ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Σακίλ Ο’Νιλ: Καλύτερος από εμένα ο Αντετοκούνμπο


Ο Σακίλ Ο’ Νιλ είναι ο μεγαλύτερος φαν του Γιάννη Αντετοκούνμπο και για ακόμα μια φορά εξήγησε τους λόγους, που ο «Greek Freak» είναι καλύτερος από εκείνον

Ο Σακίλ Ο’ Νιλ έχει δηλώσει ξεκάθαρα τον θαυμασμό του για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και δεν διστάζει να το κάνει ξανά σε κάθε ευκαιρία. Ο Σακίλ είπε ξεκάθαρα ότι ο Γιάννης είναι καλύτερος από αυτόν και εξήγησε και τους λόγους που συνεχίζει να το πιστεύει αυτό.
Όσα είπε για ακόμα μια φορά ο πρώην ΝΒΑer:
«Είναι καλύτερος από εμένα ο Γιάννης. Είναι καλύτερος γιατί έχει περισσότερες ευκαιρίες να δείξει τον εαυτό του παραπάνω. Εγώ ήμουν ένας παίκτης που πόσταρα και ο μόνος τρόπος να δείξω τον εαυτό μου ήταν να κυριαρχήσω. Εκείνος τρέχει το παρκέ. Το έκανα αυτό, αλλά σταμάτησα γιατί δεν έπαιρνα την μπάλα εκεί που ήθελα, οπότε έγινα ένας παίκτης κυριαρχίας.
Ναι, είναι καλύτερος, γι’ αυτό και του έδωσα τον τίτλο μου του σούπερμαν, αλλά δουλεύει σκληρά. Είναι ταπεινός και δουλεύει σκληρά. Δεν βγαίνει και περιμένει, λέει κάνω αυτό, κάνω εκείνο, είμαι ο επόμενος. Αυτό το παιδί δουλεύει και το έχει κερδίσει , το αξίζει. Έχει τον σεβασμό μου και το αξίζει»