Τον γύρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κάνει ένα βίντεο στο οποίο καταγράφεται η συνομιλία υπαλλήλου εισπρακτικής εταιρείας με οφειλέτη ο οποίος αιφνιδιάζει με την απάντησή του.
Στο βίντεο όλα ξεκινούν όταν η υπάλληλος ζητά να επιβεβαιώσει τα στοιχεία του ατόμου με το οποίο επικοινωνεί και απαιτεί από τον οφειλέτη να της πει δύο ψηφία από τον αριθμό της αστυνομικής τουταυτότητας ή από το ΑΦΜ. Όμως αντί για τα στοιχεία ο οφειλέτης την ενημερώνει πως και εκείνος με τη σειρά του καταγράφει τη συνομιλία και πως αν δεν το επιθυμεί μπορεί να κλείσει το τηλέφωνο. Μόλις η υπάλληλος του λέει ότι είναι παράνομο αρχίζει ο απίθανος διάλογος που την αναγκάζει να κλείσει το ακουστικό.