Ειδικότερα, όπως κατήγγειλε το θύμα της απάτης, έλαβε γραπτό μήνυμα (sms) στο κινητό του τηλέφωνο που τον ενημέρωνε ότι δήθεν ο τραπεζικός λογαριασμός του έχει μπλοκαριστεί, ενώ περιείχε σύνδεσμο (link), το οποίο τον ανακατηύθυνε σε ψεύτικη ιστοσελίδα, που έμοιαζε με αυτή της τράπεζας.
Ακολούθως, εισήγαγε τους κωδικούς της ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) προκειμένου να αποκατασταθεί το πρόβλημα, με αποτέλεσμα τελικά να πραγματοποιηθεί μεταφορά χρηματικού ποσού 800 ευρώ από τον λογαριασμό του, αναφέρει το epiruspost.gr.