ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Τριτοκοσμικές εικόνες στην είσοδο του Β' Κοιμητηρίου

 


Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Οι Ιταλοί της Hellenic Train λένε ότι «ο ΟΣΕ έχει την ευθύνη για τη διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου»

 













Την πρώτη της ανακοίνωση, μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με τις αμοξοστοιχίες στα Τέμπη, εξέδωσε η ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane που το 2017 εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη σημερινή Hellenic Train. 


Όπως σημειώνει, «η ελληνική κρατική εταιρεία ΟΣΕ διατηρεί το καθήκον και την ευθύνη για την συντήρηση, τη διαχείριση και τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου».

Στο Γαλλικό Πρακτορείο γίνεται αναφορά σε μια σειρά ατυχημάτων που σημειώθηκαν στη χώρα μας τα τελευταία πέντε χρόνια, και φιλοξενείται ανακοίνωση της μητρικής της Hellenic Train.

Σε ανακοίνωσή της, η FS ανέφερε ότι η ελληνική κρατική εταιρεία ΟΣΕ διατηρεί το καθήκον και την ευθύνη για την συντήρηση, τη διαχείριση και τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου καθώς και την ευθύνη για την κίνηση των τρένων και την κυκλοφορία.

Πριν από ένα 48ωρο δήλωση για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη πραγματοποίησε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Hellenic Train, Dario Lo Bosco. Όπως σημείωσε «η εταιρεία συνεχίζει να εργάζεται δίπα στις αρχές και στους διασώστες», ενώ ταυτόχρονα εκφράζει «τα πιο θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων, αλλά και τη δέσμευση για πλήρη υποστήριξη τους, καθώς και όλων των επιβατών».

Αναλυτικά η δήλωση του προέδρου της Hellenic Train:

Κοινωνική τραγωδία, όχι απλώς κακιά στιγμή



 ΗΤΑΝ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ. Ένα τρομερό δυστύχημα με δεκάδες νεκρούς και τραυματίες, κυρίως νέους και νέες, δεν θα μπορούσε να μείνει ορφανό, απολιτικό συμβάν. Δεν είναι φυσική καταστροφή, είναι ανθρώπινη και κοινωνική τραγωδία. Και επειδή το κακό συνέβη σε ένα τρένο, σε μια σιδηροδρομική γραμμή, το πολιτικό βάρος υπάρχει εξαρχής και κανείς δεν μπορεί να το σβήσει.

Τόσοι νεκροί, τόσοι ακρωτηριασμένοι δεν μπορεί να θεωρηθούν καρπός μιας κακότυχης, αδέξιας στιγμής, μιας προσωπικής ανικανότητας. Αυτοί που έπαιρναν αποφάσεις και χάραζαν πολιτική, υπηρεσιακοί και αξιωματούχοι, ιδιώτες ή όργανα κυβερνητικά, έχουν ευθύνη. Ηθικά ασυγχώρητες είναι οι παραλείψεις τους και μάλλον περισσότερο από τις πράξεις τους. Γιατί το σύστημα των συγκοινωνιών στη χώρα υποφέρει περισσότερο από εκδοχές αμέλειας και αδιαφορίας.

Στην Κατερίνη η πρώτη κηδεία της Αθηνάς – «Δεν μπορεί να είναι το παιδί μου»

 Με τον πόνο βουβό λένε το τελευταίο αντίο στην 34χρονη Αθηνά που βρήκε το θάνατο κατά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών το βράδυ της περασμένης Τρίτης στα Τέμπη.


Είναι όλοι εκεί, προκειμένου να πουν το τελευταίο αντίο  στην όμορφη κοπέλα και μητέρα. Στην Αθηνά που είχε την ατυχία να βρίσκεται μαζί με τον σύζυγο της στο συρμό του θανάτου. Ο άνδρας αν και τραυματίστηκε, σώθηκε καθώς της στιγμή της σύγκρουσης είχε σηκωθεί από τη θέση του στο βαγόνι νούμερο τρία και είχε πάει στην τουαλέτα.


Ο ιερός ναός της Αγίας Άννας στην Κατερίνη όπου πραγματοποιείται η πρώτη κηδεία των θυμάτων των Τεμπών έχει κατακλυστεί από πλήθος κόσμου.

Άνθρωποι που αγάπησαν, αγαπούν και θα σταθούν στο πλευρό του άνδρα της και του μόλις δύο ετών παιδιού της.

«Αγάπη μου! Κορίτσι μου! Αθηνά μου!» φώναζε η χαροκαμένη μητέρα, την ώρα που έβγαινε το φέρετρο από την εκκλησία.


Απαρηγόρητη η μητέρα της, φώναζε νωρίτερα: «Δεν μπορεί να είναι το παιδί μου, είναι άδικο».

Πηγή: Newsit

Έτοιμο το νέο μικρό Tesla των 25.000 ευρώ;

Η αμερικάνικη εταιρία αναζητά εδώ και καιρό τον τρόπο να επεκτείνει την γκάμα της προς τα κάτω. Και μάλλον βρίσκεται κοντά στην παρουσίαση του μικρού και πιο προσιτού της μοντέλου.

Αν και η Tesla περνάει από το ένα ρεκόρ στο άλλο σε πωλήσεις και έσοδα, είναι προφανές σε όλους ότι η γκάμα των μοντέλων της όχι μόνο έχει γεράσει, αλλά έχει και μία σημαντική έλλειψη.

Το μικρό Tesla, το αυτοκίνητο με το οποίο η εταιρία θα απευθυνθεί σε ένα πιο ευρύ κοινό είναι κάτι που συζητείται εδώ και καιρό. Και οι φήμες θέλουν την εταιρία να το ετοιμάζει, έχοντας ως στόχο τα 25.000 δολάρια ως βασική τιμή.

Δολοφονήθηκε επιστήμονας που σχεδίασε το ρωσικό εμβόλιο για τον κορωνοϊό

Ο Ρώσος ιολόγος Αντρέι Μπότικοφ, ο οποίος είχε συνεισφέρει στην ανάπτυξη του εμβολίου Sputnik-V κατά του κορωνοϊού βρέθηκε νεκρός με σημάδια στραγγαλισμού από ζώνη.


Η σορός εντοπίστηκε χθες Πέμπτη μέσα στο διαμέρισμα του επιστήμονα, στη βορειοδυτική Μόσχα, αναφέρει η Daily Mail.

Ο Μπότικοφ ήταν ανώτερος ερευνητής στο Εθνικό Κέντρο Ερευνών για την Επιδημιολογία και τη Μικροβιολογία, ενώ είχε εργαστεί και στο Κρατικό Ινστιτούτο Ιολογίας . Του είχε απονεμηθεί παράσημο για τη συμβολή του στη δημιουργία του εμβολίου Sputnik V.

Ήδη έχει συλληφθεί ένας 29χρονος, ο Αλεξέι Ζμανόφσκι (εικονίζεται παρακάτω), που φέρεται να δολοφόνησε τον ιολόγο όταν μπήκε στο σπίτι του και άρχισαν να καβγαδίζουν για χρήματα.

Alexey-Zmanovsky


Κατά την Daily Mail ο νεαρός ομολόγησε το έγκλημα κατά την ανάκριση. Ρωσικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι στο παρελθόν είχε φυλακιστεί για 10 χρόνια με την κατηγορία της παροχής σεξουαλικών υπηρεσιών.

Το Sputnik-V ήταν το ρωσικό εμβόλιο για την COVID-19, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ευρέως, πέρα από τη Ρωσία, σε φιλικές και συμμαχικές με αυτή χώρες, μεταξύ των οποίων και η Τουρκία. 

Ποιος κρύβεται πίσω από το ρουσφέτι, κυρία Μπίζιου;

 Είναι προφανές πως η τοποθέτηση του σταθμάρχη Βασίλη Σαμαρά στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας δεν ήταν αποτέλεσμα μιας τυχαίας διαδικασίας. Το ίδιο το προφίλ και η υπαλληλική πορεία του Βασίλη Σαμαρά προδίδει την πραγματικότητα: Ο υπάλληλος στο τμήμα αποσκευών του ΟΣΕ, που στη συνέχεια ως μετακλητός μετακομίζει στο υπουργείο Παιδείας για να ξαναγυρίσει στον ΟΣΕ μέσω εσωτερικής διαδικασίας, για να επιλεγεί τελικά ως σταθμάρχης, προκειμένου να τοποθετηθεί σε μια θέση κοντά στο σπίτι του στη Λάρισα. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα ενός πολύ καλά συντονισμένου ρουσφετιού. 

Εξαρχής ήταν σαφές πως ένας από τους τρεις βουλευτές της Περιφέρειας στον νομό Λαρίσης κρυβόταν πίσω από αυτό το ρουσφέτι. Ουδείς άνοιγε το στόμα του και έπρεπε τελικά η δημοσιογραφική έρευνα να καταδείξει ορισμένα στοιχεία. Το μεσημέρι της Παρασκευής 3 Μαρτίου, η «Ζούγκλα» ήρθε σε τηλεφωνική επαφή και με τους τρεις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στον νομό Λαρίσης. Όλοι διέψευσαν ότι εμπλέκονται σε αυτή την ιστορία. Μόνο η κυρία Μπίζιου άρχισε να απειλεί θεούς και δαίμονες και με μηνύσεις και νομικές επιπτώσεις όσους την εμπλέκουν στην υπόθεση του σταθμάρχη. Αμέσως τα συστημικά ΜΜΕ, με επικεφαλής το «Πρώτο Θέμα» και την ιστοσελίδα «iefimerida», αλλά και όχι μόνον, υιοθέτησαν τις απειλές της κυρίας Μπίζιου. Έκαναν σημαία τους την ανακοίνωση.

Επεισόδια από κουκουλοφόρους αμαύρωσαν τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας

 Επεισόδια ξέσπασαν λίγο πριν τις 20:30, όταν ομάδα κουκουλοφόρων επιτέθηκε εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων στην πλατεία Συντάγματος, βάζοντας έτσι ένα πρόωρο τέλος στην εν εξελίξει ειρηνική διαδήλωση για τα θύματα των Τεμπών.

Οι δυνάμεις των ΜΑΤ απάντησαν με χρήση χημικών και κρότου λάμψης, υποχρεώνοντας όλους τους διαδηλωτές που βρίσκονταν στην πλατεία εκείνη την ώρα να αποχωρήσουν.

Ακολούθησε ρίψη μολότοφ σε άνδρες της ομάδας Δράση (με μηχανάκια) στο κάτω μέρος της πλατείας, στην αφετηρία της Ερμού.

Άγνωστοι έβαλαν φωτιές σε κάδους απορριμάτων στην Μητροπόλεως, ενώ η ένταση μεταφέρθηκε και στο σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι.

Ομάδα αγνώστων έσπασαν και έβαλε φωτιά σε περιπολικό που βρισκόταν στην πλατεία Μοναστηρακίου. Από την επίθεση τραυματίστηκαν ελαφρά δύο αστυνομικοί που μεταφέρθηκαν στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.    

Συνολικά, τραυματίστηκαν πέντε αστυνομικοί, ενώ η ΕΛ.ΑΣ προχώρησε σε 4 προσαγωγές.

Hellenic Train: ανακοίνωσε αριθμό επιβατών στο… περίπου

 Mπορεί οι ευθύνες του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη να βαρύνουν, όπως όλα δείχνουν, τον διαχειριστή της υποδομής (ΟΣΕ) και τον σταθμάρχη του, ωστόσο η Hellenic Train, η εταιρεία που έχει τα τρένα και εκτελεί το μεταφορικό έργο, δεν αποτελεί αχτίδα ελπίδας σε αυτό το «χάος» που αποκαλύπτεται πως είναι ο ελληνικός σιδηρόδρομος, αλλά συνιστώσα ενός προβλήματος. Οι αντιδράσεις της –υπό τον έλεγχο της ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane– εταιρείας τις πρώτες ώρες μετά την τραγωδία αυτό καταδεικνύουν:

Η εταιρεία ανακοίνωσε έναν αριθμό επιβατών στην IC62 στο… περίπου. Ηταν περίπου 350 έλεγε στην ανακοίνωσή της. Οπως αναφέρει

Τραγωδία στα Τέμπη: Οι «πληγές» του ελληνικού σιδηροδρόμου – Η Αρχή που έβλεπε τα τρένα να περνούν

Πόσες λέξεις χρειάζονται για να εκπέμψεις σήμα κινδύνου; Η τελευταία Ετήσια Εκθεση Ασφαλείας της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) εκτείνεται σε 13.000 λέξεις, αλλά δεν αφιερώνει καμία στις τερατώδεις παθογένειες του ελληνικού σιδηροδρόμου, αυτές που κατήγγελλαν σε όλους τους τόνους εδώ και χρόνια οι σύλλογοι εργαζομένων, αυτές που τελικά οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Ομως, φαίνεται πως οι λέξεις δεν έχουν σημασία – ή έχουν διαφορετική σημασία για τον καθένα. Μολονότι για παράδειγμα η παραπάνω

Σιωπηρή «κραυγή» στη Λάρισα – «Θέμα τύχης ήταν που ζούμε τόσα χρόνια;»

 

Η θεσσαλική πόλη έχει βαθιά χαραγμένο στο DNA της τον σιδηρόδρομο. Μέχρι και η πλατεία απέναντι από τον σταθμό, κοντά στο κέντρο, έχει το όνομά του: πλατεία ΟΣΕ. Στη μέση αυτής υπάρχει πλέον μια στoίβα από λευκά λουλούδια, ενώ κεράκια σχηματίζουν την ημερομηνία 1.3.2023. 

Στα καφέ και τους δρόμους της Λάρισας, το μοναδικό θέμα συζήτησης είναι το σιδηροδρομικό δυστύχημα στον Ευαγγελισμό. «Πώς μπορεί να συνέβη αυτό;», είναι η ερώτηση στα στόματα όλων. Στο τραπέζι εστιατορίου, ένας πατέρας μακαρίζει την τύχη του που αποφάσισε τελευταία στιγμή να μεταφέρει ο ίδιος με αυτοκίνητο την κόρη του, ενώ όλοι έχουν να πουν από μια ιστορία για ένα σιδηροδρομικό ταξίδι. 

Διαμαρτυρίες σε όλη την Ελλάδα- «Πάρε με όταν φτάσεις»


 Πορείες και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για το δυστύχημα στα Τέμπη διοργανώθηκαν σήμερα σε όλη την χώρα.

Από την Δράμα και την Θεσσαλονίκη, μέχρι την Λαμία και το Ηράκλειο, πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε για να δηλώσει παρών σε πλατείες και δρόμους, πολλοί με κεριά στα χέρια, άλλοι κρατώντας πλακάτ με μηνύματα «Πάρε με όταν φτάσεις». 

Όλοι με μία ευχή να μην ξανασυμβεί ανάλογη τραγωδία με το δυστύχημα στα Τέμπη, όπου έχασαν την ζωή τους 57 άτομα, τα περισσότερα νεαρά.

Στο Σύνταγμα, όπου στη συνέχεια σημειώθηκαν επεισόδια, έγινε σιωπηλή διαμαρτυρία με τους παριστάμενους να πετούν μαύρα μπαλόνια μπροστά από την βουλή ενώ άναψαν κεριά στη μνήμη των παιδιών που χάθηκαν άδικα. 



Κουκουλοφόροι τα έσπασαν στο Σύνταγμα μετά τη σιωπηρή διαμαρτυρία

 

Από επεισόδια σημαδεύτηκε η σιωπηρή διαμαρτυρία στο Σύνταγμα για τα θύματα της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη.


Η πορεία είχε ξεκινήσει στις 7 το απόγευμα από τα Προπύλαια και κατέληξε στο Σύνταγμα, μπροστά στη Βουλή. Εκεί, οι συγκεντρωμένοι άναψαν κεριά στη μνήμη των θυμάτων.

Κουκουλοφόροι ωστόσο πέταξαν φωτοβολίδες και πέτρες στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, με αποτέλεσμα η Αστυνομία να κάνει χρήση χημικών, για να τους απομακρύνει.

Θρίλερ με την εξαφάνιση 41χρονου από τις Σέρρες - Το αυτοκίνητό του βρέθηκε στη Χαλκιδική

Συναγερμός έχει σημάνει για την εξαφάνιση ενός 41χρονου. Ο άνδρας έφυγε από ξενοδοχείο όπου διέμενε, στις Σέρρες, και έκτοτε αγνοείται.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η Γραμμή Ζωής, το αυτοκίνητό του βρέθηκε να έχει ανατραπεί, στην περιοχή του Πολύχρονου Κασσάνδρας, Χαλκιδικής, ενώ ο ίδιος είχε εξαφανιστεί.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

Ο Μπάντρι Μουραλασβίλι, 41 ετών, εξαφανίστηκε από το ξενοδοχείο στο οποίο διέμενε, στις Σέρρες, όταν έφυγε με το αυτοκίνητό του, με κατεύθυνση τη Χαλκιδική, την 02/10/2022.

Το αυτοκίνητό του βρέθηκε να έχει ανατραπεί, στην περιοχή του Πολύχρονου Κασσάνδρας, Χαλκιδικής, ενώ ο ίδιος είχε εξαφανιστεί.

Έχει γαλαζοπράσινα μάτια, ύψος 1,75μ και είναι αδύνατος.

Αυτοί είναι οι πραγματικοί ένοχοι

 Ένας Υπουργός, ο Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός, Μιχάλης Παπαδόπουλος βουλευτής Κοζάνης και αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, καθώς και οι τρείς βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στον Νομό Λάρισας, είναι οι άμεσα εμπλεκόμενοι υπεύθυνοι για την τραγωδία.

Οι τρείς πρώτοι επωμίζονται την πολιτική, ηθική ευθύνη για τις ολιγωρίες, παραλείψεις, την εγκληματική αμέλεια που επέδειξαν, την συστηματική τους αδιαφορία για την τύχη των συστημάτων ελέγχου, τηλεδιοίκησης ,τηλεματικής και σηματοδότησης του σιδηροδρομικού Δικτύου της χώρας. Σύμφωνα με κάποιες πρώτες καταγγελίες η τοποθέτηση ως μεταβατικού Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών του κ. Γεραπετρίτη, δεν πρόκειται να βοηθήσει στην αποκάλυψη όλων των επιβαρυντικών στοιχείων που οπωσδήποτε βρίσκονται στο εν λόγω Υπουργείο και τα οποία θα πρέπει να παρουσιαστούν στο άμεσο μέλλον στο πλαίσιο της ποινικής έρευνας που έχει διατάξει ο Άρειος Πάγος αλλά ενδεχομένως και σε κάποιο Ειδικό Δικαστήριο αν αυτό προκύψει από τους πολιτικούς συσχετισμούς.