ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

“Να χαίρεστε τη δημόσια υγεία κ.Άδωνι!” – “…σαν το σκυλί στ΄αμπέλι!!!”

adonis

“Πριν λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 23-04-14 και περι τις 04.00 το πρωί πήγα εσπευσμένα στο Αττικό Νοσοκομείο που βρίσκεται κοντά στο Χαιδάρι, με οξύτατο πόνο στο στομάχι.
Απο τις 04.00 η ώρα κατάφεραν με τα χίλια ζόρια να με εξέτασουν γυρω στις 06.30, μου εκαναν υπέρηχο αιματολογικές ολες οι εξετάσεις βγήκαν καθαρές. Μου έκαναν παυσίπονη ένεση αλλά ο πόνος παρέμενε, ο υπέρηχος δεν έδειξε κάτι. Μου λενε θα περιμένεις λιγο να βγουν τα αποτελέσματα, το λίγο ήταν απο τις 06.30 τα χαράματα και οι εξετάσεις βγήκαν περίπου στις 10.30 της Πεμπτης ΟΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ!!!
Ο πόνος δεν περνούσε και τους παρακαλούσα να μου κάνουν ακόμη μια παυσίπονη, μου την κάνουν μετα απο χίλια παρακάλια και μου λένε δεν μπορούμε να σας κρατήσουμε άλλο κάναμε οτι μπορούμε φαίνεται οτι έχετε κολικό εντέρου να πάτε σπίτι σας για κατ οίκον νοσηλεία….η γιατρός ηταν ειδικευόμενη αλλά το θέμα ήταν οτι με είδε και η καθηγήτρια του νοσοκομείου μιας και τυγχάνει ο θεός να το κάνει πανεπιστημιακό.
Μου λέει και αυτη δεν βλέπω κάτι μπορείτε να πάτε σπίτι σας, με έβγαλαν απο το νοσοκομείο με 15.000 λευκα ενω το οριο ηταν 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Έρχομαι λοιπόν σπίτι και ο πόνος να μην περνάει με τίποτα, να μην σας τα πολυλογό παιρνω την ασφαλιστική μου τους εξηγώ και φευγω για το Υγεία(ευτυχώς που είχα ιδιωτική ασφάλεια). 14.30 η ώρα περίπου φτάνω εκεί μου κάνουν εξετάσεις και τα λευκά απο 15000 χιλιαδες ανέβηκαν στις 19.200!!!!!!!!!!!!! κάνω ελεγχο οξεία σκωληκοειδιτιδα και μάλιστα κρυφή ψηλά πίσω απο το συκώτι γιαυτο και ο πόνος δίπλα στο στομάχι , 17.30 μπαίνω για χειροργείο και βγήκα 20.40!!!
Δοξα το θεό είχα την ασφάλεια και γλύτωσα στο παρά 5….αν έμενα σπίτι τώρα πολύ απλά δεν θα ζούσα, αναρωτιέμαι πως αυτοί οι γιατροι εφόσον πονούσα και είχα και τα λευκά ανεβασμενα πως πήραν την απόφαση να με βγάλουν….ΗΤΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑ….και σταθηκα τυχερος λόγω ιδιωτικής ασφάλισης , ο επόμενος συμπολίτης μου που δεν θα έχει θα πάει έτσι σαν το σκυλί στο αμπέλι;;;;; Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα να πεθαίνεις απο μια σκωληκοειδιτιδα…αν είναι δύνατον που ζούμε……Να ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΥΡΙΕ ΑΔΩΝΗ”
Με εκτίμηση
Στραγαλινός Ζώης