ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Την έχω ακούσει ψηφιακά...


Έτοιμοι για την ψηφιακή εποχή; Μες στο μυαλό μου είσαι.. Έτοιμος και αυθόρμητα ενθουσιασμένος! Ε ναι! Πάει καιρός που αναρωτιέμαι είναι εποχή αυτή να ζει κανείς στην Ελλάδα; Και λες και το σύμπαν συνωμοτεί πέφτει το αναλογικό σήμα από τον Υμηττό και την βλέπω ψηφιακά και ανανεωμένα.

Δεν είναι μόνο τελευταία που έλεγα αναθεματίζοντας, αχ και να είχα καλύτερο σήμα να μην αγχώνομαι να τεντώνω κεραίες να βλέπω καλύτερα πως φεύγουν ποτήρια σε τηλεοπτικά πάνελ. Το ένιωθα ότι σύντομα για ένα δελτίο ειδήσεων θα το ζητάει ο οργανισμός μου λίγη καλύτερη ευκρίνεια όταν τα κροσέ που θα διασταυρώνονται θα αναζητούν απεγνωσμένες ιαχές ρίγους στον τηλεοπτικό μου πάγκο. 

Και να και που μου περίσσεψαν και κάτι ευρώ, βλέπε κάτι happy hour για καφέ , κάτι που έκοψα την εριστική πολυτέλεια του 4*4 χωνάκι παγωτού που τραβούσε πάνω μου τα περιπαιχτικά βλέμματα των περαστικών, μαζεύτηκε μια 40 αρα για αποκωδικοποιητή!


Μέχρι τότε η γιαγιά μου είχε συνδέσει ήδη 2-3 από αυτούς σπίτι της πληρώνοντας μια σύνταξη και κάτι ώρες μέχρι να ανακαλύψει τα μυστικά του νέου τηλεκοντρόλ. Για όσους ισχυρίζονται ότι οι παλιοί μένουν πίσω.. Μύθοι.


Μετά το γάλα, τον ρουχισμό και τη στέγη, μια βασική ακόμα ανάγκη χτύπησε την ελληνική πόρτα εστιασμένη στις βαθύτερες ανησυχίες μας και με σκοπούς αναβάθμισης της ξεφτισμένης αναλογικής μας αντίληψης!
Αναπολώ μέσα σε όλα αυτά, νοσταλγώ και αναστενάζοντας μονολογώ "Μα είναι δυνατόν να με βρίσκει η ψηφιακή εποχή καβάλα σε μνημόνιο;" Από την άλλη έτσι είναι η ανάπτυξη θέλει διαδοχές και θεάματα.

Είμαι σίγουρος ότι δεν θα αργήσει και η δορυφορική εποχή για όλους μας, τώρα που μπαίνουμε στο νόημα σιγά σιγά.. και τότε οι άχρηστες γυμνές κεραίες θα γίνουν τα κοντάρια που θα σηκώσουν τη σημαία της προσωπικής μας αλλαγής, αφού για τους δικούς μας λόγους θα την έχουμε δει και δορυφορικά και αλλιώτικα ακόμα περισσότερο.

Πάω να κλάψω με κάνα τουρκικό σήριαλ, με τέτοιο ήχο και εικόνα και να μη θες, θα σπάσεις..
http://dinatomirmigi.blogspot.com