ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

«Καυτή» φοιτήτρια γδύνεται στο διαδίκτυο…για να πληρώσει τα δίδακτρα της [εικόνες]

Foititria-Stripper-570
Η 25χρονη Βανέσα Νόουλς δυσκολευόταν να βρει τα χρήματα για να πληρώσει τα δίδακτρα για το πανεπιστήμιο της. Έτσι βρήκε μια πρωτότυπη αλλά άκρως αποδοτική λύση.
Άρχισε να γδύνεται διαδικτυακά σε webcam επί πληρωμή φυσικά...Μέχρι στιγμής σύμφωνα με την Daily Mirror έχει συγκεντρώσει αρκετά χρήματα από τους περίπου 12.000 χρήστες που την έχουν απολαύσει από την κάμερα του σπιτιού τους.
Η φοιτήτρια που σπουδάζει νομικά στο πανεπιστήμιο του Λονδίνου λέει μάλιστα ότι αφιερώνει περίπου 12 ώρες την εβδομάδα στους διαδικτυακούς της φίλους.
Foititria-Stripper1-570Foititria-Stripper2-570
«Είμαι πλέον μια προσωπικότητα στο διαδίκτυο και πολλοί από τους φίλους μου που θέλουν να με παρακολουθήσουν, εκνευρίζονται αν δεν απαντάω άμεσα στα μηνύματα τους» λέει η ίδια και προσθέτει:
«Κατά τη διάρκεια των πρώτων εβδομάδων της πανεπιστημιακής μερικές συμφοιτήτριες μου με δυσφημούσαν. Γελούσαν μαζί μου αλλά δεν με νοιάζει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να αποφοιτήσω με την πρώτη και να αξιοποιήσω στο έπακρο τις σπουδές μου στο πανεπιστήμιο της νομικής. Άρα δεν έχει σημασία τι λένε».