ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

«Από άλλο πλανήτη Μέσι – Κριστιάνο»



Ο Μουρίνο ήταν αρκετά ευδιάθετος μετά το κλάσικο, μίλησε για το ματς και την ομάδα του, ενώ σχολίασε το ερώτημα ποιος είναι ο κορυφαίος παίκτης στον κόσμο.
νίκη, ο Ζοσέ Μουρίνο ξεκαθάρισε ότι ήταν ευχαριστημένος από την ομάδα του και χάρηκε το ματς, αναφέρθηκε για άλλη μια φορά με... μαεστρία στη διαιτησία, ενώ απέφυγε να πάρει θέση στο ερώτημα Κριστιάνο – Μέσι για το ποιος είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο, αν και προτιμά τον Πορτογάλο που είναι ποδοσφαιριστής του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Νομίζω ότι ο κόσμος ευχαριστήθηκε, αφού τις περισσότερες φορές αυτά τα παιχνίδια είναι ματς τακτικής και ολοκληρώνονται χωρίς τέρματα. Όμως οι απανταχού φίλαθλοι της Ευρώπης και του υπόλοιπου κόσμου που έμειναν ξύπνιοι για να το παρακολουθήσουν αποζημιώθηκαν.
Για μένα το αποτέλεσμα είναι δίκαιο και αντανακλά στην γενική εικόνα του παιχνιδιού, και είμαι σίγουρος ότι τόσο ο Βιλανόβα όσο και οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων το ευχαριστήθηκαν.
Νομίζω ότι ήταν ένα σπουδαίο ματς και το είπα και στον Βιλανόβα. Ειλικρινά μου άρεσε πολύ ο τρόπος που αγωνίστηκε η ομάδα μου.
Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι μια ομάδα κυρίων και δεν μπορεί να μιλάει για διαιτησία. Υπάρχει μια φιλοσοφία που πρέπει να ακολουθήσω και να ειλικρινά μου αρέσει. Είμαι χαρούμενος γιατί μου αρέσει το κλαμπ, οι παίκτες, η πόλη και το πρότζεκτ.
Έφτασα εδώ πριν από δύο χρόνια και υπήρχε μια διαφορά στην ποιότητα ποδοσφαίρου μεταξύ Ρεάλ και Μπαρτσελόνα, τώρα όμως η Μπαρτσελόνα διατήρησε την ποιότητά της και οι δύο ομάδες βρίσκονται εξίσου σε υψηλό επίπεδο και οι δύο ομάδες είναι ίσες.
Θέλω να συνεχίσω. Υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν στην Ρεάλ με τον Μουρίνιο και ο σύλλογος νομίζω πως σκέφτεται το ίδιο. Θεωρώ πως έγινε ένα σπουδαίο ματς με έναν καλό διαιτητή που έκανε ένα καθοριστικό λάθος, όπως μερικές φορές κάνουν οι παίκτες αλλά κι εγώ».
Τέλος, αναφερόμενος στην «Χρυσή Μπάλα» και τη «μάχη» Κριστιάνο – Μέσι, απέφυγε να πάρει ευθέως θέση, απλά θα προτιμούσε τον συμπατριώτη του που είναι και ποδοσφαιριστής του: Δεν θέλω να αναφερθώ σε αυτό και νομίζω ότι θα έπρεπε να απαγορευτεί στον καθένα να λέει ποιος είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο, αφού και οι δύο είναι από άλλο πλανήτη. Ωστόσο, θα προτιμούσα να κερδίσει ο ποδοσφαιριστής μου γιατί είναι πρωταθλητής της κορυφαία λίγκας του κόσμου, αλλά και οι δύο είναι φανταστικοί παίκτες».
 gazzeta .gr