Κάθε μήνα όλο και πιο βαθιά αναγκάζονται να βάλουν οι καταναλωτές το χέρι στην τσέπη για να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες.
Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αύξησαν το μερίδιο τους στην αγορά, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν τη φθηνότερη επιλογή.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νέα μελέτη, το 2023 αύξησαν το μερίδιο τους κατά 11,6% σε σχέση με το 2022, με τα 26 από τα 100 προϊόντα που αγοράζουν οι καταναλωτές να είναι ιδιωτικής ετικέτας.
Ωστόσο, το ράλι της ακρίβειας φαίνεται ότι δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστες τις τιμές τους, καθώς έχουν σημειωθεί σημαντικές αυξήσεις σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ορισμένα, μάλιστα, έχουν φτάσει στο σημείο να πωλούνται πιο ακριβά από επώνυμα προϊοντα, που βρίσκονται σε προσφορά.