Γράφει ο Γιάννης Δ. Πρεβενιός
e-mail: johnpreve@gmail;com
Η είδηση….
Παραιτήθηκε τελικά υπό το βάρος του σκανδάλου που συγκλονίζει τη Volkswagen ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Μάρτιν Βίντερκορν . Η παραίτησή του ήρθε ενώ η κρίση στη λαμβάνει ανυπολόγιστες διαστάσεις καθώς ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας δέχεται από παντού επιθέσεις μετά τις αποκαλύψεις για την παραποίηση των ελέγχων ρύπων.
Ο σχολιασμός…
Φαίνεται ότι οι Γερμανοί πέρα από την υπεροψία και την βαρβαρότητα τους αφού όπως είναι γνωστό αιματοκύλησαν την υφήλιο δύο φορές τώρα εν καιρώ ειρήνης αποδεικνύουν ότι είναι και μεγάλα λαμόγια καθώς και πρωτομάστορες της απατεωνιάς και της μίζας παγκοσμίως.
Οι Αμερικανοί έχοντας τους ελεγκτικούς μηχανισμούς αλλά κυρίως την πολιτική βούληση τους ξεσκέπασαν τώρα για δεύτερη φορά με την Volkswagen μετά το σκάνδαλο με την Siemens η όποια όπως είναι γνωστό υποχρεώθηκε να καταβάλει πολλά δις αποζημιώσεις.
Αντιθέτως οι Ευρωπαίοι πολιτικοί ηγέτες φερόμενοι ως νανίσκοι (μεταξύ αυτών και οι δικοί μας) συνεχίζουν να τους προσκυνούν και να τους γλύφουν επιτρέποντας τους να κατευθύνουν την γηραιά ήπειρο στην απόλυτη υποδούλωση και την καταστροφή σε Οικονομικό, Κοινωνικό και Πολιτισμικό επίπεδο.
Βέβαια αν κρίνουμε από τα δικά μας δηλ. το πως έχουν βάλει στο χέρι με τις μίζες και τα δώρα «εκτίμησης» την πλειονότητα του Πολιτικού προσωπικού είναι σίγουρο ότι κάτι παρόμοιο έχουν κάνει και με ηγεσίες άλλων χωρών οπότε έτσι δικαιολογείται όλη αυτή η οσφυκαμψία και η δουλοπρέπεια που διακρίνουμε στις μεταξύ τους επίσημες και ανεπίσημες συναντήσεις.
Από ότι διάβασα στο νέο επί Αμερικανικού εδάφους αλλά από ότι φαίνεται και παγκοσμίου σκανδάλου με την Volkswagen σημαντικό ρόλο στην αποκάλυψη του διαδραμάτισε μια Ελληνίδα επιστήμονας η Άννα Στεφανοπούλου η οποία κατάλαβε και απέδειξε ότι τα λογισμικά της μέτρησης των ρύπων ήταν πειραγμένα με αποτέλεσμα να δείχνουν πολύ χαμηλότερες τιμές κοροιδεύοντας εκτός από τους καταναλωτές ακόμα και τις επίσημες κρατικές αρχές των διαφόρων χωρών οι οποίες μετρούν αλλά και προγραμματίζουν δράσεις για την μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος.
Φαντάζομαι ότι εκτός από τα 18 δις που θα καταβάλλουν ως αποζημίωση στους Αμερικανούς θα αναγκαστούν να πληρώσουν πολλά περισσότερα αφού το σκάνδαλο αφορά 11.000.000 οχήματα παγκοσμίως και θα πρέπει να μηνυθούν από χώρες εισαγωγής, από άλλες εταιρείες αυτοκινήτων για αθέμιτο ανταγωνισμό αλλά και από μεμονωμένους πελάτες για εξαπάτηση.
Ελπίζω δε οι παλαιότεροι αλλά και οι νεότεροι πολιτικοί εγχώριοι «Γερμανόφιλοι» να τολμήσουν να ψελλίσουν στον κ. Σόιμπλερ ότι ήρθε ο καιρός να βουλώσει το βρωμόστομα του όπως επίσης να πάψει να μας κουνάει το δάκτυλο του και να ασχοληθεί μετά του οίκου του συμμαζεύοντας τους απατεώνες και τους αλητήριους συμπατριώτες του!
Εμείς δε ως απλοί πολίτες πρέπει να κατανοήσουμε επιτέλους ότι οι Γερμανοί (πολιτικοί) δεν είναι φίλοι μας αλλά μόνο απλοί καιροσκόποι οι οποίοι κατά βάθος κουβαλούν μέσα τους το σύνδρομο της Αρίας φίλης και του Ναζισμού και θα πρέπει να τους πολεμήσουμε σε αυτή την φάση της φαινομενικής παντοδυναμίας τους το λιγότερο με μποϊκοτάζ στα προϊόντα τους.
Είμαι δε πεπεισμένος ότι σύντομα οι Ευρωπαϊκοί λαοί (και όχι μόνο) θα ξεπεράσουν τις ηγεσίες τους και θα καταλάβουν το ρόλο τους και το τι ακριβώς πρεσβεύουν και θα τους στείλουν για το παρελθόν αλλά και για το παρόν τους εκεί που τους αξίζει δηλ. … στον απόπατο της Iστορίας!