ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΗΝ ΙΜΠΙΖΑ

Μία νύχτα στην Ίμπιζα

Κείμενο: Μάρθα Κορινθίου
H Naomi Campbell, σύμβολο των πληθωρικών 90's, φωτογραφίζεται στην Ίμπιζα από τους Μert & Marcus για το περιοδικό Interview, δίπλα σε ένα αμάξι που βυθίζεται στην πισίνα. Στα μέσα εκείνης της δεκαετίας γνωρίστηκαν και οι Μert Alas και Μarcus Piggott. Στη συνέντευξη που έδωσαν στον Ricardo Tisci με αφορμή τη φωτογράφηση, τη νοσταλγούν. «Οταν ξεκινήσαμε, στα 90's, δεν φοβόμασταν τίποτα. Ήμασταν πολύ πιο ελεύθεροι και ακατέργαστοι» λέει ο Piggott. Και ο Alas συμπληρώνει: «Τότε γεννήθηκε μια νέα γλώσσα στον χώρο της Τέχνης και της Μόδας. Το ζητούμενο ήταν να σπας τους κανόνες, όχι να βγάζεις κέρδη». 


  • Μία νύχτα στην Ίμπιζα
  • Μία νύχτα στην Ίμπιζα

      Πριν κάποιες δεκαετίες η Κατερίνη καμάρωνε για την εμποροπανήγυρη της..Σήμερα είναι για κλάματα..


      Δείτε τους άδειους χώρους στο πανηγύρι αυτή είναι η ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΑΣ...

      Ένα απίστευτο σε διάρκεια και κόστος έγκλημα συμβαίνει στην Κατερίνη μας, χωρίς κάποιος να μπορεί να το σταματήσει ή έστω να αντιδρά!

      Σήμερα ο Δήμος  περηφανεύεται και την ονειρεύεται ως… εμποροπανήγυρη!

      Σε ποιον να το πεις και ποιος να μη σου δώσει δίκιο. Γιατί να περηφανεύομαι για τη εμποροπανήγυρη;
      Αυτό χρειαζόταν η Κατερίνη για να «ξελασπώσει» οικονομικά; Για να προχωρήσει στο μέλλον;

      ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κλείστε την δεν βλέπετε την κατάντια της...Τι άλλο περιμένετε να δείτε.
      .Ας ελπίσουμε ότι οι στο μέλλον αν θα αλλάξει η δημοτική αρχή και νέοι που θα αναλάβουν σύντομα, θα στείλουν σπίτια τους, αυτούς που έβαλαν σκοπό την μετατροπή της πόλης μας σε τριτοκοσμική!

      ΕΝΦΙΑ: Σοκ για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων - Χάνουν την έκπτωση ή απαλλαγή λόγω των τεκμηρίων διαβίωσης


      ΕΝΦΙΑ: Σοκ για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων - Χάνουν την έκπτωση ή απαλλαγή λόγω των τεκμηρίων διαβίωσης
      Της Μαρίας Βουργάνα
      Χωρίς έκπτωση ή πλήρη απαλλαγή από τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων θα μείνουν τελικά εκατοντάδες χιλιάδες οικονομικά αδύναμοι φορολογούμενοι λόγω ... των τεκμηρίων διαβίωσης.
      Την ώρα που το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να καταθέσει αύριο στην Βουλή τη νομοθετική ρύθμιση με τις αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ μεταξύ των οποίων θα προβλέπεται έκπτωση και για τα ξενοίκιαστα μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα υπό προϋποθέσεις, μια ακόμη «παγίδα» στο νόμο «ψαλιδίζει» σημαντικά τον αριθμό των φορολογούμενων που δικαιούνται έκπτωση 50% ή πλήρη απαλλαγή από το φόρο.
      Εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενοι με χαμηλά εισοδήματα δεν θα γλιτώσουν τελικά από την πληρωμή ολόκληρου του φόρου. Με την εφαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης το ύψος του συνολικού ετησίου φορολογητέου οικογενειακού εισοδήματός τους έχει διαμορφωθεί σε επίπεδα υψηλότερα των εισοδηματικών ορίων που έχουν τεθεί για την χορήγηση των απαλλαγών με αποτέλεσμα να χάσουν την απαλλαγή ή την έκπτωση 50% στον ΕΝΦΙΑ.
      ΕΝΦΙΑ: Σοκ για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων - Χάνουν την έκπτωση ή απαλλαγή λόγω των τεκμηρίων διαβίωσης
      Ο νόμος για τον ΕΝΦΙΑ προβλέπει ότι σε περιπτώσεις διαπιστωμένης οικονομικής αδυναμίας πληρωμής του νέου φόρου θα χορηγείται έκπτωση 50% επί του συνολικού φόρου που βεβαιώθηκε για τον φορολογούμενο, την σύζυγο που συνυποβάλλει δήλωση και τα εξαρτώμενα μέλη εφόσον πληρούνται ταυτόχρονα οι εξής προϋποθέσεις:
      1. Το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων να μην υπερβαίνει τα 150 τετραγωνικά μέτρα. Μάλιστα στο υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζουν τώρα να προσθέσουν και κριτήριο συνολικής αξίας της ακίνητης περιουσίας.
      2. Το συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα του έτους 2013 να μην έχει υπερβεί τις 9.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 1.000 ευρώ για τον ή την σύζυγο και για κάθε εξαρτώμενο μέλος. Αυτό σημαίνει ότι για να απαλλαγεί από το 50% του ΕΝΦΙΑ μια οικογένεια με 1 παιδί, το συνολικό ετήσιο φορολογητέο εισόδημα δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 11.000 ευρώ, ενώ για να γλιτώσει από το 50% του ΕΝ.Φ.Ι.Α. μια τετραμελής οικογένεια το συνολικό ετήσιο φορολογητέο εισόδημά της δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 12.000 ευρώ. Όμως, ως «συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα» θα λαμβάνεται υπόψη το μεγαλύτερο ποσό μεταξύ του δηλωθέντος εισοδήματος και του εισοδήματος που προσδιορίζεται με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης. Αν λοιπόν ένα ζευγάρι με 1 παιδί και ετήσιο συνολικό δηλωθέν εισόδημα 6.000 ευρώ κατέχει ένα διαμέρισμα 80 τετραγωνικών μέτρων κι ένα ΙΧ αυτοκίνητο 1.300 κυβικών εκατοστών 7ετίας, η εφορία θα προσδιορίζει το εισόδημα με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης στο πολύ υψηλότερο επίπεδο των 11.420 ευρώ, λαμβάνοντας υπόψη το ελάχιστο τεκμήριο των 5.000 ευρώ που ισχύει για τους εγγάμους και επιπλέον τεκμήρια 3.200 ευρώ για το διαμέρισμα και 3.220 ευρώ για το ΙΧ. Έτσι, επειδή το τεκμαρτό εισόδημα των 11.420 ευρώ θα είναι μεγαλύτερο του εισοδηματικού ορίου των 11.000 ευρώ που ισχύει για την έκπτωση 50% του ΕΝΦΙΑ και θα πρέπει να τον πληρώσουν ολόκληρο.
      Για τις οικογένειες που είναι τρίτεκνες ή πολύτεκνες ή περιλαμβάνουν ανάπηρα άτομα κατά ποσοστά 80% και άνω, ο νόμος προβλέπει πλήρη απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ, υπό την προϋπόθεση ότι το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων δεν υπερβαίνει τα 150 τετραγωνικά μέτρα και το συνολικό φορολογητέο εισόδημα του 2013, να μην έχει υπερβαίνει τις 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 1.000 ευρώ για τον ή την σύζυγο και κάθε εξαρτώμενο μέλος.

      Δείτε τη τελευταία ηχογράφηση του Αντώνη Βαρδή... [photos+video]



      Μέχρι την τελευταία στιγμή συνέχισε να δημιουργεί ο Αντώνης Βαρδής: ακόμα κι όταν επέστρεψε στην Ελλάδα μετά το χειρουργείο στη Γερμανία, ο τραγουδοποιός μπήκε στο στούντιο...Η τελευταία συνεργασία του Αντώνη ήταν με τη Νατάσσα Θεοδωρίδου, στον τελευταίο δίσκο της οποίας, «Σ’ Αγαπώ», έγραψε την μουσική. Στον εν λόγω δίσκο υπάρχει και το τελευταίο τραγούδι του καταξιωμένου δημιουργού, ένα ντουέτο με την Νατάσσα, υπό τον τίτλο «Ανάμνηση»!



      «Η μεγάλη συνάντηση», έγραψε η τραγουδίστρια στο Twitter της στις αρχές Ιουνίου, όταν μπήκε στο στούντιο μαζί με τον Αντώνη Βαρδή, ο οποίος, παρά τους πόνους και την ισχυρή φαρμακευτική αγωγή, στάθηκε άψογος επαγγελματίας μέχρι το τέλος…




      Σεξ εν ώρα εργασίας: ποια επαγγέλματα το…κάνουν και στη δουλειά με συναδέλφους;

      sexybusinesswoman
      Σεξ στο χώρο εργασίας; Και όμως αρέσει σε πολλούς… Νέα αμερικανική έρευνα αποκαλύπτει τα επαγγέλματα που είναι πιο επιρρεπή στο σεξ εν ώρα εργασίας!

      Στη δημοσκόπηση συμμετείχαν 42.000 άνδρες και γυναίκες, από τους οποίους το 30% έχουν γνωριστεί, έχουν φλερτάρει, έχουν κάνει σχέση και τελικά έχουν παντρευτεί μέσα από τον εργασιακό τους χώρο.
      Οι μισοί από τους συμμετέχοντες, δήλωσαν ότι έχουν φλερτάρει στη δουλειά τους και βεβαίως έχουν κάνει σεξ εν ώρα εργασίας!
      Ποιοι είναι οι πλέον σεξουαλικά δραστήρια στο χώρο εργασίας;
      1. Καλλιτέχνες (ηθοποιοί, μουσικοί, χορευτές)
      2. Σεφ
      3. Δημοσιογράφοι
      4. Υπάλληλοι Χρηματιστηρίου
      5. Υπάλληλοι καθαριότητας και Σεκιούριτι
      6. Barmen , barwomen και σερβιτόροι
      7. Γιατροί και νοσοκόμοι
      8. Διευθυντές τροφίμων
      9. Διαχειριστές βάσης δεδομένων και τεχνικοί υπολογιστών
      10. Διακοσμητές
      Τα μέρη που εμπνέουν τους…ερωτικούς εργαζόμενους είναι :οι τουαλέτες, το ασανσέρ, οι αποθήκες αλλά και τα γραφεία όταν ξενυχτούν και έχουν φύγει οι υπόλοιποι εργαζόμενοι από τη δουλειά.

      Εκθεση - σοκ: Ανάπτυξη 1%-1,5% και πάνω από 1 εκατ. άνεργοι μέχρι το 2020


      Εκθεση - σοκ: Ανάπτυξη 1%-1,5% και πάνω από 1 εκατ. άνεργοι μέχρι το 2020
      Στοιχεία – σοκ για την ανεργία μέχρι το 2020, δίνει έκθεση του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ, Περισσότεροι από 1 εκατ. Ελληνες θα συνεχίσουν να μην εργάζονται ενώ σοβαρό πρόβλημα υπάρχει και με το ασφαλιστικό σύστημα το οποίο πήρε «παράταση» μόνο κατά δύο χρόνια, μέχρι το 2016.
      Μιλώντας στο ΑΠΕ ο επιστημονικός διευθυντής του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ, Σάββας Ρομπόλης χαρακτηρίζει εφικτό τον στόχο των 770.000 νέων θέσεων εργασίας που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός «μόνο με την προϋπόθεση ότι η ετήσια αύξηση του ΑΕΠ θα είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, δηλαδή γύρω στο 8%». Ωστόσο, σύμφωνα με τη ΓΣΕΕ μέχρι το 2020 η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας «θα κινηθεί στο 1%- 1,5% με αποτέλεσμα τη διατήρηση της ανεργίας μεταξύ 20%- 22%». Τα παραπάνω στοιχεία, θα παρουσιάσει στο πλαίσιο της ΔΕΘ, το ΙΝΕ, την Πέμπτη, στη Θεσσαλονίκη.
      Σύμφωνα με την έκθεση, αναφέρει ο κ. Ρομπόλης, θεωρούμε ότι «το 27% της ανεργίας που έχουμε σήμερα -με τη συνέχιση αυτών των πολιτικών λιτότητας, περιορισμού των εισοδημάτων και της υπερφορολόγησης- το 2020 θα κινηθεί ανάμεσα στο 22%- 23% γεγονός το οποίο θα διατηρήσει το επίπεδο της ανεργίας υψηλό, δηλαδή για πάνω από 1.000.000 άτομα»
      Σ. Ρομπόλης
      Σ. Ρομπόλης
      Υπογραμμίζει τη διαφορά μεταξύ της πραγματικής και της στατιστικής ανεργίας, καθώς στην πρώτη «οι αριθμοί είναι τελείως διαφορετικοί» και εξηγεί ότι μιλάμε πάντα για τη στατιστική ανεργία με τα επίσημα στοιχεία, για να έχουμε μια βάση δεδομένων αρκετά επιστημονική και τεχνικά έγκυρη».
      Σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ, εάν το ΙΝΕ διαπιστώνει κάποια μεταστροφή της ασκηθείσας πολιτικής αντιμετώπισης της ανεργίας (ευέλικτες μορφές εργασίας), ο κ. Ρομπόλης αναφέρει ότι σε μια άλλη ενότητα της έκθεσης, αποδεικνύεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο ότι η ευελιξία και η μείωση των μισθών δεν απέδωσαν. Επομένως, τονίζει, «η εναλλακτική λύση, είναι η διακοπή της λιτότητας και η έναρξη των συλλογικών διαπραγματεύσεων για την αύξηση των μισθών προκειμένου να ενεργοποιηθεί η ζήτηση στη χώρα μας». Παράλληλα, προσθέτει, πρέπει να διοχετευθεί ρευστότητα, ιδιαίτερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες πλέον πρέπει να στοχεύσουν στην αξιοποίηση και της εξωτερικής αγοράς. Γιατί σε μια διεθνοποιημένη οικονομία δεν επιτρέπεται οι επιχειρήσεις να εξαντλούνται μόνο στην αξιοποίηση της εσωτερικής αγοράς. Κατ' αυτό τον τρόπο, συνεχίζει, όπως «προκύπτει και από τους υπολογισμούς μας, μπορούμε να έχουμε μια πιο γρήγορη και πιο σίγουρη απορρόφηση της ανεργίας μέχρι το 2020».
      Η ύφεση, αναφέρει, είναι το βασικό πρόβλημα και πρέπει να αντιμετωπιστεί για τα ίδια τα άτομα για την κοινωνία, από άποψη κοινωνικής συνοχής αλλά και για τη χρηματοδότηση της οικονομίας και κυρίως για τη χρηματοδότηση των ασφαλιστικών ταμείων.
      Όσον αφορά στα ασφαλιστικά ταμεία, σύμφωνα με την έκθεση, θεωρείται κρίσιμο έτος το 2016, και για την ενίσχυσή τους απαιτούνται 950 εκατ. ευρώ.
      Βεβαίως, σημειώνει, το 2017 θα απαιτηθούν περισσότερα, το 2018 ακόμη περισσότερα, όπως και τα επόμενα έτη. Δυστυχώς η αντίληψη ότι η αύξηση των ορίων ηλικίας στην περιοχή των συντάξεων θα εξασφάλιζε πόρους για τη χρηματοδότηση του συστήματος, πάλι δεν έδωσε αποτέλεσμα γιατί όσοι πόροι εξασφαλίστηκαν, απορροφήθηκαν από το υψηλό επίπεδο ανεργίας, την ανασφάλιστη εργασία και τους χαμηλούς μισθούς.
      «Ανάμεσα σε δύο μελέτες μας το 2010 κι το 2013 βλέπουμε ότι το έτος κρίσης στην πρώτη ήταν το 2014 και στη δεύτερη το έτος κρίσης είναι το 2016. Επομένως», καταλήγει, «όλη αυτή η περιοριστική πολιτική που ασκήθηκε στην κοινωνική ασφάλιση στην ουσία μετατόπισε το έτος κρίσης μόνο κατά δύο χρόνια».

      Αλλάζει ο τρόπος που βγάζουμε ταυτότητα - Μέσα σε λίγα λεπτά θα την έχουμε στο χέρι


      Πιλοτικά ξεκινά σε ορισμένες περιοχές της χώρας εντός των προσεχών ημερών το νέο, πιο γρήγορο και... απλό σύστημα έκδοσης αστυνομικής ταυτότητας, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

      Τον Οκτώβριο η νέα διαδικασία έκδοσης αστυνομικής ταυτότητας θα εφαρμόζεται σε ολόκληρη την επικράτεια και κάθε πολίτης θα μπορεί πλέον να πηγαίνει μόνο με δυο φωτογραφίες του στο Αστυνομικό Τμήμα του τόπου διαμονής του και να λαμβάνει μέσα σε λίγα λεπτά την ταυτότητα του, χωρίς να προσκομίζει πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις

      Με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Οικονομικών, Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη, που δημοσιεύθηκε σήμερα στο ΦΕΚ, θεσμοθετείται η αυτεπάγγελτη αναζήτηση, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εθνικού Δημοτολογίου (ΟΠΣΕΔ), των απαραίτητων στοιχείων για την έκδοση δελτίου ταυτότητας (επώνυμο, όνομα, όνομα πατέρα, επώνυμο πατέρα, όνομα μητέρας, επώνυμο μητέρας, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, δήμος δημοτολογίου, αριθμός οικογενειακής μερίδας, ιθαγένεια). 

      Με αυτό τον τρόπο, η διαδικασία έκδοσης αστυνομικής ταυτότητας συνοπτικά θα διαμορφωθεί ως εξής: Μετά την ολοκλήρωση της αυτεπάγγελτης αναζήτησης και την ταυτοποίηση του αιτούντος από τον αρμόδιο υπάλληλο της αστυνομικής αρχής, διαμορφώνεται αυτόματα η σχετική αίτηση, στην οποία περιλαμβάνονται μέχρι τρία τυχαία ερωτήματα επί των δημοτολογικών στοιχείων που βρίσκονται καταχωρημένα στο ΟΠΣΕΔ. 

      Τα ερωτήματα εκτυπώνονται και ο αιτών απαντά εγγράφως σε αυτά. Αφού υπογράψει την αίτηση − υπεύθυνη δήλωση, ο αρμόδιος υπάλληλος της αστυνομικής αρχής καταχωρεί στην εφαρμογή τις σχετικές απαντήσεις. Στη συνέχεια ο υπάλληλος εκτυπώνει την αίτηση, επικολλά τη φωτογραφία και καλεί τον αιτούντα και τον μάρτυρα να υπογράψουν. Το δελτίο ταυτότητας πλαστικοποιείται και παραδίδεται στον αιτούντα.

      Επίσης, με τον τρόπο αυτό, σύμφωνα με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κερδίζουν χρόνο και γλιτώνουν κόπο οι πολίτες, εξοικονομούνται πάνω από 200.000 ανθρωποώρες εργασίας δημοτικών υπαλλήλων και αστυνομικών υπαλλήλων ετησίως και εξοικονομούνται οικονομικοί πόροι και ενέργεια από τις εκτυπώσεις και τις πολλαπλές μετακινήσεις των πολιτών.

      Στο μυαλό του: πόσες φορές την ημέρα σκέφτεται το σεξ;

      man-thinking-about-sexΠόσες φορές την ημέρα ένας άνδρας σκέφτεται το σεξ; Σε αυτό το "καυτό" ερώτημα έχουν προσπαθήσει να απαντήσουν πολλές μελέτες. 

      "Φως" στο ερώτημα προσπάθησαν να δώσουν και ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Ohio. Στη δίαρκεια της μελέτης οι επιστήμονες έδωσαν σε 283 φοιτητές «clickers» τα οποία έπρεπε να πατούν κάθε φορά που θα σκέφτονταν το σεξ, το φαγητό, ή τον ύπνο.

      Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο αυτή, βρήκαν ότι ο μέσος άντρας, είχε 19 σκέψεις για το σεξ την ημέρα! Περισσότερο από τις γυναίκες- οι οποίοι είχαν περίπου 10 σκέψεις την ημέρα.
      Οι άνδρες όμως είχαν περισσότερες σκέψεις αναφορικά και με το φαγητό και τον ύπνο, γεγονός που υποδηλώνει ίσως ότι οι άνδρες είναι πιο επιρρεπείς σε ερεθίσματα εν γένει.

      Αξιοσημειώτο είναι πως στην συγκεκριμένη έρευνα παρατηρήθηκε μεγάλη διακύμανση στον αριθμό των σκέψεων. Κάποιοι είπαν πως σκέφτονται το σεξ μόνο μία φορά την ημέρα, ενώ καταγράφτηκε και το ρεκόρ των 388 κλικ, δηλαδή ο συγκεκριμένος φοιτητής είχε μια σεξουαλική σκέψη περίπου κάθε δύο λεπτά. Ωστόσο, ο μεγάλος παράγοντας σύγχυσης με αυτή τη μελέτη είναι αυτό που ονομάζεται το πρόβλημα της λευκής αρκούδας («white bear problem»).

      Και αυτό καθώς στους εθελοντές δόθηκε ένα clicker και τους ζητήθηκε να καταγράψουν τις σκέψεις τους. Είναι σίγουρα δύσκολο να απομακρύνονται από το τμήμα ψυχολογίας, κρατώντας το clicker στο χέρι τους και να προσπαθούν σκληρά να μην σκέφτονται το σεξ όλη την ώρα, τη στιγμή που πρέπει να προσπαθήσουν σκληρά να θυμηθούν να πατήσουν το clicker κάθε φορά που το σκέφτονται!

      ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΜΑ

      Το μεγάλο κύμα

      Κείμενο: Ρόζα Κράμερη
      Ο 28χρονος Chris Burkard είναι σέρφερ. Και αυτοδίδακτος φωτογράφος. Τον Απρίλιο πέρασε μια εβδομάδα στην Αρκτική ακολουθώντας μια ομάδα επαγγελματιών σέρφερς. Η ταινία Arctic Swell με την περιπέτεια τους ήταν η αφορμή για την ανακήρυξη από τη Sony ως «Πρεσβευτή Φωτογραφίας της Χρονιάς».
      Τεράστια κύματα, κορίτσια με μπικίνι, πολλές μπύρες και δυνατή μουσική. Ο Chris Burkard έζησε την χρυσή εποχή των σέρφερς της Καλιφόρνια. Όταν στριμώχνονταν όλοι σε ένα βανάκι, με τις σανίδες και το πρωί τους έβρισκε η ανατολή πεσμένους στην άμμο από το προηγούμενο ξενύχτι. «Κάθε φορά που λέω ότι φωτογραφίζω σέρφερς ρωτούν πότε φεύγω για Χαβάη», εξηγεί. «Το σερφ δεν είναι πάντα αυτό. Η τουλάχιστον, όχι μόνο αυτό». Η πρώτη φορά που ανέβηκε σε σανίδα ήταν στα 13 σε μια παραλία της Καλιφόρνια όπου γεννήθηκε. Στα 19 αγόρασε μια μεταχειρισμένη φωτογραφική μηχανή με 65 δολάρια. Όχι ότι τα συνδύαζε και τα δυο αλλά όταν έβλεπε τους φίλους του πάνω στα κύματα ονειρεύονταν την τέλεια φωτογραφία. Ήξερε την στιγμή που θα βγουν από το νερό, τον τρόπο που θα γλιστρήσουν στον «σωλήνα» -όπως λέγονται τα μεγάλα κύματα. Ο Chris ήταν διαφορετικός. Για την ακρίβεια, έβλεπε διαφορετικά. Με τα λεφτά που μάζεψε από διάφορες δουλειές του ποδαριού οργάνωσε τις πρώτες αποστολές στην Νικαράγουα και Ισλανδία στέλνοντας τις φωτογραφίες του στο Surfer magazine. Σε λίγο καιρό το όνομά του άρχισε να γίνεται γνωστό, το Νew Yorker και το National Geographic Adventure τον έκλειναν για θέματα, έκανε με τον κολλητό του το γύρο της Καλιφόρνια για το πρώτο του βιβλίο, «Τhe California Surf Project» και άρχισε να αναλαμβάνει καμπάνιες για την Toyota, την Patagonia και τη Volkswagen. «Η φωτογραφία είναι πολύ προσωπική υπόθεση», υποστηρίζει. «Υπάρχουν στιγμές που δεν θέλεις να αποχωριστείς αυτό που έβγαλες. Αλλά ποιος ο λόγος να είσαι φωτογράφος αν δεν μοιράζεσαι την χαρά σου;». Η τελευταία αποστολή του ξεκίνησε τον Απρίλιο στην Αρκτική. Για μια εβδομάδα παρακολουθούσε τους επαγγελματίες σέρφερς Chadd Konig, Patrick Millen και Brett Barley να φορούν τις ισοθερμικές φόρμες τους και να βουτούν στους -10 βαθμούς μέσα στους πάγους. «Όταν βλέπεις τα παγωμένα κύματα κόβεται η ανάσα σου. Το σώμα σου ηλεκτρίζεται από το κρύο, νιώθεις ότι θα σταματήσει η καρδιά σου. Το τοπίο είναι τόσο απόκοσμο που νομίζεις ότι περπατάς στο φεγγάρι».

      Νοιώθω τόσο σεβασμό για τους ανθρώπους που ξεπερνούν τον εαυτό τους και το κάνουν να φαίνεται τόσο εύκολο σαν να είναι γιορτή.

      Τα βράδια κοιμόντουσαν σε ξύλινες καμπάνες που καλύπτονταν από το χιόνι και την επόμενη έπαιρναν ξανά το δρόμο για ένα ακόμα προορισμό. Αποτέλεσμα το μίνι φιλμ «Arctic Swell -Surfing the Ends of the Earth», σχεδόν 8 λεπτών, που ανέβηκε στις 15 Ιουλίου στο Υou Τube. Οι εικόνες είναι τόσο επικές, «σχεδόν σουρεαλιστικές» όπως εξηγεί ο Chris, που η Sony του τον κατέταξε στην αφρόκρεμα των Πρεσβευτών της (Global Imaging Ambassadors). «Νοιώθω τόσο σεβασμό για τους ανθρώπους που ξεπερνούν τον εαυτό τους και το κάνουν να φαίνεται τόσο εύκολο σαν να είναι γιορτή. Το σερφ είναι απελευθέρωση. Σε μαθαίνει να είσαι υπομονετικός και να περιμένεις. Για μένα δεν ήταν ποτέ αρκετό να είμαι παρατηρητής, ήθελα να είμαι μέρος της περιπέτειας. Η αναζήτηση είναι η δουλειά μου». Ακόμα και όταν είναι μόνος του -μένει πάντα στην Καλιφόρνια με την γυναίκα και το γιο του- τα βράδια παίρνει το βανάκι του (ένα Volkswagen του '76), στήνει στην σκεπή του αυτοκινήτου τη σκηνή του για να βλέπει τον έναστρο ουρανό και τραβάει φωτογραφίες μέχρι να βγει ο ήλιος. Η επόμενη στάση του Burkard θα είναι η Γη του Πυρός στην Χιλή. «Όταν ξεκίνησα ο παππούς μου έδωσε μια συμβουλή: να μην σταματάς πουθενά και να θυμάσαι τους ανθρώπους που σε βοήθησαν. Δεν ξέρω αν είναι καλή, αλλά όσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ ότι όσα περισσότερα ξέρεις τόσα λιγότερα χρειάζεσαι...».
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα
      • Το μεγάλο κύμα

      H ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΞΗΣ

      H μαγεία της απόσταξης

      Κείμενο: Σωτήρης Γεωργίου, Φωτογραφία: Γιώργος Βδοκάκης
      Η γκράπα αποτελεί το μοναδικό ποτό για τους λάτρεις του κρασιού και τον μοναδικό δρόμο για την κατανόηση της ουσίας του κρασιού.
      Υπάρχουν δύο εκδοχές για την προέλευση του ονόματος της γκράπας: Η μία εικάζει ότι προέρχεται από τη λατινική λέξη «graspa», που σημαίνει «μίσχος σταφυλιού», ενώ η άλλη –που είναι και η επικρατέστερη– υποστηρίζει ότι πήρε το όνομά της από την ιταλική πόλη Μπασάνο ντελ Γκράπα. Το κατεξοχήν ιταλικό ποτό παράγεται από την απόσταξη στέμφυλων και την προσθήκη νερού. Η διαδικασία παραγωγής είναι κοινή με εκείνη του τσίπουρου: Τα στέμφυλα διαβρέχονται με νερό, ξεκινάει η ζύμωση, και κατόπιν τα στέμφυλα και ο μούστος μεταφέρονται στον αποστακτήρα. Οι ατμοί που δημιουργούνται από το βράσιμο ψύχονται, υγροποιούνται και δίνουν το πλούσιο σε αλκοόλ απόσταγμα που ονομάζεται γκράπα. Καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα μιας γκράπας παίζει η ποιότητα του σταφυλιού, η ποικιλία του καθώς και η μέθοδος απόσταξής του.
      ΣΠΑΝΙΑ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΑ
      Κανένα άλλο ποτό δεν έχει τόσο έντονη τη σφραγίδα του δημιουργού του όσο οι γκράπες του Romano Levi. Γεννημένος στο χωριό Νέιβε του Πιεμόντε, το οποίο δεν εγκατάλειψε ποτέ στη ζωή του, κληρονόμησε το αποστακτήριο του πατέρα του ύστερα και από τον θάνατο της μητέρας του, η οποία σκοτώθηκε σε βομβαρδισμό. Ηταν τότε 17 ετών και έπρεπε να φροντίσει εκτός από τον εαυτό του και την αδελφή του. Ο μόνος τρόπος για να τα βγάλει πέρα ήταν να κάνει αυτό που είχε μάθει καλά, να αποστάζει τα στέμφυλα από τα σταφύλια και να παράγει γκράπες. Ισως εκεί να διαφέρουν οι γκράπες του Romano Levi από τις άλλες: Στο γεγονός ότι δεν ήταν τόσο η τέχνη όσο η αγάπη για αυτό που κάνει, την οποία με έναν μαγικό τρόπο μπορούσε να μεταφέρει στα αποστάγματά του.
      Αυτό που δίνει μια άλλη διάσταση στις γκράπες του είναι οι ετικέτες. Τις ζωγράφιζε όλες ο ίδιος με τα πενάκια του. Αποτύπωνε τις σκέψεις του σε ένα κομμάτι χαρτί και έβαζε με αυτόν τον τρόπο την τελική σφραγίδα στη δημιουργία του. Ακόμη και ένα όνειρο με έναν δράκο ήταν αρκετό για να εμπνευστεί σαν καλλιτέχνης και να δημιουργήσει μια νέα γκράπα.

      Αυτό που δίνει μια άλλη διάσταση στις γκράπες του Levi είναι οι ετικέτες τους. Τις ζωγράφιζε όλες ο ίδιος με πενάκι, βάζοντας έτσι την τελική σφραγίδα στις δημιουργίες του.

      Μία από τις ετικέτες του, που ίσως είναι και η πιο γνωστή, έχει τίτλο «della donna selvatica che scavalca le colline» (σ.σ. το αγριεμένο κορίτσι που πηδά τους λόφους). Η ετικέτα αυτή είναι μία από τις εικόνες που είχε σχεδιάσει σε ένα κομμάτι χαρτί. Το αγριεμένο κορίτσι δεν ήταν άλλο από την αδελφή του, η οποία μετά την απελευθέρωσή της από τα γερμανικά στρατόπεδα συγκέντρωσης είχε άσχημες αναμνήσεις, που δεν την εγκατέλειψαν για την υπόλοιπη ζωή της. Μια νύχτα, ξύπνησε και άρχισε να τρέχει στο δάσος. Ολο το χωριό έψαχνε να τη βρει και όταν την ανακάλυψαν, η εικόνα που αποτυπώθηκε στον αδελφό της ήταν αυτή ενός αγριεμένου κοριτσιού που πηδά τους λόφους.
      Μια άλλη, επίσης γνωστή ετικέτα είναι η «Ecco Beppe». Απεικονίζει έναν ταχυδρόμο, τον Μπέπε, να διασχίζει τους λόφους με το ποδήλατό του. O Μπέπε ήταν φίλος του και τον επισκεπτόταν για να του μεταφέρει την αλληλογραφία. Μια εποχή, ο Μπέπε είχε καιρό να φανεί και μόλις τον είδε από μακριά, αναφώνησε δυνατά: «Ecco Βeppe» (σ.σ. Να ο Μπέπε!).
      O Romano Levi απεβίωσε το 2008 και από τότε όλες οι γκράπες του έχουν γίνει συλλεκτικές και πωλούνται σε δημοπρασίες. Το αποστακτήριο το έχουν αναλάβει οι βοηθοί του και παράγουν γκράπες με τον ίδιο τρόπο, όπως και με τις ίδιες ετικέτες, οι οποίες ωστόσο δεν προέρχονται από το πενάκι του Romano Levi.
      Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες τον κύριο Τουλουμτζή, στενό φίλο του Romano Levi και συλλέκτη των αποσταγμάτων του.
      Ανω: Αφετηρία της ιστορικής παράδοσης της γκράπας είναι το 1601, όταν ιδρύθηκε η Ακαδημία Οινοπνευματωδών στη Βενετία.
      • Μία από τις πιο γνωστές ετικέτες του Romano Levi είναι η «Εcco Beppe» (δεύτερο μπουκάλι από αριστερά), η οποία απεικονίζει έναν φίλο του, τον ταχυδρόμο Μπέπε, να διασχίζει τους λόφους με το ποδήλατό τΜία από τις πιο γνωστές ετικέτες του Romano Levi είναι η «Εcco Beppe» (δεύτερο μπουκάλι από αριστερά), η οποία απεικονίζει έναν φίλο του, τον ταχυδρόμο Μπέπε, να διασχίζει τους λόφους με το ποδήλατό του.

          Παιδιά ο Μπέννυ κατηγόρησε τον ΓΑΠ πως συνεργάστηκε με ΝΔ και ΛάΟΣ. Ξέχασε τις πίπες που ο ίδιος έκανε στον Καρατζαφιόζη...

          The Bloopers Team (web radio) 

          Παιδιά ο Μπέννυ κατηγόρησε τον ΓΑΠ πως συνεργάστηκε με ΝΔ και ΛάΟΣ. Ξέχασε τις πίπες που ο ίδιος έκανε στον Καρατζαφιόζη:

          Αφού ο πατροκτόνος κι εθνικός ολετήρας, ποιος έφερε στην κυβέρνηση τη δεξιά, ποιος έκανε το ΠΑΣΟΚ συνιστώσα του συμμαθητή και φίλου του Σαμαρά, ποιος έκανε τον Βορίδη Υπουργό και σύμμαχο του ΠΑΣΟΚ τον Καρατζαφύρερ... και τελικά ποιος παρέδωσε Εθνική & Λαϊκή Κυριαρχία στην Τρόικα, ας του θυμήσουμε! Σωστά, φραγκοφονιά; Δεν μας ξαναπιάνεις μαλάκες!


          ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  15/06/2011 "ΤΟ ΒΗΜΑ"

          Παπανδρέου: Κυβέρνηση συνεργασίας και χωρίς εμένα πρωθυπουργό - Πολιτικές ειδήσεις - Το Βήμα Online

          Τι είπε με τον Αντ. Σαμαρά στην τηλεφωνική συνομιλία που είχαν το μεσημέρι
          Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις σηματοδοτεί η πρόταση του Πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου προς τον πρόεδρο της Ν.Δ. κ. Αντ. Σαμαρά να υπάρξει κυβέρνηση συνεργασίας, κατά την 20λεπτη τηλεφωνική τους επικοινωνία το μεσημέρι της Τετάρτης.
          Σύμφωνα με το Μέγαρο Μαξίμου, κατά τη συζήτηση με τον κ. Σαμαρά, ο κ. Παπανδρέου, αποδέχθηκε ότι εάν υπάρξει συγκεκριμένη ατζέντα για την προώθηση των αναγκαίων αλλαγών τότε δεν έχει αντίρρηση για τον...
          σχηματισμό κυβέρνησης εθνικής ενότητας. Κατά τον κ. Παπανδρέου αυτή η κυβέρνηση θα έχει μακρά προοπτική και όχι μοναδική αποστολή τη διαπραγμάτευση κάποιου μνημονίου, ενώ θα δεχόταν ακόμα και να μην είναι αυτός Πρωθυπουργός.
          Κυβερνητικές πηγές, έλεγαν ότι απάντηση από τον κ. Σαμαρά δεν έχει δοθεί αλλά επιβεβαιώνεται πως υπάρχει διάθεση να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για τον καθορισμό της ατζέντας των προτεραιοτήτων και των προσώπων μιας τέτοιας κυβέρνησης.
          Ενόψει αυτών από το Μέγαρο Μαξίμου, διευκρινίζεται ότι ο Πρωθυπουργός δεν έχει καταθέσει ούτε πρόκειται να καταθέσει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης.
          Από την άλλη πλευρά, κορυφαίες πηγές από τη Ν.Δ. τονίζουν ότι ο κ. Σαμαράς πρότεινε κυβέρνηση εθνικής ενότητας με Πρωθυπουργό κοινής αποδοχής και παραδέχονται ότι ο Πρωθυπουργός του πρότεινε να υπάρξει οικουμενική κυβέρνηση.
          Όμως, ο πρόεδρος της Ν.Δ. αντιπρότεινε ότι δεν μπορεί να υπάρξει οικουμενική κυβέρνηση με Πρωθυπουργό τον κ. Παπανδρέου και πρέπει να εξευρεθεί πρόσωπο κοινής αποδοχής.
          Ο κ. Σαμαράς του τόνισε ότι χρειάζεται να υπάρξει μια κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας για να επαναδιαπραγματευθεί το μνημόνιο και το μεσοπρόθεσμο δημοσιονομικό πρόγραμμα. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος, ο κ. Σαμαράς έχει και συγκεκριμένα πρόσωπα να προτείνει για τη συγκεκριμένη θέση.
          Ο πρόεδρος της Ν.Δ. είπε στον κ. Παπανδρέου, ότι εάν θέλει να υποστηρίξει η αξιωματική αντιπολίτευση την εθνική προσπάθεια, θα πρέπει να συμφωνήσουν τα δυο κόμματα για να υπάρξει επαναδιαπραγμάτευση. Για να γίνει αυτό ο κ. Σαμαράς θεωρεί ότι για να επιτευχθεί και θετικό αποτέλεσμα πρέπει να συμμετέχουν στην κυβέρνηση και πρόσωπα ευρείας αποδοχής, ακόμα και εξωκοινοβουλευτικά.
          Σύμφωνα με την πρόταση του κ. Σαμαρά, η κυβέρνηση εθνικής ενότητας ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί, θα πρέπει να έχει διάρκεια θητείας έως το τέλος της επαναδιπραγμάτευσης και μετά να γίνουν εθνικές εκλογές.
          Επίσης, ο κ. Σαμαράς θέτει ως αναγκαία και την προώθηση της συνταγματικής αλλαγής, αλλά και την κατάργηση του μεταναστευτικού νόμου.
          Στην εικοσάλεπτη συνομιλία τους, ο κ. Σαμαράς, έθεσε ουσιαστικά τους εξής όρους:
          - Ορίζοντας της κυβέρνησης εθνικής ενότητας θα είναι η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος
          - Μετά την επαναδιαπραγμάτευση να γίνουν εθνικές εκλογές
          - Να εξευρεθεί Πρωθυπουργός πρόσωπο κοινής αποδοχής
          - Να καταργηθεί ο νόμος για το μεταναστευτικό

          Γιώργο γερά! Θέλουμε Μνημόνια ξανά!

          Χρόνια Πολλά στο σημερινό ΠΑΣΟΚ και τον πραγματικό του ηγέτη!

          Τράγκας: Το ξεβράκωμα ενός φαιού τσαρλατάνου…


          Tα πομπώδη λόγια και τα ηχηρά πυροτεχνήματα, συχνά, χαϊδεύουν τα αυτιά των απελπισμένων αφελών και ηλιθίων: «Μάζα» ακροατών και τηλεθεατών, κυρίως, που σαν τον απελπισμένο ναυαγό πιάνεται από τα μαλλιά της…
          Έτσι δίνουν, αυτοί οι αφελείς και ανόητοι, πίστη στους πομπώδεις ήχους και τα πυροτεχνήματα, την στιγμή που ο χαρακτήρας ακριβώς αυτών...
          των ήχων αναδίδει το ΨΕΥΔΟΣ και την ΑΠΑΤΗ…

          Το πομπώδες, το στομφώδες και οι πόζες του θεατρινισμού αποτελούν αλάθευτο ΚΡΙΤΗΡΙΟ των καθεστωτικών μαϊμούδων, των ψευτών και απατεώνων…

          Η αλήθεια δεν έχει ανάγκη από τέτοιου είδους περιτυλίγματα και τελετουργικές «εκφράσεις»…

          Ένας από τους «μαιτρ» αυτής της καθεστωτικής ΑΠΑΤΗΣ είναι ο Τράγκας: Εδώ, όπως έχουμε υπογραμμίσει σε παλιό μας κείμενο, η ωρυόμενη χυδαιότητα του καθεστωτικού καιροσκοπισμού και της «λαμογιάς» αγγίζει τα όρια της φρενοβλάβειας…

          Και όμως κάποιοι …μαγεύτηκαν από τις υστερικές «υπέρ-πατριωτικές» και «αντιμνημονιακές» ομοβροντίες του Τράγκα: Από το τόσο κραυγαλέο ψεύδος του και την τόσο απαστράπτουσα καθεστωτική του χυδαιότητα…

          Οι άμοιροι ΟΧΙ μόνο την βοερή ΑΠΑΤΗ του Τράγκα δεν μπορούσαν να καταλάβουν, αλλά δεν γνωρίζουν και το τι σημαίνει «δημοσιογραφία» σήμερα: Άγονται και φέρονται από τις εντυπώσεις και από τα είδωλα της πομπώδους καθεστωτικής χυδαιότητας…

          Φυσικά έρχεται ο καιρός που οι κάλπικοι παράδες ξεγυμνώνονται. Καλή ώρα ο Καρατζαφέρης…

          Ισοδύναμο του Καρατζαφέρη στο δημοσιογραφικό χώρο είναι ο Τράγκας: Καθεστωτικό «βαποράκι» από τα πλέον φαιά…