ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Η προπονητολογία στα γήπεδα και ομάδες της ΕΠΣ Πιερίας

Η προπονητολογία στα γήπεδα της ΕΠΣ Πιερίας. Ποιοί πήγαν πού. Ξεκινάει την άλλη εβδομάδα η μεταγραφική περίοδος στο ..
πανελλήνιο με την προπονητολογία να οργιάζει μια ακόμη φορά στην περιοχή μας. Και είναι λογικό αυτό αφού οι 60 περίπου ομάδες με αυτές των εθνικών κατηγοριών, έχουν να διαμορφώσουν το ρόστερ τους σύμφωνα με τις ανάγκες και τους στόχους της νέας αγωνιστικής χρονιάς.
Στην Αναγέννηση Σφενδάμης τα πράγματα είναι ακόμη ρευστά, δεν έχουν κατασταλάξει στο θέμα του προπονητή και αναμένονται εξελίξεις. Ο Θερμαϊκός Κορινού ανακοίνωσε τον Μάκη Τερζόπουλο ενώ ο ΓΑΣ Σβορώνου συνεχίζει με την ίδια φιλοσοφία και τον Γιάννη Βαρβούτη να την υλοποιεί. Ο Απόλλωνας του Λιτοχώρου συμφώνησε με τον Ρούλη Παπαδόπουλο που μετά την πολύ καλή περσινή χρονιά με την Σφενδάμη, ετοιμάζεται και πάλι για μεγάλα πράγματα στους πρόποδες του Ολύμπου. 

Εθνικός Κατερίνης και Μπάμπης Μουστακίδης, φαίνεται να έχουν δώσει τα χέρια. Οστόσο δεν ανακοινωθεί επίσημα κάτι και περιμένουμε κι εμείς τις ανακοινώσεις. Στον Κολινδρό δε συνεχίζει ο Ηλίας Τζιόκας και τα «τσακάλια» βρίσκονται σε αναζήτηση προπονητή.
Με την ίδια συνταγή συνεχίζει και ο Όλυμπος Λεπτοκαρυάς που θα έχει τον Νίκο Μανίκα στην τεχνική του ηγεσία ενώ και ο Απόστολος Τζόβας μπορεί να εκλέχθηκε περιφερειακός σύμβουλος, δηλώνει όμως παρόν και συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του αγωνιστικά στην ομάδα.
Και στην 25η Μαρτίου δε φαίνεται να αλλάζουν τα πράγματα στο κομμάτι της τεχνικής ηγεσίας. Η συνεργασία με τον Στέργιο Γιώτσα σε όλους τους τομείς, θα καλύψει και αυτό το κομμάτι το οποίο θα αναλάβει κάποιος απο τους συνεργάτες του έμπειρου τεχνικού σε συνεργασία με τον ίδιο.
Στην Δρυάνιστα οι πληροφορίες μας λένε ότι ανακοινώθηκε ο Βαγγέλης Μύθημης. Ο πρώην τεχνικός της 2ης ομάδας του Αιγινιακού και προπονητής τερματοφυλάκων του Βατανιακού.
Στην Ακαδημία Πλαταμώνα ο Στέλιος Καλαϊτζίδης τα βρήκε σε όλα με τη νέα διοίκηση και θα καθήσει στον πάγκο των "Νοτίων",  ενώ ακόμη δεν έχουμε πληροφορίες για τον Αριστοτέλη Καταχά που θα έχει συνεργασία φέτος και με τον Αιγινιακό.
Η Πύδνα Κίτρους θα συνεχίσει την πετυχημένη της πορεία με τον Διονύση Τοκατλίδη στον πάγκο. Στους Διόσκουρους δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές οι προθέσεις του προέδρου Γιώργου Κοκαβίδη με το θέμα να είναι ρευστό. Ο Γ. Ολύμπιος Λόφου συνεχίζει με τον Βαγγέλη Μπάκα και την επόμενη χρονιά σε μια πετυχημένη διαδρομή. Τέλος ο Διαγόρας Σεβαστής, συμφώνησε με τον πρώην προπονητή του Άρη Κοκκινοπλιτών και την Περίστασης Σωτήρη Ζιώγα.

Σύντομα θα επανέρθουμε με την κίνηση στη Β΄και τη Γ΄κατηγορία, με ότι νεώτερο υπάρχει και δεν έκλεισε στην Α΄καθώς και την μεταγραφολογία σε όλες τις ομάδες της περιοχής μας. http://pieriasport.blogspot.gr

Νέες γυναίκες με κατάθλιψη κινδυνεύουν από καρδιακή προσβολή


women depression_heart_attack

Νέα έρευνα για τη σχέση μεταξύ κατάθλιψης και καρδιοπάθειας, ανακάλυψε ότι γυναίκες ηλικίας 55 ετών και κάτω έχουν υπερδιπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν σημαντικά καρδιακά προβλήματα αν έχουν μέτρια ή σοβαρή κατάθλιψη.
Στα καρδιακά προβλήματα περιλαμβάνονται ο θάνατος από καρδιοπάθεια, οι καρδιακές προσβολές και μέθοδοι διάνοιξης αρτηριών.
Και η κατάθλιψη και η καρδιοπάθεια είναι περισσότερο πιθανό να εμφανιστούν σε γυναίκες.
Ερευνητές από το Emory University στην Atlanta, των οποίων τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό ''Journal of the American Heart Association'', ανακάλυψαν ότι μπορεί ενδεχομένως να υπάρχει σχέση μεταξύ των δυο παθήσεων.
Οι ερευνητές εξέτασαν 3.235 ανθρώπους με γνωστή ή εικαζόμενη καρδιακή προσβολή, που προγραμματίστηκε να υποβληθούν σε στεφανιαία αγγειογραφία. Οι συμμετέχοντες αξιολογήθηκαν για τα συμπτώματα κατάθλιψης και παρακολουθήθηκαν και πάλι 3 χρόνια αργότερα.
Στους συμμετέχοντες, ποσοστό 34% ήταν γυναίκες και η μέση ηλικία ήταν τα 62,5 χρόνια.
'Εχοντας λάβει υπόψη άλλους παράγοντες για καρδιοπάθεια, οι ερευνητές ανακάλυψαν τα ακόλουθα.
Σε γυναίκες ηλικίας 55 ετών και κάτω, για κάθε αύξηση 1 μονάδας στα συμπτώματα κατάθλιψης υπήρχε σχετιζόμενη αύξηση 7% στην παρουσία καρδιοπάθειας
Αν γυναίκες ηλικίας 55 ετών και κάτω είχαν μέτρια ή σοβαρή κατάθλιψη είχαν 2.17 φορές περισσότερες πιθανότητες να υποστούν καρδιακή προσβολή, να πεθάνουν από καρδιακή νόσο ή να υποβληθούν σε μέθοδο διάνοιξης αρτηρίας κατά τη διάρκεια τη έρευνας.
Αν γυναίκες ηλικίας 55 ετών και κάτω είχαν μέτρια ή σοβαρή κατάθλιψη είχαν 2,45 φορές περισσότερες πιθανότητες θνησιμότητας από οποιοδήποτε αίτιο κατά τα διάρκεια της έρευνας.
Σε γυναίκες και άντρες μεγαλύτερης ηλικίας τα συμπτώματα κατάθλιψης δεν προέβλεπαν την παρουσία καρδιοπάθειας.
Ο ερευνητής, Dr. Amit Shah, του Emory University, εστιάζει στον κίνδυνο που εμφανίζουν οι γυναίκες ηλικίας 55 ετών και κάτω. Γυναίκες της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας είναι περισσότερο πιθανό να έχουν κατάθλιψη, επομένως αυτός μπορεί ενδεχομένως να είναι ένας από τους κρυμμένους παράγοντες κινδύνου που μπορούν να εξηγήσουν γιατί οι γυναίκες πεθαίνουν σε δυσανάλογα υψηλό ποσοστό σε σχέση με τους άντρες μετά από μια καρδιακή προσβολή.
Η ερευνήτρια, Dr. Viola Vaccarino, σημειώνει ότι τα ευρήματα είναι σε ευθυγράμμιση με τις συστάσεις της Αμερικανικής 'Ενωσης Καρδιολόγων, του 2008, ότι η κατάθλιψη μπορεί επίσημα να θεωρηθεί παράγοντας κινδύνου για αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας με τον ίδιο τρόπο που θεωρείται ο διαβήτης ή η υπέρταση.
Σημειώνει ότι αν και οι κίνδυνοι και τα οφέλη της εξέτασης ρουτίνας για κατάθλιψη είναι ακόμα ασαφή, η έρευνα υποδεικνύει ότι νέες γυναίκες μπορεί ενδεχομένως να ωφεληθούν από ειδική προσοχή.
Ο Dr. Shah δήλωσε ότι όλοι οι άνθρωποι- και ιδιαίτερα οι νεότερες γυναίκες-χρειάζεται να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη την κατάθλιψη.
Η κατάθλιψη καθαυτή αποτελεί λόγο να λάβει κάποιος δράση, αλλά η γνώση ότι συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας και θνησιμότητας θα πρέπει να κινητοποιήσει ανθρώπους να αναζητήσουν βοήθεια.

Πηγή:
"Journal of the American Heart Association"

Ηλιοθεραπεία… εθιστική σαν το τσιγάρο!


sunbathing-t2
Η ηλιοθεραπεία εθίζει όπως η νικοτίνη… Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν Αμερικανοί επιστήμονες.

Οι επιστήμονες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και του Γενικού Νοσοκομείου της Μασαχουσέτης, πραγματοποίησαν πειράματα με ποντίκια και ανακάλυψαν ότι όταν αυτά εκτίθενται στην υπεριώδη ακτινοβολία (που αποτελεί μέρος της ηλιακής), πυροδοτείται στον οργανισμό τους η αυξημένη παραγωγή οπιοειδών και συγκεκριμένα των βήτα- ενδορφινών, των ορμονών της ευχαρίστησης.
Οι ενδορφίνες λειτουργούν με τον ίδιο βιολογικό μηχανισμό που δρουν οι άκρως εθιστικές ουσίες, όπως η ηρωίνη και η μορφίνη, ενώ οι ίδιες ορμόνες παράγονται και κατά την έντονη σωματική άσκηση.
Οι Αμερικανοί ερευνητές προειδοποιούν ότι μολονότι η έρευνα έγινε σε ζώα, θεωρούν πως τα ευρήματά της είναι εφαρμόσιμα και στους ανθρώπους, καθώς η δερματική αντίδραση στην υπεριώδη ακτινοβολία είναι παρόμοια στα ποντίκια και στους ανθρώπους.

ΠΙΕΡΙΚΟΣ:ΠΑΤΣΟΓΙΩΡΓΟΣ, ΠΑΠΑΤΟΛΙΟΣ ,ΙΤΣΙΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗ;


Μετά τον Καρτσαμπά, τον Νίκου, τον Δαλαμήτρα που έκαναν προσφυγή και έμειναν ελύθεροι.Μετά την αποχώρηση πολλών άλλων απο το φετινό ..
ρόστερ, ιδιαίτερα του Αποστολίδη,του Λαζαρίδη, την διαφαινόμενη αποχώρηση και του Μανίκα, αλλά και άλλων, κατατέθηκαν και άλλες προσφυγές  και έχουν ήδη συζητηθεί, αλλά δέν έχουν δεί το φώς της δημοσιότητας.
Συγκεκριμένα:΄οπως έχουμε πληροφορηθεί απο βέβαιες πηγές ο Δημήτρης Ιτσιος (γεννηθείς 1995), ο Θάνος Παπατόλιος(γεννηθείς 1994), ο Δημήτρης Πατσογιώργος (γεννηθείς 1994), έχουν καταθέσει προσφυγή κατά του Πιερικού,με αίτημα καταβολή δεδουλευμέων και τη λύση της συνεργασίας τους με την ομάδα.

Οι προσφυγές και των τριών έχουν συζητηθεί και είναι θέμα ημερών η έκδοση των αποφάσεων, που μάλλον θα γίνουν δεκτές και οι νεαροί ποδοσφαιριστές θα μείνουν ελεύθεροι και δέν θα βρίσκονται στην ομάδα την επόμενη σεζόν.
Τα πιό ταλαντούχα και νεαρά παιδιά  της ομάδας θέλουν να φύγουν.Παιδιά που συνέβαλλαν τα μέγιστα στην σωτηρία της ομάδος, παρά του ότι αγωνιζόταν χωρίς απολαβές.
Και αναρωτιέτια κανείς.Ποιοί θα μείνουν;Με ποιούς θα πορευτεί η ομάδα στη νέα ποδοσφαιρική χρονιά;
Βοά.. η ποδοσφαιρική πιάτσα.Γινόμαστε δέκτες διαφόρων απόψεων και θέσεων.
Πολλοί άρχισαν να λένε φράσεις του στύλ "πιό ελκυστική η Καισσάρεια απο τον Πιερικό" και άλλα τέτοια που δέν θέλουμε να αναφέρουμε για να μήν θεωρηθεί ότι εμείς υποτιμούμε τις άλλες ομάδες του Νομού μας που κάνουν πολύ καλή δουλειά...
Εντονος προβληματισμός στις διάφορες συζητήσεις, πολλοί ανησυχούν,αλλά λίγοι μιλάνε, λίγοι προτείνουν και άλλα πολλά που δέν είναι της ώρας να τα πούμε..
Απο τον Πιερικό για το θέμα αυτό; Επίσημα; τίποτε.
Ας ελπίσουμε ότι θα βρεθούν λύσεις, γιατί όπως δείχνουν έως τώρα τα πράγματα, η κατάσταση είναι απελπιστική σε όλα τα μέτωπα, οικονομικό και αγωνιστικό και η νέα χρονιά προμηνύεται όχι απλά δύσκολη αλλά.. μαύρη.

Ξεκινήστε τη μέρα σας με αυγά!


eating egg2
Προτιμήστε το αυγό στο πρωινό σας! Ειδικοί συνιστούν να ξεκινάτε τη μέρα σας τρώγοντας αυγά….αφού είναι πιο ευεργετικά για την υγεία του ανθρώπου απ’ ότι πίστευαν οι επιστήμονες πριν από 30 χρόνια.

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα αυγά μεσαίου μεγέθους έχουν σήμερα περίπου 25% λιγότερα κορεσμένα λιπαρά, τα οποία συνδέονται με καρδιακές παθήσεις, συγκριτικά με εκείνα της δεκαετίας του 1980. Επιπλέον περιέχουν 1,3 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών, ενώ παλαιότερα περιείχαν 1,7 γραμμάρια.

Σε ότι αφορά στα περί…χοληστερίνης για την οποία «ευθύνονται» τα αυγά, πρέπει να γνωρίζετε ότι περιέχουν 177 μικρογραμμάρια χοληστερίνης, περίπου 10% λιγότερο από τα 202 μικρογραμμάρια που είχαν δείξει προηγούμενες μελέτες.

Τέλος οι θερμίδες που περιέχει ένα αυγό είναι 66 και όχι 78 που είχε αρχικά εκτιμηθεί, ενώ η ποσότητα βιταμίνης D – σημαντικής για την υγεία των οστών και την πρόληψη της ραχίτιδας - που περιέχει είναι η διπλάσια από αυτή που πίστευαν οι ειδικοί ότι περιείχε τη δεκαετία του ’80.

Σχολείο και κοινωνιολόγος…


school and_sociologist

Σκοπός του άρθρου είναι να θίξει σε γενικές γραμμές τα προβλήματα που βιώνει το σύγχρονο σχολείο, να επισημάνει τον πραγματικό του σκοπό αλλά και να τονίσει τον πολυδιάστατο και συνάμα αναγκαίο ρόλο του κοινωνιολόγου στη εκπαίδευση. 
Το σχολείο, με τη γενικότερη έννοια της παιδείας, είναι ένα σύστημα που αντανακλά το πολιτιστικό επίπεδο ενός τόπου. Αποτελεί ένα από τους πιο σημαντικούς θεσμούς κοινωνικοποίησης. Όλα τα πολιτισμένα έθνη επιθυμούν την επαγγελματική και γενική μόρφωση των πολιτών τους και αναγνωρίζουν την ανάγκη στήριξης και ενίσχυσης του σχολείου.
H καλλιέργεια του νου θεωρείται σήμερα τόσο απαραίτητη όσο και η τροφή για το σώμα. Σκοπός του σχολείου είναι να προάγει τον πολιτισμό. Για την κατανόηση και τη μετάδοση του πολιτισμού μας από τη μια γενιά στην άλλη, το σπουδαιότερο και αποτελεσματικότερο μέσο είναι το σχολείο.
Όμως ο σημερινός πολιτισμός διέρχεται μια κρίση αξιών, η κρίση αυτή είναι αυτονόητο ότι περνά και στο σχολείο.. Το σημερινό σχολείο δυστυχώς συμβάλλει στην εκμάθηση, όχι όμως στη μάθηση. Ελάχιστα καλλιεργείται η κριτική σκέψη, η ευαισθησία και η φαντασία του μαθητή.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μετατρέπεται ο μαθητής σε άβουλο ον. Δημιουργούνται, έτσι, άτομα με γνώση, χωρίς όμως γνώμη, άτομα που δεν προβληματίζονται, δεν έχουν πνευματικές ανησυχίες και ενδιαφέροντα και γι' αυτό το λόγο δεν σκέπτονται, δεν κρίνουν, αλλά ούτε και θέλουν να κρίνονται.
Το σημερινό σχολείο δεν αρέσει στους μαθητές. Οι γονείς δεν το εμπιστεύονται και οι καθηγητές δεν εμπνέονται απ' αυτό. Αποτελεί ένα απαρχαιωμένο σχολείο το οποίο βρίσκεται έξω από την σύγχρονη πραγματικότητα. Το πραγματικό σχολείο πρέπει να ανταποκρίνεται στην κοινωνική πραγματικότητα, δηλαδή να είναι ελκυστικό στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Στόχος του είναι η ολοκληρωμένη γενική μόρφωση των μαθητών αλλά και η καλλιέργεια της προσωπικότητάς τους. Το σχολείο πρέπει να αναπτύσσει την κριτική σκέψη και τον κοινωνικό προβληματισμό, τη συμμετοχή και την αλληλεγγύη των μαθητών.
Να σέβεται τη διαφορετικότητα, να συνδέει τον άνθρωπο με την κοινωνία και το περιβάλλον, με γενικό σκοπό τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πολίτη ο οποίος θα μπορεί να συμμετέχει στο 'κοινωνικό γίγνεσθαι'. Σε αυτό το σχολείο η γνώση θα κατακτάται μέσα από τον προβληματισμό και την κατανόηση, την ενεργό συμμετοχή των μαθητών με τη μέθοδο της έρευνας, τη διαρκή επικοινωνία μαθητών καθηγητών, τη συμμετοχή του σχολείου στην κοινωνία-κοινότητα και τη συμμετοχή της κοινωνίας στο σχολείο.Σε αυτό το σχολείο, η κοινωνιολογία είχε σημαντική θέση στα ωρολόγια και τα αναλυτικά προγράμματα.
Σκοπός της κοινωνιολογίας είναι να μελετήσει, να κατανοήσει και να ερμηνεύσει τα σύγχρονα κοινωνικά φαινόμενα και συνάμα να εξηγήσει τα βαθύτερα αίτια πού βρίσκονται πίσω από την κοινωνική συμπεριφορά, τη συγκρότηση, εξέλιξη και μετασχηματισμό των ανθρώπινων κοινωνιών.
Ο μαθητής μπορεί να γίνει γνώστης των αλλαγών που συντελούνται και να αποκτήσει πλήρη συναίσθηση της κοινωνικής πραγματικότητας στη οποία ζει.
Ωστόσο, πέρα από τα προβλήματα 'γνωστικού' περιεχομένου στο σχολείο, προκύπτουν και άλλα θέματα. Το σχολείο ως πολυδιάστατο σύστημα απασχολεί ανθρώπους διαφορετικούς μεταξύ τους οι οποίοι πρέπει να συνεργαστούν είτε είναι καθηγητές, είτε μαθητές, είτε γονείς.
Όπως είναι λογικό, συχνά εμφανίζονται προβλήματα στις μεταξύ τους σχέσεις με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση η οποία επηρεάζει την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Για να λυθούν αυτά τα προβλήματα τόσο μεταξύ καθηγητών όσο και μαθητών αλλά και γονιών πρέπει να υπάρχουν κάποιοι ειδικοί οι οποίοι με τις γνώσεις τους να μπορούν να βοηθήσουν στην εξάλειψη τέτοιων περιστατικών.
Με βάση τα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα των κοινωνιολόγων, (Π.Δ. 159, Φ.Ε.Κ. 199/1.10.2009, τ. 1), ο ρόλος των κοινωνιολόγων στην εκπαίδευση πέρα από διδακτικός είναι ερευνητικός αλλά και συμβουλευτικός. Οι κοινωνιολόγοι χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της κοινωνιολογικής έρευνας μπορούν να οργανώσουν έρευνες στα σχολεία για διάφορα θέματα όπως τα αίτια της σχολικής αποτυχίας, η παιδική παραβατικότητα, η βία και γενικότερα ζητήματα που προβληματίζουν το σχολικό βίο.
Τα αποτελέσματα των ερευνών θα χρησιμοποιούνται για την ανάδειξη και την επίλυση των προβλημάτων της εκπαίδευσης. Επίσης, οι κοινωνιολόγοι μπορούν να στελεχώσουν τα σχολεία ' ως κοινωνιολόγοι σύμβουλοι, με αντικείμενο την εποπτεία, την έρευνα, την ανάλυση και την επίλυση προβλημάτων των σχέσεων εκπαιδευτικής κοινότητας και κοινωνίας, εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων και των εκπαιδευόμενων μεταξύ τους', (Π.Δ.
159 άρθρο 1, παρ. ι΄). Συγκεκριμένα, ο κοινωνιολόγος χρησιμοποιώντας μεθόδους της επιστήμης του (συνεντεύξεις, παρατήρηση κτλ) μπορεί να εντοπίσει προβλήματα στις διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους αλλά και προβλήματα μεταξύ καθηγητών και μαθητών.
Σκοπός του είναι να αναδείξει τα προβλήματα των μεταξύ τους σχέσεων και να συμβάλει στην επίλυσή τους έτσι ώστε να μειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο, δυσλειτουργικές συμπεριφορές οι οποίες παρεμποδίζουν την ομαλή διεξαγωγή της σχολικής διαδικασίας.
Δυσάρεστα περιστατικά που ακούμε κατά καιρούς από τα ΜΜΕ όπως περιπτώσεις παιδεραστίας, προβλήματα βίας μεταξύ των μαθητών και πολλά άλλα προβλήματα τα οποία επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την ομαλή ψυχοκοινωνική εξέλιξη των παιδιών, μπορούν να προβλεφθούν και να αντιμετωπιστούν αν υπάρχουν ειδικοί επιστήμονες οι οποίοι μπορούν να συμβάλουν με τη γνώση τους στην ανίχνευση και αντιμετώπιση τέτοιων συμβάντων.
Επιπλέον, ο κοινωνιολόγος-συμβουλος μπορεί να εντοπίσει πιθανά προβλήματα στις σχέσεις μεταξύ σχολείου και κοινωνίας. Για να πετύχει στο μέγιστο η σχολική διαδικασία, πρέπει να υπάρχει συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ σχολείου και κοινωνίας.
Το σχολείο αποτελεί κομμάτι της κοινωνίας. Αυτό σημαίνει ότι σχολείο και κοινωνία αλληλεπιδρούν. Αυτή η αλληλεπίδραση επηρεάζει και τα δύο συστήματα με αποτέλεσμα να εμφανίζονται διάφορα προβλήματα. Ο κοινωνιολόγος-συμβουλος μπορεί να γίνει ο διαμεσολαβητής και να βοηθήσει να ξεπεραστούν τα μεταξύ τους προβλήματα με σκοπό τη δημιουργική συνεργασία γονέων και σχολείου.
Στα πλαίσια του σχολικού βίου, οι κοινωνιολόγοι-σύμβουλοι μπορούν να οργανώνουν 'Σχολές γονέων' με σκοπό την ενημέρωση των γονιών για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι μαθητές-παιδιά τους αλλά και θέματα που σχετίζονται με τη σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών.
Παρόλα αυτά, ο ερευνητικός και συμβουλευτικός ρόλος των κοινωνιολόγων ακόμα δεν έχει αναπτυχθεί στην Ελλάδα αν και προβλέπεται από τον σχετικό νόμο(!).
Πηγές:
· Προτάσεις Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων για την Εκπαίδευση
· Mεγάλη Παιδαγωγική Eγκυκλοπαίδεια - Eλληνικά Γράμματα - Herder, Aθήνα 1968, τόμος 5ος
· ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ Α.(1985), «κοινωνιολογία της εκπαίδευσης», εκδόσεις Παπαζήση, Αθήνα

Γράφει ο:
Χρήστος Θεοδωρόπουλος
Κοινωνιολόγος

One night stand… πόσο καλό μας κάνει;

whtVinchCoupleD0BED0BDD0B8D0B
Περιστασιακό σεξ… πόσα έχουν γραφτεί..πόσες έρευνες έχουν γίνει για αυτό… Τώρα, μία νέα μελέτη έρχεται για να αποδείξει ότι το σεξ της μιας βραδιάς τελικά…μας κάνει καλό!   

Η έρευνα από το «New York University» ανατρέπει όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Στη μελέτη έλαβαν μέρος 371 σπουδαστές για 9 μήνες και οι επιστήμονες προσπάθησαν να εντοπίσουν τις επιπτώσεις του περιστασιακού σεξ στην ψυχολογία των νέων.
Δεδομένου ότι το 80% των νέων ανθρώπων έχουν επιδοθεί τουλάχιστον μία φορά σε περιστασιακό σεξ, κρίνεται από τους ερευνητές αναγκαία η μελέτη του συγκεκριμένου θέματος.
Τα αποτελέσματα ήταν άκρως εντυπωσιακά: οι νέοι που επιδόθηκαν σε περιστασιακό σεξ είχαν την επόμενη μέρα ένα αίσθημα ευφορίας, υψηλότερη αυτοεκτίμηση, μεγαλύτερη όρεξη για ζωή, λιγότερο άγχος και μηδαμινά σημάδια κατάθλιψης.
Μεταξύ άλλων, οι συμμετέχοντες στην έρευνα έπρεπε να απαντήσουν σε ερωτήσεις τύπου: «Με πόσους διαφορετικούς ερωτικούς συντρόφους έχεις βρεθεί ερωτικά την ίδια στιγμή;», «Στην καθημερινή σου ζωή πόσο συχνά έχεις φαντασιώσεις με ανθρώπους που μόλις γνώρισες;» ή «Σεξ χωρίς αγάπη είναι οκ». Οι ερωτήσεις ήταν δομημένες με τέτοιον τρόπο ώστε να μελετηθούν: η συμπεριφορά των νέων, η επιθυμία τους και οι πεποιθήσεις τους.
Παράλληλα τα αποτελέσματα της έρευνας, δεν κάνουν κανένα διαχωρισμό στο φύλο καθώς άνδρες και γυναίκες είχαν κοινές αντιδράσεις.
Βέβαια, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι απαιτείται περαιτέρω μελέτη για τη διεξαγωγή συμπερασμάτων γύρω από το περιστασιακό σεξ.

Οταν Δείτε αυτο το Βίντεο θα θέλετε να διαγράψετε το Facebook σας!


φασεμπουκ

Ένα καταπληκτικό βίντεο κάνει τις τελευταίες ημέρες τον γύρο του διαδικτύου και δείχνει με έναν δραματικό τρόποορισμένες από τις «σκληρότερες» αλήθειες για την εποχή των social media.
Η μοναξιά, η πικρή αλήθεια που μπορεί να κρύβεται πίσω από ένα στάτους και πολλά άλλα παρουσιάζονται με πιο εμφανή τρόπο στο βίντεο που ανέβηκε στο YouTube από τον χρήστη HigtonBros
Δείτε το και θα καταλάβετε:

AYTH είναι η χώρα που αντέχει περισσότερο στο ΣΕΞ!

sex

Άλλοι το προτιμούν στα γρήγορα και άλλοι παίρνουν το χρόνο τους για να το απολαύσουν…
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία προφυλακτικών Durex, σε συνεργασία με τη Harris Interactive, παρουσιάζει τον παγκόσμιο χάρτη του σεξ, αποκαλύπτοντας ποια είναι η μέση διάρκεια της σεξουαλικής επαφής σε 26 χώρες του κόσμου.
Τα αποτελέσματα βασίστηκαν στις ανώνυμες απαντήσεις 26.000 χρηστών, 1.000 άτομα από κάθε χώρα.
Όπως φαίνεται στον παρακάτω χάρτη, η χώρα μας βρίσκεται στο ανώτατο όριο της κλίμακας. Το ίδιο ισχύει και για χώρες της Λατινικής Αμερικής όπως η Βραζιλία και το Μεξικό, καθώς και την Κίνα!
Αντιθέτως, η Γαλλία και η Ινδία δεν ξεπερνούν τα 15 λεπτά μέσης διάρκειας στο σεξ.
sex_map

Παγκόσμιο ενδιαφέρον για το άγνωστο ανθρωπόμορφο πλάσμα που φέρεται να έχει εντοπιστεί σε κοιλάδα της Κίνας. (ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Monster-Gollum-spotted

Τη φαντασία αλλά και το επιστημονικό ενδιαφέρον έχουν προκαλέσει οι φωτογραφίες αυτές  που ελήφθησαν σε κοιλάδα κοντά στο Σινικό Τείχος και εικονίζουν ένα άγνωστο στη βιολογία ανθρωπόμορφο είδος.
Η λήψη τους έγινε από Κινέζο τουρίστα όταν απομακρύνθηκε από το γκρουπ και την κατασκήνωση Huairou στο Πεκίνο, για τη σωματική του ανάγκη. Τότε, όπως ο ίδιος κατέθεσε, βρέθηκε σοκαρισμένος μπροστά στο συγκεκριμένο πλάσμα.
“Περπάτησα για τη σωματική μου ανάγκη και είδα ένα τέρας. Έμεινα άφωνος. Τράβηξα φωτογραφίες πριν προλάβω να συνειδητοποιήσω τι είναι αυτό που βλέπω. Τώρα που το σκέφτομαι τρομάζω περισσότερο”.
Σε κάθε περίπτωση, οι φωτογραφίες εξετάζονται ως προς την γνησιότητά τους, αν και όπως όλα δείχνουν δεν αποτελούν προϊόν κάποιας κακόγουστης φάρσας και μάλλον είναι αυθεντικές, κάτι που κάνει τα πράγματα εξαιρετικά πολύπλοκα…
The-monster (5)The-monster (4)The-monster (3)

Με αυξήσεις ως και 11% η ΔΕΗ βάζει φωτιά στα εξοχικά

Με αυξήσεις ως και 11% η ΔΕΗ βάζει φωτιά στα εξοχικάΆσχημα τα μαντάτα για 1,2 εκατομμύρια ιδιοκτήτες εξοχικών ή σπιτιών στο χωριό καθώς έρχονται οι αυξήσεις του ρεύματος με όλα να δείχνουν ότι η αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ θα φτάσει το 11%.Ουσιαστικά η σημερινή κατηγορία με τις 800 κιλοβατώρες το τετράμηνο καταργείται και έτσι μπαίνουν αυξήσεις στα τιμολόγια για τα εξοχικά, τα σπίτια στο χωριό και τα σπίτια με χαμηλή κατανάλωση.
Οι φτωχοί άνθρωποι που δεν καταναλώνουν πολλοί θα μπορέσουν να σωθούν μόνο χάρη στο κοινωνικό τιμολόγιο το οποίο δεν καταργείται.
Ουσιαστικά οι αυξήσεις θα αρχίσουν να μετρούν από την 1η Ιουλίου και κάπως έτσι ένας ιδιοκτήτης ενός εξοχικού που σήμερα πληρώνει 60 ευρώ το τετράμηνο θα δεί αυξημένο τον λογαριασμό του κατά 6 με 7 ευρώ.
Αντίστοιχα για άλλο εξοχικό με ακόμη πιο χαμηλή κατανάλωση κοντά στις 400 κιλοβατώρες ο ιδιοκτήτης θα κληθεί να πληρώσει αντί των 30 ευρώ που είναι σήμερα έναν λογαριασμό 34 με 35 ευρώ.
Πλέον με την κατάργηση της κατηγορίας ως τις 800 κιλοβατώρες οι ιδιοκτήτες εντάσσονται στην κατηγορία ως 2.000 κιλοβατώρες και κάπως έτσι προκύπτουν και οι αυξήσεις.

Πανεύκολο Ψωμί μυρωδάτο στη φόρμα

pswmaki-olivemagazinegr
Εύκολο και γρήγορο αυτό το μυρωδάτο ψωμί είναι ιδανικό για να συνοδεύσει κάθε φαγητό, κυρίως λαδερά, σούπες και σαλάτες.
psomi rigani nik1
Φωτογραφία-Food Styling: Αντωνία Κατή

Υλικά

  • 50ml ελαιόλαδο
  • 2 φλιτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φλιτζάνι αλεύρι ολικής άλεσης
  • 2 κουτ. γλυκού μαγειρική σόδα, κοφτά
  • 1 κουτ. γλυκού αλάτι
  • ½ κουτ. γλυκού ρίγανη ξερή, τριμμένη
  • ½ κουτ. γλυκού θυμάρι ξερό, τριμμένο
  • 300ml γάλα
  • λίγο επιπλέον αλεύρι, για την επιφάνεια που θα ζυμώσετε
  • 2 κουτ. σούπας σουσάμι, για το πασπάλισμα

Διαδικασία


Βήμα 1

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180°C. Λαδώνετε μια μέτρια μακρόστενη φόρμα του κέικ με 2 κουτ. σούπας από το ελαιόλαδο.

Βήμα 2

Σε μια λεκανίτσα ρίχνετε τα δύο είδη αλευριού, τη μαγειρική σόδα, το αλάτι, τη ρίγανη και το θυμάρι και ανακατεύετε καλά.

Βήμα 3

Κάνετε μια λακκούβα στη μέση και ρίχνετε εκεί το γάλα και το υπόλοιπο ελαιόλαδο. Ανακατεύετε με κυκλικές κινήσεις με τα χέρια, μέχρι να ενωθούν τα υλικά και σταδιακά να σχηματιστεί μια ζύμη. Αν η ζύμη σας είναι πολύ σφικτή, προσθέτετε 1-2 κουτ. σούπας γάλα ή νερό. Αν είναι υγρή και λασπώδης, προσθέτετε λίγο ακόμα αλεύρι για όλες τις χρήσεις.

Βήμα 4

Τη ζυμώνετε με τις γροθιές σας, για 5-6 λεπτά, μέχρι να μαλακώσει και να γίνει λεία και εύπλαστη, πασπαλίζοντας πότε-πότε με ελάχιστο αλεύρι για να μην κολλάει στα χέρια.

Βήμα 5

Δίνετε μακρόστενο σχήμα στη ζύμη και την μεταφέρετε στη φόρμα, εφαρμόζοντάς την καλά στα τοιχώματα. Εναλλακτικά, καλύπτετε με λαδόκολλα τον πάτο ενός στρογγυλού ταψιού με διάμετρο 24 εκ., πλάθετε τη ζύμη σε καρβέλι και το βάζετε στο ταψί, τραβώντας την απαλά για να καλύψει σχεδόν τον πυθμένα.

Βήμα 6

Με τη μύτη ενός μαχαιριού κάνετε 3-4 λοξές και ρηχές τομές στην επιφάνεια της ζύμης και πασπαλίζετε με το σουσάμι. Ψήνετε για 45-50 λεπτά, μέχρι το ψωμί να φουσκώσει και να ροδίσει ωραία.

Βήμα 7

Βγάζετε τη φόρμα από το φούρνο, αφήνετε το ψωμί να κρυώσει για 10 λεπτά και το ξεφορμάρετε. Το ακουμπάτε σε μια σχαρίτσα για να «αναπνέει» από την κάτω πλευρά και να μην λασπώσει και το αφήνετε να κρυώσει τελείως.

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΟΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ 2014 Πέμπτη 3 Ιουλίου, 21:30

ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ
ΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ




Η παράσταση που αποθεώθηκε, σε μια μοναδική καλοκαιρινή συναυλία στη Θεσσαλονίκη!

Μετά την εντυπωσιακή υποδοχή που συνάντησαν οι χειμερινές τους παραστάσεις, ο Θάνος Μικρούτσικος, ο Γιάννης Κότσιρας και η Ρίτα Αντωνοπούλου θα ανηφορίσουν στη Θεσσαλονίκη, για μία μεγάλη καλοκαιρινή συναυλία στη Μονή Λαζαριστών.

Με όχημα την κοινή τους αισθητική, ανατρέχουν σε σημαντικά τραγούδια και δημιουργούς και παρουσιάζουν ανανεωμένο το προσωπικό τους ρεπερτόριο.

Όμως δεν μένουν εκεί! θα μας δώσουν και μία δυνατή πρόγευση από την επερχόμενη δισκογραφική συνεργασία του Θάνου Μικρούτσικου με τον Γιάννη Κότσιρα και τον στιχουργό Οδυσσέα Ιωάννου. Ήδη, κυκλοφόρησε το πρώτο τραγούδι από αυτή τη συνεργασία, με τίτλο «Αυτός ο Ήλιος» και συνάντησε την πιο θερμή υποδοχή.  

 Ο Θάνος Μικρούτσικος, με την αναγνωρισμένη μουσική προσφορά αλλά και την έντονη κοινωνική του παρουσία, συναντήθηκε πρώτη φορά το 2005 με τον Γιάννη Κότσιρα σε μια συναυλία αφιέρωμα στον ποιητή Νίκο Καββαδία, ενώ λίγα χρόνια μετά συνεργάστηκαν ξανά στις παραστάσεις «Πάντα γελαστοί και γελασμένοι».

Ο Θάνος Μικρούτσικος λέει για τον Γιάννη Κότσιρα: «Κατά τη γνώμη μου είναι αυτή τη στιγμή, ειλικρινά και μετά λόγου γνώσεως, ο πιο ολοκληρωμένος Έλληνας τραγουδιστής. Γιατί ο ολοκληρωμένος τραγουδιστής κρίνεται από το φάσμα ρεπερτορίου που μπορεί να πει. Ε, αυτός είναι σχεδόν σε όλο το φάσμα! Με έναν απίστευτο τρόπο κι ένα απίστευτο ήθος, που μετράει»!

Ο Γιάννης Κότσιρας έχει καταξιωθεί ως ένας από τους σημαντικότερους ερμηνευτές  της τελευταίας εικοσαετίας, ανήσυχος και δημιουργικός. Παρά τη μεγάλη εμπορική απήχηση που γνώρισε από πολύ νωρίς, δεν σταμάτησε να αναζητά την πιο ειλικρινή τραγουδιστική έκφραση σε ό,τι κι αν έκανε.
Τη Ρίτα Αντωνοπούλου μας τη σύστησε ο Θάνος Μικρούτσικος και είναι τα τελευταία χρόνια σταθερή συνεργάτιδα του, ερμηνεύοντας μοναδικά τα τραγούδια του συνθέτη.  «Η Ρίτα Αντωνοπούλου είναι μακράν η καλύτερη τραγουδίστρια της γενιάς της με σπουδαία σκηνική παρουσία, τραγουδά τις συλλαβές, τις λέξεις και τις φράσεις με τρόπο τέτοιο, που αποκτούν ζωή στην ερμηνεία της» λέει για εκείνη ο Θάνος Μικρούτσικος.
Την παράσταση πλαισιώνουν 6 εξαίρετοι σολίστ:
Θύμιος Παπαδόπουλος: πνευστά, ενορχηστρώσεις,
 Άκης Κατσουπάκης: πιάνο, ενορχηστρώσεις,
 Άκης Γαβαλάς: τύμπανα,
Γιάννης Γρυπαίος: μπάσο,
Βαγγέλης Μαχαίρας: μπουζούκι,
Κώστας Μιχαλός: κιθάρα,
Επιμέλεια ήχου: Γιώργος Κορρές
Επιμέλεια φωτισμού: Ανδρέας Κούρτης
Τιμές εισιτηρίων:
Προπώληση: 12€
Φοιτητικό/Ανέργων: 10€
Είσοδος: 15€
Εισιτήρια  προπωλούνται:

Μονή Λαζαριστών, Public, Βιβλιοπωλείo Iανός, Seven Spots, Viva.gr

Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ




Την Τετάρτη 25 Ιουνίου συγκλήθηκε στην Αθήνα Έκτακτη Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (ολομέλεια), για την εκλογή 4 νέων Μητροπολιτών: Φωκίδος, Ιωαννίνων, Ελασσώνος και Θεσσαλιώτιδος-Φαναριοφερσάλων.
Στη Σύνοδο μετείχε για πρώτη φορά και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Γεώργιος, αφού η προηγούμενη Σύνοδος της Ιεραρχίας ήταν εκείνη που τον εξέλεξε ως Μητροπολίτη Κίτρους. Ως ο νεότερος Ιεράρχης της Εκκλησίας της Ελλάδας τέλεσε νωρίς το πρωί, στον Ιερό Ναό της Μονής Πετράκη, τη θ. λειτουργία. Στη συνέχεια, στο Συνοδικό Μέγαρο διεξήχθησαν οι εργασίες της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας, οι οποίες ολοκληρώθηκαν με την αναγγελία των αποτελεσμάτων των 4 εκλογών και την τέλεση των Μεγάλων Μηνυμάτων των Εψηφισμένων Μητροπολιτών, σύμφωνα με την τάξη της Εκκλησίας.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Γεώργιος θα ταξιδέψει μκαι πάλι στην Αθήνα, προκειμένου να λάβει μέρος στην επισκοπική χειροτονία του Εψηφισμένου Μητροπολίτη Ελασσώνος κ. Χαρίτωνος, που θα τελεστεί την προσεχή Κυριακή 29 Ιουνίου στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Παύλου Αθηνών.

Εκδήλωση απονομής βεβαιώσεων παρακολούθησης προγραμμάτων του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Δήμου Πύδνας Κολινδρού


  Μια ξεχωριστή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης  25 Ιουνίου 2014 στο Πολιτιστικό Κέντρο της Μεθώνης. Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση και το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Πύδνας Κολινδρού, με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης των προγραμμάτων της περιόδου Φεβρουάριος – Ιούνιος 2014, απένειμαν στους επιμορφούμενους των προγραμμάτων τις βεβαιώσεις παρακολούθησης.
  Την εκδήλωση οργάνωσε η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση σε συνεργασία με τα στελέχη του ΚΔΒΜ Δήμου Πύδνας Κολινδρού. 
  Στην έναρξη ο Πρόεδρος της ΔΗ.ΚΟΙΝ.Ε. Δημήτριος Χλεμές, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και αναφέρθηκε στο ιστορικό της ίδρυσης και λειτουργίας του ΚΔΒΜ.  «…Αισθάνομαι ιδιαίτερα χαρούμενος, τόνισε,  που  σε σύντομο χρονικό διάστημα το ΚΔΒΜ του Δήμου μας καταξιώθηκε στη συνείδηση της τοπικής κοινωνίας και πρόσφερε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα έντεκα (11) προγράμματα  επιμόρφωσης με θέματα εθνικής εμβέλειας σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου μας. Στόχος είναι στο διάστημα των δεκαοκτώ μηνών, που με βάση την προγραμματική σύμβαση,  θα λειτουργεί το ΚΔΒΜ,  να υλοποιηθούν όσο το δυνατό περισσότερα εθνικής αλλά και τοπικής εμβέλειας προγράμματα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους συνδημότες και συνδημότισσες να παρακολουθήσουν και να επιμορφωθούν σε θεματικές με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας».  Ευχαρίστησε τα στελέχη του ΚΔΒΜ Πύδνας Κολινδρού για την άψογη συνεργασία αλλά και όλους τους εκπροσώπους των τοπικών  συλλόγων και φορέων για τη συμβολή τους στην  μέχρι τώρα λειτουργία του ΚΔΒΜ αλλά και όλους τους συμμετέχοντες στα προγράμματα.    


     Στην εκδήλωση η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Αθηνά Σιπητάνου  ανέπτυξε το θέμα:  «Η αναγκαιότητα  ανάπτυξης της Διά Βίου Μάθησης στις μέρες μας» και τόνισε μεταξύ άλλων πως  «…σήμερα υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη από ποτέ οι πολίτες να επωφεληθούν από τις τεράστιες νέες εμπειρίες που αφορούν την επικοινωνία, την κινητικότητα και την απασχόληση, γεγονός που εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό από τη συνεχή απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων. …… Η διά βίου εκπαίδευση και κατάρτιση έπαψε να ενδιαφέρει αποκλειστικά τους παιδαγωγούς αλλά απασχολεί πλέον εξίσου τους επιχειρηματίες, τους οικονομολόγους, τους εργαζόμενους και τους ανέργους, τους άνδρες και τις γυναίκες και διευρύνεται ολοένα όχι μόνο ως δυνατότητα εξασφάλισης προσόντων, τα οποία σχετίζονται με την εργασία και την οικονομία, αλλά και ως προοπτική ολοκλήρωσης της προσωπικότητας των ατόμων». 
  Στη συνέχεια η Υπεύθυνη Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης και Διασφάλισης Ποιότητας του ΚΔΒΜ Δήμου Πύδνας Κολινδρού, Εύη  Δημητρίου- Χριστίδη  αναφέρθηκε στο θεσμό, στους στρατηγικούς στόχους, τη στελέχωση και τη  λειτουργία των ΚΔΒΜ με βάση το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο ενώ ο υπεύθυνος οργάνωσης  Νικόλαος Τζήκαλος  παρουσίασε στατιστικά στοιχεία για τη μέχρι τώρα λειτουργία του ΚΔΒΜ. Χαρακτηριστικό είναι πως στο ΚΔΒΜ Πύδνας Κολινδρού υλοποιήθηκαν περισσότερα προγράμματα από άλλους Δήμους με πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό. 
  Στο τέλος της εκδήλωσης απονεμήθηκαν στους συμμετέχοντες των προγραμμάτων οι βεβαιώσεις παρακολούθησης μέσα σε κλίμα ικανοποίησης αλλά και  αναγκαιότητας συνέχισης  των  προγραμμάτων και στο προσεχές διάστημα. 
  Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Γεώργιος Καλύβας Πρόεδρος του ΔΗΦΟΠΑΠΟΥ Πύδνας Κολινδρού ως εκπρόσωπος του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και αρμόδιου για τη Διά Βίου Μάθηση Κω/νου Κουκοδήμου,  εκπρόσωπος της Βουλευτή Πιερίας Άννας Μάνη – Παπαδημητρίου, οι  Πρόεδροι των  Τ.Κ. Μεθώνης και Ν. Αγαθούπολης, Ελευθερία Παπά και Καλλιόπη Κακούλα αντίστοιχα, εκπαιδευτές των προγραμμάτων αλλά και φίλοι και συγγενείς  των επιμορφούμενων.