ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Γιάννης Μυστακίδης: «Είμαι αφοσιωμένος στην ομάδα μου και θέλω να τη βοηθήσω»


Είναι δανεικός στον Πιερικό αλλά δουλεύει σκληρά γιατί το όνειρό του είναι να παίξει στον ΠΑΟΚ.

Στο αθλητικό metropolis μίλησε ο Γιάννης Μυστακίδης ο νεαρός ο οποίος αγωνίζεται δανεικός από τον ΠΑΟΚ στον Πιερικό και εκ των σκόρερ της αναμέτρησης Ηρακλής – Πιερικός (2-2) μίλησε για την ομάδα που αγωνίζεται δανεικός αλλά και τον ΠΑΟΚ.

 Ο Γιάννης Μυστακίδης δήλωσε:



Σκόραρες απέναντι στον Ηρακλή και συνέχισες τις καλές εμφανίσεις με την ομάδα σου.
«Το σημαντικό είναι ότι πήραμε μια σπουδαία ισοπαλία απέναντι στον πρωτοπόρο. Εγώ έχω ως στόχο να γίνομαι όσο το δυνατόν καλύτερος κάθε μέρα και χαίρομαι γιατί έχω τη βοήθεια και των προπονητών μου».

- Κατάφερες να προσαρμοστείς στην ελληνική πραγματικότητα; Γιατί είναι εντελώς διαφορετικό να αγωνίζεσαι στην Γερμανία.
«Η αλήθεια είναι ότι πλέον έχω βρει τα πατήματά μου και χρειάστηκε ένα διάστημα για να συμβεί αυτό. Έμαθα τους συμπαίκτες μου και τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας πλέον».

- Γιάννη αγωνίζεσαι ως δανεικός από τον ΠΑΟΚ στον Πιερικό. Φαντάζομαι ότι κύριο μέλημα σου είναι να επιστρέψεις και να παραμείνεις στην Τούμπα.
«Σαφώς και είμαι αφοσιωμένος στην ομάδα μου και θέλω να τη βοηθήσω. Αλλά είναι δεδομένο ότι όνειρο μου είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομα να αγωνιστώ με την φανέλα του ΠΑΟΚ στην κατάμεστη Τούμπα. Γι” αυτό δουλεύω σκληρά και έχω αφοσιωθεί».

- Ο ΠΑΟΚ που κάνει πορεία πρωταθλητισμού. Τον έχεις δει σε κάποια ματς;
«Βρέθηκα σε κάποια ευρωπαϊκά παιχνίδια καθώς το Σαββατοκύριακο αγωνιζόμαστε και εμείς συνήθως και επομένως δεν βολεύουν οι ώρες. Θα κάνω όμως τα πάντα να είμαι στην Τούμπα στον αγώνα με τον Ολυμπιακό.»

- Κρατάς την εμπειρία όμως της προετοιμασίας το καλοκαίρι με την ομάδα
«Τεράστια εμπειρία για μένα και εύχομαι να ξαναδώ σύντομα τους συμπαίκτες μου να ανταμώσω ξανά μαζί τους για προπόνηση».