ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΚΑΓΚΑΛΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΟΥ – ΟΛΥΜΠΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ Δ.Ε. ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ, ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ» ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΗ


 «Ο Δημήτριος Γκαγκαλής από το Λιτόχωρο στηρίζει την προσπάθειά μας και θέτει υποψηφιότητα για Δημοτικός Σύμβουλος Δίου – Ολύμπου με τον ανεξάρτητο συνδυασμό μας. Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ καθημερινά δυναμώνει συσπειρώνοντας δίπλα της άξιους συμμάχους και δημότες που μας εμπιστεύονται για έναν Δήμο Ισχυρό για Όλους», δήλωσε ο επικεφαλής Αστέριος Φαρμάκης.
«Κατοικώ μόνιμα στο Λιτόχωρο. Γονείς μου είναι ο Νικόλαος και η Σταματία Γκαγκαλή. Είμαι απόφοιτος Τεχνικού Λυκείου και έχω εργαστεί ως οδηγός βαρέων οχημάτων και μετέπειτα ως εργοδηγός σε μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες εντός κι εκτός Ελλάδος σε μεγάλα δημόσια έργα. Διετέλεσα επί 3 χρόνια Γενικός Γραμματέας στα Διοικητικά Συμβούλια του Μ.Γ.Π.Σ Απόλλων Λιτοχώρου. Αποδέχθηκα την πρόταση του Αστέριου Φαρμάκη και συστρατεύομαι με την ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ για την επόμενη μέρα στον Δήμο Δίου – Ολύμπου. Είμαι υποψήφιος γιατί θέλω να δω τον τόπο μου να προοδεύει και να καταλαμβάνει τη θέση που του αξίζει. Στηρίζω την προσπάθεια που μπορεί να εγγυηθεί την πρόοδο στον Δήμο μας», σημείωσε ο κ. Γκαγκαλής.