ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Προσοχή κυκλοφορεί πορτοφολάς


Όλο και ποιο συχνές είναι οι αναφορές από τα συστημικά ΜΜΕ για την «κλειδαρότρυπα» της εφορίας στους τραπεζικούς λογαριασμούς πολιτών.

Και δυστυχώς δεν κάνει μόνο «κλειδαρότρυπα», αρπάζει κιόλας!

Και μάλιστα αρπάζει ότι βρει, ακόμα και μποναμάδες παιδιών.

Χωρίς καν να κρατήσει τα προσχήματα, έστω...
αυτό του εισαγγελέα.

Και αναρωτιέμαι:

Με ποιο δικαίωμα;

Στον τραπεζικό μου λογαριασμό δεν έχει πρόσβαση ούτε η γυναίκα μου!

Δηλαδή το παίζει ποιο μάγκας ο Αντωνάκης;

Έχει ποιο πολλά δικαιώματα στο πορτοφόλι μου από όσα η οικογένειά μου;

Θα κάνει λέει και προληπτικές κατασχέσεις αν θεωρήσει ότι δεν έχω σκοπό να του πληρώσω στο 100% την προστασία.

Προληπτικές κατασχέσεις και δεν μιλάει κανένας. Είναι νόμιμο λέει.

Και πήρε το δικαίωμα για «μάτι» και «χέρι» στις καταθέσεις μας.

Και αύριο θα αποφασίσει και κούρεμα στις καταθέσεις.

Με χρέωσε με χρυσάφι για τα κατσάβραχα που κληρονόμησα από τον παππού μου, του πληρώνω ενοίκιο για το κρεβάτι που κοιμάμαι, καπνίζουμε μισό-μισό το τσιγάρο μου και τώρα θέλει να τον αποδεχθώ και ως νόμιμο πορτοφολά.

Δεν τα φτιάξαμε μαζί αλλά ούτε και μαζί τα φάγαμε.

Από toufekiastoskotadi, μοντάζ Αυτόλυκος