ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Δεν μπορούσε να χάσει


Ακόμα κι αν έκανε πιτ στοπ, ο Σεμπάστιαν Φέτελ βρισκόταν στην πρώτη θέση και δεν μπορούσε να χάσει τη νίκη στο Μπαχρέιν. 2-3 για Lotus με Κίμι Ραϊκόνεν, Ρομάν Γκροζάν. Πολλά προβλήματα για Ferrari, όγδοος ο Αλόνσο.
Πολλά απρόοπτα και μάχες περιελάμβανε ο αγώνας του Μπαχρέιν, όμως όχι και για την πρώτη θέση. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έφυγε καλά στην εκκίνηση, κατάφερε να ανακτήσει τη θέση του από τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος πέρασε δεύτερος, και στη συνέχεια είδε τον Ισπανό να αντιμετωπίζει προβλήματα με το DRS, καθώς αναγκάστηκε να συνεχίσει τον αγώνα χωρίς αυτό.
Ο Γερμανός πέρασε και τον poleman Νίκο Ρόζμπεργκ, δημιούργησε διαφορά ασφαλείας και ακόμα κι όταν έμπαινε για πιτ στοπ έβγαινε ξανά πρώτος. Έτσι, μόνο αν εγκατέλειπε θα έχανε τη νίκη, που ήταν η δεύτερη στο φετινό πρωτάθλημα και που τον διατήρησε στην κορυφή και σε απόσταση από τους αντιπάλους του.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν, που έχει ξεκινήσει δυναμικά τη σεζόν και με τη στρατηγική της Lotus ήταν ικανός να το πράξει αυτό μπροστά από τον ομόσταβλό του, Ρομάν Γκροζάν. Ο Γάλλος έδωσε τις δικές του μάχες και στο τέλος χριεάστηκε να περάσει τον εξαιρετικό Πολ ντι Ρέστα, ώστε η Lotus να έχει αμφότερα τα μονοθέσιά της στο βάθρο και τον πιλότο της Force India να μένει τέταρτος.
Ακολούθησε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πάλεψε με τον Μαρκ Γουέμπερ για αρκετή ώρα για την πέμπτη θέση. Ο Αυστραλός αποδείχθηκε... ταύρος για μεγάλο χρονικό διάστημα, όμως στο φινάλε έχασε από τον Βρετανό. Μάλιστα, βρέθηκε και πίσω από τον έκτο Σέρχιο Πέρεζ, που είχε μια δυνατή μάχη με τον Τζένσον Μπάτον κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Όσον αφορά τον Αλόνσο, όπως προαναφέραμε, είχε πρόβλημα με το DRS και χρειάστηκε να μπει δυο φορές στα πιτς για να το κλείσουν οι μηχανικοί της Ferrari. Ο Ισπανός είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται και προσπάθησε χωρίς το εν λόγω σύστημα να κάνει τα αδύνατα δυνατά και να μπει στους βαθμούς.
Τελικά, τα κατάφερε και είδε την καρό σημαία από την όγδοη θέση, με τον Ρόζμπεργκ να είναι πίσω του. Τέλος, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μπάτον, με τον Φελίπε Μάσα να πέφτει θύμα της λανθασμένης στρατηγικής της Ferrari και έμεινε εκτός βαθμών τερματίζοντας 15ος. Με αυτόν τον τρόπο, ο Φέτελ πήγε στους 77 βαθμούς, 10 πάνω από τον Ραϊκόνεν (67) και 27 από τον τρίτο, πλέον, Χάμιλτον (50), με τον Αλόνσο να πέφτει τέταρτος με 47. Στους κατασκευαστές η Red Bull έφτασε τους 109, τη στιγμή που η Lotus Renault πέρασε δεύτερη με 93 αφήνοντας τρίτη τη Ferrari με 77.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Red Bull Νικητής
Ραϊκόνεν Lotus Renault +9.1
Γκροζάν Lotus Renault +19.5
Ντι Ρέστα Force India +21.7
Χάμιλτον Mercedes +35.2
Πέρεζ McLaren +35.9
Γουέμπερ Red Bull +37.2
Αλόνσο Ferrari +37.5
Ρόζμπεργκ Mercedes +41.1
Μπάτον McLaren +46.6
Μαλντονάντο Williams +66.4
Χάλκενμπεργκ Sauber +72.9
Σούτιλ Force India +76.7
Μπότας Williams +81.5
Μάσα Ferrari +86.3
Ρικιάρντο Toro Rosso +1 γύρο
Πικ Caterham +1 γύρο
Γκουτιέρεζ Sauber +1 γύρο
Μπιανσί Marussia +1 γύρο
Τσίλτον Marussia +1 γύρο
Φαν ντερ Γκαρντ Caterham +2 γύροι
Εγκατέλειψαν
Βερν Toro Rosso 16ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Φέτελ 77
Ραϊκόνεν 67
Χάμιλτον 50
Αλόνσο 47
Γουέμπερ 32
Μάσα 30
Γκροζάν 26
Ντι Ρέστα 20
Ρόζμπεργκ 14
Μπάτον 13
Πέρεζ 10
Σούτιλ 6
Ρικιάρντο 6
Χάλκενμπεργκ 5
Βερν 1
Βαθμολογία κατασκευαστών
Red Bull 109
Lotus Renault 93
Ferrari 77
Mercedes 64
Force India 26
McLaren 23
Toro Rosso 7
Sauber 5
Williams 0
Marussia 0
Caterham 0