ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ Προς απάντηση στην ανάρτηση αναγνώστριας σε blog της Πιερίας.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ : ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΝΤΑΜΗΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

 
    Οσοι εργαζόμαστε στα πεντάμηνα είχαμε ενημερωθεί οτι για τουλάχιστον δυόμιση μήνες δεν θα υπάρξει πληρωμη,επειδή χρειαζόταν χρόνος να σχηματιστεί ο φάκελος, τα παρουσιολόγια κτλ. Xθες ενημερωθήκαμε ότι τα δεδουλευμένα θα καταβληθούν την Τρίτη, 5 Μαρτίου. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δίνεται συνέχεια σε ένα ζήτημα  για το οποίο οι πενταμηνίτες ήταν ενήμεροι.
Σας ευχαριστώ πολύ
Αναγνώστρια
http://lefteria.blogspot.gr

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Προς απάντηση στην ανάρτηση αναγνώστριας σε blog της Πιερίας.
Προσωπικά ήμουν και εγώ μέσα στην ενημέρωση, η  όποια έλεγε ότι το αργότερο που θα πληρωθείτε είναι  δυο μήνες επειδή χρειαζόταν χρόνος να σχηματιστεί ο φάκελος, τα παρουσιολόγια κτλ. Μετά τους δυο μήνες θα πληρώνεστε κανονικά κάθε τέλος του μήνα. Έχουν περάσει τρεις μήνες και αν πληρωθήκατε εσείς εγώ όχι.
Τώρα  για της 5 Μαρτίου θα μου επιτρέψετε να επιφυλάσσομαι.
Πραγματικά και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί ένας εργαζόμενος να μετακινείται από 10 ως 70 χλμ στην εργασία του και να μην πληρώνετε?
Σας ευχαριστώ πολύ
Αναγνώστης