ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Τη σύνταξη μου για τη την κόβουν Εγώ φταίω ;;;

ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ;;;
Ακούμε το κύριο ΣΑΜΑΡΑ και όχι μόνο να λέει πως θα αποκατάσταση το εισόδημα των Χαμηλοσυνταξιούχων, και ρωτάμε τι εννοεί, θα τους δόση ολόκληρο το δώρο και το επίδομα αδείας?. «Για τη μόνο το δώρο και το επίδομα αδείας τους έχουν κόψει» μα τότε θα περνούν διπλάσιο δώρο και επίδομα αδείας όσοι έχουν 4500 ημέρες ασφάλισης από αυτούς που έχουν 10500
ημέρες ασφάλισης. Δηλαδή θα αποκαταστήσει!

Αυτούς που δούλεψαν για "πολλά χρόνια" αλλά έχουν λίγες ημέρες ασφάλισης και με την χαμηλότερη κλίμακα , χωρίς να....
έχουν πληρώσει ποτέ εφορία. Πολλοί από αυτούς έχουν κάνει περιουσία τις εισφορές και την εφορία που δεν πλήρωσαν. Το ίδιο και οι εργοδότες τους και θα τα πάρει πάλι από χιλιάδες συνταξιούχους που για 10.500 ημέρες ασφάλισης και πάνω «ΔΑΝΕΙΖΑΝ» τα ασφαλιστικά ταμεία και εξακολουθούν να τα «ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ,» (βλέπε ΝΕΟ ΛΑΦΚΑ)και ήταν και είναι συνεπείς και με την εφορία. Όλοι αυτοί που η σύνταξή τους είναι πάνω από 1300 ευρώ ΜΙΚΤΑ, επιδοτούν τους χαμηλοσυνταξιούχους, δηλαδή :

Ένταξη οι χαμηλοσυνταξιούχοι είναι περισσότεροι και πρέπει πολλοί να έχουν και μεγάλη ανάγκη και όπως είναι φυσικό τα κόμματα θέλουν ψηφοφόρους, για τη όμως κάθε φόρα που θέλουν να βοηθήσουν τους χαμηλοσυνταξιούχους μειώνουν τη σύνταξη των ανθρώπων που για 35 χρόνια με πνευματική και σωματική προσπάθεια αλλά και με συνέπια στις ασφαλιστικές και φορολογικές τους υποχρεώσεις, κατάφεραν να πάρουν μια ας πούμε καλή σύνταξη. Αυτό είναι άδικο ανήθικο και παράνομο. Αλήθεια που είναι η δικαιοσύνη.

Γνωρίζω την οικονομική κατάσταση της πατρίδος μου και είμαι έτυμος να συνεισφέρω τις όποιες έκτατες η μόνιμες φορολογικές επιβαρύνσεις αλώστε και σαν μισθωτός και σαν συνταξιούχος πλήρωνα και πληρώνω περισσότερα από ότι μου αναλογεί.

Τη σύνταξη μου για τη την κόβουν Εγώ φταίω

Που όλα αυτά τα χρόνια οι διοικήσεις του ΙΚΑ δεν περιόρισαν τη εισφοροδιαφυγή, έδιναν συντάξεις «αναπηρικές,» και σε νεκρούς,έβαλαν στο ΙΚΑ όλα τα προβληματικά ταμεία, και όλους τους παλιννοστούντες «έλληνες».

Πού να το φανταστώ πως έπρεπε να υπογράψω μνημόνιο με το ΙΚΑ, όταν ανήλικος ακόμα άρχισα να πληρώνω τις εισφορές μου.

IONIKOS ΜΕ 10591 ημέρες ασφάλισης
 http://ksipnistere.blogspot.gr