ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

H όμορφη ιέρεια αποκαλύπτεται...


Με ρίζες στην Πηνεία και την Αμαλιάδα, η Ρένια Αχιλλεοπούλου ήταν ένα από τα κεντρικά πρόσωπα της τελετής Αφής στην Ηλεία.

Η μοναδική ιέρεια από τον τόπο όπου γεννήθηκαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες μίλησε στο ilialive.gr για την εμπειρία της, για την καταγωγή της και την πορεία της στον χώρο της τέχνης.

Ο πατέρας της Ρένιας κατάγεται από τα Άγναντα Πηνείας και η μητέρα της από την Αμαλιάδα. Η ίδια θυμάται τα παιδικά της χρόνια τότε που οι γονείς της την έφερναν αρκετά συχνά στην περιοχή. «Έχω μεγαλώσει σε αυτά τα μέρη. Στην Κουρούτα, την Αμαλιάδα, στην Πηνεία, στην Αρχαία Ολυμπία» λέει, χαρακτηρίζοντας τους τόπους αγαπημένους.

Περιγράφοντας πώς έφθασε έως εδώ, ανέφερε πως: «Είχα έρθει από παιδί να το δω και ήθελα από μικρή να μπω και εγώ στις ιέρειες», ενώ χαρακτηρίζει την εμπειρία αυτή μοναδική. Η Άρτεμις Ιγνατίου την εντόπισε, όταν αναζητούσε νέα πρόσωπα για την ομάδα της τελετής, κάτι που η χορογράφος κάνει σε κάθε διοργάνωση, προσθέτοντας περισσότερα μέλη σε αυτή.

«Σπουδάζω χορό, είμαι στο δεύτερο έτος στη σχολή της Ραλλού Μάνου και ήρθε μια ημέρα η χορογράφος μας, Άρτεμις Ιγνατίου, για να δει κάποια άτομα. Έτσι βρέθηκα εδώ. Είναι η πρώτη μου χρονιά, είμαι πολύ περήφανη, γιατί τον αγαπώ πολύ αυτό τον τόπο».

Αναλύοντας λίγο παραπάνω τη σχέση της με τον νομό, δήλωσε πως ήταν πολύ χαρούμενη που οι γονείς της την έφερναν πολύ συχνά στην Ηλεία, τόσο στο χωριό όσο και στην Αμαλιάδα, όσο ακόμα και στην Κουρούτα που υπεραγαπά, όπως όλο τον Νομό Ηλείας.

Πηγή: ilialive