ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

H Παπαβασιλείου δηλώνει μόνη



Μια αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε η Έλενα Παπαβασιλείου στο κυπριακό περιοδικό "DownTown" και μίλησε για τον ρόλο που παίζει ο έρωτας στη ζωή της, αλλά και για το τι περιμένει από τον άντρα των ονείρων της.

«Είμαι μόνη μου! Αλλά δε σκέφτομαι ότι μου λείπει κάτι. Όταν είναι να έρθει, δεν θα με ρωτήσει. Δεν γεννηθήκαμε για να είμαστε μόνοι μας, αλλά διανύω μία δημιουργική φάση και δεν παραπονιέμαι για κάτι. Η ζωή θα τα φέρει όλα στην ώρα τους», δήλωσε η Έλενα Παπαβασιλείου.
Πώς όμως, ονειρεύεται η Έλενα τον πρίγκιπά της;
«Αχ, θέλω να μου βγάζει την καλύτερη πλευρά μου! Να με γεμίζει όμορφα συναισθήματα, αγάπη, εμπιστοσύνη […] Θέλω απλά να με ελκύει ο άλλος. Δε θέλω να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Πάντως προσέχω αν έχει κάποιος ζεστό βλέμμα και ωραία χέρια […] Πάντως, για το μεγάλο έρωτα θα παρατούσα τα πάντα! Θα ήμουν ικανή να αλλάξω ακόμη και χώρα!» σχολίασε.
Η Έλενα Παπαβασιλείου είναι μια από τις πιο ελκυστικές παρουσίες στην ελληνική τηλεόραση. Πώς φαντάζεται τον εαυτό της σε έναν άλλο ρόλο, αυτόν της μητέρας;
«Δεν είμαι σε φάση να κάνω ακόμη ένα παιδί. Θέλω να γνωρίσω ένα μεγάλο έρωτα, να κάνουμε οικογένεια και όλα να έρθουν μόνα τους. Δεν ξυπνάω και κοιμάμαι με το άγχος του πότε θα κάνω ένα παιδί. Όχι! Όταν έρθει αυτό, θέλω να έρθει μέσα σε κανονικές συνθήκες και, οπωσδήποτε, μέσα σε μία ενωμένη οικογένεια».
Πηγή: faysbook.g
r