ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

«Η μεγαλύτερη ρεμούλα που έγινε ποτέ στην Ελλάδα»



Ο βουλευτής της ΝΔ, Χρήστος Μαρκογιαννάκης χαρακτήρισε ως: «τη μεγαλύτερη ρεμούλα που έγινε ποτέ στην Ελλάδα» το κόστος της διοργάνωσης. «Εγώ πιστεύω απόλυτα όσον αφορά το κόστος των Ολυμπιακών Αγώνων επειδή έχω υπόψη μου παραδείγματα, ήταν η μεγαλύτερη ρεμούλα που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Ποτέ κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα, δεν έγινε οποιαδήποτε έρευνα, το θέμα κουκουλώθηκε. Δεν είναι η πρώτη φορά που το λέω... Το έχω ξαναπεί... Το έχω πει σε συνέντευξή μου σε μεγάλη εφημερίδα, το έχω πει από βήματος της βουλής αρκετές φορές, το έχω δώσει εγγράφως σε ηγεσία πολιτική, δεν μπορώ να γίνω και γραφικός να πάω να κάνω απεργία πείνας έξω από τα σκαλοπάτια της βουλής για να ξεκινήσει μια διαδικασία. Οταν και το σύστημα δε θέλει κάποιον ο οποίος προσπαθεί τον εξοντώνει...»», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ.



Δικαστικό πόρισμα για τις σπατάλες στον κάλαθο των αχρήστων

Δέκα βουλευτές ζητούν εξεταστική για το 2004