ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Ποιος μνημονιακός θα μας πει;

Μάθανε ότι γαμιόμαστε... πλακώσανε κι οι "αριστερές" λινάτσες!

Kερδάμε και το γλεντάμε με 24% φπα!

...ο φασισμός δεν ξεπλένεται! Τσακίζεται!

ΤΑ ΠΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΕΗ ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

image002 (11).jpgΓράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής της “Ελλήνων Πολιτείας”
Το θέατρο της Επιδαύρου ήταν αφιερωμένο στο θεραπευτή θεό της αρχαιότητας, τον Ασκληπιό.Θεωρείται το τελειότερο αρχαίο ελληνικό θέατρο από άποψη ακουστικής και αισθητικής. Το φεστιβάλ Επιδαύρου ή Επιδαύρεια είναι ένα φεστιβάλ αρχαίου δράματος που πραγματοποιείται κάθε χρόνο κατά τους θερινούς μήνες στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου μέσα στο πλαίσιο του φεστιβάλ Αθηνών. Εγκαινιάσθηκε επίσημα στις 19/6/1955 με την Εκάβη του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία του τεράστιου Αλέξη Μινωτή και της μεγάλης τραγωδού Κατίνας Παξινού στον ομώνυμο ρόλο. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν φιλοξενηθεί στο θέατρο της Επιδαύρου αφάνταστου υψηλού διαμετρήματος παραστάσεις με τη συμβολή πολύ σπουδαίων καλλιτεχνών (ηθοποιοί, σκηνοθέτες κλπ).
Τα παλλόμενα πέη του Υπουργού Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά.
Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα κόμμα το οποίο δεν ήρθε για να κυβερνήσει την Πατρίδα μας, αλλά ήρθε για να ……….
την διαλύσει συθέμελα. Γι΄ αυτό, στο κάθε κυβερνητικό πόστο επέλεξε όχι μόνο ασημαντότητες πολιτικές, αλλά εχθρούς της Ελλάδος, της Θρησκείας, του κάλους, του ευπρεπισμού, της αξίας της παραδοχής του ωραίου.
Ένας τέτοιος προΐσταται του Υπουργείου Πολιτισμού της Ελλάδος. Ο Αριστείδης Μπαλτάς. Του σημαντικότερου Υπουργείου της χώρας μας, το οποίο διαχειρίζεται την Ιστορία του μεγαλύτερου Πολιτισμού του Πλανήτη, αλλά είναι, ίσως, και το μοναδικό υπουργείο που σε περιόδους οικονομικής κρίσεως φέρνει έσοδα στο κράτος μας…
Αυτός λοιπόν ο υπουργός αποφάσισε και διόρισε Διευθυντή του Ελληνικού Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου τον Βέλγο Γιαν Φαμπρ. Ο οποίος φρόντισε στο θερινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ της Επιδαύρου να εντάξει και τη δική του ακαλαίσθητη παράσταση “Mount Olympus” πιο γνωστή σαν τα “Παλλόμενα Πέη”. Όπου, ολόγυμνοι επί το πλείστον άνδρες θα χόρευαν επί σκηνής μεταφέροντας στον θεατή την ψυχασθένεια και τις αρρωστημένες σεξουαλικές ορέξεις του σκηνοθέτη. Και αυτό λέγεται τέχνη.
Ωστόσο, προ του σάλου που προκλήθηκε μάλλον ο κόσμος που κατά χιλιάδες συρρέει το καλοκαίρι στην Επίδαυρο, γλύτωσε από τα ψυχανεμίσματα του Φαμπρ. Που είχε έστω τη δύναμη να παραιτηθεί, όταν ο υπουργός στρογγυλοκάθεται ακόμη στην καρέκλα του, χωρίς να συγκινείται, μετά και από όσα είπε ο Φαμπρ:
“Αποδέχθηκα την πρόταση του Έλληνα υπουργού Πολιτισμού με τον όρο ότι θα κάνω τις καλλιτεχνικές επιλογές μου με απόλυτη ελευθερία. Αυτό δεν φαίνεται πλέον δυνατό στην Ελλάδα. Δεν θέλω να εργαστώ σε ένα εχθρικό καλλιτεχνικό περιβάλλον, στο οποίο έφτασα με ανοιχτό μυαλό και καρδιά”.
Ευτυχώς, κύριε βόρειο-ευρωπαίε που η Ελλάδα παρά το συνεχή βιασμό που δέχεται από όλους εσάς, στα ήθη και τα έθιμά της, εξακολουθεί να αντιστέκεται.. Εξακολουθεί να αντιστέκεται, όταν όλοι εσείς ασελγείτε καθημερινώς επί του ανθρωπίνου είδους…

Πρώτοι διδάξαντες τη χυδαιότητα οι Γιώργος Παπανδρέου και Ευάγγελος Βενιζέλος.

Αλλά εκτός από τη χυδαιότητα Φαμπρ – που αυτή η κυβέρνηση του έδωσε τη δυνατότητα να εκφράσει τα ανώμαλα αισθήματά του – προϋπήρξε η χυδαιότητα των Παπανδρέου – Βενιζέλου. Μια αντιχριστιανική χυδαιότητα που πρόσβαλε βάναυσα τα Ιερά και τα Όσια των Ελλήνων. Που πρόσβαλε τα θρησκευτικά πιστεύω των Ελλήνων στο όνομα της υποτιθέμενης “τέχνης”.
Ανατρέχω στο 2003 επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, όταν Πρωθυπουργός ήταν ο Κώστας Σημίτης, υπουργός Εξωτερικών ο Γιώργος Παπανδρέου και υπουργός Πολιτισμού ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Τότε, στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας, στη Σχολή Καλών Τεχνών, Πειραιώς 256, εκτέθηκε μεταξύ των άλλων πινάκων και ο πίνακας του Βέλγου (και αυτός) Thierry de Cortier που είχε τον τίτλο “πότισέ με”. Ο πίνακας αυτός αναπαριστούσε ένα γυμνό πέος το οποίο είχε εκσπερματώσει επάνω στο Σταυρό του Μαρτυρίου, Συμβόλου της Πίστεώς μας.
Για την ιστορία, τα εγκαίνια της έκθεσης είχε κάνει ο τότε ΠτΔ Κωστής Στεφανόπουλος και είχαν δαπανηθεί περί τα 2,3 εκατ. ευρώ.
Την απόσυρση του έργου από την έκθεση είχε αποφασίσει, μετά τη λαϊκή οργή και τις συντονισμένες ενέργειες της Εκκλησίας μας, το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού.
Ωστόσο, ο τότε υπουργός Πολιτισμού Ε.Βενιζέλος είχε δηλώσει: “Ελπίζουμε πως με την αφορμή της έκθεσης θα ξεκινήσει ο μεγάλος διάλογος της Ελλάδας με τον υπόλοιπο κόσμο, πάνω στα ζητήματα που απασχολούν την τέχνη σήμερα”.
Αλλά και ο τότε υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Παπανδρέου, είχε ταχθεί ανοικτά υπέρ αυτού του χυδαίου και προσβλητικού “έργου τέχνης”: “Πιστεύω ότι ως Πολιτεία εμείς πρέπει να υποστηρίζουμε την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης σε κάθε περίπτωση” (από τη συνέντευξη στην εκπομπή Αλέξη Παπαχελά, Φάκελοι στις 15/12/2003).
ANTI

Όποιος ενοχλείται από τον ήχο της καμπάνας είναι Αντίχριστος.

Θα θυμίσουμε άλλο ένα γεγονός που αποδεικνύει ότι πολλοί από τους κυβερνήτες μας είναι Αντίχριστοι. Την εποχή που ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν υπουργός της κυβερνήσεως Σημίτη, φιλοξενήθηκε στην εξοχική κατοικία του φίλου του επιχειρηματία Θεόδωρου Νάνου στην Ευρωστίνη Κορινθίας. Κοντά στο σπίτι του επιχειρηματία ήταν μια βυζαντινή εκκλησία που την Κυριακή άρχισε από νωρίς να χτυπάει την καμπάνα. Όπως οι σατανάδες λοιπόν, ενοχλούνται από το λιβάνι, έτσι και ο Παπανδρέου ενοχλήθηκε από τον ήχο της καμπάνας και αξίωσε να σταματήσει να χτυπά η καμπάνα…

Όλοι σφάζονται στα πόδια του Γιωργάκη.

Από τη στιγμή που το πολιτικό Σύστημα βρίσκεται σε ένα τέλμα και λίγο πριν την έκρηξη του λαού μας, προσπαθεί να ανασυνταχθεί προκειμένου να υφαρπάξει εκ νέου την ψήφο του. Έτσι, φουντώνει στα παρασκήνια το “ερωτικό φλερτ” της Φώφης Γεννηματά του ΠΑΣΟΚ και του Σταύρου Θεοδωράκη του “Ποταμιού”. Λένε, θα προχωρήσουν σε επιτροπή διαλόγου με εκπροσώπους των δυο κομμάτων για να καταλήξουν σε κοινές θέσεις στο επόμενο δίμηνο. Και επειδή δεν λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή, μετέχει δημιουργώντας κολασμένο “ερωτικό τρίγωνο” και ο Γιωργάκης Παπανδρέου. Ο Πρόεδρος του ΚΙΔΗΣΟ. Ο “δημοκράτης” πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών. Για να δημιουργήσουν όλοι μαζί τη μεγάλη “Δημοκρατική” Παράταξη του Συνταγματικού Τόξου. Γιατί, μόνοι τους ξεχωριστά βρίσκονται στις αλάνες, αναζητώντας την ψήφο τους.
Και από κοντά ο έτερος Δημοκράταρος, ο Βασίλης Λεβέντης της “Ενώσεως Κεντρώων”. Εκλιπαρεί τον Γιωργάκη – Πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς – να  εντάξει την “Ένωση Κεντρώων” στον Ευρωπαϊκό Συνασπισμό των Σοσιαλιστών.
Τρομάρα σας πολιτικά απολειφάδια του παρελθόντος…

Ο Σήφης Βαλυράκης αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών.      

Αυτό το Σύστημα, κανέναν τελικά δεν αφήνει να πάει χαμένο. Προφανώς “εξαγοράζοντας” την προστασία που παρείχε σε ορισμένους ο Σήφης Βαλυράκης ως Πρόεδρος της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής για τη διερεύνηση του μεγαλύτερου πολιτικο-οικονομικού σκανδάλου του αιώνα, της Γερμανικής Siemens (2012), τοποθετήθηκε αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών, που τελεί υπό την αιγίδα του άλλου “λαμπρού” τέκνου της Δημοκρατίας μας, του πρώην Προέδρου της Κάρολου Παπούλια.
Έτσι, με αυτήν την ιδιότητα, ο Σήφης Βαλυράκης εγκαταλείπει την πολιτική του μοναξιά και μπορεί να βγαίνει πάλι στα ΜΜΕ (πρόσφατα στον Real fm) και να κάνει πολιτικές παρεμβάσεις (πρόσφατη επιστολή στον νυν ΠτΔ).
Το σαθρό και ευτελισμένο παλαιοκομματικό Σύστημα, επανα-συσπειρώνεται…

Επί του πιεστηρίου: Ο Καρατζαφέρης ποτέ δεν “πεθαίνει”.         

Αφού ο “μεγάλος Πρόεδρος” Γιώργος Καρατζαφέρης, είδε και αποείδε ότι τον ηγετικό του ρόλο στο “ΣΥΡΙΖΑ της δεξιάς” δεν τον αποδέχεται κανείς, το έριξε στις μπίζνες. Ακούγεται ότι θέλει να πουλήσει το κανάλι του (ΑΡΤ), στην οικογένεια Γιαννακόπουλου της φαρμακοβιομηχανίας ΒΙΑΝΕΞ. Σε αυτή την περίπτωση θα παίξει σημαντικό ρόλο ο Τάκης Μπαλτάκος, που αφού τον “έφτυσε” ο Στρατηγός Φράγκος Φραγκούλης, θα μας “σώσει” με το νέο κόμμα που θα ηγηθεί ο Πατριδοκάπηλος και Χριστιανέμπορος, Γιώργος Καρατζαφέρης.
Έτσι και θα κονομήσει ο Πρόεδρος Γεώργιος, αλλά θα παίζει στην ορχήστρα ως το τελευταίο βιολί του Συστήματος.
Σημείωση:  
Το πρόσφατο “καβγαδάκι” με το Σπύρο Καρατζαφέρη έχει να κάνει με την πώληση του ΑΡΤ;

Ξεκάθαρος ο Αδωνις Γεωργιάδης «Οποιος δεν έχει να πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ να χάσει το σπιτι του»

Νομιζω ότι ειναι ξεκάθαρος ο Αδωνης Γεωργιάδης
«Οποιος δεν έχει να πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ να χάσει το σπιτι του»
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:………

Στη …φόρα όλοι οι φόροι του 2016. Δείτε τι θα πληρώσετε

assets_large_t_420_54477076.jpg
Επιβαρύνσεις για όσους έχουν εισόδημα από 9.100 ευρώ και πάνω και μέχρι 28.000 ευρώ φέρνει το νομοσχέδιο που θα καταθέσει η κυβέρνηση. Αντίθετα όσοι έχουν εισόδημα από 28.000 και ως 43.000 ευρώ θα δουν μείωση στον φόρο ως και 400 ευρώ.
Οι ελεύθεροι επαγγελματίες μέχρι τα 32.000 ευρώ εισόδημα το χρόνο θα έχουν φοροελαύρυνση, όμως μεγάλη θα είναι η επιβάρυνση για όσους δηλώνουν άνω των 32.000 ευρώ, ενώ όσοι έχουν εισόδημα με μπλοκάκι και από μισθωτές υπηρεσίες σοβαρή θα είναι η επιβάρυνση από το ποσό των 30.000 ευρώ και πάνω………
ΠΙΝΑΚΕΣ………..
Μισθωτοί και συνταξιουχοι:


Ελεύθεροι επαγγελματίες:

Μισθωτές υπηρεσίες και μπλοκάκι:

newsit.gr

Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Η μόνη σωτηρία, η εξέγερση του Λαού

Πηγή: ~ NEWSCITY1

Αλήθεια είναι η υπαρκτότητα μίας κατάστασης ή η πραγματικότητα ενός γεγονότος. Ως αλήθεια δεχόμαστε αυτό που αντιλαμβάνονται ως πραγματικότητα οι περισσότεροι άνθρωποι, όταν αντιλαμβάνονται και βιώνουν κάτι με όμοιο τρόπο 
και αυτό γίνεται αποδεκτό ως αλήθεια. 
Ψέμα είναι η πρόταση και η προσπάθεια που γίνεται από κάποιον με σκοπό να πείσει τους άλλους ότι είναι αληθής, ενώ ο ίδιος συνειδητά γνωρίζει ότι η πρόταση και η προσπάθειά του είναι αναληθής. Πολλές φορές η λέξη ψέμα χρησιμοποιείται και για να δηλώσει κάποιος το μη αληθές.

Δυστυχώς εις την χώρα μας, εδώ και δεκαετίες εις τον βωμό της θεοποιημένης Εξουσίας και των παραγώγων της, δηλαδή το πολιτικό σύστημα εξουσίας, οι Κυβερνώντες, τα Κόμματα και οι Θεσμοί της Πολιτείας θυσιάζουν το σύνολο των ανθρωπίνων αξιών, όπως τη ελευθερία, τη δικαιοσύνη, την ισότητα και ισονομία, ακόμη και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. 

Είναι πλέον κοινώς αποδεκτό από όλους τους Έλληνες και αναμφισβήτητο από όλους τους διεθνείς παράγοντες ότι η Πατρίδα μας έχει καταρρεύσει. Ότι η γενεσιουργός αιτία της χρεοκοπίας της χώρας δεν οφείλεται εις ένα τυχαίο γεγονός, αλλά εις την ολοκληρωτική αποτυχία του πολιτικού συστήματος εξουσίας και της Αρχής της Διακρίσεως των Εξουσιών. Το οποίο επί δεκαετίες δια της αλαζονείας, της διαφθοράς, της διαπλοκής και της ατιμωρησίας υπερχρέωνε την χώρα, κατέστρεφε τον παραγωγικό της ιστό, καταλήστευε τους εθνικούς πόρους και τους Έλληνες, και απομάκρυνε τον Ελληνικό Λαό από τους Ευρωπαίους, αλλά και από τους κανόνες της Παγκόσμιας Οικονομίας.

Η ανικανότητα και αναίδεια του πολιτικού συστήματος εξουσίας και των φορέων της έγινε ακόμη εμφανέστερη και μετά την κατάρρευση της χώρας μας, όταν μετά την επίσημη πλέον χρεοκοπία της Πατρίδας μας, συνεχίζει να μη αντιλαμβάνεται την κρισιμότητα και την επικινδυνότητα της όλης κατάστασης που δημιούργησε με δική του και μόνο ευθύνη. Ώστε από μόνο του, ως όφειλε, να αναλάβει ευθύς αμέσως τις δέουσες πρωτοβουλίες με την σύνταξη ενός Προγράμματος Σωτηρίας της Πατρίδας μας. Η απραξία αυτή και ή έλλειψη εθνικής ευθύνης, συνεννόησης και συναίνεσης είχε ως αποτέλεσμα την επέμβαση της Ε.Ε. και του ΔΝΤ. Με την επιβολή του 1ου Μνημονίου, το οποίο διευρύνθηκε με τα επόμενα 2 άκρως και πιο επαχθή Μνημόνια και τα ποινικά προαπαιτούμενα, εξαιτίας της δυσθυμίας και αρνήσεως του πολιτικού συστήματος εξουσίας να εφαρμόσει ένα ολοκληρωτικό πρόγραμμα διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων. Το οποίο θα επανίδρυε εξ θεμελίων την Λειτουργία του Κράτους, του στενού και ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, θα αποκαθιστούσε το Κράτος Δικαίου κατά τα πρότυπα πολλών ευρωπαϊκών κρατών, θα αναπτέρωνε το ηθικό της ελληνικής κοινωνίας και θα επανέφερε εις την χώρα την ανάπτυξη και την πραγματική οικονομία. 

Ο 7-ετής αρνησισμός και εναντίωση του πολιτικού συστήματος εξουσίας για διαρθρωτικές αλλαγές, αλλά και για μεταρρυθμίσεις και εις το Δημόσιο Τομέα, τον κύριο υπεύθυνο για την χρεοκοπία της Πατρίδας μας, αλλά επί δεκαετίες το Προπύργιο ύπαρξης και στήριγμα ολοκλήρου του πολιτικού φάσματος, επιδεινώνει και καθιστά όλως αβέβαιο το μέλλον της Ελλάδος. Διότι προκαλεί και αναγκάζει την ΤΡΟΙΚΑ να φορτώνει την εξυπηρέτηση του χρέους και τα δημοσιονομικά ελλείμματα, με συνεχή και κάθε τόσο νέα τιμωρητικά προαπαιτούμενα εις τις πλάτες μόνο του χειμαζόμενου και εξαθλιωμένου επί 7 τώρα χρόνια Ελληνικού Λαού. Αυτή είναι η οδυνηρή αλήθεια και πραγματικότητα, η οποία ως εφιάλτης θα κατατρέχει όλους εμάς τους Έλληνες για πολλές δεκαετίες. Η εξαθλίωση ενός ολόκληρου Λαού εν καιρώ ειρήνης, μετά το 1821 η χείριστη εις την ιστορία της σύγχρονης Ελλάδος, εξαιτίας της ολέθριας και αντεθνικής συμπεριφοράς των Εθνοκτόνων χαμαιλεόντων. 

Αυτή η αναμφισβήτητη πια αλήθεια, η οποία είναι επίσης γνωστή σε όλους Ευρωπαίους και τους διεθνείς φορείς, οι οποίοι παράλληλα παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς και καθημερινώς την πολιτική αστάθεια και τους διαξιφισμούς των Κομμάτων και των ανάλγητων πολιτικών Ηγεσιών των. Οι ολέθριοι Εθνοκτόνοι οι οποίοι ευθύνονται για την κατρακύλα και κατάρρευση της χώρας και την ολοκληρωτική φτωχοποίηση και εξόντωση του Ελληνικού Λαού. Οι οποίοι συνεχίζουν το ολέθριο έργο εις βάρος του Έθνους ευαγγελιζόμενοι με το ψέμα και την αυθάδεια τους τουτέστιν και την «έξοδο από την εποχή των μνημονίων, την επανεκκίνηση της Οικονομίας, την ανάδειξη της χώρας ως προπύργιο της σταθερότητας, με ένα λαό ο οποίος παρέμεινε όρθιος παρά την μακροχρόνια ύφεση»(!) Είναι οι επαναλαμβανόμενες δηλώσεις όλων των Κυβερνώντων. Απίστευτο, σε μία ολοσχερώς κατεστραμμένη χώρα την οποία οι ασυνείδητοι εθνοκτόνοι μετέτρεψαν σε ένα απύθμενο βαρέλι χρέους και ανείπωτης ένδειας. 
Η άρνηση της ΤΡΟΙΚΑ για ολοκλήρωση της αξιολόγησης εξαιτίας της άρνησης του πολιτικού συστήματος για ολοκληρωτική Συνταγματική Αναθεώρηση, την κατάργηση της ατιμωρησίας, των προνομίων Πρωθυπουργών και Πολιτικών, αλλά και εκείνων εις τον στενό και ευρύτερο Δημόσιο τομέα και τον παράλληλο δραστικό περιορισμό αυτού. Την διατήρηση και συντήρηση του οποίου φορτώνεται, από την έναρξη της κρίσης, εξ ολοκλήρου ο εξαντλημένος και ήδη νεκρός Ιδιωτικός Τομέας, μαζί με τα επαχθή Μνημόνια της Φτωχοποίησης του Ελληνικού Λαού. 

Η αλαζονεία των Κυβερνώντων και των Κομμάτων για την εξασφάλιση και άσκηση εξουσίας και μόνον, η έλλειψη συνεννόησης και εθνικής συναίνεσης για την από κοινού αντιμετώπιση των εθνικών κινδύνων, μάλιστα ακόμη και η πρόσφατη εκλογή ενός Προέδρου της Δημοκρατίας, ο οποίος είναι συνυπεύθυνος για την χρεοκοπία της Πατρίδας μας, αποτελούν οδυνηρές πραγματικότητες και αλήθειες. Ότι το Πολιτικό Σύστημα Εξουσίας, ακάθεκτο, αμετανόητο, ατιμώρητο, αδιαφορεί εδώ και 7 χρόνια για την κατάρρευση της Πατρίδας μας, την ανθρωπιστική κρίση και την φτωχοποίηση του Λαού μας και τους εθνικούς κινδύνους που διατρέχει το Έθνος. 

Όμως σύσσωμος ο Ελληνικός Λαός, ο οποίος επί δεκαετίες βιώνει τα ψέματα, τώρα και την χρεοκοπία, το μη βιώσιμο και δυσβάστακτο χρέος, το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, αλλά και την ανείπωτη ένδεια, οφείλει να αποτινάξει τους Εθνοκτόνους χαμαιλέοντες του. 

Γεώργιος Εμ. Δημητράκης
Υποσημείωση: Ο αρθρογράφος κρητικής (Μαριού/ Ν. Ρεθύμνης) και θρακικής καταγωγής γεννήθηκε και διαμένει εις την Ξάνθη. Σπούδασε Πολιτικές-Οικονομικές Επιστήμες και Κοινωνιολογία στη Βόννη και Ιστορία και Πολιτιστική κληρονομιά στην Αθήνα. Διετέλεσε επί 5 χρόνια υπάλληλος της Ομοσπονδιακής Βουλής της Γερμανίας

Αναταραχή με «λουκέτα» σε νηπιαγωγεία Έρχονται συγχωνεύσεις και καταργήσεις

Αναταραχή με «λουκέτα» σε νηπιαγωγεία


Σχέδιο του υπουργείου Παιδείας που φέρνει την κατάργηση των μισών νηπιαγωγείων της χώρας καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί.
Η αφορμή δόθηκε από τη ρύθμιση που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου για την έρευνα σύμφωνα με την οποία για πρώτη φορά εισάγεται διαφοροποίηση του αριθμού των νηπίων σε περίπτωση που πρόκειται για νηπιαγωγείο απομακρυσμένων, δυσπρόσιτων και παραμεθόριων περιοχών ή περιοχών με δυσκολίες πρόσβασης.
Σύμφωνα με την πρόταση του υπουργείου Παιδείας από την επόμενη χρονιά απαιτείται
α) ένας νηπιαγωγός για τουλάχιστον 14 νήπια για τα αστικά κέντρα και
β) πέντε νήπια σε σχολικές μονάδες απομακρυσμένων, δυσπρόσιτων και παραμεθόριων περιοχών ή περιοχών με δυσκολίες πρόσβασης.
«Αρχίζουν λοιπόν αθρόες συγχωνεύσεις-καταργήσεις νηπιαγωγείων ιδιαίτερα στην επαρχία, στην οποία τα παιδιά θα υποχρεώνονται να διανύουν μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις για να φοιτήσουν σε νηπιαγωγείο με ό,τι κινδύνους εγκυμονεί αυτό» τονίζει το Συντονιστικό των νηπιαγωγών.
Από την πλευρά του το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι η ρύθμιση αυτή συμβάλλει τα μέγιστα σε ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού και εξοικονόμηση δαπανών.

Πρόταση για νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών





Εγώ (Βασίλειος Πανόπουλος) και οι συμφοιτητές μου ,σπουδάζουμε στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ,στο τμήμα φυσικής αγωγής και αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ).Παρατηρήσαμε ,πως με το ήδη υπάρχον σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών ,διορίζονται συνεχώς τα ιδία άτομα τα όποια επιλέγονται επανειλημμένα από τον πινάκα εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία .
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μας προκύψει το εξής εύλογο ερώτημα ,εμείς ως τελειόφοιτοι και χωρίς προϋπηρεσία ποτέ θα διοριστούμε ??Δεν θα πρέπει να υπάρξει και για εμάς μεριμνά ?
Γιατί δεν γίνεται επιλογή ατόμων στις θέσεις και από τον πινάκα χωρίς προϋπηρεσία ?Δεν θα πρέπει να ισχύσει και σε εμάς το ίδιο σύστημα διορισμού που εφαρμόζεται και στους άλλους δημοσίους φορείς δικαία και αξιοκρατικά ?
Δεν θα πρέπει να υπάρξει και ένα ποσοστό ατόμων χωρίς προϋπηρεσία στην κάλυψη των θέσεων ?
Εν κατακλείδι για να σταματήσει αυτό να συμβαίνει αλλά και για να έχουν ελπίδα διορισμού στο δημόσιο τα άτομα χωρίς προϋπηρεσία προτείνουμε ένα νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικώντο όποιο όπως προαναφέρθηκε θα είναι δίκαιο και αξιοκρατικό ,έχοντας ως μοριοδοτούμενα κριτήρια μέσω Α.Σ.Ε.Π τα εξής :
1. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠ΄ΟΨΙΝ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ.
2. ΧΡΟΝΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ:3 μόρια για κάθε χρόνο  από την λήψη πτυχίου.
3. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ:10 μόρια.
4. ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ:15 μόρια.
5. ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ :0,3 μόρια για κάθε μήνα  από την λήψη του πτυχίου.
6. ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ Α.Σ.Ε.Π:1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από την βάση σε οποιοδήποτε διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΕΩΝ

1Ος Πίνακας
Με προϋπηρεσία σε ποσοστό 35 %
2ος Πίνακας
Χωρίς προϋπηρεσία σε ποσοστό 35%

 *Να λειτουργήσουν ξανά τα αθλητικά σχολεία με αξιοκρατικά κριτήρια και όχι με τον τρόπο που λειτουργούν τώρα ,σε όλη την Ελλάδα και σε όλα τα αθλήματα.
*Να αυξηθούν οι ώρες του μαθήματος γυμναστικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για την δημιουργία περισσότερων θέσεων διορισμού.

Nέες και κερδοφόρες επιχειρηματικές δραστηριότητες στην Ελλάδα... σήμερα!

Έκρηξη ανάπτυξη μαζί με το Πάσχα υποσχέθηκε ο Τσίπρας! Ως τότε... νέο μνημόνιο - Τσουνάμι έμμεσων φόρων!

"Έρχεται νέο μνημόνιο - Τσουνάμι έμμεσων φόρων "...
- Μνημόνιο και για τη διευθέτηση του χρέους με επιπλέον μέτρα θέλουν οι δανειστές
- Νέες αλλαγές στο υπάρχον μνημόνιο και για να υπογράψουν τη...συμφωνία
- Από 0,10 ως 1 ευρώ η αύξηση στα τσιγάρα
- Από 0,05 ως 0,10 ευρώ η αύξηση στη βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης
- Πόσο θα αυξηθεί το φυσικό αέριο σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις- Τι θα γίνει με τις αυξήσεις σε κινητά, συνδρομητική τηλεόραση- Καπέλο φόρου επιπλέον 300 ευρώ/χρόνο φέρνει η μείωση του αφορολόγητο- Καπέλο 200 εκατομμυρίων και στον ΕΝΦΙΑ

Άπαιχτος Αρκάς... Θα πήγαινε γάντι στο Θοδωρή Δρίτσα!

Ήταν μαζί στο Μερκελικό κόλπο και τον έλεγε "εκτελεστή συμβολαίου θανάτου"! Κι εμείς οι μαλάκες, τον...


...πιστέψαμε!

NAI! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ο ...τραγουδιστής που έγινε σύμβουλος του Προέδρου της Βουλής! Πλήρωνε μαλάκα Έλληνα!

Από το "PRESS-GR"
Η νέα μεγάλη μεταγραφή της κυβέρνησης αυτή τη φορά δεν είναι μπάρμαν, όπως ο περιβόητος Νίκος Καρανίκας, αλλά τραγουδιστής.
Δεν φτιάχνει σφηνάκια, αλλά τραγουδάει σε μπουζούκια και μεζεδοπωλεία. Το όνειρο του Γιώργου Ζάμπα δεν ήταν να γίνει πολιτικός και να σώσει τη χώρα. Από τα σχολικά του χρόνια, ως μέλος του... σχολικού συγκροτήματος WC (όπως οι τουαλέτες), διασκέδαζε τον κόσμο με λαϊκά τραγούδια.
Αν μέχρι και σήμερα για τον καλλιτέχνη δεν έχει ανοίξει η πόρτα των μεγάλων δισκογραφικών εταιρειών και των νυχτερινών κέντρων, ο Γιώργος Ζάμπας τουλάχιστον βρήκε ορθάνοιχτο το παράθυρο στο ισόγειο του Κοινοβουλίου με θέα τον Εθνικό Κήπο. Εκεί, από το γραφείο του προέδρου της Βουλής Νίκου Βούτση, σχεδιάζει στρατηγικά το μέλλον του Κοινοβουλίου μας ως μετακλητός υπάλληλος.
Ο «Αντώνης Ρέμος του Ελληνικού Κοινοβουλίου» καθημερινά φορά το πουκάμισό του και πηγαίνει στο γραφείο του προέδρου της Βουλής. Τα δε βράδια βάζει και σακάκι σπεύδοντας να διασκεδάσει με τα τραγούδια του τις αιθέριες υπάρξεις που του πετούν λουλούδια στο μουσικό μεζεδοπωλείο «Ελλάδος Εικόνες» στην περιοχή του Αλίμου. Εκεί ο Γιώργος Ζάμπας, μαζί με άλλες φωνές που αναζητούν τη δική τους ευκαιρία στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας, βγάζει το νυχτοκάματό του τρεις φορές την εβδομάδα.
Φυσικά κατά καιρούς το σχετικά άγνωστο αηδόνι του ελληνικού πενταγράμμου βγάζει τα εξτραδάκια του με έκτακτες εμφανίσεις σε νυχτερινά κέντρα της επαρχίας. Εμφανίσεις τις οποίες τώρα θα αναγκαστεί να περιορίσει λόγω των υποχρεώσεών του ως μετακλητού υπαλλήλου στο γραφείο του κ. Βούτση.
Το γεγονός, πάντως, ότι ο κ. Ζάμπας εξακολουθεί να εργάζεται σε νυχτερινά κέντρα αν και είναι διορισμένος στο γραφείο του προέδρου της Βουλής από τις 11 Φεβρουαρίου 2016 έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια τόσο στους διαδρόμους του Κοινοβουλίου όσο και μεταξύ των εργαζομένων στα μεζεδοπωλεία και στις μουσικές σκηνές όπου τραγουδά. Ασφαλώς και οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις δεν διαφημίζουν στους πελάτες τους ότι θα τους διασκεδάσει ο σύμβουλος του προέδρου της Βουλής.
Πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο, ειδικά μετά τα σκληρά φορολογικά μέτρα που αναμένονται, να βρεθεί κάποιος που αντί για λουλούδια να πετάξει παγάκια, κάτι που έχει συμβεί στο παρελθόν σε άλλους καλλιτέχνες για λιγότερο σοβαρούς λόγους.

Το ΦΕΚ (11 Φεβρουαρίου 2016) για τον διορισμό του Γιώργου Ζάμπα «σε υπάρχουσα κενή οργανική θέση μετακλητού υπαλλήλου»

To πρωί υπάλληλος της Βουλής των Ελλήνων, το βράδυ διασκεδαστής αιθέριων υπάρξεων στο μουσικό μεζεδοπωλείο «Ελλάδος Εικόνες» στον Αλιμο
Γιος στελέχους του Συνασπισμού
Ο κ. Βούτσης, ακολουθώντας το παράδειγμα των περισσότερων στελεχών της κυβέρνησης, δεν επέλεξε για τη στελέχωση του γραφείου του έναν άνεργο πτυχιούχο της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης. Προτίμησε έναν τραγουδιστή, προφανώς όχι για να τον χαλαρώνει με την κιθάρα και τα τραγούδια του μετά από κάθε φορτισμένη ολομέλεια. Ισως να τον γνώρισε και να τον συμπάθησε σε κάποια βραδινή του έξοδο σε κέντρο όπου ο καλλιτέχνης εργαζόταν. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τα πραγματικά κριτήρια παρά μόνο ο ίδιος ο πρόεδρος της Βουλής.
Αυτό όμως που ξέρουμε είναι ότι ο πατέρας του τραγουδιστή Κώστας Ζάμπας, πολιτικός μηχανικός, υπήρξε στέλεχος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του Συνασπισμού. Μάλιστα ο τελευταίος το ανέφερε στο βιογραφικό του όταν κατέβαινε υποψήφιος στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος με τη Συνεργασία Αριστερών Μηχανικών. Να σημειωθεί ότι είναι κορυφαίος στο αντικείμενό του. Μάλιστα επί 25 χρόνια ασχολούνταν με τα έργα αποκατάστασης των μνημείων της Ακρόπολης, ενώ διετέλεσε και διευθυντής της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Επίσης βραβεύτηκε από την Ακαδημία Αθηνών και τον οργανισμό Europa Nostra. Ακόμη, εκπόνησε μελέτες και επέβλεψε αναστηλωτικές εργασίες σε μνημεία στη Βεργίνα, στα Λευκάδια Ναούσης, στην Πέλλα, στην Ολυμπία, στη Νεμέα, στη Δήλο, στη Νάξο, στη Νικόπολη, στη Μεσσήνη, στο Αγιον Ορος, στο Ορος Σινά και αλλού.
Κατά τα έτη 2007 και 2008 ο κ. Κώστας Ζάμπας μελέτησε και επέβλεψε το έργο μεταφοράς των εκθεμάτων από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης στο νέο μουσείο. Κάποιοι θυμούνται την εμφάνιση του κ. Αλέξη Τσίπρα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου το πρωινό της 14ης Οκτωβρίου 2007, τέσσερις μήνες προτού εκλεγεί πρόεδρος του Συνασπισμού, όπου παρακολουθούσε την εναέρια μεταφορά των πολύτιμων εκθεμάτων έπειτα από πρόσκληση του κ. Ζάμπα, ο οποίος είχε την ευθύνη και την επίβλεψη της διαδικασίας. Ο τότε νεαρός πολιτικός μηχανικός Αλέξης μάλιστα είχε εντυπωσιάσει με τις ερωτήσεις και τις παρατηρήσεις του τους παρευρισκόμενους.
Ακόμη όμως και αν ο κ. Βούτσης δεν θυμόταν εκείνη την παρουσία του σημερινού πρωθυπουργού, σίγουρα γνωρίζει τον σύντροφό του από τα χρόνια του Συνασπισμού της Αριστεράς Κώστα Ζάμπα. Και η δοκιμασμένη στα χρόνια συντροφικότητα αποτελεί, όπως έχει αποδειχτεί σε πλείστες περιπτώσεις, το κορυφαίο εφόδιο στο βιογραφικό κάποιου που αναζητεί εργασία. Κάπως έτσι, ο γιος του πολιτικού μηχανικού, τραγουδιστής Γιώργος Ζάμπας, βρέθηκε από τα μπουζούκια στο γραφείο του προέδρου της Βουλής. Τι και αν την ίδια ώρα χιλιάδες πτυχιούχοι είναι άνεργοι και αρκετοί αναγκάζονται να μεταναστεύσουν για να μπορέσουν να ζήσουν – μια πραγματικότητα που οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλλαν όταν κάθονταν στα έδρανα της αντιπολίτευσης. Σήμερα, που βρίσκονται στην κυβέρνηση, επιλέγουν όμως σχεδόν αποκλειστικά τα «δικά τους παιδιά», ακόμη και τους Καρανίκες που θεωρούν την καριέρα χολέρα.
Μέσω πατρός απαντάει ο Ζάμπας: Τον επέλεξε ο Βούτσης γιατί έχει την εμπιστοσύνη του
Μέσω μίας ανάρτησης του πατέρα του στο Facebook απάντησε ο Γιώργος Ζάμπας στις αποκαλύψεις του Θέματος.
Αφού επιβεβαιώνει πλήρως ότι ο γιος του εργάζεται πλέον στη Βουλή εξηγεί: «Δεν πρόκειται για σύμβουλο. Επελέγη από τον Ν. Βούτση επειδή τον γνώριζε προσωπικά και έχει την εμπιστοσύνη του, δηλαδή με τα κριτήρια που έχουν άπαντες και απανταχού για αυτή την κατηγορία προσωρινών υπαλλήλων. Έχω βαθύτατη εκτίμηση στον Ν. Βούτση από τα φοιτητικά μας χρόνια για το ήθος και την ακεραιότητά του. Άλλωστε αυτή αναγνωρίζεται και από τους πολιτικούς αντιπάλους του. Δεν περίμενα να διορίσει τον Γιώργο για να τον εκτιμήσω, ούτε το σχεδιάζαμε επί 45 χρόνια. Ούτε σύμβουλος, ούτε κολλητός ο Γιώργος λοιπόν».
Εν ολίγοις η οικογένεια Ζάμπα επαναλαμβάνει το γνωστό τροπάριο περί εμπιστοσύνης και πρόσληψης, κάτι που έχουμε ακούσει και σε πλείστους άλλους διορισμούς, στον αντίποδα μισού αιώνα επιχειρημάτων της Αριστεράς ότι οι προσωπικές σχέσεις και γνωριμίες δεν μπορεί να είναι κριτήριο διορισμού.
Συνεχίζει ο κ. Ζάμπας: «Από που προκύπτει ότι ο ΓΖ είναι «σύμβουλος», σε τι να συμβουλεύσει τον Βούτση; Μετακλητός υπάλληλος στο γραφείο του Προέδρου είναι και διοικητική δουλειά κάνει, όπως και η πλειονότητα των μετακλητών. Το πτυχίο του ΕΚΠΑ είναι υπεραρκετό για τα καθήκοντα αυτά».
Στην ανάρτηση γίνεται μάλιστα και αναφορά στην επίθεση του Ρουβίκωνα στο Θέμα:
«Δυστυχώς οι τραμπούκοι με τις βαριοπούλες, αυτοαποκαλούμενοι «Ρουβίκωνας», φρόντισαν να του προσφέρουν ένα δώρο προχθές: Μια ανέλπιστη διαφήμιση και ηρωοποίηση, σαν να ήταν το οχυρό της αδέσμευτης δημοσιογραφίας που πολιορκείται», ενώ ο κ. Ζάμπας εκτοξεύει ύβρεις κατά του Πρώτου Θέματος, τακτική που συνηθίζεται μετά από τις αποκαλύψεις της εφημερίδας!

Πηγή: protothema.gr