ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Άουτς! Το μπαστούνι του γκολφ βρήκε αντί για τη μπάλα τα οπίσθιά της

Η 28χρονη Elizabeth Dickson μηνύει το Playboy και ζητά αποζημίωση ύψους 500.000 δολαρίων - 

Απρόσμενη τροπή πήρε μία φωτογράφηση με πρωταγωνίστρια μοντέλο του Playboy. Όλα έγιναν το 2012, όταν η Elizabeth Dickson, πόζαρε στο γρασίδι για να διαφημίσει ένα κλαμπ για τους λάτρεις του γκολφ.

Σε μία σέξι στάση η Elizabeth με το μπαλάκι του γκολφ στα οπίσθιά της περιμένει κάποιος να το χτυπήσει και να ολοκληρωθεί η φωτογράφηση. Όμως, εκείνος αστόχησε και αντί το μπαστούνι να βρει την μπάλα, βρήκε τους γλουτούς της!

Αποτέλεσμα; Ένα τεράστιο σημάδι -που πρέπει να την πόνεσε πολύ και για ημέρες- και μία μήνυση στην οποία το 28χρονο σήμερα μοντέλο ζητά αποζημίωση ύψους 500.000 δολαρίων από το γνωστό περιοδικό και από έναν ραδιοφωνικό παραγωγό. 

ΣΥΡΙΖΑ: «Μνημείο ασάφειας και αοριστίας» η ανακοίνωση του υπ. Αμυνας για τα υποβρύχια

ΣΥΡΙΖΑ: «Μνημείο ασάφειας και αοριστίας» η ανακοίνωση του υπ. Αμυνας για τα υποβρύχια

Στη Βουλή θα απαντηθούν τα ερωτήματα του ΣΥΡΙΖΑ για τα υποβρύχια, σχολίαζαν σχετικά αρμόδιες πηγές του υπουργείου Εθνικής Άμυνας

«Μνημείο ασάφειας και αοριστίας» χαρακτηριζει ο ΣΥΡΙΖΑ την ανακοίνωση του υπουργού Αμυνας Δ. Αβραμόπουλου για την επίτευξη συμφωνίας με τα ΕΝΑΕ για τα υποβρύχια, με την οποία το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνει με τους υπεργολάβους και τους εργαζόμενους, των οποίων η απασχόληση διασφαλίζεται πλήρως, την ολοκλήρωση των εργασιών που απομένουν και των δοκιμών θαλάσσης, προκειμένου να ενταχθούν στο στόλο μας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι η ανακοίνωση του υπουργείου Εθνικής 'Αμυνας για την υπόθεση των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού θα μπορούσε να αποδειχθεί ένα έστω αργοπορημένο θετικό βήμα, εφόσον φυσικά εξασφαλίζει την χωρίς πρόσθετο κόστος ολοκλήρωση των εργασιών και την σε δεσμευτικά ορισμένο χρόνο παράδοση των υποβρυχίων και κυρίως τη βιώσιμη λειτουργία και ανασυγκρότηση συνολικά των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά με πλήρεις δραστηριότητες και με την πλήρη εξασφάλιση των θέσεων εργασίας.

Είναι εύλογο να αναρωτιέται κανείς, προσθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ «εάν έπρεπε να προηγηθεί η αποκαλυπτική τελευταία ημερήσια διαταγή του απερχόμενου Υπαρχηγού Στόλου Ναυάρχου ε.α. Σπύρου Κονιδάρη για να επισπεύσει το υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας την ανακοίνωσή του για τα υποβρύχια».

Υπό το πίσμα αυτό, η αξιωματική αντιπολίτευση θέτει σειρά ερωτημάτων και καλεί την πολιτική και στρατιωτικη ηγεσία του υπουργείου Εθνικής 'Αμυνας να απαντήσει:
 
Συγκεκριμένα:

1. Ποιοι είναι οι υπεργολάβοι με τους οποίους το Υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας θα συνεχίσει τις εργασίες; Προτίθεται για μια ακόμη φορά η Κυβέρνηση να δώσει «συγχωροχάρτι» στις αθέμιτες πρακτικές της HDW, χωρίς να επιβάλει καμία διοικητική κύρωση και με ποιες εγγυήσεις για την ολοκλήρωση;

2. Μέχρι σήμερα το Ελληνικό Δημόσιο έχει καταβάλει 102 εκατ. ΕΥΡΩ για πρόσθετα υλικά, που δεν παρελήφθησαν ποτέ, και το 96% του συμβατικού τιμήματος του προγράμματος ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ. Εγγυάται το Υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας ότι η λύση που προτείνει δεν θα οδηγήσει σε πρόσθετο κόστος;

3. Με ποιόν συγκεκριμένο τρόπο διασφαλίζονται τα δικαιώματα των εργαζομένων, για πόσο χρονικό διάστημα, με ποιο ύψος αποδοχών; Τι θα γίνει με τα οφειλόμενα δεδουλευμένα και ποιο είναι το σχέδιο της Κυβέρνησης για τους 160 εργαζόμενους του Τροχαίου Υλικού, τους οποίους μόλις πριν λίγες μέρες δικαίωσε πλήρως ελληνικό δικαστήριο αναγνωρίζοντας ότι είναι εργαζόμενοι των ΕΝΑΕ και επιβάλλοντας στα στελέχη της εταιρείας (πέντε Γερμανούς και έναν Έλληνα) ποινές φυλάκισης και χρηματική ποινή;

4. Τι θα γίνει με την παραγγελία των δυο (2) νέων υποβρυχίων τύπου 214, για τα οποία έχουν καταβληθεί 132,5 εκατ. ΕΥΡΩ χωρίς καν έναρξη εργασιών ενώ το Πολεμικό Ναυτικό έχει επανειλημμένως διατυπώσει την άποψη ότι είναι αναγκαία; Θα ακυρώσει το Υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας την παραγγελία αυτή;

5. Πρόσφατα, το Υπουργείο είχε ανακοινώσει ότι θα προβεί σε καταλογισμό των 362 εκατ. ΕΥΡΩ, που καταβλήθηκαν μετά την ενεργοποίηση της συμφωνίας Βενιζέλου, θα καταθέσει ανταγωγή στο Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο και θα θέσει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης με αβέβαιο μέλλον για τα Ναυπηγεία και τους εργαζόμενους. Εξακολουθούν να ισχύουν οι συγκεκριμένοι σχεδιασμοί;

6. Τελικά, ποιο θα είναι το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά;

Για μια ακόμα φορά, υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωσή του, επισημαίνουμε ότι παραμένει διαρκώς επίκαιρη η απαίτηση κάθε ένοχος γι' αυτό το διαρκές έγκλημα να τεθεί ενώπιον του νόμου.

Η επιδίωξη μιας λύσης όχι αποσπασματικής αλλά συνολικής για τη λειτουργία, προς όφελος του δημοσίου, των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά είναι απόλυτα αναγκαία αλλά δεν απαλλάσσει κανέναν από τις ευθύνες του, καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.

Στη Βουλή θα απαντηθούν τα ερωτήματα του ΣΥΡΙΖΑ, λένε αρμόδιες πηγές
Όλα τα ερωτήματα που τίθενται από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα απαντηθούν από τον κ. Αβραμόπουλο στην κοινή συνεδρίαση των επιτροπών Εξωτερικών Υποθέσεων και 'Αμυνας και Εξοπλιστικών προγραμμάτων τις οποίες, όπως ο ίδιος δήλωσε χθες, θα ενημερώσει την ερχόμενη εβδομάδα.

Αυτό ανέφεραν αρμόδιες πηγές του υπουργείου Εθνικής 'Αμυνας σχολιάζοντας την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα των υποβρυχίων τα οποία περιέρχονται στο Πολεμικό Ναυτικό, σύμφωνα με τη χθεσινή δήλωση του κ.Αβραμόπουλου.

Φόρος σε 1.000.000 ιδιοκτήτες Ι.Χ. που κατέθεσαν πινακίδες

Φόρος σε 1.000.000 ιδιοκτήτες Ι.Χ. που κατέθεσαν πινακίδες


Οι παρανοϊκές απαιτήσεις από την Κινέζα της Τρόικας για νέους φόρους και πρόστιμα100 ευρώ  αν δεν δηλωθούν εντός 10ημέρου γάμος, θάνατος ή απώλεια ταυτότητας!

Οι παρανοϊκές απαιτήσεις από την Κινέζα της Τρόικας για νέους φόρους και πρόστιμα
100 ευρώ  αν δεν δηλωθούν εντός 10ημέρου γάμος, θάνατος ή απώλεια ταυτότητας!
   
Η μανία και ο παραλογισμός με τους φόρους που έχουν καταλάβει την τρόικα και ειδικά το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν λένε να κοπάσουν και εκπλήσσουν συνεχώς δυσάρεστα τους Ελληνες διαπραγματευτές. 
  
Παρά το γεγονός ότι οι Ελληνες έχουν γονατίσει από τους απανωτούς φόρους σε ακίνητα, αυτοκίνητα και έκτακτες εισφορές και αφού πλέον αδυνατούν να πληρώσουν ακόμα και τις δόσεις της φορολογίας των προηγούμενων ετών, η τρόικα δεν σταματάει να ζητάει νέα μέτρα και να εφευρίσκει νέους τρόπους προκειμένου να καλυφθούν τα όποια κενά δημιουργούνται στους στόχους εισπραξιμότητας. Μια νέα αναπάντεχη και στα όρια του παραλόγου πρόταση που έπεσε στο τραπέζι την περασμένη εβδομάδα είναι -άκουσον, άκουσον- η φορολόγηση με εφάπαξ ποσό των κατόχων Ι.Χ. που έχουν παραδώσει τις πινακίδες τους στην Εφορία, αλλά και πρόστιμο 100 ευρώ για όσους δεν δηλώνουν γάμο, θάνατο ή απώλεια αστυνομικής ταυτότητας μέσα σε διάστημα 10 ημερών. 

Τα τεχνικά κλιμάκια του ΔΝΤ σε συνεχείς συσκέψεις που κάνουν στο υπουργείο Οικονομικών προσπαθούν να ανακαλύψουν τρόπους να αυξηθεί η εισπραξιμότητα φόρων οι οποίοι έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμοι όχι γιατί οι Ελληνες αρνούνται να πληρώσουν, αλλά επειδή πια δεν έχουν, βάζοντας συνέχεια νέους στόχους στους υπουργούς και στους συνεργάτες τους. Εχοντας μπροστά τους πίνακες και αριθμούς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η βελτίωσή τους. Τελευταίο κρούσμα αξιωματούχου του ΔΝΤ που προσπαθεί να επιβάλει νέους φόρους είναι η Αμερικανοκινέζα Χούι Τζιν, η οποία έφθασε στην Αθήνα ως απεσταλμένη του Ταμείου λίγες ημέρες μετά την Πρωτοχρονιά. Αντικατέστησε τη Βουλγάρα Ιβα Πέτροβα, η οποία θεωρούνταν η «σκληρή του ΔΝΤ» και ήταν το αγαπημένο παιδί του Πολ Τόμσεν. 

Οι κυρίες Πέτροβα και Τζιν είναι εξειδικευμένες  του ΔΝΤ σε θέματα φορολογίας. Οι επιτελείς του υπουργείου χάρηκαν που η σκληρή Βουλγάρα γύρισε πίσω στην Ουάσινγκτον, εντούτοις κανείς δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι η ήπιων τόνων διάδοχός της Κινέζα θα ήταν ακόμα πιο σκληρή στις απόψεις της για την αποτελεσματικότητα του φοροελεγκτικού μηχανισμού. Η Κινέζα, τις πρώτες αναγνωριστικές ημέρες, ήταν απόλυτα συνεργάσιμη με τους αξιωματούχους του υπουργείου Οικονομικών και τίποτα δεν προμήνυε τη λαίλαπα που θα ακολουθούσε. 

Ζήτησε όλα τα στοιχεία από το 2012

Οι Ελληνες συνεργάτες του υπουργείου Οικονομικών τής έδωσαν όλα τα στοιχεία του 2012 και του 2013 προκειμένου να αποκτήσει μια πρώτη εικόνα για το πώς πάνε οι εισπράξεις των φόρων. Η Κινέζα όμως, μόλις διαπίστωσε ότι η εισπραξιμότητα των ληξιπρόθεσμων χρεών για το 2013 είναι στο 40%, άρχισε να πιέζει τα κυβερνητικά κλιμάκια για αύξηση της αποδοτικότητας του φοροεισπρακτικού μηχανισμού. Μάταια οι Ελληνες συνεργάτες των υπουργών Οικονομικών προσπαθούσαν να της εξηγήσουν ότι τα οικονομικά όρια των φορολογουμένων έχουν εξαντληθεί και ότι οι πολίτες έχουν γονατίσει από τους φόρους. Της έδειξαν πίνακες με τις κατασχέσεις που έχουν αυξηθεί κατά 40%, τα προγράμματα πλειστηριασμού που επίσης έχουν αυξηθεί κατά 41% το 2013 σε σχέση με το 2012. Ενδεικτικό της αδυναμίας που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις προς το κράτος είναι και το γεγονός ότι πάνω από 2.600.000 πολίτες και επιχειρήσεις χρωστούν στην Εφορία συνολικά ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 62,5 δισ. ευρώ, ενώ σε ρύθμιση έχουν ενταχθεί μόλις οι 100.000. Τα υπέρογκα πρόστιμα και το φορολογικό τσουνάμι έχουν γονατίσει τους φορολογουμένους, ενώ σε ρύθμιση έχει υπαχθεί μόλις το 2,5% των συνολικών οφειλών. Αναλυτικά τα στοιχεία που παρουσίασαν στην Κινέζα αξιω­ματούχο αφορούσαν τα εξής:

■ Τα νέα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο, τα οποία δημιουργήθηκαν από την 1/1/2013 και παρέμειναν ανεξόφλητα μέχρι τις 31/1/2014 ανέρχονταν σε 10,1 δισ. ευρώ
■ Στη ρύθμιση της «νέας αρχής», η οποία αφορά στα χρέη που έγιναν ληξιπρόθεσμα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012, εντάχθηκαν, από την 1η Ιουνίου 2013 έως την 31η Ιανουαρίου 2014, 99.793 οφειλέτες ή ποσοστό 7,83% επί του συνολικού αριθμού των οφειλετών της συγκεκριμένης κατηγορίας.
■ Το συνολικό ποσό των χρεών που εντάχθηκαν στην «πάγια ρύθμιση» την περίοδο από την 1/6/2013 έως τις 31/1/2014 ανήλθε σε 529,5 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί μόλις στο 5,24% του συνόλου των χρεών που θα μπορούσαν να ρυθμιστούν.
■ Το συνολικό ποσό των οφειλών που ρυθμίστηκαν και εξοφλήθηκαν μέχρι τις 31/1/2014 ανήλθε σε 304,76 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό τα 153,6 εκατ. ευρώ είναι οφειλές που είχαν καταστεί ληξιπρόθεσμες μέχρι τις 31/12/2012 και εντάχθηκαν στη ρύθμιση της «τελευταίας ευκαιρίας», ενώ τα υπόλοιπα 151,1 εκατ. ευρώ ήταν νέα χρέη, τα οποία δημιουργήθηκαν μετά τις 31/12/2012 και υπήχθησαν στην «πάγια ρύθμιση».
Η ίδια προσπάθησε με διάφορα μαθηματικά μοντέλα να τους πείσει ότι πρέπει οι εφοριακοί να πιέσουν ακόμα περισσότερο τους πολίτες ή σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να βρεθούν άλλοι τρόποι αύξησης των δημοσίων εσόδων. 

Τα κινέζικα μαρτύρια συνεχίστηκαν έως και την προηγούμενη Τετάρτη το μεσημέρι όταν η «τρελή Τζιν», όπως την αποκαλούν στο υπουργείο, έριξε στο τραπέζι μια καινοφανή ιδέα: «Να φορολογηθούν με ένα εφάπαξ ποσό τα Ι.Χ. αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν παραδώσει τις πινακίδες». Προφανώς κάποιος Ελληνας σύμβουλος του ΔΝΤ είχε αυτή την ιδέα, καθώς στο υπουργείο θεωρούν απίθανο η Κινέζα να προσαρμόστηκε τόσο γρήγορα στα δεδομένα της Ελλάδας. Για την ακρίβεια, η πρόταση περιλαμβάνει τη φορολόγηση των αυτοκινήτων ως πάγιων περιουσιακών στοιχείων, ασχέτως αν οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας λόγω αδυναμίας πληρωμής τελών κυκλοφορίας και καυσίμων. Εως τώρα όταν κάποιος κάτοχος αυτοκινήτου ή σκάφους καταθέτει την άδεια με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας, αυτό δεν αναγράφεται καθόλου στη φορολογική δήλωση. Μέχρι σήμερα στις εφορίες έχουν κατατεθεί πάνω από 1.000.000 πινακίδες Ι.Χ. προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να γλιτώσουν τα υπέρογκα τεκμήρια, τα Τέλη Κυκλοφορίας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης (πάνω από 2.000 κ.ε.), αλλά και την υποχρεωτική ασφάλιση ακόμη και αν δεν τα κυκλοφορούν...

Η πρόταση διαμορφώθηκε ως εξής: από 1.400 έως 2.000 κ.ε. 50 ευρώ, στα Ι.Χ. από 2.000 έως 2.500 κ.ε. φόρος 100 ευρώ, από 2.500 έως 3.000 κ.ε. 150 ευρώ και από 3.000 κ.ε. και άνω 200 ευρώ. Με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει μπορεί να εισπραχθούν από αυτό το μέτρο περίπου 120 εκατ. ευρώ κατ’ έτος.

Επιπροσθέτως, στο υπουργείο Οικονομικών σε μια προσπάθεια να καλύψουν το χαμένο έδαφος στα έσοδα αποφάσισαν να ενεργοποιήσουν διάταξη του νόμου 4174 η οποία μέχρι στιγμής ήταν ανενεργή. Η διάταξη αυτή προβλέπει ότι οποιαδήποτε αλλαγή επέλθει στα στοιχεία του πολίτη πρέπει να δηλώνεται στο Μητρώο της Εφορίας σε διάστημα 10 ημερών. Μεταξύ άλλων, η διάταξη αφορά σε γάμο του φορολογούμενου, σε αλλαγή αριθμού δελτίου ταυτότητας λόγω απώλειας ή ακόμα και σε θάνατο του φορολογούμενου. Για την ακρίβεια, ο νόμος προβλέπει ότι αν κάποιος καθυστερήσει πάνω από 10 ημέρες να υποβάλει τις οποιεσδήποτε αλλαγές στο μητρώο της Εφορίας, τότε του επιβάλλεται πρόστιμο 100 ευρώ.

Η «Crazy Hui» από το Χάρβαρντ

Γεννήθηκε στις ΗΠΑ και έχει αποφοιτήσει από το περίφημο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ με άριστα. Το 2005 έκανε τη διδακτορική της διατριβή στην Οικονομετρία. Προσελήφθη από το ΔΝΤ προ πενταετίας με αποδοχές που φτάνουν τις 350.000 δολάρια τον χρόνο. Στην Ελλάδα ήρθε στις αρχές του 2014, καθώς αντικατέστησε τη Βουλγάρα Ιβα Πέτροβα. Ο επικεφαλής της τρόικας Πολ Τόμσεν την εμπιστεύεται απόλυτα και της έχει δώσει απεριόριστες εξουσίες. 

Είναι τόσο τυπική (έως εκνευριστική) στη δουλειά της καθώς ζητάει να διαβάσει ακόμα και παλαιότερους νόμους των μνημονιακών, προκειμένου να καταλάβει την ελληνική πραγματικότητα. Το γεγονός ότι επιμένει σε ακραία θέματα (όπως ότι δεν καταλαβαίνει την υπερφορολόγηση των Ελλήνων πολιτών) έχει δημιουργήσει ήδη πολλές τριβές με κάποιους εκ των συνεργατών Ελλήνων υπουργών και αξιωματούχων της κυβέρνησης. «Μα είναι τελείως τρελή και ζητάει τόσα παράλογα πράγματα;» αναρωτιούνται οι Ελληνες διαπραγματευτές. 

Κι αυτό γιατί η Χούι Τζιν αρνείται να δει την ελληνική πραγματικότητα καθώς βλέπει μόνο αριθμούς και στόχους και την αφήνουν παγερά αδιάφορη οι αιτιάσεις των Ελλήνων συνομιλητών της. Το 2012 δημοσίευσε μια μελέτη για την ασιατική και ευρωπαϊκή αγορά ακινήτων. Στη μελέτη την οποία συνυπογράφει με την Τουρκάλα απόφοιτο του Πανεπιστημίου Πρίνστον, Ντενίζ Ιγκάν, αναφέρει ότι οι τιμές πώλησης των κατοικιών σε ορισμένες ασιατικές και ευρωπαϊκές οικονομίες ανέκαμψαν γρήγορα, γεγονός που θα μπορούσε να δημιουργήσει κινδύνους για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα. Η ανάκαμψη, σύμφωνα με τη μελέτη, οφείλεται κυρίως σε μέτρα πολιτικής για την άμβλυνση των επιπτώσεων της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης και επειδή «ξανάνοιξε η όρεξη» των επενδυτών να αναλάβουν ρίσκο...

Επτά νεκροί από συνωστισμό σε στάδιο

Νιγηρία: Επτά νεκροί από συνωστισμό σε στάδιο

Διεξάγονταν εξετάσεις για την πρόσληψη σε κυβερνητική υπηρεσία

Επτά άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο συνωστισμό που προκλήθηκε στο Εθνικό Στάδιο της Νιγηρίας κατά τη διαδικασία πρόσληψης για την υπηρεσία μετανάστευσης, δήλωσαν σήμερα αξιωματούχοι και αυτόπτες μάρτυρες.

Ο συνωστισμός αργά προχθες βράδυ δείχνει την απελπισία των ανθρώπων που ψάχνουν δουλειά στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία και πιο πολυπληθή χώρα της Αφρικής, όπου ο πετρελαϊκός πλούτος έχει κάνει τις ελίτ να αυξήσουν τα εισοδήματά τους και την οικονομία να αναπτύσσεται με ρυθμό μεγαλύτερο του 6% το χρόνο, απέτυχε όμως να δημιουργήσει θέσεις εργασίας.

Αξιωματούχοι δήλωσαν πως ήταν ανοικτή μόνο μία είσοδος στο στάδιο, χωρητικότητας 60.000 ανθρώπων, κατά τη διεξαγωγή του τεστ δεξιοτήτων για όσους είχαν κάνει αίτηση να προσληφθούν στην υπηρεσία μετανάστευσης.

Το πρακτορείο Reuters μέτρησε επτά πτώματα στο Εθνικό Νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκαν οι νεκροί και οι τραυματίες.

Ο Τάγο Χάαστρουπ, εκπρόσωπος του νοσοκομείου, δήλωσε πως πολλοί τραυματίες βρίσκονται σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση.

"Είμαστε συγκλονισμένοι και πολύ λυπημένοι από την είδηση του θανάτου νεαρών πολιτών που παρακάθονταν στις εξετάσεις όχι μόνο για να εξασφαλίσουν δουλειά αλλά και για να τους δοθεί η ευκαιρία να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του έθνους", δήλωσε ο Ολίσα Μέτουχ, εκπρόσωπος του κυβερνώντος Λαϊκού Δημοκρατικού Κόμματος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Παέγια αιγαιοπελαγίτικη

paella_olivemagazine.gr

Οι πρώτες ύλες αποφασίζονται μετά την επίσκεψη στον ψαρά και στο σούπερ μάρκετ. Ας εξηγηθώ όμως. Το πιάτο είναι μάλλον περίπλοκο και απαιτεί πάνω από έξι καλεσμένους, συν δύο εσείς, οκτώ. Για τη συνταγή χρειάζεται ποικιλία ψαριών και θαλασσινών: ένα δύο ψαράκια, ολόκληρα ή σε φέτες, που να μην ξεπερνούν το κιλό. Και ακόμη κανένα χταποδάκι, καμιά σουπιά, καραβίδες, γαρίδες, λίγα μύδια ή μυδόψιχα.

Υλικά

  • 1-2 ψαράκια ολόκληρα ή σε φέτες (κολιούς, τόνο, μπακαλιάρο ή σαρδέλες)
  • χταπόδι, σουπιά
  • 7-8 καραβίδες
  • 7-8 γαρίδες
  • λίγα μύδια ή μυδόψιχα
  • 2 κρεμμύδια χοντροκομμένα
  • 3 φλιτζάνια ρύζι Καρολίνα
  • 1 νεροπότηρο λευκό κρασί
  • 1 πρέζα κρόκο Κοζάνης
  • 1 κουτ. σούπας γλυκό κόκκινο πιπέρι
  • 1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • αλάτι

Διαδικασία

Βήμα 1

Χρειάζεστε ένα μεγάλο τηγάνι Νο 32 και πάνω. Σε αυτό ζεσταίνετε καλά το ελαιόλαδο. Σοτάρετε όλα τα θαλασσινά μαζί με τα κρεμμύδια, ανακατεύοντας ώσπου να μοσχομυρίσει ο τόπος. Ρίχνετε το ρύζι και συνεχίζετε το σοτάρισμα. Ανακατεύετε ώσπου να στεγνώσει το μίγμα και σβήνετε με κρασί. Ρίχνετε το σαφράν, το κόκκινο πιπέρι και αλατίζετε.

Βήμα 2

Ανακατεύετε, χαμηλώνετε τη φωτιά και προσθέτετε έξι φλιτζάνια ζεστό νερό. Χαμηλώνετε ξανά τη φωτιά και παρακολουθείτε την εξέλιξη του μαγειρέματος ανακατεύοντας συχνά. Συνεχίζετε το μαγείρεμα ώσπου το ρύζι να απορροφήσει όλα τα υγρά. Αν αρπάξει λίγο δεν μας πειράζει. Δίνει μια ιδιαίτερη γεύση στο σύνολο του φαγητού.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Η Πετρούλα έβγαλε ημερολόγιο... για να μη χάσουμε καμία γιορτή!

Σέξι, προκλητική και άκρως αποκαλυπτική, η γνωστή σε όλους Πετρούλα αποφάσισε να δώσει άλλη διάσταση στη λέξη «ημερολόγιο».
Το ημερολόγιο της Πετρούλας για το 2014 κυκλοφορεί μαζί με το PLAYBOΥ Μαρτίου.
Στο ίδιο «πακέτο», θα βρούμε ένα dvd απο τα παρασκήνια των λήψεων, αλλά και ένα cd με 15 super χορευτικές επιτυχίες.

Φόροι ΙΧ: Ανατροπές στα τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, φόρο πολυτελούς διαβίωσης (upd)


Φόροι ΙΧ: Ανατροπές στα τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, φόρο πολυτελούς διαβίωσης (upd)
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης στα ΙΧ κατά 30%, μείωση 30% του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω, κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αλλαγές στη χρήση των πινακίδων «ΔΟΚ» αλλά και το καθεστώς ασφάλισης στα οχήματα που έχουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης αλλά και οι εμπορίες, αλλαγές στο φορολογικό καθεστώς των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση, αλλαγές στις προϋποθέσεις προμήθειας πινακίδων «Μ» από τις εφορίες, προκαταβολή των Τελών Κυκλοφορίας με σημαντικές εκπτώσεις αλλά και κατάργηση της καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας σε οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία αναμένεται να περιλαμβάνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τις προσεχείς ημέρες στη Βουλή.
Παράλληλα αναμένονταν να αλλάξει ριζικά και ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης αλλά για δύο λόγους δεν είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή καθώς από τη μία μεριά το σύστημα δεν μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο και από την άλλη θα δημιουργούσε τεράστιο πρόβλημα με το ισχύον μέτρο της απόσυρσης.
Ολα τα παραπάνω είχαν εξεταστεί και προταθεί στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης από την Ειδική Επιτροπή που συστάθηκε για την φορολόγηση των αυτοκινήτων στην Ελλάδα με τη συμμετοχή φορέων του κλάδου.
Μείωση 30% τεκμηρίων και Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης
Η μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης στα αυτοκίνητα αποτελούσε μόνιμο θέμα διαμάχης μεταξύ εισαγωγέων-εμπόρων και κυβερνητικών στελεχών καθώς το πραγματικό κόστος χρήσης δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα.
Από την άλλη μεριά δημιουργούσε μεγάλες απώλειες στα κρατικά έσοδα εξαιτίας της κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας από τους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν μπορούσαν πλέον να καλύψουν τα τεκμήρια εξαιτίας των νέων οικονομικών συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί.
Το οικονομικό επιτελείο μετά την παρουσίαση του πορίσματος από την Επιτροπή φαίνεται να έχει συμφωνήσει για την μείωση των τεκμηρίων κατά 30% με αποτέλεσμα το ύψος τους να είναι πιο κοντά στο πραγματικό κόστος χρήσης.
Ωστόσο με την μείωση των τεκμηρίων κατά 30% μειώνεται αυτομάτως και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης στα ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω.
Ειδικότερα ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου 4ετίας εκτός των 660 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας φέτος θα καταβάλει και 440 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριο ανέρχεται σε 8.800 ευρώ.
Σύμφωνα με τις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών το τεκμήριο μειώνεται στα 6.160 ευρώ από 8.800 ευρώ με αποτέλεσμα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να μειώνεται στα 308 ευρώ.
Αντίστοιχα κάτοχος ΙΧ με κινητήρα 2.501 κ.εκ. 4ετίας καταβάλει 880 ευρώ για Τέλη και 1.330 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 931 ευρώ και το τεκμήριο θα ανέρχεται σε 9.310 ευρώ από 13.300 ευρώ.
Μεγαλύτερο θα είναι το όφελος για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες από 3 λίτρα και άνω καθώς σε αυτή την κατηγορία οχημάτων το τεκμήριο κυμαίνεται σε πραγματικά πολύ υψηλά επίπεδα.
Ειδικότερα κάτοχος ενός τετρακίνητου οχήματος με κινητήρα 3,7 λίτρων 4ετίας θα καταβάλει για Τέλη Κυκλοφορίας 1.100 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας και 2.740 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 1.918 ευρώ ενώ αν πρόκειται για αυτοκίνητα με ηλικία μεταξύ 5-10 ετών τότε ο συγκεκριμένος φόρος περιορίζεται στα 1.342 ευρώ.
Εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ «μάχονται» για να διορθωθεί ένα τεράστιο λάθος που αφορά στον άδικο τρόπο υπολογισμού φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση αλλά και την κτήση.
Ειδικότερα όταν εισάγεται στην Ελλάδα ένα μεταχειρισμένο ΙΧ από άλλο κράτος-μέλος εκτελωνίζεται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας του στο εξωτερικό. Ωστόσο με το που θα τοποθετηθούν ελληνικές πινακίδες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τότε η εφορία το φορολογεί ως καινούριο ασχέτως αν κυκλοφορεί σε κάποιο άλλο κράτος μέλος εδώ και πολλά χρόνια.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ να καταβάλουν άδικα Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και να εμπίπτουν σε υψηλά τεκμήρια εξαιτίας της άδικης φορολόγησής τους από την εφορία.
Παράλληλα όποια από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος πριν το 2003 ασχέτως πότε κυκλοφορήσαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα απαλλάσσονται από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παρέλευσης της 10ετίας.
Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να περιοριστεί το φαινόμενο της κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας καθώς πολλά εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ θα επανέλθουν στην κυκλοφορία καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν θα καταβάλουν Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παλαιότητας των οχημάτων τους.
Πινακίδες ΔΟΚ – Υποχρεωτική ασφάλιση εταιρικών ΙΧ
Η χρήση των πινακίδων ΔΟΚ από τους εμπόρους αυτοκινήτων αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο και έχει θεσμοθετηθεί για να μπορούν οι επαγγελματίες του κλάδου να «κυκλοφορήσουν» νόμιμα στο δρόμο με ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται σε φορολογική ακινησία (κατατεθειμένες πινακίδες) ώστε οι πελάτες να το οδηγήσουν και να έχουν ιδία άποψη για το όχημα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν.
Ωστόσο μια παλιά νομοθεσία που ανασύρθηκε από τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών ουσιαστικά ακύρωνε τη χρήση των πινακίδων «Μ» αλλά μετά από συναντήσεις που είχαν με φορείς του κλάδου αντιλήφθηκαν το πρόβλημα και ήρθε η ώρα να το διορθώσουν.
Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα της υποχρεωτικής ασφάλισης των αυτοκινήτων που έχουν στην κατοχή τους εμπορίες αυτοκινήτων αλλά οι εταιρίες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης φαίνεται πως και αυτό έχει λυθεί καθώς στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα διευκρινίζεται ξεκάθαρα πως θα εξαιρούνται από το καθεστώς υποχρεωτικής ασφάλισης τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε εμπορίες αυτοκινήτων, χρνομοσθωτικές ή εταιρείες ενοικίασης καθώς βρίσκονται παρκαρισμένα είτε σε καταστήματα εμπορίας ή σε εταιρικά πάρκινγκ.
Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να σταματήσει και η αθρόα κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας προς τα τέλη του κάθε έτους ενισχύοντας τα Δημόσια έσοδα που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Εξαγωγή μεταχειρισμένων ΙΧ
Κυριολεκτικά έχει «παγώσει» η εξαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ελλάδα καθώς οι έμποροι ή οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καταβάλλουν το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας για να προχωρήσει η εξαγωγή τους. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως όλα τα συγκεκριμένα ΙΧ βρίσκονται σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας (κατατεθειμένες πινακίδες) και σύμφωνα με το ισχύον νομικό καθεστώς πρέπει να γίνει πρώτα άρση ακινησίας, καταβάλλοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, και κατόπιν να προχωρήσει η εξαγωγή των αυτοκινήτων.
Το κόστος όμως καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας είναι υπέρογκο καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι μεγάλου κυβισμού και με δεδομένο ότι έχουν πουληθεί στο εξωτερικό έναντι 3.000 έως 5.000 ευρώ η καταβολή των Τελών καθιστά ασύμφορη την εξαγωγή τους...
Με το νέο φορολογικό δεν θα χρειάζεται η καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία και θα ξεπαγώσουν οι εξαγωγές των αυτοκινήτων...
Τέλος Ταξινόμησης
Η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης έχει τεθεί σαν πρόταση από την Επιτροπή αλλά τελικά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμη.
Ειδικότερα το Τέλος Ταξινόμησης σήμερα υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή αξία των οχημάτων με συντελεστές φορολόγησης που ανέρχονται έως το 50% της εργοστασιακής τους αξίας και η πρόταση αφορούσε στην μεταφορά των συντελεστών φορολόγησης στις αξίες λιανικής.
Ωστόσο φαίνεται πως εισακούστηκαν οι ενστάσεις που είχαν προβάλει οι φορείς του κλάδου με αποτέλεσμα να παραμείνει προς το παρόν το ισχύον σύστημα.
Αλλωστε η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης συμπαρασύρει και το μέτρο της απόσυρσης και θα ήταν δύσκολο να αλλάξει ολόκληρο το σύστημα.
Ωστόσο φορείς του κλάδου έχουν επισημάνει στο υπουργείο Οικονομικών πως υπάρχουν ίδια μοντέλα που οι αξίες λιανικής τους διαφέρουν έως και 15.000 ευρώ εξαιτίας του πρόσθετου εξοπλισμού και θα είναι δύσκολη η εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος αλλά όπως φαίνεται το υπουργείο Οικονομικών έχει βρει τη λύση σε αυτό το θέμα.
Από την άλλη μεριά η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με βάση την αξία λιανικής θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα και στον εκτελωνισμό των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ.
Πάντως υπάρχουν ακόμη προτάσεις για την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με βάση την Αξία Λιανικής η οποία θα έβαζε ένα τέλος στις υποτιμολογήσεις που κάνουν κάποιες εισαγωγικές δημιουργώντας μεγάλα ελλείμματα στα κρατικά έσοδα ενώ παράλληλα όλες οι εισαγωγικές θα λειτουργούν σε ένα περισσότερο υγιές ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Το θέμα του Τέλους Ταξινόμησης φαίνεται πως τελικά δεν έχει λήξει και είναι πολύ πιθανό να αλλάξει στο μέλλον...
Κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας
Ο Φόρος Πολυτελείας επιβάλλεται σε καινούρια και εισαγόμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 20.000 ευρώ και άνω. Το ισχύον μέτρο δεν απέφερε τα αναμενόμενα έσοδα στο Δημόσιο ενώ παράλληλα στρέβλωσε και τις πραγματικές εργοστασιακές αξίες που δήλωναν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες στην Υπηρεσία Αξιών με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ από έσοδα.
Με την κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας και την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης η αγορά θα λειτουργήσει με ένα σωστό ανταγωνιστικό πλαίσιο και βέβαια θα φθηνή νουν τα ακριβά μοντέλα...
Τέλη Κυκλοφορίας
Τα κρατικά έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας είναι γνωστό πως ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ τα οποία το υπουργείο Οικονομικών δεν θέλει να μειωθούν περαιτέρω. Ωστόσο οι μαζικές καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας συνεχώς μειώνουν τα έσοδα με αποτέλεσμα το οικονομικό επιτελείο να εξετάζει πως σε όσα ΙΧ γίνει άρση ακινησίας οι κάτοχοί του να μην καταβάλουν ολόκληρο το τίμημα των τελών του έτους αλλά μόνο των υπολειπόμενων μηνών. Δηλαδή αν κάποιος προβεί σε άρση ακινησίας του οχήματός του τον Ιούνιο θα καταβάλει μόνο το 50% του τιμήματος των ετήσιων Τελών του οχήματός του.
Παράλληλα το ίδιο ακριβώς σχέδιο εξετάζεται και για τα καινούρια αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχουν διακυμάνσεις στα τέλη κάθε έτους εξαιτίας της διπλής καταβολής των Τελών από τους νέους ιδιοκτήτες.
Τα αυτοκίνητα του πρώην ΟΔΔΥ
Η αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ θα επιφέρει και θετικές αλλαγές στα αυτοκίνητα που εκποιεί ο ΔΔΔΥ (πρώην ΟΔΔΥ) καθώς και στη συγκεκριμένη περίπτωση τα οχήματα θα φορολογούνται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας τους στο άλλο κράτος-μέλος και οι κάτοχοί τους θα καταβάλουν μειωμένο ή μηδενικό Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ αντίστοιχα θα μειώνεται και το τεκμήριο.
Ξεχάστε τις πινακίδες «Μ» από τις εφορίες
Τις πινακίδες «Μ» από τις εφορίες φαίνεται πως χρησιμοποιούν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να κυκλοφορούν νόμιμα τα οχήματά τους δύο ημέρες κάθε μήνα.
Το υπουργείο Οικονομικών θέλοντας να περιορίσει τη χρήση των πινακίδων «Μ» καθώς έχει γίνει κατάχρηση από κάποιους θέτει πολύ αυστηρούς περιορισμούς καθώς η χρήση των συγκεκριμένων πινακίδων κυκλοφορίας θα μπορεί να γίνεται μόνο δύο φορές το χρόνο!
Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο οι πινακίδες «Μ» θα χρησιμοποιούνται από εκείνους που πραγματικά τις έχουν ανάγκη και όχι για να πηγαίνουν διήμερες βόλτες στα χιονοδρομικά μία φορά το μήνα οι ιδιοκτήτες τους γλιτώνοντας την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.
Φόροι και τεκμήρια στα ΙΧ με μείωση 30%
Κυβισμός
1η άδεια
Τεκμήριο 2013
Τεκμήριο 2014
ΦΠΔ * 2013
ΦΠΔ 2014
κ.εκ.
Ευρώ
Ευρώ
Ευρώ
Ευρώ
1.4
2010
5.2
3.64
-
-
1.8
2010
7.6
5.32
-
-
1.93
2011
8.8
6.16
440
308
2.5
2010
13.3
9.31
1.33
931
3
2011
17.8
12.46
1.78
1.25
3.7
2010
26.2
18.34
2.62
1.83
4.7
2010
38.2
26.74
3.7
2.67
1.93
2006
6.16
4.31
308
215
2.5
2007
9.31
6.52
931
651
3
2006
12.46
8.72
1.25
872
3.7
2007
18.34
12.84
1.83
1.28
4.7
2006
26.74
18.72
2.67
1.87
* ΦΠΔ: Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης

Μεγάλη πρόκληση στην αναζήτηση του αγνοούμενου αεροσκάφους ο Ινδικός Ωκεανός

Μεγάλη πρόκληση στην αναζήτηση του αγνοούμενου αεροσκάφους ο Ινδικός Ωκεανός

Αξιωματούχοι πιστεύουν έτσι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το αεροσκάφος πέταξε νότια μέχρι πού έμεινε από καύσιμα και συνετρίβη στη θάλασσα

Ο νότιος Ινδικός Ωκεανό, όπου οι ερευνητές «υποψιάζονται» ότι μπορεί να έχει πέσει το εξαφανισμένο αεροσκάφος Boeing 777 - 200ER της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines, είναι ένας τόπος, όπου ένα εμπορικό αεροσκάφος μπορεί να καταπέσει χωρίς να το εντοπίσουν πλοία, να το καταγράψουν ραντάρ ή να το φωτογραφίσουν δορυφόροι.

Η περιοχή αυτή είναι από τις πιο απομονωμένες του κόσμου, αλλά και από τις πιο βαθιές, θέτοντας δυνητικά τεράστιες προκλήσεις για τη διεθνή προσπάθεια αναζήτησης των πιθανών σημείων συντριβής του αεροσκάφους. Ακόμη και η Αυστραλία η οποία έχει νησιωτικά εδάφη στον Ινδικό Ωκεανό και στέλνει αεροπλάνα διάσωσης για να εντοπίσουν αγνοούμενους ιστιοπλόους, δεν έχει καμία κάλυψη ραντάρ στα ανοικτά των ακτών της στον Ινδικό Ωκεανό.
«Στο μεγαλύτερο μέρος της δυτικής Αυστραλίας και σχεδόν σε ολόκληρο τον Ινδικό Ωκεανό, δεν υπάρχει σχεδόν καμία κάλυψη ραντάρ», δήλωσε μια αυστραλιανή πηγή της αρχής πολιτικής αεροπορίας, ζητώντας να τηρηθεί ο όρος της ανωνυμίας. «Αν μη τι άλλο είναι πάνω από 100 χιλιόμετρα ανοικτής θάλασσας, χωρίς καμία κάλυψη», συμπλήρωσε.

Ο Ινδικός Ωκεανός , ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο, έχει μέσο βάθος πάνω από 12.000 πόδια. Είναι δηλαδή βαθύτερα από ότι το σημείο στον Ατλαντικό Ωκεανό, όπου χρειάστηκαν δύο χρόνια για να βρεθούν στο βυθό τα συντρίμμια από το αεροπλάνο της Air France που εξαφανίστηκε το 2009, παρότι είχε εντοπιστεί σχετικά γρήγορα ο τόπος της συντριβής.
Μέχρι στιγμής, η αναζήτηση από το ναυτικό και τα αεροσκάφη πολυεθνικής δύναμης, έχει αποτύχει να βρει έστω και ένα ίχνος της πτήσης MH370, η οποία εξαφανίστηκε πριν από μία εβδομάδα μετά την απογείωσή της από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο και την προφανή εκτροπή της από το σχεδιαζόμενο ίχνος πτήσης.

Η προσπάθεια έχει επικεντρωθεί κυρίως στην Θάλασσα της Νότιας Κίνας, αλλά τώρα στρέφεται και προς τον Ινδικό Ωκεανό αφότου οι ερευνητές, εξετάζοντας τα ραντάρ και τα δορυφορικά δεδομένα, άρχισαν να υποψιάζονται ότι το Boeing 777 - 200ER πέταξε σκόπιμα εκατοντάδες ή ίσως και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Οι ερευνητές εξακολουθούν να ελέγχουν όλες τις πιθανές τελευταίες διαδρομές του αεροσκάφους, συμπεριλαμβανομένου του βόρειου άκρου του Ινδικού Ωκεανού, καθώς και της κεντρικής Ασίας, αν και οι περισσότεροι λένε ότι είναι πιο πιθανό να έχει πετάξει νότια από ότι βόρεια σε έναν «πολυσύχναστο» όπου πιθανόν και θα είχε εντοπιστεί.

Αξιωματούχοι πιστεύουν έτσι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το αεροσκάφος πέταξε νότια μέχρι πού έμεινε από καύσιμα και συνετρίβη στη θάλασσα, σύμφωνα με μια πηγή που γνωρίζει τα στοιχεία που λαμβάνει η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών, σχετικά με την έρευνα. Οι ερευνητές επίσης εκτιμούν ότι από την τελευταία φορά που το αεροσκάφος έδωσε στίγμα, στη βορειοδυτική ακτή της Μαλαισίας, είχε άλλες τέσσερις ώρες καυσίμων και θα μπορούσε να πετάξει για άλλα 3.500 χιλιόμετρα εάν είχε κανονική ταχύτητα πλεύσης και υψόμετρο.

Επίσης θεωρούν ότι στις νότιες περιοχές του Ινδικού Ωκεανού εάν υπήρξε συντριβή τα κομμάτια του αεροσκάφους θα έχουν διασκορπιστεί σε μεγάλη απόσταση που καθιστά δυσκολότερη την επιχείρηση εντοπισμού του σημείου συντριβής, καθώς έχει περάσει μια εβδομάδα και η περιοχή έχει ισχυρά ρεύματα.

Στο μεταξύ, οι αρχές της Μαλαισίας ζήτησαν βοήθεια και από άλλες χώρες προκειμένου να εντοπίσουν το Μπόινγκ 777 που αγνοείται από το περασμένο Σάββατο, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Μεταφορών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση αυτή, οι αρχές έχουν έρθει σε επαφή με τις κυβερνήσεις χωρών από εδάφη των οποίων διέρχονται οι δύο αεροδιάδρομοι τους οποίους θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει η πτήση ΜΗ370. Στις χώρες αυτές περιλαμβάνονται το Καζακστάν, το Ουζμπεκιστάν, το Κιργιστάν, το Τουρκμενιστάν, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, η Ινδία, η Κίνα, η Μιανμάρ, το Λάος, το Βιετνάμ, η Ταϊλάνδη, η Ινδονησία, η Αυστραλία και η Γαλλία.

Η αστυνομία της Μαλαισίας επιβεβαίωσε επίσης ότι το Σάββατο πραγματοποίησε έρευνες στα σπίτια του κυβερνήτη και του συγκυβερνήτη του αεροσκάφους που χάθηκε χωρίς ν' αφήσει κανένα ίχνος.

Οι αξιωματικοί της αστυνομίας πήραν καταθέσεις από την οικογένεια του κυβερνήτη ενώ ειδικοί εξετάζουν και τον προσομοιωτή πτήσεων που διέθετε στο σπίτι του ο 53χρονος Ζάχαρι Άχμαντ Σαχ.

Το Σάββατο οι αρχές είχαν ανακοινώσει ότι η απενεργοποίηση του συστήματος επικοινωνίας του αεροσκάφους και η στροφή του με κατεύθυνση τον Ινδικό Ωκεανό ήταν "σκόπιμες ενέργειες" ενώ από τα στοιχεία που διαθέτουν πιστεύουν ότι το Μπόινγκ συνέχισε να πετά για επτά ώρες αφότου έδωσε για τελευταία φορά το "στίγμα" του. Για το λόγο αυτό αποφάσισαν να επανεξετάσουν και πάλι τα προφίλ των 227 επιβατών και των 12 μελών του πληρώματός του.

Συνεχίζεται και τη Δευτέρα η απεργία των φαρμακοποιών


Συνεχίζεται και τη Δευτέρα η απεργία των φαρμακοποιών
Συνεχίζεται και τη Δευτέρα 17 Μαρτίου η απεργία των φαρμακοποιών όλης της Ελλάδας, όπως έχει αποφασίσει το ΔΣ του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου (ΠΦΣ). Ζήτημα αιχμής είναι η εμμονή της τρόικας αναφορικά με τα Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενα Φάρμακα και τα άλλα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο.
«Η τρόικα αποβλέπει στη διάλυση της φαρμακευτικής περίθαλψης και την ικανοποίηση των βλέψεων συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων που επιθυμούν, τα φάρμακα στα σούπερ μάρκετ, τις αλυσίδες φαρμακείων στα χέρια ιδιωτών κεφαλαιούχων, τα εξοντωτικά ωράρια λειτουργίας των φαρμακείων, που καταστρέφουν την προσωπική σχέση φαρμακοποιού - ασθενούς», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του ΠΦΣ.
Το ΔΣ θα συνεδριάσει εκ νέου αύριο, για να εκτιμήσει την πορεία των διαπραγματεύσεων της τρόικας με την κυβέρνηση.

Προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ για τις ευρωεκλογές


Προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ για τις ευρωεκλογές
Προβάδισμα 1,1% δίνει στον ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ δημοσκόπηση της ALCO για την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»,. Στην τρίτη θέση έρχεται το νεοσυσταθέν -και πολυσυλλεκτικό, όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία- κόμμα «Ποτάμι» του Σταύρου Θεοδωράκη.
Συγκεκριμένα, ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 19,1% στην πρόθεση ψήφου για τις ευρωεκλογές, ενώ το ποσοστό της ΝΔ φτάνει στο 18%. Στην πρόθεση ψήφου στα έγκυρα η διαφορά φθάνει στο 1,2%, σύμφωνα με την ίδια δημοσκόπηση. Κατά τα λοιπά, το ΠΟΤΑΜΙ παίρνει 8,8%, το ΠΑΣΟΚ(ΕΛΙΑ) 5,15%, οι ΑΝΕΛ 4,5%, η Χρυσή Αυγή 6,9%, η ΔΗΜΑΡ 2,2%, το ΚΚΕ 5%, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ 1,4%. Άλλο κόμμα δηλώνει ότι θα ψηφίσει το 5,2% ενώ λευκό, αποχή και αναποφάσιστοι φθάνουν στο 23,8%.
Στην πρόθεση ψήφου μετά από αναγωγή στα έγκυρα η ΝΔ συγκεντρώνει 20%, ο ΣΥΡΙΖΑ 21,2%, το ΠΑΣΟΚ (ΕΛΙΑ)5,7%, οι ΑΝΕΛ 5%, η Χρυσή Αυγή 7,7%, η ΔΗΜΑΡ 2,4%, το ΚΚΕ 5,6%, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ 1,6%, το ΠΟΤΑΜΙ 9,8% , άλλο κόμμα 5,8% και αναποφάσιστοι 15,2%.
Όσον αφορά στο ερώτημα για τον καταλληλότερο πρωθυπουργό, ο Αντώνης Σαμαράς προηγείται με 35%, ο Αλέξης Τσίπρας με 28% και κανέναν από τους δύο αναφέρει το 32%.
Επίσης, για το Δήμο Αθηναίων, σαφές προβάδισμα φέρεται να έχει ο Γιώργος Καμίνης ενώ ο Άρης Σπηλιωτόπουλος και ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης βελτιώνουν τα ποσοστά τους σύμφωνα με δημοσκόπηση της MRB για την εφημερίδα Real News. Πιο συγκεκριμένα, ο νυν δήμαρχος παίρνει 21,9%, ο κ. Σπηλιωτόπουλος 14,9%, ο κ. Σακελλαρίδης 13,6%, ο κ. Κασιδιάρης 11,8%, ο κ. Κακλαμάνης 8,4%, ο κ. Καπερνάρος 4,7%, ο κ. Σοφιανός 4,6%, ο κ. Βαλλιανάτος 1,9% ενώ άλλον υποψήφιο επιλέγει 2,6%.

ΟΑΕΔ: Ξεκινούν τη Δευτέρα οι αιτήσεις για επιδότηση προσλήψεων 10.000 ανέργων


ΟΑΕΔ: Ξεκινούν τη Δευτέρα οι αιτήσεις για επιδότηση προσλήψεων 10.000 ανέργων
Ξεκινούν από την προσεχή Δευτέρα, 17 Μαρτίου, οι αιτήσεις για το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, ύψους 54 εκατ. ευρώ που αφορά την επιδότηση επιχειρήσεων για την πρόσληψη (με πλήρη μισθό και ασφάλιση) 10.000 ανέργων από 30 έως 66 ετών.
Το Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων του ΟΑΕΔ θα παρέχει την επιδότηση του μισθολογικού κόστους των προσλαμβανόμενων, ενώ θα έχει διάρκεια ένα χρόνο με την επιδότηση να ανέρχεται στα 18 ευρώ ημερησίως και μέχρι 25 ημέρες το μήνα.
Οι επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν αίτηση θα πρέπει να εκδώσουν κλειδάριθμο στα ΚΠΑ του ΟΑΕΔ για να καταχωρήσουν τις ηλεκτρονικές αιτήσεις.
Οι άνεργοι θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ με κάρτα ανεργίας σε ισχύ, να έχουν συμπληρώσει το ατομικό δελτίο στα ΚΠΑ του Οργανισμού για τα προσόντα τους και τις δεξιότητες τους, και να μην έχουν απασχοληθεί το τελευταίο έτος στην ίδια επιχείρηση, με επιδότηση, που μπορεί να τους επαναπροσλάβει, έστω και με αλλαγή νομικής μορφής.
Οι επιχειρήσεις – εργοδότες δεν θα πρέπει να έχουν μειώσει το προσωπικό τους τρεις μήνες πριν από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.
Στο Πρόγραμμα δεν μπορούν να ενταχθούν επιχειρήσεις, που κατά τη διάρκεια του τριμήνου πριν από την επιβολή της αίτησης, έχουν προχωρήσει σε αλλαγή του εργασιακού καθεστώτος για το προσωπικό που απασχολούν, με μετατροπή σύμβασης από πλήρη σε μερική ή εκ περιτροπής απασχόληση.
Ποιες επιχειρήσεις δεν εντάσσονται στο Πρόγραμμα
- Δημόσιες επιχειρήσεις.
- Νυχτερινά κέντρα.
- Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών Καθαριότητας και Φύλαξης (Security).
- Επιχειρήσεις προώθησης προϊόντων (Telemarketing).
- Εποχικές επιχειρήσεις για το εποχικό προσωπικό τους.
- Επιχειρήσεις για τα Υποκαταστήματα ή τα Γραφεία τους στο Εξωτερικό.
- Εξωχώριες εταιρίες (Off – shore).
- ΚΤΕΛ.
- Σύλλογοι και Σωματεία, που δεν ασκούν οικονομική δραστηριότητα.
- Επιχειρήσεις, που δεν διαθέτουν αυτοτελή επαγγελματική έδρα ή όταν η έδρα είναι η οικία του εργοδότη (λογιστές, ασφαλιστές, πολιτικοί μηχανικοί κ.τ.λ.) εκτός από τις επιχειρήσεις, που απασχολούν προσωπικό εκτός της έδρας τους.
- Επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στον Τομέα της Αλιείας και της παραγωγής γεωργικών προϊόντων, καθώς και επιχειρήσεις, που ασχολούνται με τη μεταπώληση προϊόντων σε εμπόρους.
- Επιχειρήσεις, που εκκρεμεί σε βάρος τους ανάκτηση ποσών από Κρατικές ενισχύσεις.
- Επιχειρήσεις, που δημιουργήθηκαν από μεταβίβαση ή αλλαγή νομικής μορφής ή διάλυση και επαναλειτουργία, υπό τον όρο ότι, θα προσλάβουν το ίδιο προσωπικό που είχαν πριν από τη μεταβίβαση ή την αλλαγή της νομικής μορφής τους.
- Επιχειρήσεις, που χαρακτηρίζονται «προβληματικές».
Πηγή: newmoney.

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΤΙΣΚΟ

Υπερασπίζοντας την ντίσκο
Κείμενο: Μάρθα Κορινθίου
Κατηγορήθηκε ως υλιστική και γκέι. Και εκτελέστηκε στις 12 Ιουλίου 1979 στο ημίχρονο ενός αγώνα μπάσκετ μεταξύ των Ντιτρόιτ Τάιγκερς και των Γουάιτ Σοξ στο Σικάγο, όταν περίπου 10.000 δίσκοι ντίσκο κάηκαν στις κερκίδες ενώ ο κόσμος ούρλιαζε «Disco sucks!». Είχαν προηγηθεί πολλές ξέφρενες νύχτες.
Η ντίσκο σε τοποθετεί στο κέντρο της πίστας, να στροβιλίζεσαι στις αντανακλάσεις της ντισκομπάλας. Μιλάει για το σεξ, την επιθυμία, το χορό –για όλα εκείνα που σε απασχολούν το βράδυ του Σαββάτου. «Ο ρυθμός της επαναφέρει τον ερωτισμό στο σώμα και των δύο φύλων», έγραφε ο Βρετανός καθηγητής πανεπιστημίου Ρίτσαρντ Ντάιερ στο άρθρο Ιn Defense of Disco το 1979. Η ντίσκο πέθανε, ζήτω η νέα ντίσκο!
OUTFIT
Η American Apparel λανσάρει εκ νέου το θρυλικό καυτό ντίσκο σορτς και οι πίστες παίρνουν φωτιά.

ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΑΓΕΙΑ

Στιγμιαία μαγεία
Κείμενο: Θανάσης Διαμαντόπουλος
Η πρώτη ώθηση του φιλμ στο χάος που αφήνει πίσω της η τεχνολογική προόδος δεν έγινε από την ψηφιακή κάμερα, αλλά από την Polaroid, μια διαφορετική φωτογραφική μηχανή που έφερε τη δική της επανάσταση στη φωτογραφία.
Polaroid. Μόνον ωραίες αναμνήσεις φέρνει στο μυαλό αυτή η λέξη. Ακόμα και τα δυο τρία λεπτά που μεσολαβούσαν από τη λήψη της φωτογραφίας μέχρι την εμφάνισή της είχαν κι εκείνα τη γοητεία τους. Όπως και το κούνημα της φωτογραφίας για να εμφανιστεί πιο γρήγορα. Την ώρα που τράβαγες τη φωτογραφία από την κάμερα, όταν αυτό που μόλις είχες σημαδέψει αποκτούσε ζωή, λες και τα χημικά από χαρτόνι της Polaroid έκαναν τη δικιά τους φωτοσύνθεση. Τις φορές εκείνες που ο πλανόδιος ήθελε να τραβήξει μια φωτογραφία την παρέα σου ή την ώρα που έκανες πλάκα με τους κολλητούς σου.
Κι αυτό γιατί η Polaroid, πολύ πιο πριν από την εμφάνιση της ψηφιακής μηχανής, είχε καταφέρει κάτι που ως τότε φαινόταν αδύνατο. Να εκμηδενίσει την απόσταση ανάμεσα στην έμπνευση της φωτογραφίας και την πραγμάτωσή της. Κι αυτό δεν ήταν λίγο αν σκεφτείς ότι το ίδιο πράγμα που συνέβαινε σε εμάς συνέβαινε και στους γονείς μας. Η Polaroid μεγάλωσε διαφορετικές γενιές. Το 1971, ο Αντι Γουόρχολ, μαγεμένος στην κυριολεξία από την κυκλοφορία της Polaroid Automatic 100, είπε πως από εδώ και πέρα ο καθένας έχει το δικαίωμα στα 15 λεπτά διασημότητας. Αυτή η μηχανή υπάρχει από τότε, κι όμως καταφέρνει κάτι που μόνο μεγαλειώδη έργα του design μπόρεσαν να κάνουν: Να μοιάζει μοντέρνα για πάντα. Λες και κατασκευάστηκε μόλις χτες. Πολλοί είναι εκείνοι που σήμερα αναζητούν την επιστροφή των Polaroid φιλμ στο εμπόριο. Ακόμα κι εμείς. Γιατί είναι πολύ νωρίς για να τους πούμε αντίο.