ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Αυτοί είναι οι πραγματικοί ένοχοι

 Ένας Υπουργός, ο Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός, Μιχάλης Παπαδόπουλος βουλευτής Κοζάνης και αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, καθώς και οι τρείς βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στον Νομό Λάρισας, είναι οι άμεσα εμπλεκόμενοι υπεύθυνοι για την τραγωδία.

Οι τρείς πρώτοι επωμίζονται την πολιτική, ηθική ευθύνη για τις ολιγωρίες, παραλείψεις, την εγκληματική αμέλεια που επέδειξαν, την συστηματική τους αδιαφορία για την τύχη των συστημάτων ελέγχου, τηλεδιοίκησης ,τηλεματικής και σηματοδότησης του σιδηροδρομικού Δικτύου της χώρας. Σύμφωνα με κάποιες πρώτες καταγγελίες η τοποθέτηση ως μεταβατικού Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών του κ. Γεραπετρίτη, δεν πρόκειται να βοηθήσει στην αποκάλυψη όλων των επιβαρυντικών στοιχείων που οπωσδήποτε βρίσκονται στο εν λόγω Υπουργείο και τα οποία θα πρέπει να παρουσιαστούν στο άμεσο μέλλον στο πλαίσιο της ποινικής έρευνας που έχει διατάξει ο Άρειος Πάγος αλλά ενδεχομένως και σε κάποιο Ειδικό Δικαστήριο αν αυτό προκύψει από τους πολιτικούς συσχετισμούς.

Ανακοίνωση αναβολής των προγραμματισμένων εκδηλώσεων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την επόμενη εβδομάδα λόγω του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη

Σας ενημερώνουμε ότι αναβάλλονται όλες οι εκδηλώσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που ήταν προγραμματισμένες για την επόμενη εβδομάδα, από 6 έως 10 Μαρτίου 2023, λόγω της ανείπωτης τραγωδίας και του εθνικού πένθους για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.


Συγκεκριμένα αναβάλλονται:


1.Η 1η Συνεδρίαση έτους 2023 της Περιφερειακής Επιτροπής Διαβούλευσης και η Εκδήλωση για τα Αποτελέσματα των Δράσεων Επιχειρηματικότητας του ΕΣΠΑ 2014-2020.

2.Η Τελετή Παράδοσης του Συστήματος Βρογχοσκόπησης EBUS στο Πνευμονολογικό Ογκολογικό Τμήμα Α.Ν.Θ. “Θεαγένειο”.

3.Η Τελετή Εγκαινίων του “Πάρκου Αιγυπτιάδη” στον Άγιο Ιωάννη του Δήμου Καλαμαριάς.


Θα σας ενημερώσουμε με επόμενα Δελτία Τύπου για τις νέες ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής των ανωτέρω εκδηλώσεων.


Εργασίες συντήρησης στην Εθνική Οδό 67 Θεσσαλονίκης - Αεροδρομίου από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

 


Εργασίες συντήρησης στην Εθνική Οδό 67 Θεσσαλονίκης – Αεροδρομίου θα πραγματοποιηθούν από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από το Σάββατο 4 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023.
Πιο αναλυτικά, θα πραγματοποιηθούν εργασίες ανύψωσης των φρεατίων του δικτύου αποχέτευσης της Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε. που βρίσκονται επί της δεξιάς λωρίδας της Λεωφόρου Γεωργικής Σχολής, από τη διασταύρωση του ισόπεδου κόμβου της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (κόμβος Κ13) έως τη διασταύρωση με τη δημοτική οδό Μ. Αντύπα στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, στο ύψος του αμαξοστασίου του ΟΑΣΘ.
Οι εργασίες έχουν προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν από το Σάββατο 4 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023 με ώρα έναρξης στις 7.30 π.μ. και ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν με αποκλεισμό της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας.
Ήδη έχει γίνει η σχετική συνεννόηση με την Υποδιεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης ώστε να γίνουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ασφαλέστερη διεξαγωγή της κυκλοφορίας στη διάρκεια των εργασιών.

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Αδιανόητο: Με υπουργική απόφαση της ΝΔ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαιρείται από την υποχρέωση να αποζημιώσει τους συγγενείς των νεκρών


 

Αν έχει την παραμικρή ευαισθησία θα πρέπει να παραιτηθεί ...Κατερίνη πλατεία

Πλήθος  κόσμου κατέκλισε την πλατεία Κατερίνης σε διαμαρτυρία 
Ένα σύνθημα σε όλη την Ελλάδα
Παραιτήσου   







 

«Το αίμα των νεκρών θα σε κυνηγά» - Ποτάμι οργής στην Αθήνα

 Δυναμικό «παρών» από χιλιάδες πολίτες στο κέντρο της Αθήνας στη μεγάλη πορεία για τα θύματα της τραγωδίας • Οργή κατά της κυβέρνησης και όχι μόνο • Απαιτούν δικαίωση για τους νεκρούς • Ισχυρή αστυνομική παρουσία και χρήση δακρυγόνων από τα ΜΑΤ στο τέλος της κινητοποίησης • Διαμαρτυρία από το ΠΑΜΕ στα γραφεία της Hellenic Train.

Πολλές χιλιάδες κόσμου ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα παρά τη βροχή στο κέντρο της Αθήνας για να εκφράσουν την οργή τους και να ζητήσουν το καταλογισμό ευθυνών για τη μεγάλη σιδηροδρομική τραγωδία.

Στην Αθήνα διαδήλωσαν πάνω από 3.000 κόσμου με τα παιδιά από τις καλλιτεχνικές καταλήψεις στην κορυφή της πορείας.

Βασικά συνθήματα με νόημα:

Ξεσηκωμός σε όλη τη χώρα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών

 Μεγαλειώδης πορεία μαθητών, φοιτητών και συλλογικοτήτων της Αριστεράς, στο κέντρο της Αθήνας. Νέο ραντεβού το απόγευμα.

Με σύνθημα «τα κέρδη τους οι νέκροι μας» φοιτητικοί σύλλογοι, μαθητές και συλλογικότητες της Αριστεράς πραγματοποίησαν ειρηνική πορεία που κατέληξε στα γραφεία της Hellenic Train αφού πρώτα πέρασε μπροστά από τη Βουλή.

Κρατώντας πλακάτ, πανό και μαύρα μπαλόνια έδωσαν ραντεβού στα Προπύλαια σε μια γεμάτη οργή διαμαρτυρία.«Θα γίνουμε η φωνή όλων των νεκρών συναδέλφων μας, όλων των νεκρών συνανθρώπων μας και να πάρουμε εκδίκηση», ανέφεραν εκπρόσωποι των φοιτητών.

«Σχεδόν όλες οι σχολές της Αθήνας έκλεισαν ως ένδειξη αλληλεγγύης και συμπαράστασης προς τις οικογένειες των θυμάτων, τα θύματα και τους τραυματίες. Απαιτούμε να αποδωθούν ευθύνες για να μην συγκαλυφθεί τίποτα από την τραγωδία στα Τεμπη. Μας γεμίζει οργή το 2023 να συμβαίνει ένα τέτοιο τραγικό

Φωνές για απόπειρα συγκάλυψης πίσω από την επιτροπή διερεύνησης

 Γιατί η τοποθέτηση του Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου στην επιτροπή διερεύνησης της τραγωδίας στα Τέμπη προκαλεί ερωτήματα. Το παρελθόν του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο των μνημονίων και η διπλή αντίδραση από τον ΣΥΡΙΖΑ. 

Πολλαπλά ερωτήματα προκαλεί η τοποθέτηση του Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου στην επιτροπή διερεύνησης της τραγωδίας στα Τέμπη, ενός από τους ανθρώπους που βρίσκονταν σε καίριες θέσεις την περίοδο της μεγάλης υποβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ο καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ορίστηκε ως μέλος στη δήθεν υπερκομματική επιτροπή, όμως πρόκειται για τον άνθρωπο που διετέλεσε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την μνημονιακή περίοδο 2010-2015. Την εποχή, δηλαδή, που σταμάτησε να λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης και εν μέσω περικοπών συντελέστηκε και σημαντική υποβάθμιση του σιδηροδρόμου.

«Όλα στο φως»

«Η ζωή στο ΑΠΘ πάγωσε στο λεπτό της μοιραίας σύγκρουσης», λέει ο Πρύτανης

 Συγκλονισμένη είναι η κοινότητα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από τον χαμό και τον τραυματισμό φοιτητών του ιδρύματος στο πολύνεκρο δυστύχημα που έγινε στα Τέμπη.

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, προκύπτει ότι εννέα φοιτητές του ΑΠΘ είναι νεκροί, ενώ 26 ακόμα είναι τραυματίες. Πρόκειται για φοιτητές της Οδοντιατρικής, της Ιατρικής ΣΣΑΣ (Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων), της Γεωπονικής, του Φαρμακευτικού τμήματος, του Φυσικού, της Νομικής, της Αρχιτεκτονικής και του Παιδαγωγικού.

Ο πόνος για την τραγωδία είναι διάχυτος σε κάθε διάδρομο του Πανεπιστημίου. Όλοι οι φοιτητές περπατούν με σκυμμένο το κεφάλι μην μπορώντας να πιστέψουν πως οι συμφοιτητές και οι φίλοι τους που μέχρι χθες κάθονταν στα διπλανά θρανία χάθηκαν σε μία στιγμή.

Σε κλίμα βαθιάς οδύνης και ίδιος ο Πρύτανης του ΑΠΘ, κ. Νίκος Παπαϊωάννου, μιλώντας στο kathimerini.gr, σημείωσε συγκινημένος πως πρόκειται για τον μεγαλύτερο φόρο αίματος που έχει «πληρώσει» ποτέ η σχολή. 

Η πορνογραφία της απόγνωσης


Πραγματικά δυσκολεύεται κανείς να φανταστεί οποιαδήποτε άλλη τηλεόραση στον πλανήτη να επιδίδεται σε τέτοιο κανιβαλικό ξεζούμισμα μιας εθνικής καταστροφής.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ αποκλειστικό φαινόμενο των ελληνικών τηλεοπτικών μέσων η εξοντωτική κάλυψη μιας μεγάλης καταστροφής με πολλά θύματα.

Ο επικρατών όρος και μόνο («εθνική τραγωδία»), όσο κυριολεκτικός κι αν μοιάζει συμπυκνώνοντας όλο το ανείπωτο δράμα της περίστασης, αναφέρεται σε ένα είδος της μυθοπλασίας και δίνει το έναυσμα για πλήθος δημοσιογραφικών υπερβάσεων που ξεφεύγουν από το λεπτομερές ρεπορτάζ και την ανάλυση των γεγονότων και χτυπάνε απευθείας στο, ευάλωτο ήδη, κοινό θυμικό.

Άπειρος και επικίνδυνος

 Υπηρετούσε για πολλά χρόνια στο τμήμα αποσκευών του ΟΣΕ. Για τον λόγο αυτό κάποιοι συνάδελφοί του στα social media τον αποκαλούν ο αχθοφόρος. Με την έλευση της Νέας Δημοκρατίας γίνεται μετακλητός υπάλληλος στο Υπουργείο Παιδείας. Ένας Θεός είδε ποια εργασία ανέλαβε. Δεν είναι ωστόσο ικανοποιημένος. Ειδοποιείται αρμοδίως πώς στον ΟΣΕ «τρέχει»  εσωτερική διαδικασία επιλογής από το υπαλληλικό προσωπικό υποψηφίων σταθμαρχών. Καταθέτει αίτηση η οποία ως του θαύματος γίνεται αποδεκτή. Παρακολουθεί ταχύρρυθμη εκπαίδευση. Περνά εξετάσεις. Κάποιοι σιδηροδρομικοί που γνωρίζουν τις διαδικασίες εξηγούν πώς ένα από τα εξεταστικά κριτήρια για την βαθμολόγηση της ικανότητας αντίληψης των μελλοντικών σταθμαρχών ήταν η καταμέτρηση βαγονιών. Εξαιρετικά δύσκολη άσκηση ομολογουμένως.

Πίτσα ναπολιτάνα-πίτσα ρομάνα: Οι διαφορές και οι κορυφαίες διευθύνσεις σε Νάπολη και Ρώμη












“When the moon hits your eye like a big pizza pie, that’s amore” τραγουδούσε ο Dean Martin το 1952 και σίγουρα οι λέξεις pizza και amore δεν είναι παράταιρες στην ίδια φράση, αφού ένας από τους λόγους που κάθε επισκέπτης ερωτεύεται την Ιταλία είναι αναμφίβολα και η αυθεντική πίτσα. Αυτή που γεννήθηκε στη Νάπολη και κατέκτησε όλο τον κόσμο, αυτή που το όνομά της έχει γίνει σε κάθε γλώσσα συνώνυμο της απόλαυσης για μικρούς και μεγάλους, αυτή στην οποία δεν χορταίνει να ενδίδει όποιος βρεθεί στην πατρίδα της.

Πιερικός..ΣΟΠ θύρα 5


 

Νεϊμάρ: Μοντέλο του OnlyFans αποκαλύπτει πως ζήτησε να κάνουν τρίο με την αδελφή της

 

Κέιτ Άλβες αν και έπαιζε χρόνια βόλεϊ στο Σάο Πάολο έγινε γνωστή παγκοσμίως όταν αποφάσισε να μπει στο OnlyFans.

H νεαρή Βραζιλιάνα είχε δηλώσει ότι βγάζει πλέον 50 φορές τα λεφτά που έπαιρνε από το βόλεϊ και είχε εξηγήσει ότι δεν θα βρει γυμνό στο προφίλ της.

Έρευνα του Olivemagazine.gr: Τι κρύβεται μέσα στα πατατάκια;

 Η ιστορία λέει ότι οι λεπτοκομμένες τραγανές πατάτες ανακαλύφθηκαν στην Αμερική, τον 19ο αιώνα, εξαιτίας της ιδιοτροπίας ενός απαιτητικού καλοφαγά και της έκρηξης θυμού ενός θιγμένου σεφ, ονόματι George Crum. Οι τηγανητές πατάτες που ζήτησε ο πελάτης ήταν χοντρά κομμένες και τις γύρισε πίσω. Τότε, ο σεφ για να τον εκδικηθεί, τις έκοψε όσο πιο λεπτές μπορούσε, τις τηγάνισε και του τις σέρβιρε. Ο πελάτης ενθουσιάστηκε, η ζήτηση στο εστιατόριο αυξήθηκε και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο σεφ να αποκτήσει τεράστια φήμη και εν τέλει να μείνει στην αιωνιότητα ως «ο Έντισον του λίπους» (The Edison of grease).

Το 1926, μία επιχειρηματίας από την Καλιφόρνια, η Laura Scudder, για να μεγαλώσει τη διάρκεια ζωής και να προστατεύσει την εθιστική τραγανότητά τους, συσκεύασε τα τηγανισμένα πατατάκια σε κέρινες σακούλες διαφημίζοντας «τα πιο θορυβώδη τσιπς στον κόσμο».