ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Απίστευτο Περιστατικό Στην Α’ Εφορία Θεσσαλονίκης – Υπάλληλος Απειλούσε Πολίτες – Αυτό Το Κοπρόσκυλο Πρέπει Να Γίνει Ρόμπα

kaysgas eforia
Σήμερα επισκέφτηκα την Α εφορία Θεσσαλονίκης για να καταθέσω και εγώ τις πινακίδες από το μοναδικό αυτοκίνητο που κατέχω και είχα την ατυχία να είναι 1800 κυβικά. Όταν λοιπόν έφτασα στο γκισέ να παραδώσω τις πινακίδες και την άδεια στον υπάλληλο της εφορίας αντίκρισα ένα θέαμα λίγο τραγελαφικό. Είδα έναν άνθρωπο περίπου στα 45 να είναι πίσω από το γραφείο του με ένα ύφος 100 καρδιναλίων να κάνει κάκιστα την δουλειά του.  Μόλις λοιπόν του παρέδωσα τις πινακίδες και την άδεια σε ένα πλαστικό όλα μαζί τότε αυτός ούτε καν λέξη δεν έβγαλε από το μπουκωμένο του στόμα γιατί έτρωγε μία τυρόπιτα και μου τέντωσε το χέρι δείχνοντάς μου την πόρτα. Στην αρχή σάστισα γιατί νόμιζα ότι με διώχνει μετά όμως από λίγο μαντάτεψα και σκέψη είδα ένα χαρτί που έγραφε εκεί έξω κρυμμένο πίσω από την πόρτα ότι οι πινακίδες και οι άδειες δεν παραδίδονται μέσα σε πλαστικό.  Η αλήθεια είναι ότι άρχισα αμέσως να συνεχίζουμε με τον τρόπο που με αντιμετώπιζε ο αναιδέστατος υπάλληλος αλλά κρατήθηκα και δεν είπα λέξη. Στην συνέχεια του βγάζω πινακίδες και άδειες και τις ξανά δίνω χωρίς το πλαστικό. Τότε ο ξεφτιλισμένος αυτός υπάλληλος που ντροπιάζει και το σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων μόνο έτσι μπορώ να τον χαρακτηρίσω. Άρχισε να μονολογεί και να λέει κάτι του τύπου “μας έρχεστε όλοι οι φτωχοί εδώ και μας ζαλίζετε”, απευθυνόμενος στον συνάδελφό του συνέχισε τις προκλήσεις του λέγοντας “εξ ετείας σας κόβουν το μισθό μας και είμαστε οι μόνοι που πληρώνουμε φόρους” , “Ξαφνικά όλοι δεν έχουν να πληρώσουν και το παίζουν φτωχοί” “Σε λίγο θα μας ζητάν και δανικά” και άλλα τέτοια πράγματα που με έκαναν να τον απαντήσω. Μόλις λοιπόν τον ρώτησα αν έχει κάποιο πρόβλημα και γενικά καλά θα κάνει να μη σχολιάζει αλλά να αφοσιωθεί στην δουλειά τους. Τότε μου απάντησε ότι είναι δικαίωμά τους να λέει ότι θέλει. Συνέχισα την αντιπαράθεση με τον χειρότερο υπάλληλο που συνάντησα ποτέ μου και του απάντησα ότι δουλειά του είναι να εξυπηρετεί τον κόσμο και όχι να σχολιάζει την κατάσταση του κέθε ένα. Τότε αυτός βγήκε εκτός ορίων και άρχισε να εκτοξεύει απειλές στο πρόσωπό μου λέγοντας ότι αν “θέλει μπορεί να με τελειώσει”, “Θα σε χτυπήσω στο κομπιούτερ να δούμε τι χρωστάς παλιομπαταχτσή” “εξαετίας σου κόβουν από τους μισθούς μας επειδή δεν πληρώνεις εσύ” και μετά απευθυνόταν σε κάποια Μαρία συνάδελφό τους φωνάζοντας το ονοματεπώνυμό μου μέσα στην εφορία “ζητώντας της να μου ρίξει ένα πρόστιμο για να δώ όπως έλεγε τι μπορεί να κάνει”.

Φυσικά για λίγα δευτερόλεπτα πίστεψα ότι πραγματικά έμπλεξα πολύ άσχημα ευτυχώς η Μαρία δεν έκανε πράξη τις απειλές του και εγώ πήγα στον αρμόδιο διευθυντή για να τον κάνω αναφορά. Τελικά ο διευθυντής δέχθηκε την αναφορά μου και μου απάντησε ότι θα κάνει και καλά έρευνα για το θέμα. Φυσικά και ξέρω ότι η αναφορά μου είδη είναι στα σκουπίδια μιας και το περιστατικό έγινε το πρωί άλλα απορώ αν πραγματικά αυτός μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο σε έναν απλό πολίτη γιατί απλά είχε καύλες τι μπορούν να κάνουν τα υψηλόβαθμα στελέχη.