"Οι ναυτιλιακές κάνουν τζίρους περίπου όσο το 5% του ΑΕΠ.
Οι πλούσιοι εφοπλιστές στην Ελλάδα, οι οποίοι ελέγχουν περίπου το 15% του παγκόσμιου στόλου, έχουν τύχει ευνοϊκής φορολογικής μεταχείρισης για δεκαετίες, καθώς πληρώνουν φόρους με τη χωρητικότητα των πλοίων τους, αντί των κερδών τους".
Πηγή
Οι πλούσιοι εφοπλιστές στην Ελλάδα, οι οποίοι ελέγχουν περίπου το 15% του παγκόσμιου στόλου, έχουν τύχει ευνοϊκής φορολογικής μεταχείρισης για δεκαετίες, καθώς πληρώνουν φόρους με τη χωρητικότητα των πλοίων τους, αντί των κερδών τους".
Greek shipowner arrested on money laundering charges
Businessman
investigated over bad loans of up to €500 million at troubled bank
Wed, Jul 24, 2013
Greek shipowner Victor
Restis was arrested on charges of money laundering and embezzlement
yesterday, becoming one of just a few prominent businessmen to be detained by
police since Greece sank into crisis.
Victor
Restis (second from right) escorted by plainclothes policemen as he left a
court in Athens yesterday. Photograph: John Kolesidis/Reuters
Έλληνας εφοπλιστής συνελήφθη
με την κατηγορία του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.
Επιχειρηματίας διερευνάται για επισφαλή δάνεια ύψους
μέχρι € 500 εκατ. ευρώ σε προβληματική
τράπεζα
Ο Έλληνας εφοπλιστής Βίκτωρ Ρέστης
συνελήφθη με την κατηγορία του
ξεπλύματος μαύρου χρήματος και για υπεξαίρεση χθες, έχοντας γίνει ένας από τους λίγους εξέχοντες επιχειρηματίες που κρατούνται από την αστυνομία,
αφότου η Ελλάδα βυθίστηκε σε κρίση.
Ο κ. Ρέστης, ο οποίος κατέχει μερίδιο
στην κορυφαία σε πωλήσεις εφημερίδα
στην Ελλάδα και άλλα μέσα ενημέρωσης, καθώς και
στον στόλο του, αποτελεί
αντικείμενο έρευνας για επισφαλή δάνεια
ύψους μέχρι € 500 εκατ. ευρώ στην
FBBbank, μια προβληματική τράπεζα
που εκκαθαρίστηκε φέτος, δήλωσε ένας δικαστικούς
αξιωματούχος.
Έχει κατηγορηθεί ότι χρησιμοποίησε την
επιρροή του στην τράπεζα για να
εξασφαλίσει ένα δάνειο € 5.8 εκ. για εταιρείες που συνδέονται με τον ίδιο,
δήλωσαν οι αξιωματούχοι.
Η οικογένειά του κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών στην FBBbank, η οποία είχε
περίπου € 1.6 δισεκατομμυρίων αξίας
των περιουσιακών στοιχείων πριν εκκαθαριστεί, με τα υγιή στοιχεία του ενεργητικού της να τα απορροφά η Εθνική Τράπεζα.
Ο κ. Ρέστης αρνήθηκε οποιαδήποτε παρατυπία, όταν εμφανίστηκε
ενώπιον του εισαγγελέα για να
του απαγγελθεί επισήμως κατηγορία, δήλωσε ένας δικαστικός
αξιωματούχος. Τηλεφωνήματα προς την εταιρεία του δεν απαντήθηκαν. Ο δικηγόρος του δεν μπόρεσε να βρεθεί για ένα σχόλιο.
Θα εμφανιστεί ενώπιον εισαγγελέα την Παρασκευή, δήλωσαν δικαστικοί αξιωματούχοι.
Συνελήφθη έξω από το γραφείο του σε ένα βόρειο προάστιο της Αθήνας, είπε ένας αξιωματικός της αστυνομίας.. Ένας Έλληνας εισαγγελέας έχει εκδώσει εντάλματα σύλληψης για δύο ακόμη υπόπτους για την ίδια υπόθεση.
Θα εμφανιστεί ενώπιον εισαγγελέα την Παρασκευή, δήλωσαν δικαστικοί αξιωματούχοι.
Συνελήφθη έξω από το γραφείο του σε ένα βόρειο προάστιο της Αθήνας, είπε ένας αξιωματικός της αστυνομίας.. Ένας Έλληνας εισαγγελέας έχει εκδώσει εντάλματα σύλληψης για δύο ακόμη υπόπτους για την ίδια υπόθεση.
Ενώ κατέχει το νούμερο 56 στην Lloyd’s List top 100 με τις κορυφαία σημαντικούς
ανθρώπους στον τομέα της ναυτιλίας, ο κ. Ρέστης έχει
δραστηριοποιηθεί σε τομείς όπως
ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοια και υπεράκτιες αγορές, διαχειρίζοντας
κατ εκτίμηση 80 έως 85 πλοία.
«Αυτό είναι μια μεγάλη έκπληξη για τη ναυτιλιακή βιομηχανία - είναι ένας μεγάλος παίκτης στον κλάδο," δήλωσε ένας ναυτιλιακός αξιωματούχος.
Ένας άλλος σημαντικός Έλληνας επιχειρηματίας, ο Λαυρέντης
Λαυρεντιάδης, φυλακίστηκε τον
Δεκέμβριο εν αναμονή της δίκης για
συμμετοχή σε τραπεζικό σκάνδαλο. Ο
ίδιος έχει αρνηθεί οποιαδήποτε
παρατυπία.
Η κάθοδος της Ελλάδα σε βαθιά οικονομική κρίση
έχει προκαλέσει δημόσια οργή εναντίον
της πολιτικής και επιχειρηματική ελίτ
που θεωρούνται ευρέως θεωρηθεί ως
προνομιούχες και διεφθαρμένες, προτρέποντας τους εισαγγελείς να επισπεύσουν τις έρευνες
για υποθέσεις διαφθοράς.
Οι ναυτιλιακές κάνουν τζίρους περίπου όσο το 5% του ΑΕΠ. Οι πλούσιοι εφοπλιστές
στην Ελλάδα, οι οποίοι ελέγχουν περίπου το 15% του
παγκόσμιου στόλου, έχουν τύχει ευνοϊκής
φορολογικής μεταχείρισης για δεκαετίες, καθώς
πληρώνουν φόρους με τη χωρητικότητα των
πλοίων τους, αντί των κερδών τους.
Μετάφραση: LEFTeria-news
Πηγή
Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2a4juJO7a