ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Με τον «Κοινό Λόγο», την Ελένη Βιτάλη και τους Locomondo η συνέχεια του 42ου Φεστιβάλ Ολύμπου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Μετά τις υπέροχες συναυλίες με τη νορβηγική μουσική και του Γιώργου Νταλάρα με τη Γλυκερία, το 42ο Φεστιβάλ Ολύμπου συνεχίζεται την Παρασκευή 12 Ιουλίου  με την παράσταση του Θεάτρου Νέου Κόσμο «Κοινός Λόγος» στο αρχαίο θέατρο του Δίου, το Σάββατο με τη συναυλία της Ελένη Βιτάλη στο Ρέμα Αγίας Τριάδας και τη συναυλία από τους Locomondo την Κυριακή στον ίδιο χώρο, στις παρυφές του Ολύμπου στη Βροντού Πιερίας.
Κοινός Λόγος της Έλλης Παπαδημητρίου

Τo Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάσει ανά την Ελλάδα τον Κοινό Λόγο της Έλλης Παπαδημητρίου. Η παράσταση αυτή, που πρωτοπαίχτηκε το 1997 σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου και αγκαλιάστηκε από το κοινό και από το σύνολο των κριτικών, παρουσιάζεται φέτος ξανακοιταγμένη και με νέα διανομή, με πρωταγωνίστριες τη Λυδία Κονιόρδου και την Ελένη Κοκκίδου.

 

Ο Κοινός Λόγος είναι αφηγήσεις ανωνύμων, που καλύπτουν το διάστημα από τις ειρηνικές μέρες στη Μικρά Ασία, πριν από την Καταστροφή, ως τον Εμφύλιο, ενώ μας μεταφέρουν από τη Σμύρνη στον Πόντο κι από την Αθήνα και τον Πειραιά στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας και της Ηπείρου.

 

Το κείμενο της παράστασης βασίστηκε σε γυναικείες αφηγήσεις, που ζωντανεύουν ατομικές και συλλογικές μνήμες, φωτίζοντας διαφορετικά όχι μόνο την ιστορία αλλά και τα σύγχρονα πάθη μας.


Η σκηνοθεσία είναι του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου και παίζουν οι ηθοποιοί Λυδία Κονιόρδου, Ελένη Κοκκίδου, Μαρία Κατσανδρή, Ελένη Ουζουνίδου και Τάνια Παλαιολόγου.

ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ - «Δρόμοι που αγάπησα»


Η μεγάλη ελληνίδα ερμηνεύτρια
σε μια διαδρομή - αναδρομή  με τραγούδια
απ΄ όλη της τη δισκογραφική πορεία.

Η Ελένη Βιτάλη σε μία πληθωρική μουσική παράσταση όπου λαϊκοί ήχοι, παραδοσιακά μονοπάτια, έντεχνα και ροκ ακούσματα εναλλάσσουν ρυθμικά τη μουσική σκυτάλη. Οι ερμηνείες  της  αγκαλιάζονται από τους ήχους της άταστης κιθάρας, του μπουζουκιού και του τζουρά του Δημήτρη Λάππα, από τις μελωδίες του πιάνου και της μελόντικας του Νεοκλή Νεοφυτίδη,   συνομιλούν μαγικά με το όρθιο μπάσο της Αντωνίας Τσολάκη, τον κρυστάλλινο ήχο που σκορπίζει το κανονάκι του Παναγιώτη Δημητρακόπουλου και τα διονυσιακά κρουστά των δύο κορυφαίων κρουστών Βαγγέλη Καρίπη και Κώστα Μερετάκη.
Στο δυόμιση ωρών περίπου πρόγραμμα, αβίαστα ξετυλίγεται ένα ανεξάντλητο ρεπερτόριο με τραγούδια - σταθμούς της Ελένης Βιτάλη, αλλά και … πειραχτικά τραγούδια άλλων δημιουργών, τραγούδια που μας “πειράζουν” όπως λέει η ίδια η Ελένη τα τραγούδια εκείνα, που δεν περνάνε απαρατήρητα, που δεν περνάνε χωρίς, κάθε φορά, να μας αγγίξουν στο άκουσμά τους…
Συνταξιδιώτες της  Ελένης Βιτάλη ο τραγουδοποιός Νίκος Ξύδης στην ηλεκτρική κιθάρα και στην καλλιτεχνική επιμέλεια της παράστασης και η ηθοποιός και ερμηνεύτρια Βαλέρια Κουρούπη.
Αυτό το καλοκαίρι, οι βραδιές είναι βεγγέρες με τραγούδια, με νότες, με αισιοδοξία και η Ελένη Βιτάλη με τη μουσική της παρέα, μας περιμένουν να τραγουδήσουμε να συγκινηθούμε, να επικοινωνήσουμε και γιατί όχι, να χορέψουμε σε δρόμους που αγάπησε, σε δρόμους που αγαπήσαμε…
Η ενορχήστρωση είναι των  Νίκου Ξύδη και  Νεοκλή Νεοφυτίδη.
10 χρόνια... Locomondo live!

«Οι Locomondo γιορτάζουν  δέκα χρόνια μαζί, δέκα χρόνια συναυλιών σε όλη  την Ελλάδα και  παρουσιάζουν τον 7ο δίσκο τους με τίτλο «Οδύσσεια» ! Πέρασαν 10 χρόνια από τότε που ξεκίνησαν γράφοντας ενα demo την άνοιξη του 2003. Ο κιμπορντίστας Σταμάτης Γούλας θυμάται χαρακτηριστικά την πρώτη νύχτα που βρέθηκαν στον στούντιο:

             «Πριν 10 χρόνια την άνοιξη του 2003 ηχογραφήσαμε το πρώτο μας Demo»
Το demo έφτασε στα χέρια του Γκολφίδη που μας έβαλε στο “Sierra”  για  να γράψουμε τον πρώτο μας δίσκο.
Στις 11 Μαΐου 2003 (νύχτα 10 προς 11, αλλά το session ήταν μεταμεσονύκτιο) μπήκαμε για πρώτη φορά σε επαγγελματικό studio για να γράψουμε το πρώτο δίσκο και μέχρι το ξημέρωμα τον είχαμε γράψει σχεδόν όλο, εκτός από φωνές και κάποια σόλο, υπό την καθοδήγηση του Άκη,  με Ταμπάκη, Φραγκελη, Μπότη, τεχνικούς,  τον Μούτζη παρών στην αίθουσα, ως  φίλο-σκηνοθέτη και τον Σούντρη ντράμερ σεσσιονά, τότε πρωτογνωριστήκαμε με τα παιδιά !
Ένα ακόμη γεγονός που έδωσε μια επιπλέον «μαγεία» ήταν πως  η 11η Μαΐου που ηχογραφήσαμε για πρώτη φορά συμπίπτει με την επέτειο  του θανάτου του Bob Marley, μια ημερομηνία που σήμαινε πολλά για μας. Νιώθαμε όλο αυτό  το vibe, την αγάπη για τη reggae και τον ενθουσιασμό ταυτόχρονα για αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία που πραγματοποιούνταν  το όνειρο μας.
 Πιστεύω πως εκείνη τη νύχτα, της πρώτης μας ηχογράφησης, πήρε μπρος η μηχανή και σαλπαρησε το πλοίο των Locomondo –«διαστημοπλοιο» για κάποιους, για να  το κάνω και πιο επίκαιρο, λόγω εποχής.
Η  μεγάλη μουσική παρέα του ρέγγε, σκα και  λάτιν ρυθμού έχει κερδίσει -πλέον- τις καρδιές όλων - μικρών και μεγάλων - εδώ και χρόνια παντού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό! Με τα τραγούδια τους, την ενέργεια και την ζωντάνια  που εκπέμπουν, οι Locomondo μετατρέπουν την κάθε συναυλία τους σε ένα  ατελείωτο  πάρτι,  όπου τον πρώτο λόγο έχει η μουσική και ο χορός. Κόσμος και συγκρότημα γίνονται ένα, θίγοντας παράλληλα  τα κακώς κείμενα με τον γνωστό τους τρόπο.
Μετά από 10 χρόνια διαρκούς παρουσίας στη σκηνή στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό,  οι Locomondo επιστρέφουν στη δισκογραφία με νέα τραγούδια αποκλειστικά   δικής τους παραγωγής,  όπου  η διανομή και η  πώληση του δίσκου, θα γίνεται χωρίς μεσάζοντες, απ’ ευθείας στους χώρους συναυλιών  της μπάντας και μέσω internet, ώστε να επιτευχθεί το μικρότερο δυνατόν κόστος.
Το ομώνυμο τραγούδι-video clip του «Οδύσσεια» είναι αφιερωμένο σε όλους εσάς που δέκα χρόνια τώρα «είστε εκεί, ότι κι αν συμβεί» στηρίζοντας με την αγάπη σας την μπάντα σε κάθε συναυλία!
Οι Locomondo είναι οι: Μάρκος Κούμαρης - φωνή, κιθάρα, Γιάννης Βαρνάβας - φωνή, κιθάρα, Σταμάτης Γούλας - πλήκτρα, sampler, Σπύρος Μπεσδέκης - μπάσο,  Στρατής - Άγγελος  Σούντρης - τύμπανα, Μιχάλης Μουρτζής – κρουστά και  Θανάσης Ταμπάκης - υπεύθυνος ήχου.  Μαζί τους όπως πάντα οι: Δημήτρης Γάσιας (βιολί), Νίκος Βλάχος, (τρομπέτα), Βασίλης Παναγιωτόπουλος (τρομπόνι), Γιώργος Φραγκέλης- ηχοληψία και ηχητική επιμέλεια».
ΦΩΤΟ:
1. Από τη θεατρική παράσταση «Κοινός Λόγος»
2. Η Ελένη Βιτάλη

3. Οι Locomondo 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Photo Hasapetis












 
   Με ξεχωριστή επιτυχία  ολοκληρώθηκε  το  Διεθνές  Φολκλορικό  Φεστιβάλ Βόρειας Πιερίας  που διοργάνωσε η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση υπό την αιγίδα του Δήμου Πύδνας Κολινδρού την Κυριακή 7 Ιουλίου  στον Κολινδρό και τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013 στο Μακρύγιαλο.  Στο Φεστιβάλ συμμετείχαν δεκαπέντε αντιπροσωπείες από  Ρωσία, Ουκρανία, Λιθουανία, Πολωνία, Σλοβακία, Βουλγαρία, Τουρκία και Ελλάδα. Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή  πολλών θεατών από την περιοχή αλλά και τουριστών τόσο στον Κολινδρό όσο και στο Μακρύγιαλο
 
Την  Κυριακή 7 Ιουλίου 2013 στον Κολινδρό 2000 χιλιάδες και πλέον θεατές  κατέκλυσαν την κεντρική πλατεία.  Τα μουσικοχορευτικά τμήματα χάρισαν μοναδικές στιγμές χαράς και κεφιού με τις όμορφες ενδυμασίες τους, τη μουσική και τους  χορούς από τις πατρίδες τους. 400 χορευτές όλων των ηλικιών παρουσίασαν ένα  μοναδικό θέαμα  και για 3 περίπου ώρες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών. Η εκδήλωση ξεκίνησε με μεγάλη παρέλαση στην κεντρική οδό Κ. Καραμανλή, την οποία οδηγούσε η φιλαρμονική του Κολινδρού και ακολουθούσαν όλες οι αντιπροσωπείες με τις σημαίες και τα λάβαρα των χωρών τους. Αυτή η πολυπολιτισμική πολυχρωμία  κατέληξε στην κεντρική πλατεία και μετά την ανάκρουση των εθνικών ύμνων και την παρουσίαση όλων των αποστολών, η κάθε αποστολή παρουσίασε το πρόγραμμά της.
Στο Μακρύγιαλο η εκδήλωση  ξεκίνησε με μεγάλη παρέλαση με αφετηρία την παραλία. Κατά τη διάρκεια της παρέλασης οι ξένοι και Έλληνες χορευτές τραγουδούσαν, έβγαζαν φωτογραφίες  και σε κάποια σημεία σταματούσαν και χόρευαν.  Στην πλατεία Δημαρχείου που κατέληξαν πλήθος ντόπιων αλλά και τουριστών υποδέχθηκαν με χειροκροτήματα τις αντιπροσωπείες και απόλαυσαν τη μουσική και τα τραγούδια.
Από πλευράς ελληνικών συμμετοχών παρουσιάστηκαν χορευτικά τμήματα του Πολιτιστικού Συλλόγου Ποντοκώμης Κοζάνης και Πολιτιστικού Συλλόγου Κολινδρού «Νικόλαος Λούσης» στον Κολινδρό και ο Ποντιακός Σύλλογος Μακρυγιάλου «Ο Πόντος»  καθώς και ο Φιλανθρωπικός Πολιτιστικός Σύλλογος Μακρυγιάλου «Η Στέγη της Αγάπης» στον Μακρύγιαλο.        
  Την έναρξη των εκδηλώσεων κήρυξε ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Πύδνας Κολινδρού κ. Δημήτριος Χλεμές, ο οποίος  αφού ευχαρίστησε όλες τις αντιπροσωπείες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα,  αναφέρθηκε στη σημασία των πολιτιστικών ανταλλαγών που προάγουν τη συναδέλφωση και αλληλεγγύη μεταξύ των λαών και ευχήθηκε  το Φεστιβάλ να γίνει θεσμός και να έχει συνέχεια και τα επόμενα χρόνια.
   Στις αντιπροσωπείες απονεμήθηκαν αναμνηστικές πλακέτες καθώς και από ένα δενδρύλλιο ελιάς  ως ένδειξη φιλοξενίας και αδελφοσύνης των λαών.


Σε διαθεσιμότητα 2.000 εκπαιδευτικοί - Οι πίνακες με τις ειδικότητες στα λύκεια που καταργούνται


Σε διαθεσιμότητα μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να τεθούν περίπου 2.000 εκπαιδευτικοί, ενώ 46 ειδικότητες αναμένεται να καταργηθούν στα τεχνικά λύκεια, ενώ σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, 500 ακόμα εκπαιδευτικοί θα μεταταχθούν.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο Παιδείας αναμένεται να προτάξει την ανάγκη αναβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού. Για το θέμα της διαθεσιμότητας έχουν προκύψει στο υπουργείο δύο σενάρια:

Σενάριο 1ο : από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30η Ιουνίου 2013
1ο Βήμα) στις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών, υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν

2ο Βήμα) στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δ.Ι.Ε.Κ. υποχρεωτική μετάταξη υπεραρίθμων εκπαιδευτικών με ισόποση μείωση αποσπάσεων και

3ο Βήμα) «διαθεσιμότητα» των περίπου 2.000 εκπαιδευτικών που συνεχίζουν να πλεονάζουν
Σενάριο 2ο από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30η Ιουνίου 2013
1ο Βήμα) στις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν

2ο Βήμα) «διαθεσιμότητα» εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου και

3ο Βήμα) υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη βελτίωση του διοικητικού έργου.
ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 2.500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ
Σειρά μέτρων υποστήριξης των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών και εξαιρέσεων ώστε εν κατακλείδι να τεθούν περίπου 2000 σε διαθεσιμότητα και περίπου 500 θα μεταταχθούν σε διοικητικές θέσεις, από το σύνολο των απασχολούμενων στους καταργούμενους κλάδους.

Συγκεκριμένα: 

- έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών κλάδων που έχουν οργανική θέση σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής.

- έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών κλάδων που έχουν και δεύτερη ειδικότητα γιατί αυτή τους αποδίδει οργανική θέση εκ της δεύτερης ειδικότητας

- έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών ειδικοτήτων που είναι πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και άτομα με Αναπηρίες, οι οποίοι και θα υποχρεωθούν σε μετάταξη σε διοικητικές θέσεις στις εγγύτερες διοικητικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας της περιοχής που σήμερα υπηρετούν.

- προνοείται όλοι οι εκπαιδευτικοί που τίθενται σε διαθεσιμότητα, εάν δεν τοποθετηθούν σε άλλες θέσεις και απολυθούν, να απασχολούνται κατά προτεραιότητα, όλων των υπολοίπων, ως ωρομίσθιοι σε μαθήματα των ειδικοτήτων τους.

- το 55% των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα υπάγεται σε κλάδους με ειδικότητες απαραίτητες και αναγκαίες των υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και των σχετικών Μονάδων Υγείας. Γεγονός που προμηνύει την αξιοποίησή τους και την επαναπροσληψή τους στις Υπηρεσίες υγείας του σχετικού Υπουργείου τους προσεχείς μήνες.

- περισσότερο από το 35% των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα υπάγεται σε κλάδους με ειδικότητες που είτε ασκούσαν παράλληλα ελεύθερο επάγγελμα είτε μπορούν να ασκήσουν.


ΠΛΗΘΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ/ΚΛΑΔΟ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ


ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΛΗΘΟΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΔΕ01.01 – ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ
56
ΔΕ01.02 – ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ
84
ΔΕ01.04 – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
21
ΔΕ01.05 – ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ
1
ΔΕ01.08 - ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ
4
ΔΕ01.10 - ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
34
ΔΕ01.11 - ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΝ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ)
24
ΔΕ01.12 – ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ
17
ΔΕ01.13 - ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ
2
ΔΕ01.14 - ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ
5
ΔΕ01.15 - ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
9
ΔΕ01.16 - ΤΕΧΝ. ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ
4
ΔΕ01.17 - ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
35
ΠΕ12.12 - ΜΗΧ. ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
1
ΠΕ14.01 - ΙΑΤΡΟΙ
156
ΠΕ14.02 - ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ
103
ΠΕ14.03 - ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ
20
ΠΕ14.06 - ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ
98
ΠΕ17.09 - ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
6
ΠΕ17.13- ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
0
ΠΕ18.01 - ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
80
ΠΕ18.04 - ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
211
ΠΕ18.05- ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
0
ΠΕ18.07 - ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
144
ΠΕ18.08 - ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
49
ΠΕ18.09 - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
39
ΠΕ18.10 - ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ
388
ΠΕ18.11 - ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ
56
ΠΕ18.20 - ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
19
ΠΕ18.21 - ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑ - ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑ
10
ΠΕ18.24 - ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
26
ΠΕ18.25 - ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
110
ΠΕ18.26 - ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ
46
ΠΕ18.27 - ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ
52
ΠΕ18.29 - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
2
ΠΕ18.33 - ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ
335
ΠΕ18.37 - ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
13
ΠΕ18.39 - ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
4
ΤΕ01.08 - ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
9
ΤΕ01.10 - ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
15
ΤΕ01.11 - ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
13
ΤΕ01.12 - ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ
6
ΤΕ01.14 - ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
4
ΤΕ01.19 - ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
84
ΤΕ01.20 - ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
11
ΤΕ01.25 - ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
7
ΤΕ01.26 - ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
29
ΤΕ01.29 - ΒΟΗΘ. ΙΑΤΡ.ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
18
ΤΕ01.30 - ΒΟΗΘ.ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ-ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΙ
19
ΤΕ01.31 - ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
3
Γενικό άθροισμα
2472

newsit

ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ





   Με ξεχωριστή επιτυχία  ολοκληρώθηκε  το  Διεθνές  Φολκλορικό  Φεστιβάλ Βόρειας Πιερίας  που διοργάνωσε η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση υπό την αιγίδα του Δήμου Πύδνας Κολινδρού την Κυριακή 7 Ιουλίου  στον Κολινδρό και τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013 στο Μακρύγιαλο.  Στο Φεστιβάλ συμμετείχαν δεκαπέντε αντιπροσωπείες από  Ρωσία, Ουκρανία, Λιθουανία, Πολωνία, Σλοβακία, Βουλγαρία, Τουρκία και Ελλάδα. Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή  πολλών θεατών από την περιοχή αλλά και τουριστών τόσο στον Κολινδρό όσο και στο Μακρύγιαλο.
Την  Κυριακή 7 Ιουλίου 2013 στον Κολινδρό 2000 χιλιάδες και πλέον θεατές  κατέκλυσαν την κεντρική πλατεία.  Τα μουσικοχορευτικά τμήματα χάρισαν μοναδικές στιγμές χαράς και κεφιού με τις όμορφες ενδυμασίες τους, τη μουσική και τους  χορούς από τις πατρίδες τους. 400 χορευτές όλων των ηλικιών παρουσίασαν ένα  μοναδικό θέαμα  και για 3 περίπου ώρες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών. Η εκδήλωση ξεκίνησε με μεγάλη παρέλαση στην κεντρική οδό Κ. Καραμανλή, την οποία οδηγούσε η φιλαρμονική του Κολινδρού και ακολουθούσαν όλες οι αντιπροσωπείες με τις σημαίες και τα λάβαρα των χωρών τους. Αυτή η πολυπολιτισμική πολυχρωμία  κατέληξε στην κεντρική πλατεία και μετά την ανάκρουση των εθνικών ύμνων και την παρουσίαση όλων των αποστολών, η κάθε αποστολή παρουσίασε το πρόγραμμά της.
Στο Μακρύγιαλο η εκδήλωση  ξεκίνησε με μεγάλη παρέλαση με αφετηρία την παραλία. Κατά τη διάρκεια της παρέλασης οι ξένοι και Έλληνες χορευτές τραγουδούσαν, έβγαζαν φωτογραφίες  και σε κάποια σημεία σταματούσαν και χόρευαν.  Στην πλατεία Δημαρχείου που κατέληξαν πλήθος ντόπιων αλλά και τουριστών υποδέχθηκαν με χειροκροτήματα τις αντιπροσωπείες και απόλαυσαν τη μουσική και τα τραγούδια.
Από πλευράς ελληνικών συμμετοχών παρουσιάστηκαν χορευτικά τμήματα του Πολιτιστικού Συλλόγου Ποντοκώμης Κοζάνης και Πολιτιστικού Συλλόγου Κολινδρού «Νικόλαος Λούσης» στον Κολινδρό και ο Ποντιακός Σύλλογος Μακρυγιάλου «Ο Πόντος»  καθώς και ο Φιλανθρωπικός Πολιτιστικός Σύλλογος Μακρυγιάλου «Η Στέγη της Αγάπης» στον Μακρύγιαλο.      
  Την έναρξη των εκδηλώσεων κήρυξε ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Πύδνας Κολινδρού κ. Δημήτριος Χλεμές, ο οποίος  αφού ευχαρίστησε όλες τις αντιπροσωπείες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα,  αναφέρθηκε στη σημασία των πολιτιστικών ανταλλαγών που προάγουν τη συναδέλφωση και αλληλεγγύη μεταξύ των λαών και ευχήθηκε  το Φεστιβάλ να γίνει θεσμός και να έχει συνέχεια και τα επόμενα χρόνια.
   Στις αντιπροσωπείες απονεμήθηκαν αναμνηστικές πλακέτες καθώς και από ένα δενδρύλλιο ελιάς  ως ένδειξη φιλοξενίας και αδελφοσύνης των λαών. 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΤΗΝΙΑΤΡΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Π.Ε.Κ.Δ.Υ.


Ταχ. Δ/νση: Αιγαίου 15 ,Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54008
Τηλ.:2310478611, 6972070508   Fαx : 2310478627
e-mail:m.mporh@gmail.com
                                                                                                Θεσσαλονίκη 07-07-2013
Δελτίο τύπου
Το τελευταίο διάστημα παρακολουθήσαμε μια καταιγιστική κατασυκοφάντηση των Κτηνιάτρων Δημοσίων Υπαλλήλων από τα Μ.Μ.Ε., τα οποία θεώρησαν ότι αποκάλυψαν μια ακόμα περίπτωση «διεφθαρμένων επίορκων δημοσίων υπαλλήλων», τους οποίους και παρέδωσαν στην χλεύη του διψασμένου για αίμα κανιβαλίζοντος κοινού, χωρίς όμως  να γίνει καμιά αναφορά, ότι οι συγκεκριμένοι κτηνίατροι πραγματοποιούσαν έλεγχο για να διαπιστωθεί αν πληρούνται οι προϋποθέσεις λήψης αποζημίωσης του ζωικού κεφαλαίου , που ανερχόταν σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ  (χρήματα του κρατικού προϋπολογισμού ,δηλαδή των Ελλήνων φορολογουμένων ) και ότι για όλα τα ευρήματα της έρευνάς τους ενημέρωναν συνεχώς το ΥΠΑΑΤ ,την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Υπηρεσία τους και λάμβαναν την ανάλογη καθοδήγηση για τις ενέργειές τους .
Με ανακρίβειες και  ανυπόστατους ισχυρισμούς ,τόσο λόγω έλλειψης ειδικών γνώσεων, όσο και λόγω της τακτικής του εντυπωσιασμού  και της αύξησης της  τηλεθέασης που γενικότερα ακολουθείται , τα δελτία ειδήσεων των ιδιωτικών καναλιών αλλά και τα κείμενα που έχουν δημοσιευθεί σε πρωτοσέλιδα εφημερίδων και στο διαδίκτυο,  απέχουν πολύ από κάθε έννοια έγκυρης ενημέρωσης. Οι συντάκτες τους αγνοώντας  παντελώς τη Νομοθεσία που διέπει την εξυγίανση του ζωικού κεφαλαίου στη χώρα, καθώς και τη διαδικασία που ακολουθείται κατά τη διενέργεια των επιτόπιων ελέγχων στις εκμεταλλεύσεις των παραγώγων και αρθρογραφώντας με φράσεις όπως «Στο εν λόγω κτηνοτροφείο υπήρχαν 200 βοειδή με αμελητέο πυρετό», κατέδειξαν την αμελητέα συμβολή τους στην  αντικειμενική πληροφόρηση.
Όσο αφορά τους συναδέλφους οι οποίοι κατηγορήθηκαν και αφέθησαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους ,η δικαιοσύνη είναι αυτή που με βάση τα  τεκμηριωμένα στοιχεία που θα προσκομιστούν, θα αποφασίσει για την αθωότητά τους και την αποκάλυψη της σκευωρίας σε βάρος τους.
Δυστυχώς όμως, οι συνάδελφοι αυτοί θα τεθούν σε αργία χωρίς την οριστική απόφαση της δικαιοσύνης, διότι  με την εφαρμογή του νέου πειθαρχικού δικαίου για τους Δημόσιους Υπαλλήλους, ακυρώνεται «το συνταγματικά θεμελιωμένο τεκμήριο της αθωότητας» και από τη στιγμή που υπάρξει παραπομπή  κάποιου υπαλλήλου στην δικαιοσύνη ξεκινάει και η διαδικασία της αυτοδίκαιης αργίας. Τα παραπάνω εξυπηρετούν αφενός την πολιτική στόχευση για απολύσεις , αφετέρου την κατάλυση της λειτουργίας των  κρατικών ελεγκτικών μηχανισμών, γιατί οι ελεγχόμενοι  έχουν  κάθε συμφέρον να απειλούν με καταγγελίες τους υπαλλήλους  όταν δεν ικανοποιούνται  τα αιτήματά τους και κυρίως όταν πρόκειται για μεγάλα οικονομικά συμφέροντα όπως την περίπτωση που διερευνούσαν οι κατηγορούμενοι κτηνίατροι.
Είναι φανερό λοιπόν,  ότι προκύπτουν  τεράστιες δυσκολίες  στην εκτέλεση των  καθηκόντων των Δημόσιων κτηνίατρων που καθημερινά εκτίθενται σε πρωτοφανείς κινδύνους από τους οποίους πολλές φορές αποδεικνύεται ότι είναι πρακτικά αδύνατο να προφυλαχτούν.
 Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφερθεί πως Δημόσιοι κτηνίατροι ,μεταξύ αυτών και οι κατηγορούμενοι συνάδελφοι ,προσπαθώντας να διασφαλίσουν την Δημόσια υγεία αλλά και το Δημόσιο συμφέρον, έχουν πέσει θύματα  εγκληματικών ενεργειών  (εμπρησμοί περιουσιακών στοιχείων , ξυλοδαρμοί ) αλλά ποτέ δεν προβλήθηκαν οι κακόβουλες αυτές ενέργειες από τα Μ.Μ.Ε.
Τέλος δηλώνουμε πως η ΠΕΚΔΥ θα προβεί σε όλες εκείνες τις ενέργειες που προβλέπονται για την διασφάλιση της αξιοπρέπειας του κλάδου και των μελών της, από κάθε προσπάθεια συκοφάντησης ή διασυρμού.

Επίσης δηλώνουμε πως η ΠΕΚΔΥ καταγγέλλει και καταδικάζει κάθε αποδεδειγμένα παράνομη ενέργεια ή διαπλοκή δημόσιου κτηνιάτρου, αλλά και στηρίζει με κάθε τρόπο όποιον συνάδελφο διώκεται άδικα στην προσπάθειά  του να επιτελέσει το έργο του    

Ελλάδα εν Ταύροις

Ελλάδα εν Ταύροις



Σε μια χώρα δεν μπορούν να συγκατοικούν η Υβρις και η Νέμεσις.
Ή η μια θα κατέχει του Ανακτος το Μέγαρο ή η άλλη θα το ξεθεμελιώνει.
Μπορούν όμως να αλληλοδιαδέχονται ή μία την άλλη σε ένα σπιράλ θανάτου που, αν δεν το διακόψει η Κάθαρση, οδηγεί στα Τάρταρα.
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που προσπαθεί νεκροζώντανη να επιβιώσει, αποφεύγοντας την Κάθαρσή της.
Τα γένη του δικομματισμού μίαναν τη χώρα υπεράγαν. Από άγοςσε άγος πορεύτηκαν, δίνοντας ο ένας ταγός στον άλλον την όλο και πιο σάπιασκυτάλη. Τα ίδια γένη του δικομματισμού
έχουν τώρα ανεβάσει (ξανά)  στη σκηνή την ίδια Υβριν ως είδωλοΚάθαρσης. Τους ίδιους φόνους κάνοντας, τώρα τους ονομάζουν θυσίες. Οι ίδιοι ληστές
με τις ίδιες κι ακόμα μεγαλύτερες κοιλιές, το ίδιο και πιο πολύακόμα αίμα χύνουν, εξιλεώνοντας (τάχα μου) τα έργα τους με παρενδεδυμένεςλέξεις: περικοπή μισθών, ελευθέρωση επαγγελμάτων, δικαιοποίηση (sic, διότι είναι και τρισβάρβαροι) των φόρων κι άλλα, που δεν τα αντέχουν ούτε οι πέτρες, παρά μόνο αν υψωθούν σε ανάθεμα.
Αδίκαστος ο Γιωργάκης, ξανά στα πράγματα ο Βενιζέλος, των Μήδων έξαρχος ο Σαμαράς, λάφυρο ο λαός. Κάθε μέρα το Κράτος και η Βία οδηγούν τον Προμηθέα στον Γολγοθά του, άλλος τοκογλύφος να του φάει τη σπλήνα, άλλος αρπάχτρας το συκώτι, άλλος να βουτήξει του Μήτσου το σπίτι, άλλος του παππού να ρουφήξει κι άλλο τη σύνταξη, άλλος να γελάει με το κλάμα των μανάδων για την καχεξία των παιδιών τους.
Ελλάδα εν Ταύροις, όχι για να πάρει αλλά για να δώσει το Χρυσόμαλλο Δέρας. Και μια χαβούζα Υβρεως η χώρα. Σφυρίζουν στο πέρασμά τους μέσα στις νύχτες άγγελοι ψυχοπομποί κι αρπάζουν τις ψυχές που δεν άντεξαν άλλο τον ψυχοβγάλτη φόρο, το χρέος, το παράλογο που θεριεύει γύρω μας.
Κι όμως τα θηρία, τα ανδρείκελα θηρία, εκεί, στα Ανάκτορα, σταπόστα τους! κλαίνε στους λόγους τους για τα χάλια που μας έφεραν κι ύστερα κατ’ ιδίαν γελάνε για τα κέρδη που βγάζουν απ’ αυτά τα χάλια - ομηρικοί
γέλωτες τραντάζουν τα δώματα των Ανακτόρων, όταν λογαριάζουν οι χοντρές κοιλιές πόσο ξίγκι βγάλανε σήμερα απ’ τον θάνατο, τον εξευτελισμό, την απόλυση, την ατίμωση, την πλύση εγκεφάλου.
Γελάνε και αποφασίζουν,
γελάνε και διατάσσουν,
τόσα νέα καρφιά για τόσους νέους σταυρούς, τόσους τόνουςαλυσίδες, γελάνε και τα λένε, ο Αντωνάκης φέρ’ ειπείν με τον κυρ Ψυχάρη - [θυμάσαι που ήθελα να σε εξορίσω; τι βλάκας ήμουν! Και τώρα βλάκας είσαι! κι εσένα θα σε φάω!] Γελάνε
και τρώνε! Ο Γιωργάκης τις αντιοξειδωτικές του ψαρούκλες στη Σέριφο, η κυρία Σακελλαρίου τον χρυσό της μισθό, κάνει
τον ΕΟΠΥΥ ο Ράιχενμπαχ γερμανικό Λυσσιατρείο, κάτι Ρώσοι σκέφτονται να βουτήξουν τα τραίνα, πλιάτσικο παντού. Εστιν ουν τραγωδία
μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας – εδώ όμως η τραγωδία δεν έχειτέλος, ούτε η πράξη προηγούμενο, παρά εκείνο το θεοστυγές στα βαθιά σκότη της Κατοχής.
Τώρα η τραγωδία επαναλαμβάνεται σαν όπερα μπούφα, τώρα στα μάτια μας οι μπουφόνοι δεν φαντάζουν αιμοσταγείς, αλλά γελοία κι αδέξια ανθρωπάκια.
Τίποτα τυραννικότερο απ’ τα γελοία κι αδέξια ανθρωπάκια – αυτοί οιδουλικοί αλαζόνες είναι η χαρά της Υβρεως.
Αυτοί που κάνανε τη χώρα κομματάκια και τώρα τα πουλάνε, ακούστε τους πώς σας μιλάνεΕκβιαστικές μεγαλοστομίες και μελίρρυτες μεγαληγορίεςΙφιγένεια το παιδί σου, Μήτσο, και να το θυσιάσεις,
για να πάει η χώρα μπροστά, ολοσούμπιτη στο στόμα των Γερμανών, των Αμερικανών, των Ρωσοκινέζων! Σου μιλάνε, σε απειλούν και γελάνε, έτσι ωραία που τα χάφτεις, ρε Μήτσο.
Δεν είναι ο Θεός, αδερφέ μου, που σου ζητάει τον Ισαάκ για θυσία, είναι ο Σόιμπλε που σ’ τον ζητά για δούλο. Ούτε εξάλλου είναι ο Ισαάκ
για θυσία, αδερφέ μου, δεν χρειάζεσαι Θεό που ζητάει τέτοιες θυσίες.Αλλωστε γιατί να τις ζητάει από σένα κι όχι απ’ τον Σόιμπλε; Στην τραγωδία μας, Μήτσο μου, ούτε θεοί υπάρχουν, ούτε από μηχανής θεοί. Και ούτε με έλεος θα τελειώσει τον κύκλο της αυτή η συμφορά, ούτε με φόβο. Παρά μόνον είτε με τηνΚάθαρση, είτε με την Νέμεσιν. Κι αν η Κάθαρση διαθέτει Δίκης οφθαλμό , η Νέμεσις είναι θεόστραβη, μόνον τον χθόνιο βρυχηθμό της τον ίδιο ακούει. Δεν παίρνει από λόγια. Αν η Υβρις σκοτώνει τον Λόγο, άλλο τόσο τον σκοτώνει και η Νέμεσις.
Η Ελλάδα, πολλά χρόνια τώρα, υφίσταται αλλεπάλληλα την Υβριν και την Νέμεσιν. Και χωρίς την Κάθαρση, αυτό το αλγεινό άχθος θα συνεχίσει να την κατασπαράσσει, όχι στο διηνεκές, αλλά ως το εγγύς τέλος της…

Το παιδάκι σας τρώει τα νυχάκια του; Τι να κάνετε!

της Έφης Τσιβίκα, με τη συνεργασια της Αιµιλιας Παναγου, ψυχολογου-ψυχοθεραπευτριας (MA, MSC)
Νύχια φαγωµένα µέχρι εκεί που δεν παίρνει, πετσάκια δαγκωµένα µέχρι και µατωµένα, και η µανία δεν σταµατά… Τι ακριβώς συµβαίνει;
6 tips για να σταματήσει να τρώει τα νύχια του...

Πολλοί ίσως πιστεύουν ότι πρόκειται για µια κακιά συνήθεια, όµως η πραγµατικότητα διαφέρει. Η ονυχοφαγία είναι ένα σύµπτωµα µιας αγχώδους συναισθηµατικής διαταραχής και εµφανίζεται συνήθως στην παιδική ηλικία. Αυτό που οι γονείς θα χαρακτήριζαν κακιά συνήθεια του παιδιού υποδηλώνει µια διαρκή εσωτερική υπερένταση και αποτελεί έναν ασυνείδητο τρόπο εκτόνωσής της. Συχνά εκδηλώνεται και µε υπερκινητικότητα, διάσπαση προσοχής, συχνουρία, νυχτερινούς εφιάλτες, φόβο χωρίς λόγο, προβλήµατα λόγου κ.ά., που µπορεί να συνδυάζονται µεταξύ τους ή όχι.

Που οφείλεται

Οι βαθύτερες αιτίες της µπορεί να εντοπίζονται σε µια ψυχαναγκαστική µητέρα, σε ένα τραυµατικό γεγονός, στην υποτίµηση του παιδιού στο σπίτι ή στο σχολείο και σε οτιδήποτε άλλο προκαλεί άγχος. Συµβαίνει γιατί τα παιδιά (µέχρι 11 ετών) δεν µπορούν να εκφράσουν την ανησυχία τους µε λόγια, εκτονώνοντας το συναίσθηµά τους µε αυτό τον τρόπο.

Η εξέλιξη

Η ονυχοφαγία ενδεχοµένως κάποια στιγµή να διακοπεί, πολύ συχνά όµως εξελίσσεται και γίνεται πια χαρακτηριστικό ενός αγχώδους ενήλικα, το οποίο εύκολα µπορεί να φτάσει εκτός ορίων από υποτιµητικές ή επικριτικές αντιδράσεις άλλων, δυσκολίες και γενικότερα στρεσογόνες καταστάσεις. Τα άτοµα αυτά, επειδή δεν έχουν µάθει να εκφράζουν τα συναισθήµατά τους, καταφεύγουν σε αυτό τον τρόπο εκτόνωσης και ως ενήλικες.

Η ψυχαναλυτική θεωρία

Σύµφωνα µε την ψυχαναλυτική θεωρία, η ονυχοφαγία σχετίζεται µε µια παλινδρόµηση κατά την οποία η ηδονή που προσφέρεται µέσω του στόµατος µε το φάγωµα των νυχιών παραλληλίζεται µε το πιπίλισµα κατά το θηλασµό και αποτελεί διέξοδο στο άγχος, όπως σε ένα µωρό η πιπίλα. Πρόκειται για µια προσκόλληση του ατόµου σε εκείνο το πρώιµο αναπτυξιακό στάδιο, η οποία έχει ως αποτέλεσµα την ψυχική ανωριµότητά του. Αναζητά σε αυτό το θηλασµό, δηλαδή την ηδονή µέσω του στόµατος, γεγονός που υποδηλώνει έλλειψη φροντίδας.

Αντιμετώπιση

Παιδιά

1. Μιλήστε µε το παιδί προκειµένου να διαπιστώσετε τι από αυτά που συµβαίνουν στο σπίτι καταρχάς ή στο σχολείο τού προκαλούν άγχος. Να είστε τρυφεροί µαζί του και...

να του δώσετε χρόνο να σας εµπιστευτεί.

2. Παρατηρήστε ποιες στιγµές εκδηλώνονται τα συµπτώµατα. Αν, για παράδειγµα, το παιδί αρχίζει να τρώει τα νύχια του όταν εµφανίζεται ο µπαµπάς στο σπίτι, προφανώς κάτι του προκαλεί άγχος σε σχέση µε τον πατέρα ή στο πώς η µητέρα συνδιαλέγεται µε τον πατέρα.

3. Μην στέκεστε δίπλα του παρατηρώντας συνεχώς τι κάνει. Αυτό ενισχύει το άγχος του. Παρατηρήστε το διακριτικά και από απόσταση.

4. Τη στιγµή που εκδηλώνει το σύµπτωµα ζητήστε του να κάνει κάτι ώστε να σταµατήσει χωρίς να του δηµιουργηθεί επιπλέον άγχος.

5. Αν δεν υπάρξει αποτέλεσµα, απευθυνθείτε σε ειδικό. Είναι πιθανό το παιδί να έχει φοβίες ή να µην απολαµβάνει επαρκή αποδοχή από τους γονείς, γεγονός που σηµαίνει ότι το πρόβληµα έχει βαθιά ρίζα και απαιτεί ψυχοθεραπευτική αντιµετώπιση.

6. Οι τιµωρίες ή η στέρηση προνοµίων δεν συνιστώνται. Η έλλειψη διεξόδου µάλλον θα του προκαλέσει περισσότερο άγχος.

Ενήλικες

Η συµπεριφορά αυτή σε έναν ενήλικα υποδηλώνει σοβαρές αγχώδεις διαταραχές, οι οποίες αντιµετωπίζονται µόνο µε ψυχοθεραπεία. Πολλές φορές η αντιµετώπιση του συµπτώµατος, όπως για παράδειγµα η επάλειψη των νυχιών µε πικρό υγρό, µπορεί και να πετύχει. Αυτό που έχει σηµασία όµως είναι να εντοπιστούν και να αντιµετωπιστούν οι αιτίες που προκάλεσαν το σύµπτωµα. ∆ιαφορετικά, ακόµη και αν σταµατήσει να τρώει τα νύχια του, θα βρει κάποια άλλη διέξοδο, κυρίως µε στοµατική διέγερση (π.χ. κάπνισµα).

Μάθετε ότι…

1. Έρευνα που έγινε σε 4.500 µαθητές στην Αµερική έδειξε ότι τα 2/3 των αγοριών 8-11 ετών έτρωγαν τα νύχια τους, ενώ τα κορίτσια σε µικρότερη αναλογία. Αυτό συµβαίνει γιατί τα αγόρια δεν µπορούν εύκολα να εκδηλώσουν το συναίσθηµά τους, λόγω κοινωνικών στερεοτύπων.

2. Σε µαγνητικές τοµογραφίες και ηλεκτροεγκεφαλογραφήµατα παιδιών, κυρίως, που παρουσιάζουν το σύµπτωµα, εµφανίζονται κάποιες δυσλειτουργίες του µετωπιαίου λοβού στον εγκέφαλο.

3. Το εντυπωσιακό είναι ότι, αν η ονυχοφαγία αντιµετωπιστεί σωστά σε ψυχολογικό επίπεδο (ψυχοθεραπεία), φαίνεται ότι ισορροπεί και η νευρολογική λειτουργία.

hamomilaki.blogspot.com

Μήπως να δίναμε στη ζωή μας μιά κάποια αξία;


Εμείς τη ζωή μας την σπαταλήσαμε πιασμένοι στα δίχτυα των Σειρήνων, κουλουριασμένοι στα πόδια του μαμωνά. 
Για την τιμή των νεκρών μας, για τη ζωή των παιδιών μας, μονάχα γι' αυτά πρέπει στα στερνά μας να ορίσουμε πως δεν είμαστε δούλοι, μήτε άβουλοι, αλλά ούτε και ζώα για να μας ξεπουλάνε στα παζάρια των ισχυρών.
Κι εσείς οι νέοι, μην παίρνετε παράδειγμα από την δικιά μας την μαύρη στράτα. Φωνάξτε για τα δίκια σας, ζητήστε αυτά που σας κλέψαν, πάρτε τις ζωές σας στα δικά σας χέρια και μην αφήνεστε στα χέρια των εμπόρων του χαμού...

Αυτή την πατρίδα έχουμε και δεν την χαρίζουμε σε κανέναν, γιατί δικιά μας δεν είναι. Μας την δώσανε οι πατεράδες μας και μας αφήσανε βαριά παρακαταθήκη να την παραδώσουμε με τη σειρά μας ακέραια σε εκείνους που έρχονται μετά από εμάς... 

Αυτόν τον ευλογημένο τόπο μας χάρισε ο Θεός να ζήσουμε, να παλέψουμε και σαν τα μάτια μας κλείσουμε να το κάνουμε με τιμή. 
Σε ετούτα τα χώματα παλέψανε οι πρόγονοί μας και γίνανε θηρία που τα σεβάστηκε ακόμη κι ο χάρος. 
Σε ετούτο τον τόπο, λοιπόν, ας δώσουμε αυτό που μπορούμε, ας παλέψουμε όσο αντέχουμε, ας σκύψουμε να μυρίσουμε το χώμα του που θα μας σκεπάσει δίνοντάς μας την ευλογία του. 

Μεγάλος ο φόβος που την καρδιά κυριεύει πριν τον αγώνα και άφρονας εκείνος που δεν τον νιώθει. 
Μα, ετούτος ο φόβος φεύγει κι έρχεται η πρώτη νίκη, που γίνεται χαλί για την μεγάλη δικαίωση εκείνου που δεν το βάζει κάτω και παλεύει για εκείνα που πιστεύει και που τιμά. 

Αν τον αγώνα τον όμορφο δεν δώσουμε σήμερα, τον αγώνα που θα μας τιμήσει, τότε είναι επειδή δεν έχουμε μέσα μας πίστη και αξίες, είναι επειδή δεν έχουμε μέσα μας ούτε τον φόβο Θεού, είναι επειδή από πολύ καιρό πριν γίναμε υποτακτικοί του μαμωνά και δουλικά των δαιμόνων που σήμερα σκεπάζουν την αλήθεια, κρύβουν την ομορφιά και γελάνε με το κακό που τους αφήσαμε να μας κάνουν... 

Σε ετούτην την ευλογημένη πατρίδα, οι πέτρες μένουν όρθιες για να μας θυμίζουν ποιοί είμαστε, για να μας θυμίζουν όλα εκείνα που οι "φίλοι" μας θέλουν να τα ξεχάσουμε, για να ξεχαστούμε...
Ένα μονάχα χρέος έχουμε... να μην ατιμαστούμε και να μην ατιμάσουμε τους νεκρούς μας.
Αν δεν παλέψουμε τώρα γι αυτό το χρέος, πότε θα το κάνουμε αυτό...;
Μήπως πρέπει να δώσουμε επιτέλους στη ζωή μας μιά κάποια αξία; 
Εσένα ρωτώ και περιμένω να μου απαντήσεις...

Το απαραίτητο καλοκαιρινό αξεσουάρ

Tο καπέλο δεν είναι μόνο αξεσουάρ μόδας, είναι και «προστατευτικό εργαλείο» ομορφιάς. Αν νομίζετε ότι είναι μόνο θέμα των προσταγών της μόδας...
η αγάπη των celebrities για τα καπέλα, το Daily Makeover, σας αποδεικνύει ότι κάνετε λάθος.

Όταν ο ήλιος κάνει την εμφάνιση του έρχονται στο προσκήνιο και τα όπλα που έχετε για την προστασία από την επικίνδυνη ηλιακή ακτινοβολία. Μαζί με την αντηλιακή κρέμα που είναι απαραίτητη για την προστασία του δέρματος, το καπέλο εξασφαλίζει τη μόνιμη σκίαση και συνδυάζει την προστασία του δέρματος και των μαλλιών.

Ειδικά, αν έχετε τάση για πανάδες και κηλίδες το καπέλο πρέπει να γίνει το αγαπημένο σας αξεσουάρ. Εξάλλου, σκεφτείτε ότι περίπου μία στις τρεις γυναίκες αναφέρει ότι έχει εμφανίσει αλλεργία στον ήλιο ενώ οι γυναίκες ηλικίας 25-35 ετών έχουν τη μεγαλύτερη προδιάθεση για φωτοδερματίτιδες.

Αν δεν έχει μεγάλη ηλιοφάνεια μπορείτε να επιλέξετε σκούρα χρώματα όπως μαύρο και καφέ, ενώ για τις μέρες που ο ήλιος είναι πολύ δυνατός τα ανοιχτόχρωμα καπέλα όπως και τα ψάθινα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των επιλογών.

Τυφλώνουν τα «μαϊμού» γυαλιά ηλίου, που φορούν 7 στους 10 Έλληνες


Σε σοβαρό κίνδυνο εκθέτουν τα μάτια τους επτά στους δέκα Έλληνες, καθώς φορούν γυαλιά ηλίου αγορασμένα από πλανόδιους πωλητές ή από διάφορα καταστήματα εκτός των οπτικών.



Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, η δραματική αύξηση της υπεριώδους ακτινοβολίας τα τελευταία χρόνια, λόγω της μείωσης του πάχους του στρώματος του όζοντος έχει καταστρεπτικές συνέπειες στα μάτια. Ο καταρράκτης που παλαιότερα εμφανιζόταν μετά την ηλικία των 70 ετών σήμερα πλήττει ακόμη και άτομα 50 ετών.

Εκτός όμως από τον καταρράκτη εγκαύματα του κερατοειδούς (φωτοκερατίτιδα), το πτερύγιο (ένα τριγωνικό στρώμα ιστού που μπορεί να επεκταθεί στον κερατοειδή και να εμποδίσει την ομαλή όραση), οι αμφιβληστροειδοπάθειες, η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας αλλά και ο καρκίνος των βλεφάρων απειλούν όσους δεν προστατεύουν τα μάτια τους φορώντας ειδικά γυαλιά ηλίου ή φακούς επαφής ή και ακόμη γυαλιά οράσεως που έχουν ειδικά φίλτρα και απορροφούν την επικίνδυνη UN-A και UV-B ηλιακή ακτινοβολία.

«Κάθε χρόνο πωλούνται από πλανόδιους και από μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα ενάμιση με δύο εκατομμύρια γυαλιά ηλίου τα οποία δεν προσφέρουν καμία προστασία στα μάτια. Δυστυχώς η Πολιτεία δεν αντιμετωπίζει αποτελεσματικά το θέμα του παραεμπορίου με αποτέλεσμα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων να φορούν γυαλιά που δεν απορροφούν την UV ακτινοβολία, τα οποία προκαλούν ανεπανόρθωτες βλάβες στα μάτια» επισήμανε στη διάρκεια συνέντευξης τύπου η πρόεδρος του Συλλόγων Οπτικών Οπτομετρών Βορείου Ελλάδος, Μαρία Ταρασούδη.
Σύμφωνα με την ίδια είναι καλύτερα να μη φοράει κανείς καθόλου γυαλιά παρά να φοράει μη απορροφητικά γυαλιά.

Κι αυτό γιατί τα μάτια έχουν έναν μηχανισμό αυτοπροστασίας που κάνει την κόρη να μικραίνει στον ήλιο και έτσι να εμποδίζει την είσοδό της υπεριώδους ακτινοβολίας μέσα στο μάτι... Με τη χρήση μη απορροφητικών σκούρων γυαλιών το μάτι ξεγελιέται και η κόρη δεν κλείνει με αποτέλεσμα να δέχεται την καταστροφική υπεριώδη ακτινοβολία.
Η προστασία των ματιών από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες πρέπει να αρχίζει από την ηλικία του ενός έτους.

Οι οπτικοί συνιστούν μείωση της έκθεσης στον ήλιο κατά τις ώρες 9.00-16.00 και χρήση απορροφητικών γυαλιών και καπέλου.

«Όσοι φορούν γυαλιά επειδή έχουν κάποιο διαθλαστικό σφάλμα (μυωπία, υπερμετρωπία, αστιγματισμό) μπορούν να επιλέγουν φακούς επαφής με προστασία από την UV ακτινοβολία και παράλληλα να φοράνε γυαλιά ηλίου. Στην περίπτωση που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να φορέσουν φακούς επαφής ή γυαλιά ηλίου θα πρέπει να ζητούν από τον οπτικό να βάλει στα γυαλιά παθήσεως που φορούν ειδικά φίλτρα που θα προστατεύουν τα μάτια τους από τον ήλιο. Τα απορροφητικά γυαλιά δεν είναι κατ΄ ανάγκη σκούρα, μπορούν να είναι και άχρωμα.

Το σκούρο χρώμα απλώς προστατεύει το μάτι από το θάμπωμα που προκαλεί ο ήλιος» ανέφερε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Οπτικών Οπτομετρών Βορείου Ελλάδος, Παντελής Ζωγράφος.

Τι πρέπει να προσέχει κανείς όταν επιλέγει γυαλιά ηλίου;

Το συνηθέστερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι επιλέγουν γυαλιά ηλίου με κριτήριο τη μόδα ενώ βασικό κριτήριο θα πρέπει να είναι η προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία.

Επίσης τα γυαλιά θα πρέπει να δοκιμάζονται όχι μόνο μπροστά στον καθρέφτη αλλά και έξω στον ήλιο. Ένα καλό ζευγάρι γυαλιά δεν θα πρέπει να ενοχλεί ή να τυφλώνει ούτε και να σκοτεινιάζει τα πάντα γύρω σε αυτόν που τα φοράει, αλλά να δίνει μια καθαρή και ποιοτική εικόνα.

Οι φακοί (οργανικοί ή από κρύσταλλο) θα πρέπει να είναι 100% απορροφητικοί στην υπεριώδη ακτινοβολία, το υλικό κατασκευής να είναι οπτικώς κατεργασμένο, ομοιογενές και αναλλοίωτο ώστε να μη δημιουργούνται παραμορφώσεις και να έχουν συγκεκριμένο πάχος και αντοχή. Επίσης τα υλικά που χρησιμοποιούνται για τους σκελετούς θα πρέπει να μην προκαλούν ερεθισμούς στο δέρμα ή αλλεργίες.

Το φίλτρο UV μπορεί να ενσωματωθεί σε όλα τα γυαλιά ηλίου και οράσεως καθώς και στους φακούς επαφής, δεν επηρεάζει την ποιότητα της όρασης και δεν σχετίζεται με την τιμή.

Για μεγαλύτερη προστασία το μέγεθος του σκελετού θα πρέπει να είναι τέτοιο που να καλύπτει ολόκληρο το μάτι και την περιοχή γύρω από αυτό.

Η σκουρότητα των φακών θα πρέπει να είναι κατάλληλη για την κάθε χρήση αλλά και να είναι ανάλογη με την προτίμηση του καθενός ώστε να νιώθει άνετα.

Στα μικρά παιδιά καλό είναι να αποφεύγονται οι πολύ σκούροι φακοί ώστε να μην τα στεναχωρούν και να μην υπάρχει πιθανότητα φωτοφοβίας στο μέλλον. Τα συνήθη χρώματα των φακών είναι το πράσινο, το γκρι και το καφέ.
Τέλος όσοι χρησιμοποιούν γυαλιά ηλίου θα πρέπει να ξέρουν ότι η ικανότητα απορρόφησης μειώνεται κάθε 2-3 χρόνια.

Δείτε που κάνει τις διακοπές του ο Γιώργος Παπανδρέου ενώ εκατομμύρια Ελλήνων δεν έχουν να φάνε

Ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει τίποτα. Δεν πα να γίνεται της κακομοίρας και η χώρα να είναι στα κάγκελα; Τις διακοπούλες του αυτός…
Μετά την φιλοξενία στο εξαιρετικής ομορφιάς σπίτι του αρχιτέκτονα Γιώργου Ζαφειρίου στη Σέριφο ο Γιώργος Παπανδρέου και η σύζυγός του Αντα συνεχίζουν τις καλοκαιρινές διακοπές στο πεντάστερο «Mandola Rosa» του ομίλου Δασκαλαντωνάκη.
Σε μια καταπράσινη έκταση 500 στρεμμάτων, πάνω σε μια μαγευτική παραλία 2 χιλιομέτρων, ο πρώην πρωθυπουργός έχει την ευκαιρία να απολαύσει τα θαλάσσια σπόρ που λατρεύει με θέα τη Ζάκυνθο και το απέραντο Ιόνιο, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να γευτεί τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει το πολυτελέστατο ξενοδοχειακό συγκρότημα του ομίλου Δασκαλαντωνάκη, μακριά από τα αδιάκριτα και ενοχλητικά βλέμματα. Όσοι είστε κοντά, βρείτε τον και κυνηγήστε τον…
Δείτε τις φωτογραφίες της καταραμένης φτώχειας:
mandola1
mandola2

Εύκολη συνταγή για τους καλεσμένους μας!

Η κρέπα είναι ένα είδος pancake, αλλά πολύ λεπτότερη σε πάχος και μπορεί κανείς να την φτιάξει σε αλμυρές αλλά και γλυκές παραλλαγές…

Δεν θεωρείται ό, τι πιο ελαφρύ και υγιεινό, αλλά σίγουρα υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που δεν είναι όλη μέρα με τον θερμιδομετρητή στο χέρι και δίνουν στον εαυτό τους το ελεύθερο να απολαύσει μια νόστιμη αμαρτία!

Προτίμησα σήμερα να σας παρουσιάσω μια συνταγή για αλμυρές κρέπες, σύμφωνα πάντα με τα δικά μου γούστα. Έχω δοκιμάσει διάφορους συνδυασμούς υλικών, οπότε με σιγουριά μπορώ να σας πω ότι αυτή η συνταγή είναι μακράν η καλύτερη!!

Υλικά για 10 κρέπες:

Για τη ζύμη:

200 γρ. περίπου αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2 κουτάκι μπίρα
2 αβγά
1 ποτήρι γάλα φρέσκο
1κοφτό κουτ. γλ. αλάτι
2 κουτ. σούπας βιτάμ

Για τη γέμιση:

1 πακέτο τυρί Φιλαδέλφεια
1 κουτ. σούπας μουστάρδα
αλάτι/πιπέρι/ ρίγανη
ψιλοκομμένος άνηθος
2 κουτ. σούπας κρ. γάλακτος light
1 φλιτζάνι τριμμένο κίτρινο τυρί της αρεσκείας μας
1 πιπεριά πράσινη ψιλοκομμένη
1 κουτ. γλ. πάπρικα

Εκτέλεση:

Για τη ζύμη:

Χτυπάμε σε ένα μπολ με ένα μίξερ χειρός τα αβγά με το γάλα μας, σε δυνατή συχνότητα. Χαμηλώνουμε το μίξερ και προσθέτουμε τη μπίρα, το αλάτι και το βούτυρο και ανακατεύουμε συνεχώς. Τέλος ρίχνουμε λίγο - λίγο το αλεύρι μας, μέχρι να έχουμε ένα μίγμα δεμένο και όχι νερουλό (σαν τη ζύμη για κέικ, φανταστείτε!).Σκεπάζουμε το μπολ με μία μεμβράνη και το αφήνουμε για μισή ωρίτσα στο ψυγείο

Σε ένα φαρδύ τηγάνι ζεσταίνουμε λίγο βούτυρο και ρίχνουμε στο κέντρο 2-3 κουταλιές της σούπας από το μίγμα μας. Κουνήστε λίγο το τηγάνι, να απλωθεί παντού το μίγμα και αυτό πολύ γρήγορα θα σφίξει. Το γυρνάμε και από την άλλη πλευρά για να ροδίσει καλά και βάζουμε τις κρέπες μας την μία πάνω στην άλλη σε ένα πιάτο.

Ετοιμάζουμε τη γέμιση:

Ρίχνουμε στο multi όλα τα υλικά- εκτός από τον άνηθο και το τριμμένο τυρί -και ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει μια ωραία, αφράτη κρέμα. Γεμίζουμε τις κρέπες με την κρέμα μας, γαρνίρουμε με τον άνηθο, τυλίγουμε τις κρέπες και τις πασπαλίζουμε με το τριμμένο τυρί. Τρώγονται ζεστές.

EXTRAS: Αν δεν τις καταναλώσετε άμεσα, φυλάξτε τις κρέπες, την μία πάνω στην άλλη, σκεπασμένες με μια μεμβράνη, μέσα στο ψυγείο σας και όταν έρθει η ώρα, γεμίστε τις με ό, τι θέλετε, τοποθετήστε τις σε ένα πυρέξ, ρίξτε επάνω μερικές σταγόνες κρέμα γάλακτος και λίγο τριμμένο τυρί και βάλτε τις για 5-10 λεπτά στον φούρνο στους 170 βαθμούς.

Προσθέστε στην κρέμα σας κάποιο αλλαντικό, αν θέλετε.

lifezone.gr