Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι οι εργασίες στο σπίτι όχι μόνο δεν βοηθούν τους μαθητές να μάθουν περισσότερα, αλλά δρουν ανασταλτικά και στις σχολικές τους επιδόσεις. Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα συγκρίνοντας τον όγκο της εργασίας που «κουβαλούν» από το σχολείο στο σπίτι οι μαθητές με τις σχολικές τους επιδόσεις.
Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Ρίτσαρντ Ουόλκερ, στις χώρες του ΟΟΣΑ, όπου το εκπαιδευτικό σύστημα φορτώνει τα παιδιά με πολλή δουλειά, οι επιδόσεις τους ήταν χαμηλότερες στο τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA, σε σχέση με τους συμμαθητές τους που δεν έχουν τόσο φόρτο εργασίας. Οι ερευνητές χαρακτηρίζουν «επιζήμια» την υποχρέωση της πολύωρης καθημερινής μελέτης στο σπίτι, αντιπροτείνοντας μία με δύο ώρες μελέτης την εβδομάδα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και σταδιακή αύξηση στις τελευταίες.
Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, ενώ συνάδελφοί τους από το Πανεπιστήμιο του Ντιουκ συστήνουν η μελέτη στο σπίτι να μην ξεπερνάει τα 15 λεπτά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, για να αυξάνεται 10 λεπτά τον χρόνο τα επόμενα έτη.
Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Ρίτσαρντ Ουόλκερ, στις χώρες του ΟΟΣΑ, όπου το εκπαιδευτικό σύστημα φορτώνει τα παιδιά με πολλή δουλειά, οι επιδόσεις τους ήταν χαμηλότερες στο τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA, σε σχέση με τους συμμαθητές τους που δεν έχουν τόσο φόρτο εργασίας. Οι ερευνητές χαρακτηρίζουν «επιζήμια» την υποχρέωση της πολύωρης καθημερινής μελέτης στο σπίτι, αντιπροτείνοντας μία με δύο ώρες μελέτης την εβδομάδα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και σταδιακή αύξηση στις τελευταίες.
Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, ενώ συνάδελφοί τους από το Πανεπιστήμιο του Ντιουκ συστήνουν η μελέτη στο σπίτι να μην ξεπερνάει τα 15 λεπτά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, για να αυξάνεται 10 λεπτά τον χρόνο τα επόμενα έτη.
vivanews.gr