρυθμοί εργασίας μεσομακροπρόθεσμα θα μειώσουν αντί να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα, την παραγωγικότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών στο εμπόριο.
25. Γιατί η προαιρετική  λειτουργία της Κυριακής αντί να βοηθήσει τη μικρή οικογενειακή επιχείρηση, θα επιτρέψει σε χιλιάδες ημιπαράνομα κινέζικα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και ιδιαίτερα γύρω από την Ομόνοια να «κλέβουν» τζίρο ανοίγοντας πλέον «νόμιμα» τις Κυριακές.
26. Γιατί στην αγορά δεν λειτουργεί η προεραιτικότητα με αποτέλεσμα να ασκηθεί τρομερή πίεση σε αυτοαπασχολούμενους και μικροεργοδότες, που θα εξαναγκαστούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα να ανοίξουν την Κυριακή.
27. Γιατί όσοι ζουν καθημερινά την αγορά καταλαβαίνουν ότι ανοιχτά μαγαζιά δεν σημαίνει και γεμάτα πελάτες μαγαζιά.
28. Γιατί από την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας θα ήταν πιο αποτελεσματικό και απαραίτητο για εμπόρους και καταναλωτές η μείωση του ΦΠΑ που είναι το ένα τέταρτο της τελικής τιμής βασικών αγαθών.
29. Γιατί στην προσπάθεια τόνωσης της ανταγωνιστικότητας είναι ασύγκριτα πιο αποτελεσματικό να ενισχυθεί η ρευστότητα, να απλοποιηθεί και να ελαφρυνθεί  η φορολογία από το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων.
30. Γιατί οι μικρομεσαίοι έμποροι δεν περιμένουμε  να συναντηθούμε με την περίφημη θεωρητική ανάπτυξη τις Κυριακές, αλλά το επιδιώκουμε στην πράξη επί καθημερινής βάσης.
31. Γιατί όλες οι μέρες θα μοιάζουν «καθημερινές» και η ξεχωριστή Κυριακή θα αντιμετωπίζεται το ίδιο. Η «Κυριακάτικη αργία» επιβάλλεται να παραμείνει ο κανόνας και όχι να γίνει η εξαίρεση.
32. Γιατί η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές έχει ουσιαστικό νόημα μόνο όταν είναι έκτακτη, όπως πριν τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά, το Πάσχα και την έναρξη των τακτικών εκπτώσεων.
33. Γιατί οι περισσότερες επίσημες αθλητικές δραστηριότητες που διενεργούνται κυρίως κάθε Κυριακή θα είναι χωρίς θεατές,  ενώ θα μειωθεί και η κυκλοφορία των κυριακάτικων εφημερίδων.
34. Γιατί είναι λάθος να μετατρέψουμε την λειτουργία της αγοράς σε «μωσαϊκό» με τα μεγάλα καταστήματα κλειστά  και τα μικρά ανοικτά όταν όλοι γνωρίζουμε ότι ο καταναλωτής θέλει όλη την αγορά στην διάθεσή του.
35.  Γιατί η αγορά χρειάζεται ηρεμία και σταθερότητα και όχι κοινωνικές εντάσεις, αφού θα καταστρατηγηθούν κεκτημένα που θα επιδεινώσουν ακόμα περισσότερο τις διαταραγμένες εργασιακές σχέσεις.
36.  Γιατί με τέτοιας έντασης και έκτασης οικονομική κρίση, θα καταστρατηγηθεί στην ουσία η προσαύξηση του μισθού και η παραχώρηση αναπληρωματικής ανάπαυσης (ρεπό) στους εμποροϋπαλλήλους.
37. Γιατί η πρόσφατη επιστημονική έρευνα και βιβλιογραφία σε Γαλλία και Ισπανία σημειώνει τις αρνητικές επιπτώσεις από τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές. 
38.  Γιατί θα καταγραφεί μεγαλύτερη περιβαλλοντική και ενεργειακή επιβάρυνση από την πρόσθετη μετακίνηση 800.000 εμπόρων και εμποροϋπαλλήλων κάθε Κυριακή.
39. Γιατί θα έχει δημοσιονομικές επιπτώσεις και επιβάρυνση στον προϋπολογισμό, αφού μια σειρά  επαγγελμάτων ελέγχου και δημοσίων υπαλλήλων θα πρέπει να ακολουθήσουν την Κυριακάτικη λειτουργία με υπερωριακή απασχόληση (δημοτικοί υπάλληλοι, σώματα ασφαλείας, εφοριακοί κ.ά).
40. Γιατί ότι δίνεις σε έναν κλάδο το στερείς από κάποιον άλλο, που περιμένει να δουλέψει κυρίως το Σαββατοκύριακο, όπως η εστίαση, η διασκέδαση, τα θέατρα, οι κινηματογράφοι, και οι παιδότοποι.
41. Γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να στερήσεις τον εβδομαδιαίο τζίρο των τοπικών αγορών και να τον κατευθύνεις στα υπερτοπικά mall και εκπτωτικά  χωριά, που δηλώνουν ότι τα καταστήματα στους χώρους τους δικαιούνται και θα λειτουργήσουν όχι 7, αλλά και τις 52 Κυριακές.
42. Γιατί το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων σε μεγάλα εμπορικά κέντρα θα απαξιώσει τις παραδοσιακές αγορές στα κέντρα των πόλεων και σίγουρα δεν θα βοηθήσει το ιστορικό εμπορικό κέντρο της Αθήνας.
43. Γιατί η λειτουργία της «Κυριακής με την μεζούρα» όπως διατυπώνεται στο άρθρο 6 είναι πονηρά διάτρητη αφού στην Αγγλία και Ισπανία που εφαρμόζεται ο περιορισμός  ανάλογα με το εμβαδόν γίνεται συγκεκριμένα και αποφασίζεται σε τοπικό επίπεδο.
44. Γιατί τόσο η αγορά όσο και η κοινωνία δεν αντέχει άλλους επικίνδυνους πειραματισμούς και πρόχειρους σχεδιασμούς επί χάρτου. Το μέτρο της 7ήμερης και 24ωρης λειτουργίας των καταστημάτων επιχειρήθηκε και απέτυχε μέσα σε λίγες εβδομάδες το 1993.
45. Γιατί το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων δεν ταιριάζει σε κανένα νέο μοντέλο ανάπτυξης, κάτι που αποδεικνύεται από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, όπως την Ιταλία που πρόσφατα το εφάρμοσε χωρίς επιτυχία.
46.  Γιατί μετά από βραχύ χρονικό διάστημα η κυριακάτικη λειτουργία δεν θα αποτελεί το παραμικρό κίνητρο για έξοδο ή για κατανάλωση καθώς θα έχει καταστεί πλέον μέρος της καθημερινής μας ρουτίνας.
47. Γιατί η αβεβαιότητα, η έλλειψη ρευστότητας, η ανεργία, το δημόσιο χρέος, τα ελλείμματα και τα δομικά προβλήματα τις οικονομίας  δεν θα αντιμετωπιστούν με την κυριακάτικη λειτουργία των καταστημάτων.
48. Γιατί η δομή και η διάρθρωση των ελληνικών μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων δεν θα αντέξει πλέον την επιχειρούμενη «Δημιουργική καταστροφή» της Τρόικα, που καταστρέφει τους Έλληνες μικρομεσαίους, για να δημιουργηθούν ανενόχλητα νέα εμπορικά συμφέροντα.
49. Γιατί η ίδια η ελληνική κοινωνία με το 90% των εμπόρων και το 75% των καταναλωτών, δεν ενστερνίζεται ούτε πείθεται με το δήθεν 51% της «υπουργικής έρευνας» υπέρ του ανοίγματος των εμπορικών καταστημάτων όλες τις Κυριακές του χρόνου.
50. Γιατί κάποιοι μετά από προσχηματικούς διαλόγους, επιμένουν αντί να σχεδιάζουν με τους κοινωνικούς εταίρους τον εκσυγχρονισμό και την παραγωγική λειτουργία της αγοράς, να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.
51. Γιατί εναντίον του ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές τάσσονται όλα τα μέλη της ΕΣΕΕ με τις 14 περιφερειακές ομοσπονδίες του ελληνικού εμπορίου  και τους 288 τοπικούς  εμπορικούς συλλόγους σε όλη την Ελλάδα, αλλά και σχεδόν όλοι οι φορείς της αγοράς.

52. Γιατί πιστεύουμε ότι η Ελληνική Βουλή θα στηρίξει και θα δικαιώσει του μικρομεσαίους Έλληνες εμπόρους,  απορρίπτοντας το άρθρο 6 του Αγορανομικού Κώδικα και θα αποδεχθεί την πρόταση της ΕΣΕΕ για λειτουργία όλων των εμπορικών καταστημάτων μέχρι 6 Κυριακές τον χρόνο.

1ο ΔΕΛΤΙΟ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΦΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΒΑΜΒΑΚΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ (ΠΕ) ΠΙΕΡΙΑΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
                      Κατερίνη,  04/06/2012
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ
                             
ΤΜΗΜΑ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ & ΦΥΤΟΫΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Ταχ. Δ/νση: 28ης Οκτωβρίου 40


Ταχ. Κώδικας: 60100

Πληροφορίες: Δ. Χύτας, Γ. Χλιούμης,
                        Μ. Νικολάου

Τηλέφωνο: 2351-351-116, -119, -252

FAX: 2351-351-111

E-mail: u13102@minagric.gr




 


1.
Στόχοι
1.1
Το παρόν δελτίο γεωργικών προειδοποιήσεων απευθύνεται στους βαμβακοπαραγωγούς της Πιερίας με στόχο την ενημέρωσή τους για την αποτελεσματική φυτοπροστασία στον πραγματικό καλλιεργητικό χρόνο.
1.2
Αφορά το διάστημα μέχρι την έναρξη του σταδίου της εμφάνισης των πρώτων χτενιών και την οργάνωση αποτελεσματικής αυτοάμυνας κάθε βαμβακοφυτείας για όλη την καλλιεργητική περίοδο.
1.3
Απαιτείται ο βαμβακοπαραγωγός να παρακολουθεί τακτικά κάθε βαμβακοχώραφο με σκοπό τον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων και σύμφωνα με τα πραγματικά δεδομένα, να εφαρμόζει τις συγκεκριμένες καλλιεργητικές πρακτικές φυτοπροστασίας και στο σωστό χρόνο, όπως περιγράφονται παρακάτω κατά περίπτωση. Συστήνεται στους παραγωγούς συστηματική παρακολούθηση της καλλιέργειας δύο φορές την εβδομάδα.
2.
Διαπιστώσεις
2.1
Η σπορά έγινε  σε όλες τις περιοχές χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
2.2
Αυτή τη στιγμή οι βαμβακοφυτείες βρίσκονται στο πρώτο στάδιο ανάπτυξης, τα φυτά έχουν ύψος 10-15 εκ. και 4-6 πραγματικά φύλλα. Η πυκνότητα φύτευσης είναι 18-22 φυτά ανά μέτρο επί της γραμμής.
2.3
Από επιβλαβείς οργανισμούς διαπιστώθηκαν μόνο μικροί πληθυσμοί αφίδων  και σε ορισμένες περιοχές έναρξη προσβολών από τετράνυχους. Στην περιοχή του Αιγινίου υπήρξαν μεμονωμένες αναφορές συμπτωμάτων προσβολής από θρίπα
3.
Συστάσεις – καλλιεργητικές πρακτικές
3.1
Την περίοδο αυτή συστήνεται στους παραγωγούς να κάνουν  σκαλίσματα για τη βελτίωση του αερισμού του εδάφους και την αποφυγή σηψιρριζιών, οι οποίες προκαλούν καθυστέρηση στην ανάπτυξη των νεαρών φυταρίων ή ακόμα και ξήρανσή τους.
3.2
Την περίοδο αυτή βασικό μέλημα των παραγωγών πρέπει να είναι η προστασία των φυσικών εχθρών κατά το στάδιο της εγκατάστασης και ανάπτυξης τους, οπότε πρέπει να αποφεύγονται οι ψεκασμοί. 
3.3
Εφαρμογή ψεκασμών ενδείκνυται μόνο στις περιπτώσεις που η πληθυσμιακή πυκνότητα ανά επιβλαβή οργανισμό υπερβαίνει το κατώφλι της οικονομικής ζημίας. Τα κατώτατα όρια ανά επιβλαβή οργανισμό είναι:
Αφίδες: πρώιμες προσβολές στις οποίες οι πληθυσμοί παραμένουν υψηλοί για τουλάχιστον επτά (7) συνεχείς ημέρες.
Θρίπες: 1-2 άτομα σε μόνιμα φύλλα , σε δείγμα 20-40 φυτών
Τετράνυχος: πληθυσμοί που αρχίζουν να προκαλούν φυλλόπτωση
4.
Εφαρμογή ψεκασμών με Φυτοπροστατευτικά Προϊόντα
4.1
Την περίοδο αυτή δεν απαιτείται καμία χημική επέμβαση. Τα βαμβακόφυτα είναι ακόμα προστατευμένα από τα εντομοκτόνα εδάφους και ανακάμπτουν γρήγορα. Στην παρούσα φάση σκοπός είναι η εγκατάσταση όσο το δυνατόν περισσότερων ωφέλιμων εντόμων για την αντιμετώπιση των εχθρών (π.χ. πράσινο σκουλήκι) σε μεταγενέστερα στάδια της καλλιέργειας. Εντούτοις συστήνεται στους παραγωγούς να παρακολουθούν τακτικά την βαμβακοκαλλιέργειά τους για τυχόν προσβολές κυρίως από αφίδες, θρίπα ή τετράνυχο.
4.2
Στην περίπτωση που θεωρηθούν επιβεβλημένοι κάποιοι ψεκασμοί λόγω υψηλής πληθυσμιακής πυκνότητας τότε αυτοί πρέπει να γίνουν με βιολογικά σκευάσματα ή εκλεκτικά εντομοκτόνα για να περιοριστούν οι συνέπειες στα ωφέλιμα έντομα.

Πριν από οποιοδήποτε ψεκασμό οι παραγωγοί πρέπει να διαβάζουν και να εφαρμόζουν πιστά τις οδηγίες που αναγράφονται στην ετικέτα του φυτοπροστατευτικού προϊόντος



Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ
                                                                    



   ΓΕΩΡΓΙΟΥ – ΚΙΤΣΙΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ




ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ

Α.Π. 92                                                                                              Κατερίνη 4/6/2013
                                                                                                                     
                                                                                                Προς :
ü  MME
   
  ΘΕΜΑ:     Αποτελέσματα εκλογών
              
     Σας ενημερώνουμε ότι τα αποτελέσματα των εκλογών  της Τρίτης 4 Ιουνίου 2013 για την εκλογή αντιπροσώπων για την 82η Γ.Σ. της  ΔΟΕ έχουν ως εξής:

ΔΑΚΕ:   
334 ψηφοδέλτια – 4 έδρες

ΕΚΠ/ΚΟΙ  ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ  Π.Ε
(Αυτόνομη παρέμβαση-Εργατική Αριστερά Εκπ/κών- Ανεξάρτητες Κινήσεις-Ανένταχτοι Εκπ/κοι) :
265 ψηφοδέλτια – 3 έδρες

ΠΑΣΚ:  
 71 ψηφοδέλτια – 1 έδρα

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ
 (παρεμβάσεις κινήσεις συσπειρώσεις π.ε) :
 51 ψηφοδέλτια – 1 έδρα

ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ:

 ΔΑΚΕ:

  Δάφκος Ιωάννης
  Βάσσου Φρειδερίκη
  Παπανικολάου Κωνσταντίνος
  Τσακιρίδης Βασίλειος
ΕΚΠ/ΚΟΙ  ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ  Π.Ε

Χαϊλατζίδου Θεοδοσία
Γιάντσιου Σταματία
Ρεμπατσιός Αριστείδης
ΠΑΣΚ
Σακελλαρίου Θωμάς
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ
Κοντοφάκας Αθανάσιος



Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                                                   Η Γραμματέας


Βάσσου  Φρειδερίκη                                                 Κατιμερτζή  Μαγδαληνή

ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΒΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΣΤΙΣ 10.00 πμ. ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ



Η  Πανευρωπαϊκή Ένωση Στέβια και Καινοτόμων Καλλιεργειών για την αντικατάσταση του καπνού προσκαλεί τους καπνοπαραγωγούς και αγρότες του νομού Πιερίας, που μέλος τους είναι και η  Κοινοπραξία Καπνοπαραγωγών Κεντρικής Μακεδονίας, με έδρα την Βροντού Πιερίας, το προσεχές  Σάββατο 8 Ιουνίου, στις 10.00 το πρωί, σε μια ενημερωτική  ημερίδα αναφορικά με την καλλιέργεια της Στέβιας.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου Πολυκάστρου Κιλκίς και μπορεί οποιοσδήποτε αγρότης της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας επιθυμεί να την παρακολουθήσει ελεύθερα για να γνωρίσει την άγνωστη αυτή καλλιέργεια που έχει τόσα κοινά χαρακτηριστικά με την καπνοκαλλιέργεια.
Ομιλητής θα είναι ο Πρόεδρος της Οργάνωσης κ. Στέλιος Πελτικιάδης, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Πέτρος Λόλας και το λόγο θα λάβουν και οι Πρόεδροι των Ελληνικών Οργανώσεων των Ενεργών Καπνοπαραγωγών Ελλάδας και θα αναλυθεί η τελευταία φάση της έρευνας που αναφέρεται στα τοξικά που έγινε σε μεγάλο ερευνητικό κέντρο της Γερμανίας ούτως ώστε όταν θα βγει στην κατανάλωση η Στέβια να μην υπάρχουν αντιρρήσεις ως προς τις παρενέργειές της…






Νεκρός οπλίτης από ανατροπή άρματος στην Εθνική οδό

Έχασε τη ζωή του ο οπλίτης που τραυματίστηκε σοβαρά όταν ανετράπη τεθωρακισμένο όχημα στο ύψος της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας.
Ο οπλίτης μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένος στο 401 Στρατιωτικό νοσοκομείο, αλλά έχασε τη μάχη και κατέληξε.
Το θανατηφόρο τροχαίο έγινε γύρω στις 6 το πρωί, στον δρόμο από Συκάμινο προς Ωρωπό. Το τεθωρακισμένο βγήκε από το δρόμο και ανατράπηκε. Για το δυστύχημα, γίνονται έρευνες από τη στρατονομία.

Ο παππούς με σώμα… 20άρη!

Ο Τζέφρι Λάιφ έχει κορμί που θα μπορούσαν να ζηλέψουν ακόμα και εικοσάρηδες. Είναι 73 ετών και ξοδεύει τις περισσότερες ώρες του στο γυμναστήριο προκειμένου να διατηρήσει το καλογραμμωμένο του κορμί.Η γυμναστική δεν ήταν πάντα τρόπος ζωής για τον ίδιο αλλά άλλαξε στην ηλικία των 60 ετών όταν αποφάσισε να αφήσει τον καθιστικό τρόπο ζωής που ακολουθούσε μέχρι τότε.
Η καθημερινή άσκηση σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή που ακολούθησε, έφεραν τα παρακάτω αποτελέσματα.
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1351.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1352.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1353.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1354.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1355.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1356.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1357.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/fetcher_171.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1358.jpeg

Η φωτογραφία ΝΤΡΟΠΗ που κάνει το γύρο του διαδικτύου

26_0
Κάτοικοι της περιοχής κόλλησαν ένα χαρτί σε κάδο σκουπιδιών με στόχο να προειδοποιήσουν όλους εκείνους που καθημερινά ψάχνουν για ένα κομμάτι ψωμί

Τα 6 λάθη των γυναικών που οδηγούν στο διαζύγιο

imagesΟνειρεύεστε την τέλεια σχέση ή ακόμη καλύτερα τον τέλειο γάμο; Αποφύγετε τα παρακάτω λάθη που κάνουμε συνήθως (άθελα ή ηθελημένα) και θα είστε από αυτούς για τους οποίους γράφτηκε το «ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα»!

1.Μιλάτε με τους φίλους σας γι” αυτό που θεωρείτε ότι είναι το χειρότερο πράγμα που σας κάνει ο σύζυγός σας

Σταματήστε να μιλάτε με πολλούς για αυτό που σας ενοχλεί περισσότερο στον σύντροφό σας. Περιοριστείτε σε ένα έμπιστο και καλό φιλό και σε έναν σύμβουλο γάμου. Έρευνες έχουν δείξει ότι συνήθως οι φίλοι μας παίρνουν διάφορες καταστάσεις πιο προσωπικά όταν συμβαίνουν στους γνωστούς τους παρά όταν συμβαίνουν στους ίδιους. Έτσι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μιλώντας για το πρόβλημά σας με κάποιον φίλο να σας επηρεάσει αρνητικά κατά του συζύγου σας.
2.Πιστεύετε ότι μιλώντας συνεχώς για το πρόβλημά σας με τον σύντροφό σας είναι και η λύση
Αυτό που πολύ συχνά κάνουν οι γυναίκες είναι να «βομβαρδίζουν» συνεχώς τον άντρα τους με το πρόβλημα οποίο τους απασχολεί. Βλέποντας λοιπόν ότι το πρόβλημα δε λύνεται συνεχίζουν με μεγαλύτερη επιμονή και μάλιστα κάποιες φορές χάνουν τον έλεγχο καταλήγοντας να φωνάζουν. Η λύση; Βρείτε πρώτα το «κλειδί» για να επικοινωνήσετε με τον σύντροφό σας και στην πορεία όλα θα έρθουν.
3.Πιστεύετε ότι η ευτυχία θα έρθει αν αλλάξετε τον σύζυγό σας
Λάθος: Μην αλλάζετε τον σύντροφό σας, αγαπήστε τον όπως είναι. Δεχτείτε τόσο τα τα πλεονεκτήματά του, όσο και τα μειονεκτήματά του. Τότε θα έρθει η αληθινή ευτυχία. Συνήθως στην προσπάθειά μας να αλλάξουμε τον άνθρωπό μας δημιουργεί νέα προβλήματα.

4.Ζείτε παράλληλες ζωές 

Ναι μεν ζείτε κάτω από την ίδια στέγη, στην πραγματικότητα όμως δεν ξέρει τον άλλο. Δώστε χρόνοσ τη σχέση σας, μάθετε τι είναι αυτό που είναι σημαντικό για τον σύντροφό σας και δείξτε του τι είναι σημαντικό για εσάς.

5.Εστιάζετε πάντα στο «λάθος»

Πάντα σε μια σχέση υπάρχουν και τα καλά και τα κακά. Δείτε την καλή πλευρά του νομίσματος και ξεχάστε για λίγο όσα σας ενοχλούν. Ένας σύμβουλος γάμου μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε την ισορροπία που ψάχνετε.

6.Λέτε συνέχεια «Εγώ αξίζω…»

Λέγοντας κάτι τέτοιο είναι σαν να απαιτείτε. Βγάλτε το από το λεξιλόγιό σας. Δείξτε με τον τρόπο σας τι πραγματικά θέλετε ή μάθετε να το ζητάτε με τον σωστό τρόπο.
πηγή: huffingtonpost.com

Με έμφραγμα στην εντατική ο Θωμάς Κυπαρίσσης

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, με οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, νοσηλεύεται ο Θωμάς Κυπαρίσσης, ύστερα από καρδιακό επεισόδιο που υπέστη στη διάρκεια αθλητικής δραστηριότητας.
o-palaimaxos-podosfairistis-thomas-kuparissis-arxeiou
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής, που πέρυσι υπήρξε μέλος του τεχνικού επιτελείου της ΑΕΛ, αισθάνθηκε δυσφορία ύστερα από αγώνα σε γήπεδο 5Χ5 και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε το έμφραγμα.
Οι γιατροί χαρακτηρίζουν σταθερή την κατάσταση του Κυπαρίσση, προσθέτοντας ωστόσο ότι ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδος θεωρούνται τα επόμενα δύο εικοσιτετράωρα.

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Pamela Anderson: Νέα καυτή φωτογράφιση για την ''Vogue''

Η Πάμελα Άντερσον αποδεικνύει πως ο χρόνος δεν την πιάνει. Παράδειγμα η νέα καυτή φωτογράφιση που έκανε για το τεύχος Ιουνίου στην βραζιλιάνικη έκδοση της ''Vogue''.

Διέρρευσε η πρώτη εικόνα για το Samsung Galaxy S4 (photo)

Εδώ και καιρό ακούμε για τη νέα έκδοση του δημοφιλούς Samsung Galaxy S4 Active, αλλά δεν είχαμε δει τίποτε ακόμη για το νέο μοντέλο. Μόλις χθες διέρρευσε σε sites του εξωτερικού η πρώτη φωτογραφία του νέου μοντέλου που όλοι περιμέναμε εδώ και καιρό...
Δείτε τη συνέχεια του άρθρουΕΔΩ

Ο αγώνας ενάντια στη Χρυσή Αυγή ή θα είναι πατριωτικός ή δεν θα υπάρξει

του Γιώργου Ρακκά             
Από τη στιγμή που ο Γιώργος Καραμπελιάς και το Άρδηνδημοσιοποίησαν τις απόψεις τους πάνω στο «φαινόμενο Χρυσή Αυγή», και ξεκίνησαν μια καμπάνια ενάντια σε αυτό, πολλοί έσπευσαν να διαφωνήσουν: «Η Χρυσή Αυγή είναι αποκλειστικά προϊόν των θλιβερών συνεπειών του μεταναστευτικού αδιεξόδου. Λύνεις το αδιέξοδο, και λύνεις το πρόβλημα που λέγεται Χρυσή Αυγή», μας είπαν.
Εντούτοις, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, και όσοι ισχυρίζονται κάτι τέτοιο διαθέτουν λειψή κατανόηση του φαινομένου. Διότι, δυστυχώς, δεν μπορούμε να το περιορίσουμε μόνο στην όντως ταχύτατη απογείωση που πραγματοποίησε η Χρυσή Αυγή χρησιμοποιώντας με έξυπνο τρόπο το μεταναστευτικό αδιέξοδο.

Σαφώς, υπάρχει ένα μεθοδικό πολιτικό σχέδιο πίσω από τη διαπλοκή της Χρυσής Αυγής με το μεταναστευτικό αδιέξοδο: Πρώτον, βρήκε μια συγκεκριμένη γειτονιά, υποδειγματική του προβλήματος, και εγκαταστάθηκε εκεί κάνοντας «δουλειά στη βάση». Έχτισε την ηγεμονία της μεθοδικά, με καθημερινές παρεμβάσεις και επιδείξεις μιας δύναμης που ισχυροποιούνταν με τον καιρό, όσο οι άρχουσες τάξεις και σύσσωμο το πολιτικό κατεστημένο του εθνομηδενισμού συνέχιζαν την εγκληματική τους στάση έναντι του ζητήματος.
Η δράση τους θυμίζει τους «εγκατεστημένους» της κομμουνιστικής παράδοσης, δηλαδή τις ομάδες των αγκιτατόρων που πήγαιναν επί μήνες να ζήσουν στις εργατικές συνοικίες, για να οργανώσουν το κίνημα διεκδικήσεων και την αντίσταση της εργατικής τάξης. Στη συνέχεια, ήρθε η έδρα στο Δημοτικό Συμβούλιο, που συμβόλισε τη γενίκευση της ηγεμονίας, από μια γειτονιά σε όλες τις συνοικίες της πόλης, όπου υπάρχει παρόμοιο πρόβλημα. Την ίδια μέθοδο ακολούθησαν και στις άλλες πόλεις και γειτονιές της χώρας, με αποτέλεσμα, στις εκρηκτικές συνθήκες της γοργής μνημονιακής αποσύνθεσης της ελληνικής κοινωνίας, να γίνει η μεγάλη έκπληξη.
Ωστόσο, υπάρχει κάτι πέρα από αυτό. Υπάρχει ένα στοιχείο που αναδεικνύεται σήμερα στην ελληνική κοινωνία, το οποίο ερμηνεύει τα ερείσματα της Χρυσής Αυγής μέσα στην ελληνική κοινωνία. Αν δεν το κατανοήσουμε αυτό, δεν θα μπορέσουμε ποτέ πραγματικά να κατανοήσουμε ούτε για το τι πράγμα μιλάμε, ούτε για το τι κινδύνους εγκυμονεί.
Η άνοδος της Χ.Α. εκφράζει το τέλος ενός ολόκληρου αστερισμού αξιών, νοοτροπιών και αντιλήψεων στις οποίες είχαμε συνηθίσει μέσα στη μεταπολίτευση. Η μεταπολίτευση ξεκίνησε με ένα τεράστιο ηθικό, αξιακό, ακόμα και συναισθηματικό κεφάλαιο, που άφησαν οι αιματηροί και πολύχρονοι αγώνες του λαού για την ελευθερία και την ανεξαρτησία του. Αυτό το κεφάλαιο είναι που προσδιόριζε αυστηρά τα όρια της φαντασιακής θέσμισης της μεταπολίτευσης, το τι μπορεί να λέγεται και το τι όχι. Η Χρυσή Αυγή βρέθηκε στο περιθώριο, διότι βρισκόταν έξω από τη ρητά όρια, ζούσε στη σφαίρα της ολοκληρωτικής ιδεολογικής απονομιμοποίησης.
Και όμως! Αρκούσαν 25 χρόνια εθνομηδενισμού και καθεστωτικής μετάλλαξης των προοδευτικών δυνάμεων, μέσα στους ποικίλους εξουσιαστικούς θεσμούς, για να εκφυλιστεί εξ ολοκλήρου αυτό το αξιακό, ηθικό και συναισθηματικό κεφάλαιο. Οι άνθρωποι που το διαχειρίστηκαν, το ΠΑΣΟΚ, η Αριστερά και οι αντιεξουσιαστές, το ξεφτίλισαν εντελώς: το διέστρεψαν σε εθνομηδενισμό, σε μηδενισμό, σε ολοκληρωτική εγωκρατία και σε αμοραλισμό. Το συλλογικό μας ζώο σάπισε από το κεφάλι ρημάζοντας κάθε υψηλή συλλογική αξία, κάθε βαθύτερο νόημα που, με αγώνες και αίμα, έγραψε ο ελληνικός λαός καθ’ όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα.
Δυστυχώς, σήμερα, μέσα στο τέλμα όπου έχουμε φτάσει, δεν ισχύουν ούτε τα βασικά, που άλλοτε καθιστούσαν την ελληνική κοινωνία ανοιχτή, δημοκρατική, φιλολαϊκή και προοδευτική – με την πραγματική έννοια του όρου, δηλαδή με εκείνην της ανύψωσης και της καλλιέργειας των πιο υψηλών αρχών του ελληνισμού. Σήμερα, τα πάντα τίθενται υπό αμφισβήτηση. Και ο κόσμος, «εκπαιδευμένος» σε συνθήκες γενικευμένου αμοραλισμού και έκπτωσης κάθε αρχής και αξίας, δεν αντιλαμβάνεται, για παράδειγμα, το γιατί είναι πολύ επικίνδυνο να θέσουμε στο επίκεντρο της συλλογικής μας ζωής τη βία και τον νόμο του ισχυρού – βασικό πρόταγμα της Χρυσής Αυγής. Ούτε η ανθρώπινη ζωή ή η αλληλεγγύη έχουν κάποια αξία, εδώ που φτάσαμε. Και δεν είναι μόνο η έκπτωση των ιδεών, είναι και η έκπτωση των πραγματικών, υλικών συνθηκών για την πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας. Υπ’ αυτή την έννοια, η ασχήμια της Χρυσής Αυγής αντικατοπτρίζει την ασχήμια των αδιεξόδων που κατατελματώνουν τις ζωές μας: εκφράζει τη διολίσθησητης καθημερινότητάς μας σε μια επί της ουσίας μη-ανθρώπινη κατάσταση, εξ ου και η ανύψωση της απανθρωποποίησης σε πρόταγμα, που αντιπροσωπεύουν οι μπρουτάλ φιγούρες των Κασιδιάρηδων και των Παναγιώταρων.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο εγγυάται τη χειρότερη δυνατή εξέλιξη της διάχυτης αγανάκτησης που επικρατεί στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας: τον μετασχηματισμό και την καταστάλαξή της σε μίσος. Τι άλλο υπόσχεται η Χρυσή Αυγή, πέρα από τη διαμεσολάβηση της ιδεολογίας από το μίσος, και της πολιτικής από τη βία; Γι’ αυτό και πάντοτε ο εχθρός θα πρέπει να βρίσκεται εκεί που φτάνει η γροθιά τους. Είναι οι μετανάστες και όχι η μετανάστευση, είναι τα «κομμούνια» και όχι ο κοινός, σε δεξιούς και αριστερούς, νεοφιλελεύθερους και αντικαπιταλιστές, εθνομηδενισμός.
Τι εγγυάται, όμως, αυτή η εξέλιξη; Τι θα γίνει, ας πούμε, στα κέντρα των πόλεων, όταν το, καταλυμένο προ πολλού και ανίκανο να προστατέψει τις λαϊκές τάξεις, κράτος δικαίου υποκατασταθεί εκτεταμένα από τις δυνάμεις του μίσους; Η βία θα γίνει ο μοναδικός τρόπος διευθέτησης των συλλογικών μας αναγκών, σε ένα τοπίο δίχως μέλλον.
Διότι είναι εξίσου σημαντικό ότι δεν υφίσταται καμία πρότασηδιακυβέρνησης από τη σκοπιά του νέου ναζισμού. Μόνο μια υπόσχεση ότι η επικράτηση των πρακτικών της βίας στην καθημερινότητά μας θα αποκαταστήσει την τάξη και την ασφάλεια – και όλα αυτά στο όνομα μιας αντίληψης για την τάξη, σε χημικά καθαρή μορφή: ένας ολοκληρωτισμός που κινητοποιείται για να καταστείλει τους πολλαπλούς εσωτερικούς εχθρούς στη λογική της συλλογικής ευθύνης. Ήδη διαφαίνεται στον ορίζοντα το κοινωνικό σκηνικό που υπόσχεται η Χρυσή Αυγή, όχι για να αποφύγουμε τη φτώχεια και την ολοκληρωτική χρεοκοπία, αλλά για να την διαχειριστούμε. Γι’ αυτό και η πολιτική της ταιριάζει στη χρεοκοπία, το όνειρό της είναι να προκληθεί στη χειρότερη μορφή της, ώστε, τότε, να αποπειραθεί να υποκαταστήσει, σε μεγάλη κλίμακα, την εκφυλισμένη δημοκρατική αρχή με τη δική της.
Παραδόξως, σε αυτό το σημείο, υφίσταται μια εκλεκτική συγγένεια με το άλλο άκρο του φάσματος, με τον αντιεξουσιαστικό εθνομηδενισμό, ο οποίος ήταν εκείνος που πρώτος γύρευε ν’ αναδείξει πάνω απ’ όλα το «ταξικό μίσος». Τώρα, έντρομος, ανακαλύπτει ότι η πολιτική έκφραση του μίσους, που κυριαρχεί μεταξύ των πιο φτωχών και απελπισμένων, κάθε άλλο παρά τους δικούς τους καρπούς έχει δρέψει. Αυτό, ωστόσο, ανήκει σε μια άλλη πολύ ευρύτερη συζήτηση που θα πρέπει να διεξαχθεί άμεσα και διεξοδικά: στην ευρύτερη αλληλεπίδραση που υφίσταται μεταξύ του ακραίου εθνομηδενισμού και του νέου ναζισμού της Χρυσής Αυγής, στην έμμεση αλληλοτροφοδοτική δυναμική που ανέπτυξαν όλα τα προηγούμενα χρόνια, κατά τα οποία βρίσκονταν σε κάθετη σύγκρουση. Αυτή η παράδοξη σχέση θεμελιώθηκε πάνω σε κοινά γνωρίσματα των δύο χώρων, τη λατρεία του εμφυλίου, τη μισαλλοδοξία, την έμφαση προς τον ολοκληρωτικό πόλεμο και τη βαθιά απέχθεια –όχι μόνο προς τους δημοκρατικούς θεσμούς αυτούς καθ’ αυτούς, που, εξάλλου, έπνεαν σάπιοι τα λοίσθια κατά την ύστερη μεταπολίτευση– αλλά απέναντι σε αυτή καθεαυτή τη δημοκρατική αρχή.
Υπ’ αυτή την έννοια –της υποστροφής σε μια κατάσταση καθολικού εμφυλίου– η Χρυσή Αυγή αντιπροσωπεύει μια μεγάλη απειλή για την ελληνική κοινωνία, σήμερα. Μια απειλή την οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε άμεσα – και, προφανώς, το πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ο εθνομηδενισμός που τροφοδοτεί το φαινόμενο και δρα συμπληρωματικά ως προς αυτό.
Αντίθετα, ο αγώνας ενάντια στους νέους Έλληνες ναζί ή θα είναι πατριωτικός ή δεν θα υπάρξει. Και θα είναι πατριωτικός με δύο τρόπους.
Πρώτον, θα κατανοεί τον ιδιαίτερο, εθνικό χαρακτήρα του ελληνικού αδιεξόδου και θα απαντάει αποφασιστικά σε αυτό, αφαιρώντας το χαλί κάτω από τα πόδια της Χρυσής Αυγής. Δηλαδή, να απαντήσουμε επί της ουσίας σε ζητήματα όπως το μεταναστευτικό, η τουρκική απειλή, η τεράστια προδοσία που διαπράττουν ελλαδικές και κυπριακές ελίτ πάνω στο Κυπριακό, να διαμορφώσουμε μια νέα εθνική στρατηγική αξιοπρέπειας για τη χειραφέτησή μας από τους δυτικούς μας πάτρωνες.
Δεύτερον, και εξίσου καθοριστικό, θα πρέπει να υπάρξει μια πνευματική και παιδευτική αναγέννηση. Να ξαναστήσουμε στα πόδια του το ελληνικό φαντασιακό, γιατί σήμερα κάθε αξία έχει καταρρεύσει, και όλα φαίνονται να επιτρέπονται: Η κατάρρευση της ελληνικής παιδείας, και η ισοπέδωση του ελληνικού πολιτισμού έχει κατεδαφίσει κάθε ηθικό και αξιακό φραγμό εντός της κοινωνίας. Αυτός είναι ο βαθύτερος λόγος που μας κάνει να μην μπορούμε, σήμερα, να αντιμετωπίσουμε τη Χρυσή Αυγή μόνο με καταγγελίες για τον ναζιστικό της χαρακτήρα, την ανοιχτή οικειοποίηση της δικτατορίας κ.ο.κ. Γιατί αυτά είναι ψιλά γράμματα, που χάνονται στον χυλό της αμάθειας και της αποπολιτικοποίησης, που έχτισαν από κοινού τηλεοράσεις και εθνομηδενισμός κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Σε αυτόν τον χυλό επωάζονται όλα τα πνευματικά υποπροϊόντα, που στρώνουν τον δρόμο στη νομιμοποίηση της Χρυσής Αυγής, και αυτόν τον χυλό θα πρέπει ακριβώς να καταπολεμήσουμε.
Υστερόγραφο: Όποιος «πέφτει από τα σύννεφα», μπροστά στη γοργή και ταχεία ανάδειξη της Χρυσής Αυγής στο κεντρικό πολιτικό σκηνικό, δεν θα πρέπει να ξεχνάει ότι, σήμερα, η Χρυσή Αυγή, πατάει σε στοιχεία που δρούσαν συγκαλυμμένα κατά την εποχή της μεταπολίτευσης. Οαυριανισμός συσπείρωνε γύρω του πολλά τέτοια στοιχεία, καθώς είχε κατ’ εξοχήν ολοκληρωτικό χαρακτήρα και επώαζε στο εσωτερικό του φασιστικές αντιλήψεις. Η μεταστροφή ενός μεγάλου όγκου του αυριανισμού προς τη Χρυσή Αυγή, πράγμα που επιβεβαιώνουν και οι μετακινήσεις από το ΠΑΣΟΚ προς αυτήν, ιδιαίτερα στις λαϊκότερες και φτωχότερες συνοικίες, σηματοδοτεί όντως μεγάλη πολιτική μεταστροφή, που τελέστηκε μπροστά στο σοκ απώλειας της έστω και σχετικής ευημερίας των προηγούμενων δεκαετιών. Ωστόσο, η μετατόπιση ήταν κυρίως πολιτική και όχι ιδεολογική, καθώς ο κανιβαλικός εκπασοκισμός είχε ήδη επωάσει στο εσωτερικό του το «αυγό του φιδιού». Και κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να το λαμβάνουμε υπόψη μόνον σε ό,τι αφορά αποκλειστικά τους ψηφοφόρους ή τους υποστηρικτές του κόμματος. Θα πρέπει να το κατανοήσουμε και γενικότερα, στο επίπεδο της ιδεολογικής ηγεμονίας, δηλαδή στο πώς εκπαίδευσε ο εκπασοκισμός μια ολόκληρη κοινωνία, σε στάσεις και συμπεριφορές που σήμερα στρώνουν τον δρόμο για την άνοδο της Χ.Α.

Να, γιατί αυξήθηκαν κατακόρυφα οι θάνατοι στην Ήπειρο…

na giati afxithikan 300x224 Να, γιατί αυξήθηκαν κατακόρυφα οι θάνατοι στην Ήπειρο...Πληθαίνουν σ” όλη την Ελλάδα, και στην Ήπειρο, ανησυχητικά οι εντοπισμοί τροφίμων, όπως πατάτες, κρεμμύδια, καρότα, κρέατα κ.α., που κρύβουν επικίνδυνα βαρέα μέταλλα, δηλητήρια κ.α., τα οποία αποτελούν «βόμβα» για τη δημόσια υγεία! Να, λοιπόν, γιατί έχουν αυξηθεί κατακόρυφα οι θάνατοι στην Ήπειρο, που είναι στις πρώτες θέσεις πανελλαδικά.
Μέσα σ” αυτό το σκηνικό η Ήπειρος μπορεί να αναπτύξει ακόμη περισσότερο τις παραδοσιακές καλλιέργειες οπωροκηπευτικών, να αναπτύξει ακόμη πιο πολύ την κτηνοτροφία ή την πτηνοτροφία και γενικότερα να στηριχθεί στην αυτάρκειά της.
Μέχρι σήμερα, ίσως και λόγω κρίσης, οι περισσότεροι έχουν αναπτύξει μια άτυπη ιδιωτική καλλιέργεια στα χωριά τους ή στους μικρούς κήπους που διαθέτουν, όπου καλλιεργούν οπωροκηπευτικά, κυρίως, γλιτώνοντας έτσι έξοδα και έχοντας το… κεφάλι τους ήσυχο, καθώς γνωρίζουν καλά τι παράγουν και τι καταναλώνουν. Όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, χρειάζεται να αναπτυχθεί στην Ήπειρο περισσότερο αυτό το μοντέλο.
katoci.com

Δεν άντεχε το ταξίδι με το αυτοκίνητο!

Μπορεί να χρειαζόταν έξτρα χώρο απ’ ό,τι οι συνηθισμένοι επιβάτες του μικρού αεροσκάφους, όμως η μικρή Douglina ήταν σίγουρα η πιο ξεχωριστή.

Το μικρό, ορφανό ιπποποταμάκι που ζυγίζει 127 κιλά μεταφέρθηκε τελικά αεροπορικώς με επιβατικό αεροσκάφος στο νέο της καταφύγιο, καθώς η οδική μεταφορά τής προκαλούσε πολύ άγχος.

Η Douglina μεταφέρθηκε στο κέντρο προστασίας της άγριας ζωής Chipembele, στις όχθες του ποταμού South Luangwa στη Ζάμπια.

Το τεσσάρων μηνών μικρό που πίνει δύο λίτρα γάλα κάθε τρεις ώρες και φάνηκε να απολαμβάνει τη διάρκεια μιας ώρας πτήση, γράφει η Daily Mail.

Υψηλές συγκεντρώσεις ραδιενέργειας σε περιοχές της Β.Ελλάδας! Και στην Πιερία.Το Τσερνομπιλ ζει.....

Ποσότητες του ραδιενεργού καισίου 137 εντόπισαν επιστήμονες σε περιοχές της Βορειοδυτικής
 Ελλάδας, γεγονός που αποδεικνύει ότι, 26 χρόνια μετά, το Τσερνόμπιλ εξακολουθεί να 
στοιχειώνει μεγάλες εκτάσεις εδαφών της χώρας...

Σε ποιές περιοχές εντοπίστηκαν οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις.
Η έρευνα των ελλήνων ειδικών από τα...Πανεπιστήμια της Αθήνας και
των Ιωαννίνων παρουσιάστηκε χθες στο Πανελλήνιο Συμπόσιο Πυρηνικής Φυσικής που 
πραγματοποιείται στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αυτό που προκαλεί έκπληξη στους ειδικούς είναι ότι το καίσιο 137, το οποίο αποτελεί ένα 
ανθρωπογενές στοιχείο – κατάλοιπο πυρηνικής έκρηξης – έμεινε στις ίδιες περιοχές της 
Ελλάδας στις οποίες έπεσε πριν από 26 χρόνια. 
Το καίσιο 137 είναι κατεξοχήν ραδιενεργό στοιχείο αλλά επί του παρόντος στη χώρα μας 
κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά τι επιπτώσεις είχε ή έχει στον άνθρωπο και στο 
οικοσύστημα. 
Εντοπίστηκε βεβαίως σε μικρότερες ποσότητες από ό,τι στις αρχές της δεκαετίας του 1990,
 όμως όλα αυτά τα χρόνια ούτε τα χιόνια ούτε οι βροχές στάθηκαν ικανές να ξεπλύνουν τα 
εδάφη από την παρουσία του. 
Ο μεγαλύτερος όγκος του καισίου 137 – που εκπέμπει ακτινοβολία Γ – βρίσκεται
 στα πρώτα 10 εκατοστά του εδάφους.

«Τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις καισίου 137 εντοπίσαμε στο βόρειο τμήμα
 του Νομού Τρικάλων και στο νότιο τμήμα του Νομού Γρεβενών», λέει στην εφημερίδα
 τα «ΝΕΑ» ο Θανάσης Γκοντελίτσας, επίκουρος καθηγητής Ορυκτοχημείας στο
 Πανεπιστήμιο Αθηνών, που μετείχε στην έρευνα. 
«Επισκεφθήκαμε περιοχές στις οποίες, όπως είχε αποδειχθεί από μετρήσεις που
 είχε διενεργήσει τη δεκαετία του 1990 ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Σίμος Σιμόπουλος, 
είχαν κατακαθήσει μεγάλες ποσότητες καισίου 137, προερχόμενες από την έκρηξη στον 
πυρηνικό αντιδραστήρα του Τσερνόμπιλ».

Τα δείγματα που έλαβαν οι ειδικοί έδειξαν ότι τα κατάλοιπα εκείνης της καταστροφής δεν 
έχουν εξαλειφθεί από εδάφη της χώρας.
Ο κ. Γκοντελίτσας μαζί με τον Θοδωρή Μερτζιμέκη, επίκουρο καθηγητή Φυσικής στο 
Πανεπιστήμιο Αθηνών, και τον τελειόφοιτο φοιτητή Γιάννη Ιωαννίδη, έλαβαν δείγματα 
εδάφους σε βάθος μέχρι 30 εκατοστά από μη καλλιεργούμενες εκτάσεις ημιορεινών
 περιοχών των δύο νομών. 
Τα αποξήραναν με αέρα και τα κοσκίνισαν ώστε κάθε σωματίδιο εδάφους να είναι
 μικρότερο από 2 χιλιοστά. Στη συνέχεια τα μετέφεραν στο Τμήμα Φυσικής του 
Πανεπιστημίου Ιωαννίνων όπου με τη μέθοδο της φασματοσκοπίας ακτίνων Γ υψηλής διακριτικής
 ικανότητας, και υπό την εποπτεία του καθηγητή Κωνσταντίνου Ιωαννίδη, μέτρησαν πόσο 
επιβαρημένα ήταν τα δείγματα από τη ραδιενέργεια του εκλύθηκε από το Τσερνόμπιλ. 
Διαπίστωσαν ότι η περιεκτικότητα των εδαφών σε καίσιο 137 κυμαινόταν ως επί το
 πλείστον από 20 μπεκερέλ αν κιλό χώματος μέχρι 97 μπεκερέλ η μέγιστη τιμή, που
 συνιστά «ανησυχητικό επίπεδο».

Το καίσιο 137 δεν υπάρχει μόνο του στη φύση. 
Προέρχεται από εκρήξεις σε πυρηνικούς αντιδραστήρες ή πυρηνικές δοκιμές. Ακόμη 
και από εκρήξεις ατομικών βομβών. Αν μπορούσε κανείς να δει με μικροσκόπιο τα
 εδάφη της χώρας στα οποία υπάρχει ακόμη, θα έβλεπε άτομα καισίου προσκολλημένα
 σε σωματίδια εδάφους. «Το γεγονός ότι ακόμη και σε βάθος μόλις πέντε εκατοστών 
εντοπίστηκε καίσιο 137 σημαίνει ότι όλα αυτά τα χρόνια παρέμεινε έτσι όπως έπεσε για 
πρώτη φορά»...


Read more: http://toaftonoito.blogspot.com/2013/06/blog-post_5208.html#ixzz2VGEJ0vDv