ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Κατερίνη. Επίθεση αδέσποτων στον Μπάμπη Πεϊδη μέσα στο κέντρο της πόλης. Οι φιλόζωοι είχαν προειδοποιήσει αλλά ο δήμος κοιμάται!

babis skilia 275x300 Κατερίνη. Επίθεση αδέσποτων στον Μπάμπη Πεϊδη μέσα στο κέντρο της πόλης. Οι φιλόζωοι είχαν προειδοποιήσει αλλά ο δήμος κοιμάται!28-05-2012 Επίθεση από αδέσποτα δέχτηκε το μεσημέρι της Δευτέρας, ο αθλητικογράφος & συνεργάτης του PortalPierias Μπάμπης Πεϊδης, στο κεντρικότερο σημείο της Κατερίνης… στον πεζόδρομο και συγκεκριμένα στην οδό της Αγίας Λαύρας.
Εδώ από το PortalPierias είχε επισημανθεί η κατάσταση με τα αδέσποτα της Κατερίνης και η ανυπαρξία του Δήμου, που αγνοεί επιδεικτικά τις εκκλήσεις των εθελοντών φιλόζωων της πόλης, διαβάστε τη σχετική δημοσίευση εδώ.
Ακολουθεί το μήνυμα του Μπάμπη Πεϊδη που ειλικρινά πιστέψτε μας, έχει στεναχωρεθεί που αναγκάστηκε να χτυπήσει τα αδέσποτα αυτά σκυλιά, προσπαθώντας να προστατέψει τον εαυτό του.
Κάποια στιγμή επιτέλους ο δήμος πρέπει να ξυπνήσει!!!

Δεν έβαλα τη φωτογραφία για να παρουσιάσω τις γάμπες μου…
Μου την «έπεσαν» 5 μαντρόσκυλα στον πεζόδρομο της πόλης (Αγ. Λαύρας) και σας πληροφορώ ότι άν δεν ήμουν εγώ και στη θέση μου ήταν μια γυναίκα ή ένα παιδί ή κάποιος ηλικιωμένος, θα είχαν κάνει ζημία γιατί ήταν τεράστια και αγριεμένα…
Και ούτε καν τα κοίταξα, όχι να τα ενοχλήσω…
Είχα και έχω μια ζωή σκυλιά και ξέρω πως αντιδρούν, αυτά είναι προβληματικά γιατί φέρονται χωρίς λόγο αρνητικά στον κόσμο…
Δεν νιώθω υπερήφανος που τα πλάκωσα στις κλωτσιές σε καμία περίπτωση, ήταν όμως ο μόνος τρόπος για να γλιτώσω τα δαγκώματα και τις αρρώστιες που ενδεχομένως κουβαλάνε…
Έμαθα ότι εκεί μπροστά έχουν δαγκωθεί παιδιά και τα τρέχανε στα νοσοκομεία, έγιναν καταγγελίες και μένουν κλεισμένες σε συρτάρια γραφείων…
Εγώ μπορεί να έχασα μια φόρμα σήμερα και να αναγκάστηκα να χτυπήσω τα άμοιρα ζώα που δε φταίνε σε τίποτα για να γλιτώσω…
Ο υπεύθυνος όμως για ανάλογα θέματα, δε θα τη βγάλει τόσο χαλαρά σε περίπτωση που πάθει κακό κανένα παιδάκι, αυτό το υπόσχομαι και το υπογράφω προσωπικά…
Δήμαρχε έλεγξε τους συνεργάτες σου…
Κάποιοι είναι πολύ κατώτεροι των περιστάσεων…