ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Το ξέσπασμα της Πόπης Τσαπανίδου (video)

Ξέσπασε σήμερα το πρωί η Πόπη Τσαπανίδου με αφορμή τα δημοσιεύματα που τη θέλουν να έπαιρνε πολλά χρήματα από την ΕΡΤ.
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια έχοντας απέναντί της τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνι Γεωργιάδη, μίλησε για την περίπτωσή της, λέγοντας: «Το δικό μου το όνομα το κρεμάσατε ήδη στα μανταλάκια. Επειδή με αφορά προσωπικά το θέμα, επειδή εργάστηκα για πολλά χρόνια στην ΕΡΤ και επειδή πραγματικά ματώνει η καρδιά μου να βλέπω συναδέλφους να μένουν άνεργοι αυτή τη στιγμή, θέλω να ρωτήσω:
Όταν κρεμάσατε το δικό μου το όνομα στα μανταλάκια, εσείς ή όποιος άλλος το κρέμασε, ως εργαζόμενη στην ΕΡΤ ότι έπαιρνα πολλά λεφτά, γιατί δεν κρεμάσατε την ίδια στιγμή πόσα έπαιρναν όσοι έκαναν την εποχή εκείνη την ίδια δουλειά με εμένα στα ιδιωτικά κανάλια; Για να δούμε, πόσο λιγότερο αμειβόμουν εγώ από αυτούς που εργάζονταν στα ιδιωτικά κανάλια. Γιατί με κάνετε εμένα υπόλογη απέναντι στον κόσμο; Γιατί με στοχοποιείτε με αυτό τον τρόπο; Πείτε μου αν έχω σηκώσει ποτέ το τηλέφωνο για να ζητήσω να με διορίσουν κάπου».
Πάντως, ο Άδωνις Γεωργιάδης επέμενε στη διαφθορά της ΕΡΤ και στο ότι υπήρχαν «τρωκτικά» δείχνοντας έγγραφα στα οποία αναφέρονται «παχυλές» παραγωγές.