ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Εντολή Σαμαρά το "στα τέσσερα" και όχι σεξουαλικό υπονοούμενο

"koutipandoras"
Εντολή Σαμαρά και όχι σεξουαλικό υπονοούμενο, ήταν η φράση "εσείς στα τέσσερα" που χρησιμοποίησε ο Πάνος Καμμένος στη Βουλή απευθυνόμενος στον Άδωνη Γεωργιάδη. Ο κ. Καμμένος είπε στον βουλευτή της...
Νέας Δημοκρατίας, τα λόγια αυτά αναφερόμενος στο πώς διαπραγματευόταν η συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου.
Η φράση παρότι είχε το γνωστό πολιτικά περιεχόμενο, «μεταφράστηκε» ως σεξιστική.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε τι είχε αποκαλύψει στο παρελθόν ο βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος .
Δείτε τον διάλογο:
Νικολόπουλος: Μία ώρα υπουργός έμεινα, θα πάρω το μερίδιό μου. Η ΝΔ είμαι εγώ, ο Πολύδωρας και ο Ψωμιάδης. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα ήμουν το μαύρο πρόβατο της Νέας Δημοκρατίας. Διότι η ΝΔ κι εγώ κρέας και νύχι είμαστε. Αλλά όταν πήγα στον Σαμαρά και του είπα:
«Οι τροϊκανοί βάζουν θέματα. Τι κάνουμε;», μου είπε :
«Μην ανησυχείς, στα τέσσερα»
«Στα τέσσερα;»
«Θα σου δείξει ο Βρούτσης πώς είναι στα τέσσερα»
Η καταγγελία έγινε επί κυβέρνησης Σαμαρά και δεν διαψεύστηκε.